Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2016, 21:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik keek net even op yt en kon me niet herinneren dat die Vlaam het had gepresenteerd. Ik weet niet wie ik wel dacht. Ik wist ook niet meer dat het een Vlaams team tegen een Nederlands team was.
Ik weet vooral de derriedouche en de negerzoenen nog
Het werd ook eerst gepresenteerd door Judith de Bruin, die ik vroeger altijd door de war haalde met Anniko van Santen die op zondag stomme 'jongens'tekenfilms uitzond bij RTL.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 28-08-2016, 22:08
Verwijderd
Ik vind Anniko denk ik de raarste naam die ik dit jaar gehoord heb.
Oud 28-08-2016, 23:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het werd ook eerst gepresenteerd door Judith de Bruin, die ik vroeger altijd door de war haalde met Anniko van Santen die op zondag stomme 'jongens'tekenfilms uitzond bij RTL.
Die ken ik allebei niet, want zij deed het tot 1997 en wij schelen 4,5 jaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2016, 00:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, Judith de Bruin is toch dat wijf die zo slist?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-08-2016, 00:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik keek alles wat op de Nederlandse, Vlaamse en Britse tv was tussen 1988 en 1996. Ik had toen al geen leven.

Superliegebeest was btw een van m'n favo Vlaamse programma's.
Oh en De Grote Boze Wolf Show, maar toen was ik al iets ouder.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-08-2016, 02:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
M'n zusje en ik keken ook de Stinkie en Boudewijn-show. Ons ding was om heel dicht op de tv te gaan staan zodra de bij in beeld kwam, want dan werd het spannend en gingen we mee in het beeld met zijn bewegingen. Ons echte 'special effect' gevoel kregen we bij een heel dom programma (tekenfilm) maar met een goede intro. Hoe heette het nou Fiebs, die ene intro in een soort van 'gang' met allemaal laserlichten waar je dan 'doorheen' ging als kijker en met spannende muziek eronder. Volgens mij keken we nooit het programma, alleen de intro. Maar dan gingen we ook zowat in de tv zitten en dan kreten slaan alsof we in een achtbaan zaten. 90's 3D effect
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-08-2016, 03:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
M'n zusje en ik keken ook de Stinkie en Boudewijn-show. Ons ding was om heel dicht op de tv te gaan staan zodra de bij in beeld kwam, want dan werd het spannend en gingen we mee in het beeld met zijn bewegingen. Ons echte 'special effect' gevoel kregen we bij een heel dom programma (tekenfilm) maar met een goede intro. Hoe heette het nou Fiebs, die ene intro in een soort van 'gang' met allemaal laserlichten waar je dan 'doorheen' ging als kijker en met spannende muziek eronder. Volgens mij keken we nooit het programma, alleen de intro. Maar dan gingen we ook zowat in de tv zitten en dan kreten slaan alsof we in een achtbaan zaten. 90's 3D effect
Jonny quest?
Oud 29-08-2016, 03:51
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ja weet zeker dat dat het is. Kan het niet plaatsen via mijn mobiel maar zoek maar op youtube op the real adventures of jonny quest. Beste intro ooit hoor!
Oud 29-08-2016, 09:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Maar wat keken jullie dan vroeger?
De Disneyshow (gepresenteerd door Jochem van Gelder, Mike en Meline, en met DuckTales, Rescue Rangers, TaleSpin, Darkwing Duck), Kinderblok op Nederland 3 (Alfred J. Kwak, Freggles, Teddy Ruxpin etc.), Droomshow, Bassie & Adriaan Telekids + alle tekenfilms, KetNet.
En op een gegeven moment presenteerde Anniko van Santen ook nog een programma op RTL4, volgens mij na telekids en daar kwamen wat meer spannende programma's langs waaronder Are You Afraid of the Dark?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-08-2016, 09:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Jonny quest?
jaaaaaaaaaa
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-08-2016, 10:47
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

Wij keken trouwens ook Nils Holgerson en Tom Sawyer (ik vond het altijd zo vies dat dat joch op blote voeten liep!) en Dinobabies. Geen idee op welk net dat allemaal kwam, nu ik erover nadenk.

