Oud 28-02-2012, 18:43
KoalaBroodje
Avatar van KoalaBroodje
KoalaBroodje is offline
Ik zoek een Franse film over freerunners in een achterbuurt... Ik heb er maar een deel van gezien, ze deden ook iets met drugs.
Advertentie
Oud 28-02-2012, 22:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zoek een Franse film over freerunners in een achterbuurt... Ik heb er maar een deel van gezien, ze deden ook iets met drugs.
The Transporter?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 29-02-2012 om 00:22.
Oud 29-02-2012, 09:29
KoalaBroodje
Avatar van KoalaBroodje
KoalaBroodje is offline
Citaat:
The Transporter?
Heb 't even opgezocht maar dat was 'm niet...
Toch bedankt.
Oud 29-02-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een Franse film over freerunners in een achterbuurt... Ik heb er maar een deel van gezien, ze deden ook iets met drugs.
Banlieu 13 http://www.imdb.com/title/tt0414852/
Oud 01-03-2012, 11:36
KoalaBroodje
Avatar van KoalaBroodje
KoalaBroodje is offline
Yes die zocht ik!
Bedankt.
Oud 15-03-2012, 18:49
jeroen-1988
jeroen-1988 is offline
Ik zoek een serie die een aantal jaar geleden er was... weet niet meer hoe die heet... maar in de allereerste aflevering gingen 2 jongens naar een museum waar ze een 3e jongen zouden ontmoeten maar dan gebeurt er wat in het museum en zien ze die jongen "doodgaan" snel vluchten hun weg.. en worden vervolgens steeds geschaduwt door de politie/FBI/CIA... die denken dat hun verantwoordelijk zijn voor wat er in het museum gebeurde... hun doen er alles aan om te bewijzen dat die 3e jongen er wat mee te maken heeft maar ze kunnen niets meer van hem terug vinden... op foto's was die altijd net buiten beeld... geen gegevens van hem bekend... maar ze komen hem op gegeven moment weer tegen... en hij schijnt al die tijd undercover ofzo bevriend met hun geweest te zijn ofzoiets....

weet iemand hoe deze serie heet... der was meer 1 seizoen van ofzo... maar wil graag weten wat het ook alweer was...

alvast bedankt... groetjes Jeroen
Oud 18-03-2012, 22:07
samet
samet is offline
Gegroet allemaal,

Ik had een vraagje over een oude film die ging over een jongen doe bevriend raakte met een klein pasgeboren daark of een ander soort monster die dan later groter werd en gevaarlijk voor andere mensen moest die gedood worden en dat werd die ook was nogal een emotionele film tussen de draak/monster en die jongen.
Oud 18-03-2012, 22:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dragonheart? Meer films met draken ken ik niet, denk ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2012, 14:53
Verwijderd
Eragon? Dragonslayer?
Oud 19-03-2012, 16:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Neverending Story gok ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-03-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Neverending Story gok ik.
Behalve dat die draak daar niet klein is en niet gedood hoeft te worden. Dragonheart lijkt nog het meest op de beschrijving, hoewel dat weer niets te maken heeft met een jonge knaap.
Oud 19-03-2012, 19:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh, te snel gelezen. Dan vermoed ik dat het niet echt een draak was.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-03-2012, 08:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kom niet verder dan als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat is het ook niet
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 20-03-2012, 10:09
ThomasJu
ThomasJu is offline
Dit doet me denken aan 'Beowulf'.

Ik heb de film niet gezien, maar we hebben het er uiteraard bij engels over gehad. Er zijn meerdere verfilmingen van het gedicht/verhaal. Hierin verschilt het monster o.a.
Oud 20-03-2012, 16:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Pete's Dragon is het ook niet, want daarin gaat de draak niet dood.

D'oh!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 01-04-2012, 16:58
Girl121
Girl121 is offline
Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje terug een film gezien, maar ik weet echt niet meer welke acteurs er meededen of hoe hij noemde... Ik zou hem graag nog eens opnieuw bekijken met mijn broer, maar het probleem is dus dat ik de titel niet meer weet.

