Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2013, 00:38
Verwijderd
yes! Dankjewel Fizzle voor de prachtige verhalen en mooie portretten!
Advertentie
Oud 10-11-2013, 01:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
wie zijn de laatste goede?

Mooi die verwijderde stemlijst uitgemelkt wolfjes
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 10-11-2013, 01:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ha, lekker ik was zo bang dat ik opgegeten zou worden, omdat ik niet verdacht werd maar godzijdank waren de wolven bekend met het spel, wisten ze goed te stemmen en kon ik daarom ook goed dekken, maar heb niet zo vaak hoeven liegen over mijn stem.

Ik vond het alleen lastig toen ik wist dat het lijstje niet klopte en er niks over kon zeggen

Gaaf gedaan fizzle, ik heb met veel plezier je verhalen gelezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 01:39
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ha, ik zei toch dat Absinthe wolf was. Ik WIST het. Ik vond haar al na de 1e ronde ofzo verdacht, en dat had ik ook tegen mijn geliefde Lusi gezegd, maar ik mocht van Lusi niks over die verdenkingen in het topic zetten.

Ik dat braaf opgevolgd. Vervolgens kwam Lusi op de verdachtenstoel (nadat Mutant dood was) en zei ze tegen mij dat we toch het einde van het spel niet meer zouden halen. Toen dacht ik: dan maakt het niet meer uit en kan ik nu EINDELIJK mijn verdenkingen op Absinthe spuien. Gaat die malle geliefde van mij me dom noemen via pm. In plaats van dat ze me hielp om tenminste 1 wolf eruit te krijgen, het was zo overduidelijk. Ik had ook liefst NIET gewacht tot de ronde waarin we verdacht werden. Maar het was wel vermakelijk

Maar gefeliciteerd wolven jullie verdienen de overwinning met vakkundig mensen om de tuin leiden. Behalve Absinthe had ik geen idee wie de anderen waren
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 10-11-2013, 01:52
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Dorpelingenfaal wow. Gefeliciteerd kakwolven, ik vond het echt leuk heks te zijn en te gaan kloten met stemlijsten... en nog de ziener voor jullie geblokkeerd ook, beetje jammer om (alweer) als eerst gegeten te worden.....

Zieners zouden geliefden niet moeten zien vind ik maar ok.

Verder super geleid Fizzle, bedankt voor het spel!
Oud 10-11-2013, 02:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Godverdegodver. Stommerds!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2013, 02:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2013, 03:05
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Oh wow.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 10-11-2013, 07:17
Verwijderd
Neeeeeeeeee. Goed gespeeld hoor wolven.

Ik was wolfsbane.
Oud 10-11-2013, 07:22
Verwijderd
Fuck, ik zit mobiel, maar voor deze superuitslag rol ik snel mijn bed uit!
Oud 10-11-2013, 07:37
Verwijderd
Citaat:
stemlijstjes van alle ronden:
hangronde 1
Spoiler


Ik had hier zelf nog een vraag over: de heks en de tovenaar betoverden heel regelmatig dezelfde persoon. Maken hun spreuken elkaar dan weer ongedaan?
In het eerste stemlijstje ontbreekt mijn stem op Margot. En de ziener en ik hadden wel dezelfde ideeën
Tovenaar-heks verhaal: goed om eens over te hebben.

Citaat:
Ha, ik zei toch dat Absinthe wolf was. Ik WIST het. Ik vond haar al na de 1e ronde ofzo verdacht, en dat had ik ook tegen mijn geliefde Lusi gezegd, maar ik mocht van Lusi niks over die verdenkingen in het topic zetten.

