Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2016, 19:56
Spookyy
Spookyy is offline
Heeey allemaal,

Mijn vrienden en ik willen graag een Halloween avondje houden. Nu zijn we opzoek naar leuke ideeën qua decoratie, eten en drinken en natuurlijk zoeken we ook goede horrorfilms.

Iemand leuke ideetjes?

Een idee voor andere mensen die nog ideeën zoeken, nep spinnetjes in je ijsblokjes zodat als ze smelten ze in je drinken drijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2016, 20:22
Hannies
Hannies is offline
Halloween van John Carpenter is iig een echte klassieker. Daar zijn er meer van geloof ik. Verder heb ik weleens van sleepy hollow en pumpkinhead gehoord maar die ken ik zelf niet
Als eten zag ik eens worstenbroodjes waarbij de worsten vingers waren en je kunt natuurlijk altijd bloed gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 21:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Voor decoratie zou ik naar de goedkope winkels gaan, dus de Action, Big Bazar, Wibra, Zeeman en naamloze gooi-en-smijt-winkels, zoals wij dat thuis noemen. Niet te duur en prima voor een avondje. Als je droog ijs kan krijgen, is dat ook leuk voor een rook effect, maar wees er voorzichtig mee.

Qua films moet je dan natuurlijk de Halloween-reeks kijken, maar je zou er ook gewoon een (90's)slasherfilmavond van kunnen maken met Friday the 13th, Scream, I know what you did last summer.. Goeie thriller/horror die ik laatst heb gezien is Hush, dikke tip! Geen 90's teendrama, trouwens, gewoon echt goed spannend.

Eng eten en drinken zou ik niet weten, maar ik heb zo'n idee dat er op YouTube genoeg DIY's te vinden zijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2016, 21:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Xenos heeft vaak ook leuke dingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 09:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je echt bang wilt zijn raad ik 'conjuring' en 'insiduous' en 'the lady in black' aan. Leuk en bizar zijn ' chuck and larry vs evil' en 'cabin in the woods'.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 11:48
Spookyy
Spookyy is offline
Dankjewel allemaal!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 16:11
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Als je echt bang wilt zijn raad ik 'conjuring' en 'insiduous' en 'the lady in black' aan. Leuk en bizar zijn ' chuck and larry vs evil' en 'cabin in the woods'.
En Rose Red!
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 14:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En Rose Red!
Is die echt eng of meer grappig?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Halloween poster.
Verwijderd
15 20-10-2003 13:35
Lifestyle Halloween Party
Verwijderd
60 05-11-2002 12:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.