Oud 07-11-2013, 21:21
Verwijderd
Mobiel zie ik hem niet..
Advertentie
Oud 07-11-2013, 21:25
Verwijderd
Gewoon een losstaande bijdrage: mobiel kun je nooit bijlages zien. Ter info.

edit: tenzij misschien met een andere skin, maar eh, ja, dat weet ik niet, maar de gewone mobiele skins laten geen bijlages zien.
Oud 07-11-2013, 21:32
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Ah balen. Succes dorpelingen, hang ze die wolven!
Oud 07-11-2013, 21:35
Verwijderd
Hè, die zag ik niet aankomen! Zonde Ik had Ietje eerder aan de wolvenkant gedacht dan bij de dorpelingen...
Oud 07-11-2013, 21:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver volgende ronde moeten we echt een bad guy ophangen

Ik ga straks maar even kijken wat Ietje allemaal heeft gezegd en op basis daarvan beslissen op wie ik stem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-11-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Hè, die zag ik niet aankomen! Zonde Ik had Ietje eerder aan de wolvenkant gedacht dan bij de dorpelingen...
Ja, ik dus ook
Ik ben volgens mij nog nooit ziener geweest (ja, één keertje, voor een dag ) maar het lijkt me ook heel lastig om eigenlijk pas dingen te kunnen zeggen als je personen hebt opgevraagd. Ietje heeft ook mensen verdacht gemaakt zonder ze te hebben opgevraagd, en dat is natuurlijk niet handig...
Oud 08-11-2013, 12:28
Verwijderd
Opvallend dat zo weinig mensen gepost hebben tot nu toe.

Omdat we toch goed moeten kijken wie we nou vandaag gaan ophangen ga ik dan toch maar als eerste mijn mening geven, al probeerde ook ik eerst te zien naar wie anderen wijzen.

Met het teruglezen van de posts van Ietje valt me op hoe ze Lieveheersbeest verdacht maakt, door het hele spel heen.

Hier vindt ze dat Lieveheersbeest aan noobacties doet (dat was ook zo), wat me een goede reden lijkt om iemand op te vragen.
Zo te zien heeft ze haar in de daaropvolgende eetronde opgevraagd.

In dezelfde ronde maakt ze ook Neko verdacht, en stemt zelfs op haar. Dat was toen Neko al behoorlijk wat verdenkingen tegen zich had. Het is natuurlijk als ziener slim om de naam van een verdachte te droppen en er niet op te stemmen, want dat maakt het risico om meteen gegeten te worden wel meteen een stuk groter. Slim gespeeld dus?

Ook de rondes net voor haar dood bleef ze hameren op Lieveheersbeest. 1 en 2. Het lijkt me dus zeer waarschijnlijk dat ze een bad guy is.

Inderdaad, ze maakte ook anderen verdacht. Neko, Absinthe (beiden op gestemd) en Elin3 (wel noemen, niet stemmen, net als bij Lieveheersbeest.)

Toch gaat daar niet zo veel gevaar uit voor mij. Een van de drie hierboven is misschien verrader ja, maar ik denk dat we de verrader in dit stadium het beste kunnen negeren en voor de wolven moeten gaan.

Om die reden stem ik op Lieveheersbeest.
Oud 08-11-2013, 13:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel kan halen uit de posts van Ietje. Ze noemt wel steeds Elin3 en Lieveheersbeest, maar kan er niet uithalen of dit is omdat ze ze opgevraagd heeft en ze weet dat ze slecht zijn, of gewoon omdat ze haar vermoedens heeft. Ik zelf heb een minder goed gevoel bij Elin3 dan bij Lieveheersbeest, dus ik denk dat mijn stem daar maar heen gaat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-11-2013, 13:42
Verwijderd
Ik weet vrij zeker dat ze mij niet opgevraagd heeft, want dan had ze nooit die dingen over me gezegd vandaar ook mijn verbazing dat ze bij de goeien hoorde.
Oud 08-11-2013, 14:00
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik had wel een vermoeden dat Ietje de ziener was, ze kwam vaak best stellig over in haar verdachtmakingen Jammer dat ze eruit is..nu wordt het wel pittig voor ons!