Ik dat braaf opgevolgd. Vervolgens kwam Lusi op de verdachtenstoel (nadat Mutant dood was) en zei ze tegen mij dat we toch het einde van het spel niet meer zouden halen. Toen dacht ik: dan maakt het niet meer uit en kan ik nu EINDELIJK mijn verdenkingen op Absinthe spuien. Gaat die malle geliefde van mij me dom noemen via pm. In plaats van dat ze me hielp om tenminste 1 wolf eruit te krijgen, het was zo overduidelijk. Ik had ook liefst NIET gewacht tot de ronde waarin we verdacht werden. Maar het was wel vermakelijk

Maar gefeliciteerd wolven jullie verdienen de overwinning met vakkundig mensen om de tuin leiden. Behalve Absinthe had ik geen idee wie de anderen waren
Nou... als je niet zo'n bokkensprongen had gemaakt, zag ik Lusi er zich nog uitlullen ook en het een ronde rekken ^^ Ik ging hier dood uit frustratie
Absinthe heb ik ook snel in de gaten gekregen, maar ik heb eerst Lusi gevraagd, dan arPos (ik wilde eerst Tina vragen, maar ik dacht dat die gehangen zou gaan worden en arPos deed me echt te raar, werd hij gehangen ) en de derde ronde wilde ik Absinthe vragen omdat ik haar wel verdacht als wolf of tenminste evil kant, maar toen vergat ik het bestaan van het spel, vergat ik die naam door te geven en maakte het uiteindelijk niks uit, want ik ging dood (wat wel enigszins op de planning stond).
Oud 10-11-2013, 07:38
Verwijderd
Oh enne, go wolfjes, go wolfjes <3
Oud 10-11-2013, 07:45
Verwijderd
Jeeeeej
Ik had in het begin echt stomme pech met die lijstjes steeds Maar aan het einde snapte ik niet wat me overkwam Twee rondes waarin ik ervan overtuigd was dat ik er uit gestemd ging worden, gewoon overleefd Ietje, de ziener werd gegeten en ik dacht "daarmee offer ik mezelf op, het is niet anders" maar nee hoor


Alle drie tot het einde van het spel, dat heb ik nog nooit meegemaakt

Gefeliciteerd medewolfjes!
En fizzle, bedankt!
Oud 10-11-2013, 07:46
Verwijderd
@Mutant: jij noemde ineens Sigmund én Tuttebel in één post verdacht, toen hebben we je gauw opgegeten omdat we dachten dat je ziener was
En daarna dachten we dat aila ziener was, vanwege die rare manier van ineens mij aanwezen. Dat kon ik toen wel draaien naar "jij bent zeker geliefde met Lusi ofzo" maar ik dacht al dat het geen zin meer had. Bleek ze echt geliefde Snap wel dat Lusi niet blij was met haar manier van spelen aan het einde.
Oud 10-11-2013, 07:54
Verwijderd
Voor diegenen die het leuk vinden, hier mijn gedachtengang ^^

Spoiler


Verder heb ik alle vragen over argumenten genegeerd, want ik had er geen natuurlijk ^^ En ik ging ze ook nooit krijgen, daarmee dat ik op de meest vage dingen ben gaan hameren. En dat ik ziek was en me zo stoned voelde als de pest en helder denken een behoorlijke opgave was, hielp al helemaal niet mee Ik was zo onder tafel te praten bij alles wat ik aandroeg.

Al mijn stemmen waren echt, ik wist namelijk nog niet wie ik moest beschermen, enkel wie er iig uit moest.

En dan te moeten lezen hoe Lusi jullie (bijna) inpakt met de meest doorzichtige excuses die zij bij een ander volledig fijn gemalen zou hebben (Kijk maar op FB én hinten dat ze een goeie rol is) en hier nog eens, serieus, geen enkele andere rol (of 'persoonlijke vete') was deze kamikaze-actie waard geweest, al betwijfel ik of ik tegen haar als ziener opgekund zou hebben Props voor Lusi iig, ik zat bijna te schreeuwen naar het scherm omdat het er op leek dat ze jullie kon overtuigen

Alle andere 'woordspelingen' waren per toeval, ik heb vaak zat dingen herschreven omdat ik dacht dat het misschien als een of andere hint opgevat zou worden terwijl het dat niet was. Ik wist enkel arPos na de tweede ronde en dat heb ik wel laten doorschemeren (in de hoop iets minder verdacht te worden).