Wilden jullie ook altijd meedoen met de miniplaybackshow? Al was het alleen maar om door die metamorfosetunnel te gaan?
Dat was op Kindernet, en heb ik pas op latere leeftijd gekeken samen met mijn jongere zusjes. Daarvoor mocht ik geen kindernet kijken

En jaaaa heel erg wilde ik dat. Maar aan Geef nooit op wilde ik nog liever meedoen, en aan Kinderen voor Kinderen nog liever
Oud 29-08-2016, 10:51
Abby.
Abby. is offline
Teddy Ruxpin kwam toch niet op NL3? Dat was ook Kindernet, volgens mij. Net als Ovide enzo.
Oud 29-08-2016, 10:55
Abby.
Abby. is offline
Stinkie&Boudewijn-show was fantastisch. Kwam ook op Villa Achterwerk.
We hebben die in groep 6 ooit nog nagespeeld bij het Weektheater. Ik had samen met een vriendin "het duet" geschreven, tussen een koe en een konijn. Ik ken de tekst van de vier coupletten en het refrein nu nog. Geloof ik
Oud 29-08-2016, 11:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Teddy Ruxpin kwam toch niet op NL3? Dat was ook Kindernet, volgens mij. Net als Ovide enzo.
Dat waren al herhalingen, de originele uitzendingen waren op NL3 /oud
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-08-2016, 11:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
/jong
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-08-2016, 11:15
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat waren al herhalingen, de originele uitzendingen waren op NL3 /oud
Aha. Ook toen heb ik het niet gezien (mogen zien) dan, trouwens.
Oud 29-08-2016, 11:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ha zus, ik dacht nog aan die ijsbeer ja, maar kwam niet op de naam! En Johnny Quest keken we inderdaad alleen voor de intro

Citaat:
Dat was op Kindernet, en heb ik pas op latere leeftijd gekeken samen met mijn jongere zusjes. Daarvoor mocht ik geen kindernet kijken

En jaaaa heel erg wilde ik dat. Maar aan Geef nooit op wilde ik nog liever meedoen, en aan Kinderen voor Kinderen nog liever
Omg ja Kindernet, daar was ik dus echt niet opgekomen, wat slecht! Daar kwamen alle goeie programma's van die tijd! Maja de bij, Ovide, Dommel.. Good times

Ja, kvk wilde ik toen het al bijna te laat was, maar dan moest je daar in de buurt wonen en ik vond Geef nooit op echt leuk, maar ik zou nu niet meer weten waar het over ging. Wilde wel altijd met PJR in dat gat in de vloer springen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2016, 12:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De Grote Meneer Cactus-show was ook echt iets groots vroeger
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-08-2016, 12:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat waren al herhalingen, de originele uitzendingen waren op NL3 /oud
*Beaamt*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-08-2016, 12:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De Grote Meneer Cactus-show was ook echt iets groots vroeger
Weet jij nou inmiddels waar je lurven en je kladden zitten?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-08-2016, 12:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wil nog even zeggen dat dit m'n favo was en dat ik er nog erg vaak aan denk:

__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-08-2016, 13:24
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ha zus, ik dacht nog aan die ijsbeer ja, maar kwam niet op de naam! En Johnny Quest keken we inderdaad alleen voor de intro



Omg ja Kindernet, daar was ik dus echt niet opgekomen, wat slecht! Daar kwamen alle goeie programma's van die tijd! Maja de bij, Ovide, Dommel.. Good times

Ja, kvk wilde ik toen het al bijna te laat was, maar dan moest je daar in de buurt wonen en ik vond Geef nooit op echt leuk, maar ik zou nu niet meer weten waar het over ging. Wilde wel altijd met PJR in dat gat in de vloer springen
Bij Geef nooit op kon je een wens doen. Die kwam dan uit als je in dat gat sprong. Ik wilde samen met Leonardo DiCaprio een scène uit Titanic naspelen
Oud 29-08-2016, 13:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
De Grote Meneer Cactus-show was ook echt iets groots vroeger
Jaaaaaa <3 Wat ik dus heel grappig vond, is dat ik er laatst pas achter kwam dat Lenette van Dongen mevrouw Stemband was.
Oud 29-08-2016, 13:26
Abby.
Abby. is offline
En ik was heel jaloers op mijn nichtje, want die was een keer bij meneer Cactus in de show geweest. Hij had haar zelfs even op het podium/in de boksring gevraagd.
Oud 29-08-2016, 13:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jaaaaaa <3 Wat ik dus heel grappig vond, is dat ik er laatst pas achter kwam dat Lenette van Dongen mevrouw Stemband was.
Heul niet, dat was Annemieke Hoogendijk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-08-2016, 14:10
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Heul niet, dat was Annemieke Hoogendijk.
Nee, toch? Ik zag het laatst nog.
Oud 29-08-2016, 14:13
Abby.
Abby. is offline
Ja, je hebt gelijk. Maar... Hè. Heeft Lenette van Dongen het dan ook een paar keer gedaan ofzo? Ik wist het echt zeker.
Oud 29-08-2016, 18:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wil nog even zeggen dat dit m'n favo was en dat ik er nog erg vaak aan denk:

[filmpje]
Oh ja dit was écht een goede serie.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 18:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Krijg ik dit. https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Sanders
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 18:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
wtf gebeurt er op 2:42

