Oud 15-03-2007, 15:20
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ben opeens friggin productief en ben het huis op aan het ruimen en ondertussen heb ik de laatste aflevering Oz aan staan.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Advertentie
Oud 15-03-2007, 15:23
Verwijderd
Ik ben ook productief want ik heb al een telefonisch interview gehouden met een gezellige jongen, waar ik nu transcripten en procesverslagen van schrijf. Dan nog één opdrachtje en ik loop daadwerkelijk een beetje bij voor school, al krijg ik vandaag wel een brief met een negatief studieadvies in de bus. Gelukkig hoef ik daar niets mee te doen. Vanavond ga ik naar mijn ouders om daar een heel weekend te spenderen terwijl ik niets moet, hoef en kan, oh joy!
Oud 15-03-2007, 16:40
Verwijderd
School gehad vandaag. Nu heb ik weekend, godzijdank.
Oud 15-03-2007, 16:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kreeg vandaag een brief dat ik genoeg ect's had behaald om mee te mogen doen aan het eindexamen. Nu ben ik zwaar aan het verzaken . Straks eten halen bij Mamaloe, sporten en naar blood diamond en wss weer de stad in.
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 14:40.
Oud 15-03-2007, 16:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag kreeg ik voor het laatst les van mijn docent 'filmles' omdat hij een filmproject ging doen en dat vond ik wel jammer want het was een van de sympathiekste docenten die ik heb. en hij trakteerde chocola met aardbijen whaaaat

verder heb ik heel veel geschetst voor mijn nieuwe opdracht en onderzoek afgerond en over een half uurtje ga ik paardrijden.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-03-2007, 17:04
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
De chocoladekoekjes zijn bijna op en eigenlijk moet ik nog avondeten. Dat zal dan wel weer een warm broodje met kaas worden ofzo. Ik verveel me de hele dag al min of meer en net hoorde ik dat STP ballen gaat eten huhuhu Straks werken maar ik wil echt niet
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 15-03-2007, 17:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-03-2007 @ 16:55 :
aardbijen
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-03-2007, 17:07
Verwijderd
Vandaag bulk boekendag in R'dam en straks werken.
Oud 15-03-2007, 17:14
first eror
first eror is offline
Vandaag op college over Freud gehad. Gesprek ging 'r uiteindelijk over dat je als zoon, om van je Oedipuscomplex af te komen, je moeder moet penetreren, terwijl je zelf gepenetreerd wordt door je vader.

Daarna filmpje gekeken tijdens een ander vak en intussen nog gehoord dat mijn eerste bijleskind een leer- en gedragsprobleem heeft. Ik zie mezelf al een groot inspirator zijn, hmm.

Vanavond etentje met een ander dispuut, zucht, even naar NOX en daarna voetjes van de vloer bij Vreemd.

Laatst gewijzigd op 15-03-2007 om 17:19.
Oud 15-03-2007, 17:40
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*oma* schreef op 15-03-2007 @ 17:07 :
hahaha stom van me
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-03-2007, 18:36
Verwijderd
vandaag ging ik naar school, en kregen we 2 video's te zien over kindermishandeling en over seksueel misbruik van kinderen gruwelijk om te horen/zien, maar het lijkt me wel 'tof' om later bij de kinderbescherming oid te werken. daarna ging ik met m'n moeder de stad in, en naar de bieb, en daar had ik een boete van 16 euro doordat ik was vergeten m'n boeken voor m'n scriptie te verlengen
Oud 15-03-2007, 18:56
Verwijderd
Ik had een kutdag want ik heb van 10 tot 5 op school gezeten voor een stomme opdracht waar ik uiteindelijk maar een zes voor kan halen nu ben ik chagrijnig en zo moet ik trainen, fucked
Oud 15-03-2007, 19:13
Verwijderd
ik was gevraagd of ik een 5 havo klas wilde overnemen omdat hun eigen docent overspannen is ofzo. damn wat tof helaas kan het niet.
Oud 15-03-2007, 20:08
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
De sleutel van mijn fiets is kwijt en verder is er niks meer aan het ding dat werkt (inc. licht, remmen, versnelling) alleen de fietsenmaker wil hem niet openbreken en stuur me door naar de politie, die niks voor me kan doen omdat ik niet kan bewijzen dat die fiets van mij is, die nu heb een een kapotte fiets met een slot erop en geen sleutel , die ruimte inneemt in het overbevolkte fietsenrek voor mijn deur dus nu zoek ik een plek in lombok waar ik mijn fiets niet mag neerzetten en dan zet ik hem daar neer zodat de gemeente hem mee kan nemen
__________________
sleep is no friend.
Oud 15-03-2007, 21:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb gewinkeld met mn zusje en nu ben ik moe maar voldaan. nu ga ik douchen en dan in bed liggen en morgenochtend ga ik vroeg powersteps doen en daarna als een malle voor m'n presentatie engels leren.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 15-03-2007, 22:27
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik moest onwijs vroeg mn wekker zetten want we hadden al om 9u coaching op school, dus we waren er konden we binnen 10 min weer weg (ofnouja, eigenlijk was dat ook wel hoor) dus 's middags lekker naar het strand gegaan met een vriendinnetje + haar hond, was echt tof. toen bij de ikea gegeten en net wie is de mol gekeken. nu heb ik eigenlijk nog heel veel huiswerk, maar heb er écht geen zin in
__________________
hoii
Oud 15-03-2007, 22:34
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
first eror schreef op 15-03-2007 @ 17:14 :
Vandaag op college over Freud gehad. Gesprek ging 'r uiteindelijk over dat je als zoon, om van je Oedipuscomplex af te komen, je moeder moet penetreren, terwijl je zelf gepenetreerd wordt door je vader.