Laatst gewijzigd op 10-11-2013 om 08:06.
Oud 10-11-2013, 07:58
Verwijderd
Citaat:
@Mutant: jij noemde ineens Sigmund én Tuttebel in één post verdacht, toen hebben we je gauw opgegeten omdat we dachten dat je ziener was
Ik moest ook wel wat normaal gewauwel er tussen steken, ik vond jou wolverig (wilde je als 3e opvragen, maar dat liep anders), maar ik heb daarom ook alles wat me echt opviel aan je proberen te verzwijgen ^^
De opmerkingen naar Sigmund en tuttebel waren allebei echt compleet random dus

Maar no worries, het was een complete kamikaze actie, ik telde niet mee in jullie wincondities, dus beter dat jullie wisten wat belangrijk was

Edit: ik heb wel tegen Spelleider gezegd dat ik dacht dat die domme wolven vergeten waren dat er een evilziener was ook
Oud 10-11-2013, 09:27
Verwijderd
NOOOOOOO verdorie Sortjuh, waarom schiet je mij nou neer

Proficiat wolven, maar jezus wat zat ik er naast. Lekker de wolven lopen betoveren

Ik ga me even in een hoekje staan schamen, brb.
Oud 10-11-2013, 09:43
Verwijderd
Gefeliciteerd, wolven!

Wat ik erg graag wilde melden, was dat zieners geen geliefden kunnen zien. Zo'n klein spel met twéé zieners is als geliefden onhaalbaar. Ik snapte die beslissing niet van spelleider en vind het eigenlijk een fout waardoor het echt niet te doen was.

Dan het weekendverhaal: niks gelogen aan, snap ook niet waarom*zoiets bestempeld wordt als iets te verbergen hebben. Tot aan vorig weekend speelde ik (Lisa), in het weekend waren we samen continu op pad. Onze Facebook stond écht vol met foto's. Na het weekend pakte Q het spel op vanaf mijn account en toen de avond kwam waarop het thema was LUSI MUST DIE was ik wél wakker en Q niet. Ik heb vanaf dat punt vol gas de boel nog proberen te redden. Dat leek onhaalbaar, kwam toch enigszins in zicht voor heel even, maar had verder totaal geen zin meer dankzij Aila. Die ironisch genoeg na haar losse flodder tegen Absinthe zei dat ze echt niet anders wilde posten, ze kreeg er nu pas lol in. Ok, dat werd 'm niet meer door persoonlijke omstandigheden hebben we niet eens meer gestemd had niks gescheeld.

De wisseling achter de schermen was grappig qua elkaars argumenten moeten verdedigen en posts vanaf mijn eigen account gemaakt zien worden. Het geliefdenschap was op meerdere niveaus frustrerend dus. Het redrondje vlak voor onze dood leverde mij veel plezier. Al met al een goed spel en ik hoop dat zieners die geliefden zien echt wordt geschrapt
Oud 10-11-2013, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik zei toch dat Absinthe wolf was. Ik WIST het. Ik vond haar al na de 1e ronde ofzo verdacht, en dat had ik ook tegen mijn geliefde Lusi gezegd, maar ik mocht van Lusi niks over die verdenkingen in het topic zetten.

Ik dat braaf opgevolgd. Vervolgens kwam Lusi op de verdachtenstoel (nadat Mutant dood was) en zei ze tegen mij dat we toch het einde van het spel niet meer zouden halen. Toen dacht ik: dan maakt het niet meer uit en kan ik nu EINDELIJK mijn verdenkingen op Absinthe spuien. Gaat die malle geliefde van mij me dom noemen via pm. In plaats van dat ze me hielp om tenminste 1 wolf eruit te krijgen, het was zo overduidelijk. Ik had ook liefst NIET gewacht tot de ronde waarin we verdacht werden. Maar het was wel vermakelijk