Ik heb zelf niet echt tijd om Ietje's posts door te lezen op dit moment, dus ik ga even van Sigmund/Absinthe/Neko's analyses uit. En ik ga toeristische dingen doen met m'n moeke, dus ik moet nu m'n stem al doorgeven./

Ik ga mee met Neko, en stem op Elin3. Ik vind haar ook net wat verdachter overkomen vanwege haar stemgedrag, dan Lieveheersbeest. Absinthe vind ik ook nog verdacht, vooral eigenlijk omdat de ziener haar verdacht maakte, maar ik weet niet of mensen op haar gaan stemmen. Dus ik ga nu Elin3 doorgeven!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 08-11-2013, 14:04
Verwijderd
Wat het allermooist zou zijn is als Lieveheersbeest en Eline allebei wolven zijn (en dat er vanavond dus sowieso eens een wolf uitgaat) en dat ietje hen allebei al had opgevraagd. Wishful thinking
Oud 08-11-2013, 14:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Eline verdachter dan Lieveheerstbeest, omdat ze wel heel makkelijk met Mutant meeging en verder overal doorheen fietst.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-11-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Eline verdachter dan Lieveheerstbeest, omdat ze wel heel makkelijk met Mutant meeging en verder overal doorheen fietst.
Dat is ook wel echt waar ja
Diezelfde ronde trouwens, toen ik later uitlegde waarom ik met dat stomme derde rijtje mee was gegaan, gebruikte zij daarna exact dezelfde reden als die ik had gegeven. Dat vond ik toen al opvallend en wel erg makkelijk (en daardoor niet geloofwaardig) maar ik was het een beetje vergeten Nog een reden dus om op Eline te stemmen, maar dat was ik toch al van plan.
Oud 08-11-2013, 15:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook op haar stemmen ja en ik ben vanavond weg, dus ik geef mijn stem tijdig door.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-11-2013, 15:48
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik ga met jullie mee en stem ook op Elin. Ik heb vandaag geen tijd dus ik stem alvast.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 08-11-2013, 16:48
Verwijderd
Zelfs al stemden we random op iemand, dan nog was de kans 4/9 om vanavond een slechterik eruit te kicken.

Citaat:
Ik ga met jullie mee en stem ook op Elin. Ik heb vandaag geen tijd dus ik stem alvast.
Heb jij ooit wel eens wél tijd?

Even een overzicht van de stemlijstjes:

Spoiler


Even over het laatste stemlijstje - ik kan me niet voorstellen dat alle wolven onder Lusi zijn gaan staan, al is het in theorie wel mogelijk. Blijven over ikzelf, Lieveheersbeest, Tuttebel en Sortjuh. Van mezelf weet ik dat ik goed ben. Tuttebel vertrouw ik ook wel, in ieder geval meer dan Lieveheersbeest en Sortjuh. Lieveheersbeest om eerder genoemde redenen (noobacties, genoemd door ziener), Sortjuh omdat ze gewoon ZO inactief is. Eigenlijk is ze zo inactief dat het moeilijk te geloven is dat ze wolf is. Blijft over Lieveheersbeest.

Misschien is Lieveheersbeest verrader. Dan de vraag: waarom in ronde 1 pas achteraf vertellen dat ze op Tiara-schaapje gestemd had? Misschien heeft ze dat niet, maar wist ze dat iemand van het Arpos-rijtje (en dat wordt dus Neko of Absinthe) geen stem had. Misschien zei ze dan op Tiara te stemmen om te doen lijken of het 4-3 voor Tiara was, in plaats van 3-2 in het echt (en 3-3 op papier). Dit zijn nu nog maar een beetje speculaties, maar als Lieveheersbeest wolf blijkt is het iets om in de gaten te houden.

Voor nu denk ik dat de slechteriken Eline, Lieveheersbeest en Neko en/of Absinthe zijn. En Sortjuh... ach, Sortjuh. Misschien is ze verrader en is ze zo stil om in het geheim ontzettend met de lijstjes te kloten. Dat zou heel jammer zijn.

Hier is vast meer op uit te maken, en ik ga er ooit nog wel eens naar kijken, maar voor nu heb ik andere dingen te doen.

Ik stem trouwens op Lieveheersbeest, al moet ik zeggen dat ik het ophangen van Eline ook aanmoedig.
Oud 08-11-2013, 17:23
Verwijderd
Ik stem uiteraard niet op mezelf en vind Elin3 een prima plan, dus ik ga nu mijn stem doorgeven.
Oud 08-11-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Met het teruglezen van de posts van Ietje valt me op hoe ze Lieveheersbeest verdacht maakt, door het hele spel heen.

