Oud 27-01-2019, 12:23
Toska1
Toska1 is offline
Inmiddels ben ik er achter gekomen dat wanneer ik geïrriteerd raak, alles om me heen stom vind en nergens zin in heb, ik moe ben. Het is altijd als ik slecht geslapen heb en het laat is. Maar nu is het ochtend. En ja, ik ben laat gaan slapen en ik ben vanochtend heel vroeg wakker geworden terwijl het weekend is (ik weet ook niet waarom?!!) maar dan is het nu toch wel gek. En het komt een beetje ongelegen want ik moet economie leren met m’n vader maar ik weet gewoon dat als ik dat ga doen ik me alleen maar ga ergeren aan hem en er niks van economie komt omdat mijn motivatie zo laag ligt. Maar ik kan nu ook niet gaan slapen, dus wat moet ik wel doen?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2019, 12:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer voor jezelf af te bakenen hoelang je moet werken aan datgene waar je geen zin in hebt. Een uur? Een half uur? Alles is beter dan niets doen. Een half uur gefocust werken lukt al snel, zeker omdat je weet dat je maar een korte tijd bezig hoeft te zijn. Daarna kan je een half uur wat leuks doen, en daarna mogelijk weer verder. Je mag jezelf best een klein beetje pushen als je geen zin hebt. Probeer die negatieve energie om te buigen, hoe meer je in een kort blok met volle inzet doet, hoe meer je uiteindelijk gedaan krijgt, en hoe meer tijd en energie je over hebt om dingen te doen die wel leuk zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.