Maar gefeliciteerd wolven jullie verdienen de overwinning met vakkundig mensen om de tuin leiden. Behalve Absinthe had ik geen idee wie de anderen waren
Ik was er bij die actie ca. overtuigd dat jij ziener was, want ik kon me niet voorstellen dat een geliefde dat zo zou zeggen op dat moment.
Oud 10-11-2013, 09:57
Verwijderd
Overigens heb ik of Q nooit aila gezegd wat ze moest zeggen maar probeerden we een tactiek te overleggen. Aila wilde vooral los van overleven heel graag bepaalde onhandige dingen roepen of doen. Dat is niet zo handig als je samen moet werken. Soms houd je dan bepaalde theorieën voor je, om überhaupt te overleven. Ook hier hadden we bepaalde bad guys al gescreend, maar losse flodders posten tekent vaak genoeg je doodvonnis, plus pick your battles.
Oud 10-11-2013, 10:05
Verwijderd
Ik snap ook wel dat jullie betere dingen te doen hadden Maar ik moest toch ergens op gaan vitten, zou je mij ooit iets in handen gegeven hebben waarmee ik je verdacht kon maken? Ik heb echt de hele zondag zitten hopen 'laat ze blijven zwijgen, laat ze nou vooral niks zeggen, dan heb ik tenminste iets om over te vallen'. Zoals ik ook al zei: alle vragen over fatsoenlijke argumenten heb ik vrij duidelijk genegeerd omdat ik gewoon niks anders had.

En ik was ook behoorlijk verrast dat ik plots 'geliefde' zag, maar ja, het was nu eenmaal niet anders, maar dan moest dat voor het rest van het spel ook wel duidelijk zijn voor iedereen.

Oh en ik kreeg ook een mooie tekening 'koffiedikkijken':
Oud 10-11-2013, 10:05
Verwijderd
Overigens, door jouw niet stemmen in je laatste hangronde Lusi, hebben wij de hele tijd gedacht dat Tina of evt. Lieveheersbeest verrader moest zijn. Ik moest wel gered zijn door iemand in een ander rijtje. Dus een geluk dat we toch LP niet hebben opgegeten. Heb je stiekem toch nog meer verwarring gezaaid dan je dacht
Oud 10-11-2013, 10:09
Verwijderd
ja ik bedacht ook net dat gelijkspel absinthe/lusi weliswaar geen ander resultaat voor ons had, maar wel binnen het spel.
Oud 10-11-2013, 10:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dank voor alle moeite die je in het spel hebt gestoken Fizzle; geweldige tekeningen en verhalen! <3

& Go wolven, go wolven!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-11-2013, 11:14
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou wolven jullie hebben deze overwinning echt verdiend. Absinthe, echt super super super goed gespeeld. Je was onmogelijk op te hangen zonder mezelf in de kijker te spelen, maar ik dacht dus ook: ik offer mezelf op. Je was echt heel erg geloofwaardig, begon soms zelfs te twijfelen aan wat ik had gezien. En het dan ook nog voor elkaar krijgen dat je niet gehangen wordt, respect hoor. En de andere wolven ook super goed gedaan.

Maar allemachtig dorpelingen, hebben jullie uberhaupt wel mijn posts gelezen van de laatste twee dagen? Waarom hebben jullie Absinthe niet gehangen, zó onduidelijk was ik toch niet? Hangen de wolven ook nog per ongeluk de heks, moest wel lachen toen ik dat zag.

@Mutant: ha wat ontzettend grappig! Drie rondes dezelfde opgevraagd
Oud 10-11-2013, 11:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hangen de wolven ook nog per ongeluk de heks, moest wel lachen toen ik dat zag.
Misschien was de heks ook wel een beetje een noob Dit was mijn eerste spel en het duurde even voor ik het nut inzag van de stemlijstjes (in real life stemmen de wolven ook en stemt iedereen oprecht, dus dat was even een omschakeling). Daarnaast werd tijdsgebrek me ook wel fataal, verdediging van niks
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-11-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Maar allemachtig dorpelingen, hebben jullie uberhaupt wel mijn posts gelezen van de laatste twee dagen? Waarom hebben jullie Absinthe niet gehangen, zó onduidelijk was ik toch niet? Hangen de wolven ook nog per ongeluk de heks, moest wel lachen toen ik dat zag.
Juist doordat je zo op mij zat te hameren (en ik een brave dorpeling was), hechtte ik niet heel veel waarde aan jouw opmerkingen en bleef ik zelfs nog denken dat Absinthe ook heel braaf was
Oud 10-11-2013, 11:39
Verwijderd
Overigens nog maar een keer: enorme hulde voor Fizzle voor het spelleiden, de leuke verhalen en de mooie tekeningen.