Hier vindt ze dat Lieveheersbeest aan noobacties doet (dat was ook zo), wat me een goede reden lijkt om iemand op te vragen.
Zo te zien heeft ze haar in de daaropvolgende eetronde opgevraagd.
Als ik die quote teruglees, denk ik juist dat ze Arpos opgevraagd heeft in die ronde en toen zag dat hij een onschuldige dorpeling was.
De andere quotes vind ik vooral een duidelijk bewijs dat ze mij nooit opgevraagd heeft want dan had ze mij nooit genoemd, maar dat is natuurlijk voor mij makkelijker zeker te weten dan voor jullie.
Oud 08-11-2013, 17:37
Verwijderd
Ik denk inderdaad ook dat ze Arpos heeft opgevraagd. Is ook een logische keuze, want die speelde zichzelf al meteen in de kijker in ronde 1.
Oud 08-11-2013, 18:53
Verwijderd
Ik ga mijn stem doorgeven. het kan inderdaad zijn dat elin3 (ook) badguy is, dus ik vind het geen slecht idee dat jullie op haar stemmen, maar ik blijf toch bij Lieveheersbeest. Wie ze heeft opgevraagd zullen we nooit echt weten.
Oud 08-11-2013, 19:19
Verwijderd
Er zitten natuurlijk nog 5 badguys in het spel dus het kan best dat je gelijk hebt
Oud 08-11-2013, 19:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is ook wel echt waar ja
Diezelfde ronde trouwens, toen ik later uitlegde waarom ik met dat stomme derde rijtje mee was gegaan, gebruikte zij daarna exact dezelfde reden als die ik had gegeven. Dat vond ik toen al opvallend en wel erg makkelijk (en daardoor niet geloofwaardig) maar ik was het een beetje vergeten Nog een reden dus om op Eline te stemmen, maar dat was ik toch al van plan.
Dat gaf ik eerder ook al aan hoor Absinthe, "Ik had bij Mutant wel vaag het idee dat ze meer wist dan wij," (ik kon niet officieel quoten, want het stond nog in het vorige topic.)
Ben de afgelopen dagen ook flink druk geweest, mocht mijn niet-heel-erg-betrokkenheid daarmee goedgemaakt worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-11-2013, 19:38
Verwijderd
Ah.
Nou, ok, we zullen het vanavond zien, gok ik
Oud 08-11-2013, 19:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou zelf het liefst Absinthe stemmen, maar dan zou ik daar alleen in staan en dat heeft natuurlijk geen nut. Dus dan wordt het Lieveheesbeest.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-11-2013, 20:28
Verwijderd
Eline
Absinthe
Neko
Tuttebel
Little Phoebe
Sortjuh
Lieveheersbeest

Lieveheersbeest
Sigmund
Tina
Eline
Oud 08-11-2013, 20:53
Verwijderd
Ik ben zooo benieuwd, kan de spanning niet zo goed aan
Oud 08-11-2013, 20:55
Verwijderd
Ja ik zit ook echt te f5'en...
Oud 08-11-2013, 21:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Spelleider is vast nog heel hard bezig aan mijn portret
Er is namelijk wel een klein wonder nodig om mij in leven te houden deze ronde.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-11-2013, 22:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb pubquiz en zelfs ik zit in de pauzes te f5'en. Toe nou!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-11-2013, 22:16
Verwijderd
Haha wat erg dit, ik trek dit echt bijzonder slecht

