Oud 29-04-2019, 23:07
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Waaaah, ik heb zojuist de nieuwste aflevering gezien en ik vind het fantastisch! Ik kan nu niet slapen van excitement!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 29-04-2019, 23:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik weet niet zo goed wat ik van de laatste aflevering vond
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-04-2019, 05:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vond hem eigenlijk redelijk slecht. Zoveel voorspelbaarheid, zoveel ja, Tuurlijk
Spoiler
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 30-04-2019 om 05:10.
Oud 30-04-2019, 05:55
Verwijderd
Ik moest janken om iedereen die dood ging. Verder wel een beetje eens met Ieke, maar weet niet zo goed wat ik er anders van had verwacht.

Het liefst zou ik de rest van de afleveringen zo achter elkaar bingen, maar ja, dat gaat niet hè.
Oud 30-04-2019, 06:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik vond hem eigenlijk redelijk slecht. Zoveel voorspelbaarheid, zoveel ja, Tuurlijk
Spoiler
Oh eens hoor. Heb er heel veel op aan te merken, maar dat wil ik juist niet, want het verhaal blijft vet. En het is ook goed dat het bijna afgelopen is.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-04-2019, 07:18
Verwijderd
Omg nog echt niks zeggen want wij moeten allesch van het nieuer seizoen nog zien.
Oud 30-04-2019, 07:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind het verhaal juist matig worden. Kracht was altijd dat het onvoorspelbaar was, toch wat realistisch, dynamisch in personages en dingen hadden ook gewoon serieuze consequenties.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-04-2019, 07:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het stinkt gewoon naar slecht schrijven en het is geworden waar George juist wilde tegenover staan. Hapklare fanservice Hollywood meuk vol fantasy tropes

Spoiler
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-04-2019, 08:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik vind het wel prima allemaal, lang niet de kwaliteit van de eerste seizoenen maar wel leuk
__________________
Forumdownie
Oud 30-04-2019, 08:44
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik vind het wel prima allemaal, lang niet de kwaliteit van de eerste seizoenen maar wel leuk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-04-2019, 09:40
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik heb me er ook goed mee vermaakt maar de ep voelde wel als een enorme anticlimax