Ik vond het echt een uitermate spannend spel
Oud 10-11-2013, 12:15
Verwijderd
1. Mutant (evilziener)
2. Phoebe (verrader)
3. Lieveheersbeest (tovenaar)
4. Elin3 (leerlingheks)
5. arPos (dorpeling)
6. Neko (dorpeling)
7. Sigmund (weerwolf)
8. Röps (heks)
9. Tuttebel (weerwolf)
10. MargotTenenbaum (dorpeling)
11. Ietje (ziener)
12. Aila (dorpeling/geliefde)
13. TCO (dorpeling)
14. Sortjuh (jager)
15. Absinthe (weerwolf)
16. Tiara-schaapje (dorpeling)
17. Lisa/Quintiano (dorpeling/geliefde)
18. Tina (wolfsbane)

blauw = opgehangen

rood = opgegeten
Rose = gestorven aan liefdesverdriet

groen = doodgeschoten


Zo klopt het lijstje, toch?
Oud 10-11-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Nou wolven jullie hebben deze overwinning echt verdiend. Absinthe, echt super super super goed gespeeld. Je was onmogelijk op te hangen zonder mezelf in de kijker te spelen, maar ik dacht dus ook: ik offer mezelf op. Je was echt heel erg geloofwaardig, begon soms zelfs te twijfelen aan wat ik had gezien. En het dan ook nog voor elkaar krijgen dat je niet gehangen wordt, respect hoor. En de andere wolven ook super goed gedaan.

Maar allemachtig dorpelingen, hebben jullie uberhaupt wel mijn posts gelezen van de laatste twee dagen? Waarom hebben jullie Absinthe niet gehangen, zó onduidelijk was ik toch niet? Hangen de wolven ook nog per ongeluk de heks, moest wel lachen toen ik dat zag.

@Mutant: ha wat ontzettend grappig! Drie rondes dezelfde opgevraagd
Aww, dankje
En geloof mij, ik vond het minstens zo bizar dat ik niet gehangen werd na jouw dood
Ik dacht "ik móet wel iets zeggen, anders valt het wel erg op, dus één of ander lulverhaal over Eline bedacht en dat jij mij waarschijnlijk wilde opvragen, en tegen tuttebel en Sigmund gezegd dat ze nog even hun mond moesten houden voor een andere speler mijn naam zou noemen. Maar dat deed maar niemand En, quote van Sigmund toen iedereen doodleuk mij negeerde en met ons mee ging: "Het lijkt wel of iedereen verrader is!"
Oud 10-11-2013, 12:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Overigens, door jouw niet stemmen in je laatste hangronde Lusi, hebben wij de hele tijd gedacht dat Tina of evt. Lieveheersbeest verrader moest zijn. Ik moest wel gered zijn door iemand in een ander rijtje. Dus een geluk dat we toch LP niet hebben opgegeten. Heb je stiekem toch nog meer verwarring gezaaid dan je dacht
Ik wist dus ook dat dat lijstje niet klopte en ik kon het tegen niemand zeggen. Ik stond namelijk bij een vriend in de huiskamer met mijn telefoon "Oh nee, ze gaat dood. Oeh, uitslag. Wtf, ze is niet dood. Maar wie liegt er nog meer, ik ben de enige die nog moet liegen!"
Verwarring alom ja Ik dacht trouwens dat Tina de leerlingheks was, heel lang.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 12:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mutant en LP waren wel echt ONTZETTEND duidelijk slecht. Fucking hell. Ik zat me regelmatig te verbazen dat niemand achter hun aan ging en dat de wolven nodig waren om Mutant uit te schakelen.

Verder denk ik dat het spel wel heel erg tegen de dorpelingen was gekeerd. Er waren weinig spelers met tegelijk erg veel slechte functies erin, dan ook nog de geliefdes en vervolgens waren een aantal spelers ook nog ronduit inactief. (Sortjuh, Margot etc.) Prima als je niet zoveel tijd hebt en af en toe wat later bent, maar als je geen 5 minuten op een dag kunt / wilt sparen, doe dan ook gewoon niet mee.