Succes met pubquizzen Neko!
Oud 08-11-2013, 22:22
Verwijderd
Wat kun je een spelletje soms toch ontiegelijk serieus nemen
Oud 08-11-2013, 22:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik wil ook gewoon niet naar bed zonder te weten of ik dood ben Maar ik moet morgen vroeg werken dus misschien moet ik maar gewoon verstandig zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-11-2013, 22:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat kun je een spelletje soms toch ontiegelijk serieus nemen
Ik vind dit soort late uitslagen elke keer ook wel een klein beetje vervelend. En ik doe niet eens mee!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-11-2013, 22:36
Verwijderd
Ik vind het helemaal niet vervelend en ga er ook zeker niet over zeuren, maar ik zit gewoon een beetje te stuiteren
Oud 08-11-2013, 22:39
Verwijderd
Oh nee, van mij is het ook helemaal niet negatief naar fizzle bedoeld, ik vind het gewoon spannend
Oud 08-11-2013, 23:10
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Na de hartaanval van Ietje en de grote hoeveelheid aan geweld die plaatsvond in de villa die hen juist een beter leven moest bieden, besloot Tuttebel naar een dichtbijzijnde telefooncel te glippen en dokter Sigmund te bellen. Die kon Ietje wellicht fatsoenlijk behandelen of afhandelen, en misschien ook nog iets voor haar en Phoebe doen.
Dokter Sigmund nam niet op, maar wel Tina, een van de dochters van wijlen de hoofdzuster. Wat een vreselijke tijd, dacht Tuttebel, waarin iedereen maar sterft om ons heen. Tina beloofde Sigmund in te lichten over wat Tuttebel haar in het kort had verteld, en gooide toen de hoorn erop om verder te spelen.

Tuttebel liep terug naar de villa, waar Absinthe op de veranda stond te roken. 'toch heftig, de gebeurtenissen van de afgelopen tijd, he?' probeerde ze een gesprek aan te knopen. Absinthe haalde haar schouders op. Lieveheersbeest kwam ook naar buiten, om op de veranda aan een breiwerk te werken. Phoebe volgde haar op de voet, om haar verhaal over de oorlog af te maken. 'We hadden geen breipennen, weet je, en we moesten met riethalmen onze sokken breien!' wist ze.

Elin3 zat achter in de tuin, waar ze een klein houten kruis voor TCO had neergelegd. De vreselijke man was altijd gewelddadig en afstandelijk tegen haar geweest, maar het was de enige persoon die er voor haar was en voor wie zij belangrijk was. Ze keek nog één keer achterom naar de villa, waar ze het grootste deel van haar tienerjaren had doorgebracht. Toen ging ze op weg, liep langs de straat, richting de ring van Wakkerdam.

Dokter Sigmund sprong in de auto toen hij het nieuws hoorde van Tina, van waar zijn clienten zich ophielden. Tina en Sadye gingen op de achterbank zitten en met plankgas stoof Sigmund de straat uit. Hij kon natuurlijk via de woonwijk bij de villa komen, maar over de ring zou hij er sneller komen.

Op de ring maakte hij fijn vaart, en wilde precies voorsorteren voor zijn uitrit, toen er een figuur opdoemde voor zijn auto. In een flits was het voorbij – had hij op de rem getrapt? Ze stonden achterstevoren tegen de vangrail – Sigmunds been zat klem tegen het portier – Tina huilde, Sadye was angstwekkend stil, omstanders stopten hun auto's. Op de weg lag het levenloze lichaam van een jongvolwassen meisje.

Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 08-11-2013 om 23:31.
Oud 08-11-2013, 23:13
Verwijderd
Oh fuck. Op zich goed dat de heks eruit is, maar eigenlijk hebben we er nog helemaal niet veel aan... Toch Lieveheersbeest dan?
Oud 08-11-2013, 23:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een bad guy is een bad guy, al had ik liever een wolf of de verrader eruit gehad. Je kan niet alles hebben, hopen dat de wolven morgen dom doen en hun verrader opvreten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-11-2013, 23:39
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Behalve dan dat zowel de heks als de verrader niet meedoen aan de eindtelling/wincondities...
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-11-2013, 00:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Yay evil dood geen wolf maar we zijn op t goede pad...nu hopen dat we niet te veel mensen verloren zijn...
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-11-2013, 00:09
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
* te verloren hebben!

Kan geen nederlands meer
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 09-11-2013, 10:28
Verwijderd
Dat is toch een stoorzender minder.
Oud 09-11-2013, 10:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben heel de dag afwezig, ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest/dag/avond. Ik hoop dat de wolven ons een plezier doen en de verrader happen, en zal daarvoor wanneer ik kan met mijn duimen draaien.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-11-2013, 11:15
Verwijderd
Veel plezier Neko!