Het gaat over een man die gevolgd wordt door de CSI/FBI en op een gegeven moment wordt hij door mensen afgeleid en rijdt hij met zijn auto van de brug af in het kanaal, hierbij verdrinkt zijn vrouw, op dit moment staat er op de brug een man toe te kijken of hij wel zeker dood zou zijn, maar hij kan wegzwemmen en verschuilt zich onder de brug zonder dat iemand weet of hij echt dood is al dan niet... gedurende de hele film wordt hij gevolgd... een andere scene is dat hij op de trein zit en dat mensen hem willen strikken, maar hij laat de trein ontkoppelen zodat de laatste rijtuigen loskomen te zitten en hij zo kan ontsnappen...

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen bij deze film!

Alvast bedankt

Sara x
Oud 25-04-2012, 17:53
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Dat is van de bourne series,
Google maar even the bourne supremacy of the bourne ultimatum weet zeker dat het een van die 2 is.
Met matt damon
Oud 03-05-2012, 20:35
maddie_r
maddie_r is offline
Ik keek altijd naar een jeugdserie. Ik kan me alleen niet meer herinneren wat hiervan de naam is. Wat ik me kan herinneren is dat het in Australië afspeelt. Een jongen gaat het bos met wat vrienden. Daar lopen ze ergens door heen en dan reizen ze naar een andere dimensie. Het lijkt middeleeuws, behalve dat ze wel futuristische spullen hebben. Zo is er een soort harnas wat je kan aan doen. Als je dan je ene arm over de andere doet creëer je een soort energie sphere. Dit is een tool van de onderdrukkers om hun volk te boven te staan. Kent iemand deze serie en weet je nog hoe het heet?
Oud 03-05-2012, 22:46
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik zoek een documentaire over de aanslagen op 11 september 2011.
George Bush speelt daar een centrale rol in en vertelt over o.a. zijn belevingen.
Deze documentaire was rond 11 september 2011 op televisie.

Edit: Al gevonden; George W. Bush: the 9/11 interview
__________________
Always be berating and belittling

Laatst gewijzigd op 04-05-2012 om 00:30.
Oud 04-05-2012, 00:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik keek altijd naar een jeugdserie. Ik kan me alleen niet meer herinneren wat hiervan de naam is. Wat ik me kan herinneren is dat het in Australië afspeelt. Een jongen gaat het bos met wat vrienden. Daar lopen ze ergens door heen en dan reizen ze naar een andere dimensie. Het lijkt middeleeuws, behalve dat ze wel futuristische spullen hebben. Zo is er een soort harnas wat je kan aan doen. Als je dan je ene arm over de andere doet creëer je een soort energie sphere. Dit is een tool van de onderdrukkers om hun volk te boven te staan. Kent iemand deze serie en weet je nog hoe het heet?
Spellbinder?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-05-2012, 08:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik keek altijd naar een jeugdserie. Ik kan me alleen niet meer herinneren wat hiervan de naam is. Wat ik me kan herinneren is dat het in Australië afspeelt. Een jongen gaat het bos met wat vrienden. Daar lopen ze ergens door heen en dan reizen ze naar een andere dimensie. Het lijkt middeleeuws, behalve dat ze wel futuristische spullen hebben. Zo is er een soort harnas wat je kan aan doen. Als je dan je ene arm over de andere doet creëer je een soort energie sphere. Dit is een tool van de onderdrukkers om hun volk te boven te staan. Kent iemand deze serie en weet je nog hoe het heet?
Ik denk het niet, maar Mirror Mirror?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-05-2012, 09:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik weet trouwens wel zeker dat het Spellbinder is Dat was inderdaad wel een gave serie.

Citaat:
The power suit is the central piece of Spellbinder technology. It is powered by a set of power stones, which can be recharged in the castle complex. By rubbing the cuffs of the suit together, a Spellbinder can generate and discharge a power bolt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-05-2012, 11:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zoek de titel van een film die ik een jaar of 15 geleden deels gezien heb op school tijdens muziek. Was toen volgens mij al redelijk gedateerd, gok ergens eind zeventiger of begin tachtiger jaren opgenomen.

Kan me van het verhaal zelf niet bijster veel meer herinneren, maar weet nog wel dat er redelijk veel in gezongen werd, het over controversiële onderwerpen ging en (volgens mij) dat het een Duitstalige film was.