en dan nog durven zeuren over die man met die handen die eruit zien als rul gehakt.

Ik heb gewerkt, saai. Ik hielp een vrouw die zich zichtbaar enorm stond te ergeren -terecht- aan haar strontvervelende dochter die overal doorheen giechelde. Ze was een jaar of 20, gedraag je in godsnaam. Straks even naar de avondwinkel en dan filmpje en misschien de stad nog even in. Morgen drugsles dus de prittstift gaat weer mee.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 15-03-2007, 22:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vandaag heb ik twee musea bezocht en nu ben ik moe.
Ads door Google
Oud 15-03-2007, 23:36
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Je haalt een order binnen van 18.000 euro, beetje bijspringen op de verkoop, en je collega loopt direct naar de baas en zegt: " Ja .... ik heb een order van 18.000 binnengehaald"

Dat was mijn dag. Niet te doen....
__________________
The death toll is rising
Oud 16-03-2007, 00:14
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Oude Metallica luisteren vooral. AJFA..., kill 'em all en Ride the Lightning. Koken voor huisgenoten, genieten van het weer en Grolsch drinken. En gepraat met Ché over de promotie van zijn nieuwe album (dat echt heel erg gaaf is) en het binnenhalen van acts voor Onopvallend Vet. Ojajoh?! laten horen, en hij vindt het wel cool. Dus we zien het wel...
__________________
i create glitches with my voice
Oud 16-03-2007, 00:18
Verwijderd
werk, morgen ook weer... ik ben echt kapot...
Oud 16-03-2007, 01:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Net naar blood diamond geweest en (hoe erg ook) mijn tienerliefde voor Leonardo kwam weer bovendrijven...
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 16-03-2007, 01:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-03-2007 @ 17:40 :
hahaha stom van me
Ik vind het heel visualiserend .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 16-03-2007, 01:36
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Ben nu in een of andere vage studio op de Hoogstraat waar ze films produceren.. Vage shit...
__________________
John Merrick: I am not an animal. I am a human being.
Oud 16-03-2007, 02:21
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 15-03-2007 @ 23:36 :
Je haalt een order binnen van 18.000 euro, beetje bijspringen op de verkoop, en je collega loopt direct naar de baas en zegt: " Ja .... ik heb een order van 18.000 binnengehaald"

Dat was mijn dag. Niet te doen....
moet ie te grazen genomen worden door een onherleidbare punkert? aangezien ik dat soort volk niet uit kan staan.... damn
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Advertentie
Oud 16-03-2007, 08:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
*oma* schreef op 16-03-2007 @ 01:24 :
Net naar blood diamond geweest en (hoe erg ook) mijn tienerliefde voor Leonardo kwam weer bovendrijven...
ohh ik dacht dat ik de enige was maar ik vind hem dus ook leuk

