Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:


Ik heb al een mooie trenchcoat, helaas.
Je sig

Ze moeten weer eens naar Nederland komen. Of een album uitbrengen. Dat is alweer respectievelijk drie en zes jaar geleden.
Advertentie
Oud 06-11-2013, 18:42
Verwijderd
Wat is een 'wit puntje'?
Oud 06-11-2013, 18:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil ook een tompoes Eigenlijk wil ik gewoon een wit puntje met kaas uit de magnetron. Maar ik heb al gegeten, dus eigenlijk zou ik daar geen trek meer in moeten hebben.
Blijkbaar niet genoeg gegeten
Oud 06-11-2013, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is een 'wit puntje'?
Zo'n langwerpig wit bolletje!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-11-2013, 18:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Blijkbaar niet genoeg gegeten
Meh, meer emotie-eten, ben ik bang Tentamenstress.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-11-2013, 18:51
Verwijderd
Nee, dat is echt superlekker zo'n wit bolletje/puntje met gesmolten kaas omnomnom.
Oud 06-11-2013, 18:51
Verwijderd
Oh, grapje, nieuwe pagina.
Oud 06-11-2013, 18:52
Verwijderd
Witte puntjes met een theeworstje
Oud 06-11-2013, 18:53
Hazel
Hazel is offline
Een theeworstje? Wat is een theeworstje?
Oud 06-11-2013, 18:55
Verwijderd




Het oranje spul op het stokbrood.
Zo lekker!
Oud 06-11-2013, 18:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, dat is echt superlekker zo'n wit bolletje/puntje met gesmolten kaas omnomnom.
Ik heb er nu ook één
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-11-2013, 18:59
Verwijderd
WTF Ik zat voor de lol even te kijken bij de woningstichting, wat voor appartementen enzo ze daar hebben. Maar wtf complete huizen die je voor fucking 400 euro kan huren, en bij de studentenwoningstichting betaal je soms echt 600 euro voor een appartement.
Oud 06-11-2013, 18:59
Verwijderd
Ja theeworst.

Ik word een beetje verdrietig van al dat gedoe tussen Rusland en Nederland.
Oud 06-11-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Je sig

Ze moeten weer eens naar Nederland komen. Of een album uitbrengen. Dat is alweer respectievelijk drie en zes jaar geleden.
Ik dacht dat dat laatste optreden in Utrecht een beetje een afscheidstour was?

Al zegt dat ook vrij weinig, natuurlijk. Van mij mag een optreden ook wel, daar wil ik echt wel heen.
Oud 06-11-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
WTF Ik zat voor de lol even te kijken bij de woningstichting, wat voor appartementen enzo ze daar hebben. Maar wtf complete huizen die je voor fucking 400 euro kan huren, en bij de studentenwoningstichting betaal je soms echt 600 euro voor een appartement.
In welke stad is dat? In Tilburg kan je voor 350 echt redelijk royaal wonen.
Oud 06-11-2013, 19:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb ook een dilemma waar ik heel graag andere meningen over hoor. Maar ik gooi het even in een spoiler

Spoiler
Je moet je beeld van wat samenwonen inhoudt niet zo veel af laten hangen van slechte Amerikaanse films en series. Aangezien jullie toch al zo veel samen zijn zal er weinig veranderen.
Oud 06-11-2013, 19:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
WTF Ik zat voor de lol even te kijken bij de woningstichting, wat voor appartementen enzo ze daar hebben. Maar wtf complete huizen die je voor fucking 400 euro kan huren, en bij de studentenwoningstichting betaal je soms echt 600 euro voor een appartement.
Wij betalen 917 euro voor een tweekamerappartement.
Oud 06-11-2013, 19:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een flauwegrappengif gemaakt, en ik zoek een gelegenheid om hem te gebruiken.
Oud 06-11-2013, 19:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb een flauwegrappengif gemaakt, en ik zoek een gelegenheid om hem te gebruiken.
Komt een vrouw bij de dokter, vraagt ze: "dokter, heeft u iets tegen mijn hoesten?" Zegt de dokter: "nee hoor, ga je gang."
Oud 06-11-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat dat laatste optreden in Utrecht een beetje een afscheidstour was?

Al zegt dat ook vrij weinig, natuurlijk. Van mij mag een optreden ook wel, daar wil ik echt wel heen.
Utrecht?

Hun laatste show was in Amsterdam en dat was ten ere van hun dertigjarige bestaan, geen afscheidstour. Of is er een coverversie van Youme & Meyou en hebben we 't niet over de Neubauten?
Oud 06-11-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
In welke stad is dat? In Tilburg kan je voor 350 echt redelijk royaal wonen.
Leiden . Er wordt meer betaald voor mijn kamer van 15m2 dan voor de meeste ruime appartementen bij de woningstichting

Citaat:
Je moet je beeld van wat samenwonen inhoudt niet zo veel af laten hangen van slechte Amerikaanse films en series. Aangezien jullie toch al zo veel samen zijn zal er weinig veranderen.
Ja, misschien wel he?