gelukkig is het lang niet zo erg als het laatste seizoen Lost of HIMYM bijv
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 30-04-2019, 13:30
Verwijderd
Een baby is leuk hoor maar wel veel werk.
Oud 30-04-2019, 15:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Een baby is leuk hoor maar wel veel werk.
Dat had ik nooit verwacht
__________________
Forumdownie
Oud 30-04-2019, 16:39
Verwijderd
Bij deze dan.
Oud 30-04-2019, 16:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Had toch wel gedacht dat iemand met kinderen deze informatie al eens met de wereld had gedeeld.
Maar wrs waren ze te moe om het op te schrijven.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 20:10
Verwijderd
Doris is vandaag maar een geit. Vervelend kind. Heeft ze van d'r vader.
Oud 30-04-2019, 20:14
Verwijderd
Godverdoris.
Oud 30-04-2019, 20:22
Verwijderd
tering bas nu heb ik Doris wakker gelachen.
Oud 30-04-2019, 20:30
Verwijderd
Was er zelf ook wel content mee
Oud 30-04-2019, 20:44
Verwijderd
Ja maar goede grapjes moet je voortaan wel even aankondigen en onder een spoiler zetten, ik kan niet meer op elk willekeurig moment hardop lachen.
Oud 30-04-2019, 20:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
tering bas nu heb ik Doris wakker gelachen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-04-2019, 20:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Jelle is nog geen 2 en zegt al heel erg veel nee. Echt niks was goed vandaag, ene niet, maar andere tegenovergestelde ook al niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-04-2019, 21:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zaterdag weer geknuft met mijn petekindje en ze gaat een beetje lopen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-04-2019, 21:13
Saiy
Saiy is offline
Geknuft
Oud 30-04-2019, 21:14
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Jelle is nog geen 2 en zegt al heel erg veel nee. Echt niks was goed vandaag, ene niet, maar andere tegenovergestelde ook al niet.
Haha! Ik ken het Weet je wat helpt? (misschien wist je dat al hoor) Twee opties benoemen en ze dan zelf laten kiezen!!
Oud 30-04-2019, 21:15
Saiy
Saiy is offline
Werkt in mijn ervaring als een tiet!
Oud 30-04-2019, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Jelle is nog geen 2 en zegt al heel erg veel nee. Echt niks was goed vandaag, ene niet, maar andere tegenovergestelde ook al niet.
De oudste van mijn jongste broertje kon op die leeftijd al echt gesprekken voeren en articuleerde heel erg duidelijk (en ze loopt nog steeds mijlenver voor op leeftijdsgenootjes) en dat heeft ervoor gezorgd dat ik iets ongeduldiger ben geworden met kleintjes van 2 die het allemaal nog niet zo goed konden, terwijl het met nichtje I van de buurtjes het tegenovergestelde was. Maar ja, voor haar heb ik ook eigenlijk misschien wel by default oneindig geduld. Afgelopen vrijdag met ze uit eten geweest en dat vind ik echt zo leuk met zo'n kleintje <3
Oud 30-04-2019, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanaf welke leeftijd gaan ze normaal een beetje praten?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-04-2019, 21:21
Verwijderd
18/19. Soms iets eerder, soms iets later. Soms nooit. Soms juist 2-10.
Oud 30-04-2019, 21:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Volgens m'n moeder lulde ik voor ik een jaar was al in volzinnen.
Maar ik ben dan ook teringintalligend
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 21:35
Verwijderd
Same here High five, beyotch <3
Oud 30-04-2019, 21:35
Verwijderd
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik met je heb zitten zuipen terwijl ik niet wist wie je was
Oud 30-04-2019, 21:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Haha! Ik ken het Weet je wat helpt? (misschien wist je dat al hoor) Twee opties benoemen en ze dan zelf laten kiezen!!
Mja, met het ene gaat het beter dan met het andere. Vandaag was gewoon ook een dwarse dag, maar komt ook weer hoektand door dus zal ook wel niet helpen.

Citaat:
De oudste van mijn jongste broertje kon op die leeftijd al echt gesprekken voeren en articuleerde heel erg duidelijk (en ze loopt nog steeds mijlenver voor op leeftijdsgenootjes) en dat heeft ervoor gezorgd dat ik iets ongeduldiger ben geworden met kleintjes van 2 die het allemaal nog niet zo goed konden, terwijl het met nichtje I van de buurtjes het tegenovergestelde was. Maar ja, voor haar heb ik ook eigenlijk misschien wel by default oneindig geduld. Afgelopen vrijdag met ze uit eten geweest en dat vind ik echt zo leuk met zo'n kleintje <3
Zo schattig ik vergeet met Jelle echt teveel dat hij nog geen 2 is. Oogt veel ouder en doet ook al vanalles. Praten is nog wat minder, maar is ook wat luiheid volgens mij Hij weet heel duidelijk te maken wat hij wil met zo min mogelijk moeite. Maar wat hij al snapt en doet verbaas ik me soms best wel over.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-04-2019, 22:07
Verwijderd
Ik vind ze wel grappig op die leeftijd. Maar die oudste wordt echt zo'n lekkere knuffelbeer die graag door d'r vingers een film kijkt met d'r pappie of mammie of ome Bas.
Oud 30-04-2019, 22:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik met je heb zitten zuipen terwijl ik niet wist wie je was
lawl. Same hier. En dat allemaal door een plensbui.
Net het begin van een romantische comedy ofzo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 22:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Same here High five, beyotch <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-04-2019, 22:15
Verwijderd
Hahaha, ja opzich
Oud 30-04-2019, 22:15
Verwijderd
Wow, zo zijn wij
Oud 01-05-2019, 05:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik vind ze wel grappig op die leeftijd. Maar die oudste wordt echt zo'n lekkere knuffelbeer die graag door d'r vingers een film kijkt met d'r pappie of mammie of ome Bas.
Ja, echt zo schattig
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-05-2019, 09:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond hem eigenlijk redelijk slecht. Zoveel voorspelbaarheid, zoveel ja, Tuurlijk
Spoiler
Helemaal mee eens. Het zag er spectaculair uit, maar het is gewoon een race naar het einde en elk plotdraadje moet "zo snel mogelijk" afgeraffeld worden. Ik zat vooral veel dit te doen; en ik vond het op geen enkel moment spannend meer. Het is al langer duidelijk dat sinds de serie "de boeken voorbij is" de kwaliteit van het schrijfwerk een gigantische duik heeft genomen. Dat weet men wel leuk te compenseren met al het spektakel en geweld, maar (voor mij is) de dramatische lading (en spanning) totaal verdwenen.