Zijn erg weinig aanknopingspunten, maar hopelijk weet iemand welke film ik bedoel.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-05-2012, 13:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mjah, duits / controversieel + die periode doet me denken aan http://en.wikipedia.org/wiki/Christi...om_Bahnhof_Zoo maar ik gok dat dat m niet is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-05-2012, 14:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mjah, duits / controversieel + die periode doet me denken aan http://en.wikipedia.org/wiki/Christi...om_Bahnhof_Zoo maar ik gok dat dat m niet is.
Nee, dat is m niet idd. Wel een zeer goede film overigens
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-05-2012, 12:24
Verwijderd
Ik zoek een film, waar ik laatst de trailer van heb gezien. Ik heb op internet al gezocht tussen films die in 2012/2013 uitkomen, maar kan 'm niet vinden....
De titel bestaat volgens mij uit drie vrouwennamen die beginnen met een M(a?) (al weet ikd at niet zeker). De trailer begint met dat een man aan een meisje/jonge vrouw vraagt: 'Hoe heet je?' en dan noemt het meisje haar naam, maar zegt de man iets in de trant van: 'ik vind *blah* mooier, voortaan heet je zo.' In de trailer lijkt het erop dat er veel meiden/vrouwen samenwonen in een huis en soort van mishandeld/onderdrukt worden door de man, die doet alsof hij heel lief voor ze is. Op het laatst lijkt het erop dat een van de meiden wil ontsnappen en ontstaat er natuurlijk een groot drama en gevecht enzo.
Iemand enig idee?
Oud 09-05-2012, 13:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Martha Marcy May Marlene.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-05-2012, 14:07
Verwijderd
Danke!
Oud 03-06-2012, 22:38
TedEdFred
TedEdFred is offline
Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik een jaar of twee geleden heb gezien op nederland 2(?). Het was een oorlogsdrama waarin de hoofdpersoon een jongetje van een jaar of 10 was, hij had ook een broertje of vriendje dat iets jonger of iets ouder was. De mensen hadden een lichtgetinte huid en het speelde zich af in een warm land. De broertjes woonden met hun moeder in een dorpje aan het water. Er was een soort krottenwijk en de kinderen gingen vaak op de daken van de huizen liggen/zitten. Toen het dorpje werd ingenomen/aangevallen moest het jongetje vluchten en zo werd hij gescheiden van zijn moeder en pas later van zijn broertje geloof ik.
Het jongetje had halflang, donkerbruin haar en een lichtblauw t-shirtje (met streepjes?)
Oud 03-06-2012, 22:53
Verwijderd
Het was vast niet Slumdog Millionaire?
Dat is geen oorlogsdrama, maar daar doet de beschrijving me verder wel een beetje aan denken.
Oud 03-06-2012, 23:21
TedEdFred
TedEdFred is offline
nope, die heb ik gezien, maar dat is m niet. Fantastische film is dat trouwens.
Oud 29-06-2012, 06:38
marnixb
marnixb is offline
Rabbit-Proof Fence? http://www.imdb.com/title/tt0252444/
Oud 01-07-2012, 14:47
TedEdFred
TedEdFred is offline
Nee, ook niet. Maar het was een goede poging, het komt in de buurt.
Oud 29-07-2012, 21:07
royvaneyk
royvaneyk is offline
hallo ik heb een tijdje terug een film gezien en wil graag de titel ervan weten.
de film ging over 3 vriendinnen die uitgingen en een blonde vrouw probeerde 1 van haar vriendinnen aan een vreemde man voor te stellen. ze kreeg op het momen even ruzie met die man. maar dat werd goed gepraat . die man nodigde haar uit om op de bruiloft van ''zijn broer'' te komen. maar dit is zijn bruiloft. ze gaan toch niet trouwen en een tijdje later trouwt die blonde vrouw met die man

als iemand weet wat de titel van deze film is hoor ik dat graag
Oud 29-07-2012, 21:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
The Sweetest Thing?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-07-2012, 18:41
Verwijderd
Hey, ik ben op zoek naar een film die ik me vaag herinner; het was een Nederlandse film, waar ik me eigenlijk nog maar 1 deel van kan herinneren. er word een volgens mij een videoband vertrapt door een paard, en dan zegt een man op een heel gekke manier: ''zo. nu heeft niemand er meer wat aan.*hijgende lach*.''

ja het klinkt misschien vreemd maar ik moet het nog eens zien. dus als jullie me kunnen helpen, graag.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 19:34. Reden: verwarring vermijden
Oud 23-08-2012, 00:15
hugioultimate
hugioultimate is offline
Hallo, Ik zoek een tekenfilm dat gaat over 2 personages ( ik dacht een beer en een soort vogel of zoiets ) in een geel vliegtuig die naar Egypte gaan.