Citaat:
Wij betalen 917 euro voor een tweekamerappartement.
Oh shit . Maar Scandinavië alles is daar duurder toch?
Oud 06-11-2013, 19:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
WTF Ik zat voor de lol even te kijken bij de woningstichting, wat voor appartementen enzo ze daar hebben. Maar wtf complete huizen die je voor fucking 400 euro kan huren, en bij de studentenwoningstichting betaal je soms echt 600 euro voor een appartement.
Juh, idd. Ik kwam er helaas achter dat mijn inschrijving is stopgezet, dus ik moet nu nog eerst zo'n 10 jaar sparen voor ik uberhaupt in aanmerking kan komen voor zo'n woonzicht huis.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 19:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Komt een vrouw bij de dokter, vraagt ze: "dokter, heeft u iets tegen mijn hoesten?" Zegt de dokter: "nee hoor, ga je gang."
Oud 06-11-2013, 19:21
Verwijderd
Whahaha Fizzle
Oud 06-11-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Juh, idd. Ik kwam er helaas achter dat mijn inschrijving is stopgezet, dus ik moet nu nog eerst zo'n 10 jaar sparen voor ik uberhaupt in aanmerking kan komen voor zo'n woonzicht huis.
Dat is kut! Ik moet dan daar dus ook maar kijken of ik urgent kan worden verklaard (alhoewel zij daadwerkelijk wel de goede manier volgen. Eerst de aanvraag doen, dan sturen zij je wel naar de ggd als je gekeurd moet worden. Dus dat wordt ook nog weer wat
Oud 06-11-2013, 19:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 19:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh shit . Maar Scandinavië alles is daar duurder toch?
Nee, niet alles. Stroom, internet en telefoonabonnementen zijn goedkoper. En sauna's natuurlijk.
Oud 06-11-2013, 19:25
Verwijderd
Oud 06-11-2013, 19:26
Verwijderd
Oud 06-11-2013, 19:27
Verwijderd
Waarom is je inschrijving stopgezet, Trimm?
Oud 06-11-2013, 19:28
Verwijderd
Mijn wederhelft heeft weer internet en dat feit maakt me blij zo blij als een jonge koe in mei
Oud 06-11-2013, 19:30
Verwijderd
Niet betaalt denk ik zo ? Toen ik mijn kamer ging huren werd ik er automatisch ingeschreven. Na een jaar kreeg ik een herinnering dat ik moest betalen en dat heb ik toen niet gedaan en dan werd je automatisch ook weer uitgeschreven
Oud 06-11-2013, 19:31
Verwijderd
Ik ben trouwens ook zes à zeven jaar inschrijftijd kwijt, omdat studentenwoningweb zich nu geheel heeft afgesplitst van WoningNet en je dus geen wachttijd meer mag meenemen.
Oud 06-11-2013, 19:34
Verwijderd
Godver. Ik werd twee keer uit het ''activeer je simkaart-menu'' gegooid, dus nu kan ik nog niet op internet via mn telefoon.
Citaat:
Leiden . Er wordt meer betaald voor mijn kamer van 15m2 dan voor de meeste ruime appartementen bij de woningstichting



Ja, misschien wel he?



Oh shit . Maar Scandinavië alles is daar duurder toch?
Ghehe, probeer de particuliere huurmarkt in Den Haag maar eens. Ik betaal zooooooooooveel voor zo weinig vierkante meter, daar kun je in Limburg een grote eensgezinswoning van huren, en in de sociale sector wel twee appartementen. Het is zo krom allemaal.
Oud 06-11-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens ook zes à zeven jaar inschrijftijd kwijt, omdat studentenwoningweb zich nu geheel heeft afgesplitst van WoningNet en je dus geen wachttijd meer mag meenemen.
Mogen zij dat wel bepalen? 't Is een publieke taak, lijkt me dat ze zich aan heel wat regels moeten houden, zeker wat betreft de rechten die burgers hebben/opbouwen betreft.
Oud 06-11-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Utrecht?

Hun laatste show was in Amsterdam en dat was ten ere van hun dertigjarige bestaan, geen afscheidstour. Of is er een coverversie van Youme & Meyou en hebben we 't niet over de Neubauten?
Ah nee Amsterdam! Ik zat met Utrecht in mijn hoofd. En nee, geen coverversie, voor zover ik weet.
Oud 06-11-2013, 19:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom is je inschrijving stopgezet, Trimm?
Citaat:
Niet betaalt denk ik zo ? Toen ik mijn kamer ging huren werd ik er automatisch ingeschreven. Na een jaar kreeg ik een herinnering dat ik moest betalen en dat heb ik toen niet gedaan en dan werd je automatisch ook weer uitgeschreven
Yup. Alleen wist ik dus niet dat het werd stopgezet, want ik heb geen herinnering gehad. Ik kan me iig geen herinnering herinneren. En toen ging ik kijken naar huisjes en was 't zo van 'lolz, je kan niet inloggen, want je staat niet bij ons ingeschreven'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2013, 19:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ah nee Amsterdam! Ik zat met Utrecht in mijn hoofd. En nee, geen coverversie, voor zover ik weet.
Het was officieel geen afscheidstour, maar ze hebben wel laten weten dat het dat zou kunnen zijn.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 06-11-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Mogen zij dat wel bepalen? 't Is een publieke taak, lijkt me dat ze zich aan heel wat regels moeten houden, zeker wat betreft de rechten die burgers hebben/opbouwen betreft.
Geen idee, maar ik had er gisteren achteraan gebeld, en dit is wat ze zeiden. De splitsing was in 2011, dus ik denk dat het te laat is om er iets aan te doen.