nouuu mn moeder kwam net om 10 voor 8 goeiemorgen zeggen en het gordijn open doen dus toen ben ik er maar uit gegaan. zometeen dus powersteps doen en daarna douchen en engels presentatie afmaken/oefenen, vanavond werken en daarna waarschijnlijk samen met mn vriendje chillen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 16-03-2007, 10:34
Verwijderd
Ik zat gister in de bus en toen kreeg ik een epileptische aanval en was ik buiten bewustzijn, toen heeft een mevrouw uit de bus me geholpen en de ambulance gebeld dus ik werd heel erg verbaasd in het ziekenhuis wakker . Nu voel ik me gewoon weer normaal, ga ik mijn moeder helpen voor een dineetje vanavond en de makelaar bellen dat ik 't huis niet kan betalen.
Oud 16-03-2007, 10:34
Verwijderd
Weer een dag stage, weer een dag stomme zooi. Blwegh
Oud 16-03-2007, 11:30
espresso
espresso is offline
gister hoorde ik van de huisbaas dat we ons nieuwe huis definitief krijgen dus feest en toen ben ik meteen begonnen met alles van de muur af halen dus nu is m'n hele kamer kaal terwijl ik pas over 2 weken verhuis en ik trek het slecht dus ik ga zo alles weer terughangen ben ik bang.
verder doe ik vandaag niks, ga ik vanavond naar de 2de releaseshow van high treason en daarna naar superstijl en nu ga ik eieren bakken.
__________________
make a cute remark, i'm keeping score.
Oud 16-03-2007, 11:42
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 15-03-2007 @ 23:36 :
Je haalt een order binnen van 18.000 euro, beetje bijspringen op de verkoop, en je collega loopt direct naar de baas en zegt: " Ja .... ik heb een order van 18.000 binnengehaald"

Dat was mijn dag. Niet te doen....
Je gaat hem dan toch wel even vertellen hoe het nou zit hoop ik dan.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-03-2007, 11:50
11
Avatar van 11
11 is offline
Pff, vanmorgen heb ik niet kunnen slapen door de herrie van de bouwvakkers. Vandaar dat ik maar mn kamer heb opgeruimd. Dadelijk boodschappen doen en daarna naar een vriendin wat drinken en koken. Vanavond gaan we met een groep richting een plaatjse buiten istanbul ( ben de naam kwijt) en blijven daar een dagje. Oh en ik baal stiekem toch wel heel erg dat ik NiN mis.
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 16-03-2007, 12:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 16-03-2007 @ 08:12 :
ohh ik dacht dat ik de enige was maar ik vind hem dus ook leuk
Nee dus. Ik heb vannacht zelfs over hem gedroomt en ik droomde dat hij 1.32 m was, hahah.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 16-03-2007, 12:41
Verwijderd
Ik ging gister trainen en toen botste ik in de lucht tegen iemand aan en toen raakte ik bewusteloos en nu heb ik een blauwe kaak en een gekneuste hand Wel heb ik vandaag vijftig euro gekregen en dat ga ik zo maar eens uitgeven ofzo
Oud 16-03-2007, 13:30
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Vanavond ga ik gratis naar the sounds in paradiso en ik heb er zin in.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 16-03-2007, 13:41
Verwijderd
Eindelijk weekend! Ik ga zo naar dorp en luister nu de kromme jongens
Oud 16-03-2007, 13:43
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb me verslapen en vervolgens 2 sentimentele pagina's gefabriceerd voor een vriendin van me aangezien we met een stel vrienden een 'boekje' gingen maken voor dr verjaardag. straks komt roodbaard en we zouden zandkoekjes maken maar dat redden we nu toch niet meer ivm mijn (en zijn) verslaapactie. vanavond iig naar Incubus en daar heb ik zin in oja en mn scroller doet het niet meer huhhh? ik snap er niks van.
Ads door Google
Oud 16-03-2007, 14:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gisteren Sepultura in Deventer en dat was wel cool; dadelijk NiN in tilburg en dat wordt ook wel cool. En morgen uitslapen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-03-2007, 15:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik kreeg vandaag de hoek van een a3map in mijn oog en tegen mijn schedel maar omdat ik een spelbreker ben ben ik in tegenstelling tot jukeboxx en ijns niet flauwgevallen, ohja daarna kreeg ik een zware deur tegen mijn bovenarm waar meer bot dan vlees zat dus dat deed pijn, en verder onderzoek ingeleverd en veel geschetst. en amaaj het huis ligt in puin want mijn vader is aan het verbouwen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 15:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja gisteren had mijn kat precies tussen mijn twee hoofdkussens zitten piesen, maar dat merkte ik pas een kwartier nadat ik op bed was gaan liggen. en toen had ik eigenlijk al geen zin meer om mijn kussens te verschonen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 15:34
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Paar uurtjes school, en de rest nieuwe VSt's checken, herrie maken en me vanavond laven aan bier.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 16-03-2007, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 16-03-2007 @ 10:34 :
Ik zat gister in de bus en toen kreeg ik een epileptische aanval en was ik buiten bewustzijn, toen heeft een mevrouw uit de bus me geholpen en de ambulance gebeld dus ik werd heel erg verbaasd in het ziekenhuis wakker . Nu voel ik me gewoon weer normaal, ga ik mijn moeder helpen voor een dineetje vanavond en de makelaar bellen dat ik 't huis niet kan betalen.
Oud 16-03-2007, 15:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik moest bellen voor iets met mijn scriptie/onderzoek en toen was de persoon die ik moest hebben er niet en nu kan ik niet verder en heb ik ook geen motivatie meer om ander huiswerk te doen. Dus ik ga dadelijk maar aantekeningen uittypen, dan doe ik tenminste nog wat nuttigs. Verder heb ik vannacht fight club uitgelezen en ik weet niet welk boek ik nu eens zal gaan lezen.