Verder was het een interessant spel, alleen jammer dat de uitslagen steeds zo laat waren.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2013, 12:44
Verwijderd
Hoezo was ik ontzettend duidelijk slecht? Het enige wat ik duidelijk heb gedaan was van de geliefden proberen af te komen en dat wilden beide kanten. Voor de rest heb ik niks anders gedaan dan anders (buiten gezwegen over dingen die me opvielen aan Absinthe, maar die zijn anderen ook niet opgevallen ^^).
Oud 10-11-2013, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoezo was ik duidelijk slecht? ik heb dit keer echt heel weinig hoeven liegen en manipuleren, dat is wel eens anders geweest
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lol, Muut en ik tegelijkertijd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 12:47
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou Dark Phoenix de dorpelingen waren ook gewoon heel erg slecht bezig.

@Lieveheersbeest: ik kon niet zeggen: ik vind alleen Absinthe verdacht en Absinthe was de enige over wie ik informatie had. A. dan hadden de wolven mij direct door (maar dat hadden ze toch wel ) en B. vind ik niet leuk, ik vind dat je subtiel moet zijn of zo. Dus ik ging maar hameren op dat lijstje van Lusi stemmers en daar dan Absinthe uitpakken. Ik was de ziener grrrrr. Dan wist je dus dat ik jou niet had gezien, maar wel iemand anders. Overigens had ik jou de nacht opgevraagd dat ik doodging. Vond Tuttebel verdachter, maar van jou kon ik meer uit de stemlijstjes halen dacht ik. Maar te laat... En wolf Absinthe zei dat ik op jou hamerde, ik hamerde juist op Absinthe...
Oud 10-11-2013, 12:50
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Oh ik vond Mutant en Little Phoebe absoluut niet verdacht (maar ken ze dan ook niet)! Toen ik dood was, kon ik de wolven er wel uitpikken (ik kon Sigmund en Absinthe het hele spel al niet uit elkaar houden, lol), maar de verrader? Ik twijfelde tussen Tina en LP en pikte daar Tina uit.
Oud 10-11-2013, 12:51
Verwijderd
Overigens heb ik een ontzettend leuk spel gehad en me ook nog nooit zo opgenaaid erover. Ik heb tegen Miekje zitten schelden over 'hoe dom zijn ze nou' ^^ Schreeuwen tegen het beeldscherm, facepalmen, in complete spanning blijven zitten als je al dood bent.

Ik vond het ook interessant met de twee zieners, buiten dat ik het idee had dat de wolven waren vergeten dat ze er ook eentje hadden, vond ik het in het begin interessanter omdat je het gevoel hebt wat meer vrijelijk te kunnen hinten. Wolven gaan minder snel happen als ze denken dat ze hun eigen ziener gaan opvreten (tenminste, dat had ik gehoopt ).
Oud 10-11-2013, 12:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoezo was ik ontzettend duidelijk slecht? Het enige wat ik duidelijk heb gedaan was van de geliefden proberen af te komen en dat wilden beide kanten. Voor de rest heb ik niks anders gedaan dan anders (buiten gezwegen over dingen die me opvielen aan Absinthe, maar die zijn anderen ook niet opgevallen ^^).
Citaat:
Hoezo was ik duidelijk slecht? ik heb dit keer echt heel weinig hoeven liegen en manipuleren, dat is wel eens anders geweest
Kweenie, ik ken jullie speelstijl een beetje denk ik.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2013, 12:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik denk ook dat veel mensen zich veel te veel vast houden aan wat "verdacht" gedrag zou zijn, dat is al jaren zo. Heel veel mensen riepen bijvoorbeeld ook dit spel dat stil zijn zo verdacht zou zijn (alle bad guys waren juist actief), of dat rare dingen doen verdacht zou zijn (ArPos bijvoorbeeld bleek dorpeling) of dat juist actief mensen verdacht maken verdacht zou zijn. (en ook dat bleek niet zo te zijn.) Als een bad guy een beetje weet wat hij doet, zul je diegene nooit specifiek iets anders zien doen dan als dorpeling, een goed voorbeeld daarvan was bijvoorbeeld Sigmund dit spel.