Oke, dus ook de leerlingheks er uit. Dat is natuurlijk mooi, maar bizar dat we nog steeds geen wolf te pakken hebben. En dat gebeurt vandaag natuurlijk ook weer niet... Hopelijk doet de Tovenaar goed werk vandaag!
Oud 10-11-2013, 00:37
Verwijderd
Is er geen eetronde vandaag ofzo?
Oud 10-11-2013, 00:39
Verwijderd
Sjabbat, d'oh.
Oud 10-11-2013, 00:46
Verwijderd
Niet meer!
Oud 10-11-2013, 01:16
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Terwijl hij in de ambulance gedragen werd, werd Dokter Sigmund nog ondervraagd door de politie, die snel ter plaatse was. Het meisje dat hij had aangereden, was dood verklaard. Eén van de dochters van de hoofdzusters was dood verklaard. Zijn been was niet goed, hij voelde zijn knie niet meer, of wat daaronder zat. Tina zou door de kinderbescherming worden weggehaald. Het was moeilijk te bevatten, en het werd de dokter zwart voor de ogen.

In de villa niet ver van de uitrit, aan de rand van Wakkerdam, heerste opperste rust. Absinthe rookte op de veranda, waar Lieveheersbeest bezig was aan een breiwerkje, en Tuttebel veegde het stoepje aan. Neko oefende haar vechtcombinaties op underground hiphopmuziek en Sortjuh was erop uit, om de handel gaande te houden.

Plotseling stoof Sortjuh de hoek om, het tuinpad op. 'Ze zitten me achterna! Het gaat fout! Valstrik!' kermde hij. 'Wat leid je ze hierheen, mongool,' siste Absinthe, terwijl ze Tuttebel naar binnen geleidde. Neko maakte haar muziek snel uit en stelde zich verdekt op, klaar om aan te vallen.

Maar de mannen kwamen niet met vuisten, boksbeugels of knuppels, maar pistolen. Zodra ze het parkje uit kwamen en Sortjuh weer in zicht hadden, begonnen ze te schieten. Neko rende achter het huis langs en verdween naar binnen, terwijl Sortjuh en Lieveheersbeest de voordeur probeerden te bereiken. Zij konden echter de kogels niet ontwijken. Domme Sortjuh, zoveel zorgvuldigheid had hij geleerd van Absinthe, Röps en arPos, en toch had hij die idioten regelrecht hierheen geleid.

De voordeur werd opengetrapt, mannen kwamen de villa binnen. Maar achter de voordeur wachtten Absinthe en Neko, beide goed bewapend. De mannen hadden hun pistolen leeggeschoten en geen schijn van kans. Al snel was de kust veilig in huize wakkerdam en was duidelijk wie de winnaar was, voor nu. Want Sortjuh en Lieveheersbeest – en de vele anderen die ze verloren hadden – kwamen nooit weer.

Lieve spelers, de wolven hebben deze avond Sortjuh, de jager, als maaltje genomen, die op haar beurt de tovenaar Lieveheersbeest heeft doodgeschoten. Dit maakt dat de wolven - allen nog in leven - in de meerderheid zijn en HET SPEL HEBBEN GEWONNEN! GEFELICITEERD!
1. Mutant (evilziener)
2. Phoebe
3. Lieveheersbeest (tovenaar)
4. Elin3 (leerlingheks)
5. arPos (dorpeling)
6. Neko
7. Sigmund
8. Röps (heks)
9. Tuttebel
10. MargotTenenbaum (dorpeling)
11. Ietje (ziener)
12. Aila (dorpeling/geliefde)
13. TCO (dorpeling)
14. Sortjuh (jager)
15. Absinthe
16. Tiara-schaapje (dorpeling)
17. Lisa/Quintiano (dorpeling/geliefde)
18. Tina

blauw = opgehangen

rood = opgegeten
Rose = gestorven aan liefdesverdriet

groen = doodgeschoten
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-11-2013, 01:28
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Wow wat is dat dan! Nog nooit zo'n succesvol spel gehad als wolf!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-11-2013, 01:29
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
stemlijstjes van alle ronden:
hangronde 1
Spoiler

eetronde 1:
Spoiler

hangronde 2:
Spoiler

eetronde 2
Spoiler

Hangronde 3
Spoiler

eetronde 3
Spoiler

hangronde 4
Spoiler

Eetronde 4
Spoiler

Hangronde 5
Spoiler

Eetronde 5
Spoiler


Ik had hier zelf nog een vraag over: de heks en de tovenaar betoverden heel regelmatig dezelfde persoon. Maken hun spreuken elkaar dan weer ongedaan?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94
Spelleider
500 06-11-2013 20:37
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 05-11-2013 00:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.