Ik ga wel nog even navraag doen bij WoningNet zelf, dit was het antwoord van studentenwoningweb.
Oud 06-11-2013, 19:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ghehe, probeer de particuliere huurmarkt in Den Haag maar eens. Ik betaal zooooooooooveel voor zo weinig vierkante meter, daar kun je in Limburg een grote eensgezinswoning van huren, en in de sociale sector wel twee appartementen. Het is zo krom allemaal.
mjah, beetje het Randstad-euvel. Kopen/huren is duur (waarbij kopen vaak wel goedkoper is tegenwoordig), en je moet natuurlijk nog maar net in aanmerking komen voor de sociale sector.

dankzij dit topic weer even ingelogd in WoningNet Utrecht maar dat ziet er allemaal nog prima uit gelukkig. Meteen een reminder gezet om de boel weer even te checken richting het einde van dit termijn
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-11-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Het was officieel geen afscheidstour, maar ze hebben wel laten weten dat het dat zou kunnen zijn.
Waar en wanneer? Ik heb daar niks van meegekregen en bij 't optreden zeiden ze er ook niets over. Ze zijn bovendien nu bezig met een Australische tour.
Oud 06-11-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn bovendien nu bezig met een Australische tour.
Waar ze o.a. op een festival staan met Swans en GY!BE, zie ik nu.
Oud 06-11-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar ik had er gisteren achteraan gebeld, en dit is wat ze zeiden. De splitsing was in 2011, dus ik denk dat het te laat is om er iets aan te doen.

Ik ga wel nog even navraag doen bij WoningNet zelf, dit was het antwoord van studentenwoningweb.
Dat is inderdaad wat aan de late kant. Wel lekker onzorgvuldig (bestuur) in elk geval dat ze niet iedereen van te voren hebben geïnformeerd en je bijvoorbeeld lieten kiezen bij welke je ingeschreven wilde blijven staan. Klacht op zichelf waard, maar ja, daar moet je zin in hebben.
Oud 06-11-2013, 19:53
Verwijderd
Nah, ik ben Lucky Luciano niet.
Oud 06-11-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
mjah, beetje het Randstad-euvel. Kopen/huren is duur (waarbij kopen vaak wel goedkoper is tegenwoordig), en je moet natuurlijk nog maar net in aanmerking komen voor de sociale sector.

dankzij dit topic weer even ingelogd in WoningNet Utrecht maar dat ziet er allemaal nog prima uit gelukkig. Meteen een reminder gezet om de boel weer even te checken richting het einde van dit termijn
Kom jij nog in aanmerking voor WoningNet woningen? Toen ik begon met werken zat ik meteen hoppa, net boven die drempel voor sociale woningbouw, toeslagen en alles. Per saldo ga je er dan dus enorm op achteruit maar dat vergeten ze even bij die berekeningen. Niet dat ik te klagen heb hoor, maar het is zulk irrationeel beleid, alles bij elkaar.
Oud 06-11-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nah, ik ben Lucky Luciano niet.
Ooohja. Ik ben ook niet zo van het klagen voor eigen dingen (/moeite), maar ik vind de systemen ervoor wel heel interessant, en onbehoorlijk bestuur en zo, dus vandaar dat ik er vaak over begin.
Oud 06-11-2013, 19:57
Verwijderd
Hoi!
Oud 06-11-2013, 19:57
Verwijderd
Hoi Sann!
Oud 06-11-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ooohja. Ik ben ook niet zo van het klagen voor eigen dingen (/moeite), maar ik vind de systemen ervoor wel heel interessant, en onbehoorlijk bestuur en zo, dus vandaar dat ik er vaak over begin.
Dat is alleen maar goed Liever geïnformeerd en lui dan algeheel onwetend.
Oud 06-11-2013, 20:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Kom jij nog in aanmerking voor WoningNet woningen? Toen ik begon met werken zat ik meteen hoppa, net boven die drempel voor sociale woningbouw, toeslagen en alles. Per saldo ga je er dan dus enorm op achteruit maar dat vergeten ze even bij die berekeningen. Niet dat ik te klagen heb hoor, maar het is zulk irrationeel beleid, alles bij elkaar.
Nope. Alhoewel Utrecht een wat hoger salarisplafond hanteert (tot 45k oid) vergeleken met het landelijke (alleen voor 'uitzonderingen' overigens). Maar goed, mocht ik ooit mijn huis uit zou moeten/baan kwijt zou raken/etc dan heb ik wel al een aardige wachttijd opgebouwd, dat is me die 9 euro per jaar wel waard.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.