Ze ontmoeten daar een meisje. alle 3 zijn argeologen. Ze doen onderzoek naar een oude verborgen stad.

Er is ook een vjiand die in die stad wilt komen om het geheime wapen van de stad te gebruiken. De vijand kan dmv standbeeld scarabeen een soort tornado oproepen.

De vijand is een slang in een lange zwarte jas met een zwarte hoed en een ijzeren kaak.

Iemand enig id??
Oud 06-09-2012, 07:01
20041741
20041741 is offline
Hallo,

ik zoek de naam van een film. Deze film zit nog maar vaag in mijn herinnering. ik zal proberen deze uit te leggen ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

de film ging over een aanslag (of een andere gebeurtenis) ergens op een plein (wellicht in een ander land dan Amerika). Deze gebeurtenis was opgenomen en de band bleef afgespeeld worden, maar dan steeds vanuit andere invalshoeken. Mogelijk om zo te kunnen zien wie de dader was. kenmerkend dus van deze film was dat je eigenlijk wel x10 hetzelfde zag gebeuren achter elkaar.

wie o wie heeft deze film gezien en/of kent de titel hiervan.

alvast dank!
Oud 11-09-2012, 15:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Hallo,

ik zoek de naam van een film. Deze film zit nog maar vaag in mijn herinnering. ik zal proberen deze uit te leggen ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

de film ging over een aanslag (of een andere gebeurtenis) ergens op een plein (wellicht in een ander land dan Amerika). Deze gebeurtenis was opgenomen en de band bleef afgespeeld worden, maar dan steeds vanuit andere invalshoeken. Mogelijk om zo te kunnen zien wie de dader was. kenmerkend dus van deze film was dat je eigenlijk wel x10 hetzelfde zag gebeuren achter elkaar.

wie o wie heeft deze film gezien en/of kent de titel hiervan.

alvast dank!
Volgens mij is dit Vantage Point van Pete Travis uit 2008, o.a. met Forest Whitaker
Oud 21-10-2012, 19:38
Verwijderd
Gevonden nou ja 1 van de 2

het is van flashpoint en zo jongen wou zijn zusje ofzo iets aan doen (weet het niet precies meer)
en het eindigde zo beetje op de ijsbaan waar dat meisje met een vriendin was

Laatst gewijzigd op 23-10-2012 om 10:37.
Oud 21-11-2012, 22:49
Jepper|Jasper
Jepper|Jasper is offline
Ik zou graag willen weten of 'How I met your mother' ook in Nederland word uitgezonden.
Op internet word hier heel wazig over gedaan.

Er staat dat RTL 5 hem uitzend, maar in de tvgids is hij niet te vinden...
Oud 21-11-2012, 23:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien hebben ze een stop of whatever, maar RTL5 zendt het wel altijd uit hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 09:36
Jepper|Jasper
Jepper|Jasper is offline
Heb je het wel eens gekeken?
Zo ja, wanneer voor het laatst en hoe vond je het ?
Oud 22-11-2012, 13:37
Verwijderd
How I met your mother is idd normaal gesproken op rtl 5, maar ze zenden niet heel het jaar door uit eh.
Oud 22-11-2012, 15:27
Jepper|Jasper
Jepper|Jasper is offline
Oké, bedankt voor de snelle reactie.
Oud 07-12-2012, 15:44
betterxtogether
Avatar van betterxtogether
betterxtogether is offline
ik zoek een documentaire dat gaat over trainers die een elftal maken in een kleine stad of klein landje en daar mee naar een groot toernooi willen gaan.
De spelers zijn in het begin heel slecht maar ontzettend gemotiveerd.
Ergens over gelezen maar niet kunnen vinden!
Oud 21-12-2012, 15:52
Verwijderd
Ik zoek aflevering van house zo jongen (baseball player) stond op het dak van het ziekenhuis en was er bijna van af gelopen (ofzo)
meer weet ik er ook niet van xd
Oud 21-12-2012, 16:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Seizoen 1, aflevering 2: Paternity
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-12-2012, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Seizoen 1, aflevering 2: Paternity
Dank u
Oud 21-12-2012, 17:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dank u
Dat was trouwens een kwestie van 10 seconden Google gebruiken met de trefoorden "House", "episode", "roof" en "boy". Volgende keer is het handig eerst zelf te gaan zoeken voordat je zoiets vraagt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 20:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 17:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.