Verder hechten veel te veel mensen ook waarde aan stemlijstjes. Er zijn dit spel ook dorpelingen die andere dingen stemden dan ze hadden gezegd, waardoor die lijstjes ineens niet meer klopten. (nog los van het feit dat met zoveel slechteriken dat natuurlijk sowieso al weinig zei). Er wordt veel te veel in mee geschaapt in dat soort standaardopmerkingen en veel te weinig zelf nagedacht, dat vind ik wel jammer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2013, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Kweenie, ik ken jullie speelstijl een beetje denk ik.
Volgens mij vertoon ik altijd random schreeuwgedrag en random was er én schreeuwgedrag ^^
Oud 10-11-2013, 13:20
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Is natuurlijk altijd makkelijker als je zelf niet in het spel zit Overigens was ik net zo slecht in de wolven herkennen in het spel, anders had ik wel meer wolven gezien

Vond het in ieder geval een fantastisch spel, heel erg bedankt spelleider. Ook voor de super mooie verhalen en tekeningen.
Oud 10-11-2013, 13:36
Verwijderd
Ik vond de wolven eerlijkgezegd maar veilig spelen als ik achteraf zie wie het was.
Oud 10-11-2013, 13:46
Verwijderd
Aaaa dus toch Phoebe. Ik had een onderbuikgevoel bij haar, maar kon geen argumenten verzinnen.

Sigmund en Tuttebel was trouwens wel heel onverwacht.
Oud 10-11-2013, 13:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht dat jij heks was Kat, dus he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de wolven eerlijkgezegd maar veilig spelen als ik achteraf zie wie het was.
We waren ook heel vrij om zo te spelen, we hadden eigenlijk bedacht dat een van ons ook hard tegen Absinthe zou moeten gaan, maar toen niemand haar verdacht maakte hebben we dat natuurlijk maar achterwege gelaten.
Oud 10-11-2013, 13:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe wisten jullie eigenlijk dat ik de verrader was? Ik heb niet zodanig gehint dat het duidelijk werd, volgens mij.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-11-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook dat veel mensen zich veel te veel vast houden aan wat "verdacht" gedrag zou zijn, dat is al jaren zo. Heel veel mensen riepen bijvoorbeeld ook dit spel dat stil zijn zo verdacht zou zijn (alle bad guys waren juist actief), of dat rare dingen doen verdacht zou zijn (ArPos bijvoorbeeld bleek dorpeling) of dat juist actief mensen verdacht maken verdacht zou zijn. (en ook dat bleek niet zo te zijn.) Als een bad guy een beetje weet wat hij doet, zul je diegene nooit specifiek iets anders zien doen dan als dorpeling, een goed voorbeeld daarvan was bijvoorbeeld Sigmund dit spel.

Verder hechten veel te veel mensen ook waarde aan stemlijstjes. Er zijn dit spel ook dorpelingen die andere dingen stemden dan ze hadden gezegd, waardoor die lijstjes ineens niet meer klopten. (nog los van het feit dat met zoveel slechteriken dat natuurlijk sowieso al weinig zei). Er wordt veel te veel in mee geschaapt in dat soort standaardopmerkingen en veel te weinig zelf nagedacht, dat vind ik wel jammer.
Ja, het was voor mij dit spel heel makkelijk om iedere rond met een beargumenteerde post te komen om iemand goed verdacht te maken, waar vervolgens ook altijd wel een paar man in mee gingen.

Voorts wil ik zeggen dat ik wat Margot heeft gedaan een rode kaart op moet leveren voor de volgende paar spellen. Niet persoonlijk ofzo, maar als je gewoon actief bent op het forum en expliciet niet post in dit topic vind ik dat wel stom.
Oud 10-11-2013, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Hoe wisten jullie eigenlijk dat ik de verrader was? Ik heb niet zodanig gehint dat het duidelijk werd, volgens mij.
We dachten dat Tina of jij het wel moesten zijn vanwege de stemlijstjes. Goed gedaan hoor.
Oud 10-11-2013, 14:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We dachten dat Tina of jij het wel moesten zijn vanwege de stemlijstjes. Goed gedaan hoor.
Aww ik had echt geluk dat jullie alledrie wisten wat jullie deden hoor, gespreid staan en alles makkelijk te dekken en weinig hoeven liegen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94
Spelleider
500 06-11-2013 19:37
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.