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 18:30
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wat een ontzettend slechte serie is dat trouwens. David de Kabouter. Wel mooie achtergronden. Maar verder eigenlijk schandalig.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 18:46
Verwijderd
Lekkere kaboutertetten <3
Oud 29-08-2016, 19:30
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Jongens. Als een totaal onbekende 200 kilometer zou reizen om je een liefdesbrief op de drempel van je eigen kamer af te geven, om daarna gelijk weer te vertrekken, wat zou dan jullie reactie zijn?
Oud 29-08-2016, 19:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jongens. Als een totaal onbekende 200 kilometer zou reizen om je een liefdesbrief op de drempel van je eigen kamer af te geven, om daarna gelijk weer te vertrekken, wat zou dan jullie reactie zijn?
Ik zou het verdraaid stom vinden dat diegene niet even was gebleven
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-08-2016, 19:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jongens. Als een totaal onbekende 200 kilometer zou reizen om je een liefdesbrief op de drempel van je eigen kamer af te geven, om daarna gelijk weer te vertrekken, wat zou dan jullie reactie zijn?
Een liefdesbrief op basis van wat? Als 't een totaal onbekende was, is het dan een fan?

En heb je de persoon is kwestie gezien, of vond je gewoon de brief?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 19:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou het verdraaid stom vinden dat diegene niet even was gebleven
Ik had het onbekende even gemist, als ik diegene niet zou kennen zou ik het eigenlijk wel heel creepy vinden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-08-2016, 20:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Was het P., Luud?
Oud 29-08-2016, 21:51
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Was het P., Luud?
... Ga jij mij eens heel snel pm'en met meer info?
Oud 29-08-2016, 22:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Een liefdesbrief op basis van wat? Als 't een totaal onbekende was, is het dan een fan?

En heb je de persoon is kwestie gezien, of vond je gewoon de brief?
Op basis van foto's en filmpjes en hij kwam het persoonlijk bij mijn slaapkamerdeur overhandigen.
Oud 29-08-2016, 22:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Vanavond begin ik aan mijn tweede kuur van chemopillen tegen de hersenkanker (want dat heb ik). Ben nu best zenuwachtig. Die pillen zien er vrij angstaanjagend uit, hoewel ik ze al eerder genomen heb en het toen allemaal wel meeviel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 22:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Op basis van foto's en filmpjes en hij kwam het persoonlijk bij mijn slaapkamerdeur overhandigen.
Dat zou ik best griezelig vinden!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 22:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij Geef nooit op kon je een wens doen. Die kwam dan uit als je in dat gat sprong. Ik wilde samen met Leonardo DiCaprio een scène uit Titanic naspelen
Aww wat schattig
Citaat:
Vanavond begin ik aan mijn tweede kuur van chemopillen tegen de hersenkanker (want dat heb ik). Ben nu best zenuwachtig. Die pillen zien er vrij angstaanjagend uit, hoewel ik ze al eerder genomen heb en het toen allemaal wel meeviel.
Wtf!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2016, 22:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Btw, ik kwam even het gesprek onderbreken voor dit:



Fitematrulle naamzoek.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2016, 22:18
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Vanavond begin ik aan mijn tweede kuur van chemopillen tegen de hersenkanker (want dat heb ik). Ben nu best zenuwachtig. Die pillen zien er vrij angstaanjagend uit, hoewel ik ze al eerder genomen heb en het toen allemaal wel meeviel.
Hoe zien ze er uit?
Oud 29-08-2016, 22:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe zien ze er uit?
Vanavond neem ik vijf langwerpige, blauwe, harde capsules.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 22:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Succes!

Ik heb van die capsules gehad met van die losse korreltjes erin. Dat vond ik ook wel maf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-08-2016, 22:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Succes!

Ik heb van die capsules gehad met van die losse korreltjes erin. Dat vond ik ook wel maf.
Dank je!

Die ken ik niet!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2016, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe de fuck kom je aan hersenkanker? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Zijn het kleine tumoren of waar hebben we het over? Waarom zijn pillen goed genoeg? Hoe kwam je erbij om naar de dokter te gaan, waar had je last van? Zoveel vragen over je casual mededeling!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2016, 22:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoe de fuck kom je aan hersenkanker? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Zijn het kleine tumoren of waar hebben we het over? Waarom zijn pillen goed genoeg? Hoe kwam je erbij om naar de dokter te gaan, waar had je last van? Zoveel vragen over je casual mededeling!
Weet ik niet. Een tumor linksboven. Pillen zijn niet genoeg, ik ben eerder dit jaar geopereerd en toen konden ze een aardig deel weghalen (maar op dit moment is er geen geneesmiddel dat goed genoeg is om deze knul helemaal te verwijderen, want hij is in functionerend weefsel gegroeid). Ik kreeg een epileptische aanval.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.