En ik ging vandaag met moya chillen maar ik weet nog niet wanneer en of hij tijd heeft.

@Amandelontsteking: BAH. Ik ben blij dat jij dit weekend hierheen komt en niet andersom.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 16-03-2007, 15:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja jeeemig ik heb het nu wel opgeruimd hoor.
en zaterdag krijg e het mayaboek terug en dan heb je weer wat te lezen, maar het is wel een mindfuck hoor, heel de geschiedenis van tijd komt erin aan bod. heel gaaf wel.
ik luister nu regina spektor en ik bedenk me eens hoe laat ik naar mijn pony ga.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-03-2007, 16:06
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Heb je hem nu al uit? Tof.

Vanochtend verwonderde ik me erover dat Jonathan Safran Foer - mijn nieuwe verjaardagsvis - ondanks zijn formaat véél meer succes boekt bij het jagen op vissenbrokjes dan de veel grotere Omar Rodriguez-Lopez. Wat een held! <3
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 16-03-2007, 16:15
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 16-03-2007 @ 15:57 :
regina spektor
(l)
ik eet geroosterde boterham met pindakaas met nootjes.
verder ben ik een nieuw projectje begonnen voor autonoom en eh ik heb afgestoft.
oh en mijns, jeetje dat klinkt wel heftig enzo, beterschap is niet op zn plaats maar ik wil iets aardigs zeggen.
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 16:18.
Oud 16-03-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 16-03-2007 @ 15:55 :

En ik ging vandaag met moya chillen maar ik weet nog niet wanneer en of hij tijd heeft.

moya, weet het ook nog niet want toen ik vanochtend wakker werd constateerde ik dat hoewel het griepvirus voorbij is hij toch nog even bij mij op bezoek moest komen. dus nu lig ik op de bank en lees ik houellebecq.
ik hoop dat ik me vanavond weer iets beter voel zodat ik met botulismf naar de liedjes van zijn broer kan gaan luisteren in de python.

(en anders eventueel zondag chillen? )

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 16:28.
Oud 16-03-2007, 16:22
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 16-03-2007 @ 15:55 :
Verder heb ik vannacht fight club uitgelezen en ik weet niet welk boek ik nu eens zal gaan lezen.
Lullaby Ook van Chuck Palahniuk en ook erg cool.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 16-03-2007, 16:24
Verwijderd
absoluut, maar toch vind ik dat je eerst everything is illuminated moet lezen , dan kan je daarna lullaby van me lenen
Oud 16-03-2007, 16:36
Verwijderd
ik zou gaan werken maar ik ging over mn nek toen k wakker werd en nou baal ik want ik ben echt een workaholic geworden en nou moet ik allemaal enge dingen doen als stilzitten en kleren wassen en boodschappen doen enzo en dat wil k niet
Oud 16-03-2007, 16:39
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik zit op mijn werk en ik verveel me maar zometeen uiteten. alleen is de tram naar het restaurant net dit weekend omgeleid huh.
__________________
april is the cruellest month
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De dag van vandaag
Susu
10 23-08-2004 19:11
Verhalen & Gedichten Vandaag ben ik jou
Anne
11 26-10-2003 00:00
Verhalen & Gedichten [Verhaaltje] Verjaardag vandaag.
punkyfish
6 28-10-2002 23:19
Verhalen & Gedichten Songtekst: "Waarom niet vandaag?"
apresskier
1 28-05-2002 19:04
Verhalen & Gedichten Vanaf vandaag
Juliah
6 25-11-2001 18:31
Verhalen & Gedichten Vandaag
Me=Mandy
5 12-11-2001 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.