Citaat:
Ik vind het verhaal juist matig worden. Kracht was altijd dat het onvoorspelbaar was, toch wat realistisch, dynamisch in personages en dingen hadden ook gewoon serieuze consequenties.
Juh.

Citaat:
Het stinkt gewoon naar slecht schrijven en het is geworden waar George juist wilde tegenover staan. Hapklare fanservice Hollywood meuk vol fantasy tropes
Spoiler

Yep. Beetje alsof je favoriete band opeens vervangen is door identiek uitziende cover-artiesten die maar 1/3de van het talent hebben. Of dat je een boek van 10 hoofdstukken hebt waarvan er 9 geweldig en spannend zijn; en het laatste alleen een samenvatting is van hoe het verhaal afloopt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-05-2019, 09:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben voorlopig na seizoen 5 afgehaakt en voel door dit soort dingen te lezen er steeds minder voor om de laatste 2 seizoenen nog te kijken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-05-2019, 09:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben voorlopig na seizoen 5 afgehaakt en voel door dit soort dingen te lezen er steeds minder voor om de laatste 2 seizoenen nog te kijken

Ja, maar dan moet je gaan gokken of GRRM de reeks ooit gaat afronden ;v
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-05-2019, 12:12
Saiy
Saiy is offline
Wie kijkt er hier Jane te Virgin? Of heeft die serie gekeken?
Oud 01-05-2019, 12:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, maar dan moet je gaan gokken of GRRM de reeks ooit gaat afronden ;v
Ik denk oprecht dat die te veel risicofactoren heeft en gewoon dood neervalt voor hij ze afschrijft. Gelukkig zijn de grote lijnen wel al ergens neergeschreven dacht ik?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-05-2019, 12:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, maar dan moet je gaan gokken of GRRM de reeks ooit gaat afronden ;v
Daarom kijk ik het ook maar af, dan is er in ieder geval een einde. Bovendien is het nog te overzien en is het nu na dit ook klaar. Maar spinoffs die zijn aangekondigd zijn wat mij betreft echt oninteressant.

Eens met macrador, die man ziet eruit alsof hij genoeg risicofactoren heeft om zo dood neer te vallen. Daarnaast schiet hij echt niks op en is hij echt veel andere dingen aan het doen. Wordt nooit wat vrees ik. Naja en als iemand anders het afmaakt met de resten van zijn werk zal het ook wel een moeizaam verhaal worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-05-2019, 07:36
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoi schoonheden
__________________
Forumdownie
Oud 03-05-2019, 08:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een hele zonnige goedemorgen popje!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-05-2019, 08:35
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat valt inderdaad niet tegen!
__________________
Forumdownie
Oud 03-05-2019, 08:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Goedemorgen kurrelke zalt en alle anderen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-05-2019, 09:22
Saiy
Saiy is offline
hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iemand belt en dat jullie dan allebei per ongeluk de hele tijd door elkaar heen praten? Dat de een dan aan een zin begint en de ander ook?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.