Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2007, 23:26
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Helemaal mee eens. En wat ik nóg irritanter vind: mensen die 'ik wordt' of 'ik vindt' typen. Laat die T alsjeblieft weg als je niet begrijpt hoe die regel gaat. Dan nog liever geen T waar het wel hoort dan wel een T waar het niet hoort. Overigens begrijp ik niet dat zo'n simpele regel voor zoveel mensen te hoog gegrepen is, maar dat terzijde.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 29-11-2007, 23:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik word iig *niet* chagrijnig van jou!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-11-2007, 23:31
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik word iig *niet* chagrijnig van jou!!
Ik ook niet van jou!
__________________
Nice
Oud 29-11-2007, 23:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ook niet van jou!
Jeej!!



ot: Ik word chagrijnig van chagrijnige mensen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-11-2007, 04:58
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
vroeg naar bed gaan en vroeg opstaan
Dat. En dus ook van vroeg gezette wekkers.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 30-11-2007, 06:29
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Dat. En dus ook van te vroeg gezette wekkers.
Als je dus eigenlijk nog zeker 3 uur had kunnen slapen terwijl je toch al heel moe was. (Stond net om 7uur voor niks bij m'n werk, uitzendbureau had niet afgebeld)
Oud 30-11-2007, 10:12
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
verzette tentamens en docenten die dit niet meedelen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 30-11-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
vroeg naar bed gaan en vroeg opstaan
Oud 30-11-2007, 12:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een 45-kilometer-per-uur-autootje die nog geen 20 kilometer per uur rijdt op een stuk waar je 50 mag rijden en ik er niet voorbij mag
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-11-2007, 13:20
Verwijderd
Geen pauze krijgen en gecommandeerd worden door een gelijke.
Oud 30-11-2007, 13:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kapotmoe zijn door slaapgebrek, en dan een vieze poepluier moeten verschonen waarna je ook nog poep aan je handen krijgt..
Oud 30-11-2007, 15:33
Verwijderd


de was om de maniakale sterretjesfetisj van hieronder..

OT: wederom het uitzendbureau

Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 15:41.
Oud 30-11-2007, 15:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mezelf.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-11-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Nee

Daar word ik nou chagrijnig van
Kut; het was laat.
Overigens vind ik echt dat jij niet moet zeiken over taalgebruik van anderen als je zelf nog op dergelijke infantiele wijze aan het blabberen bent. Maar goed. Het is duidelijk dat jij van jezelf denkt dat jij het allemaal heel goed op orde hebt qua taalbeheersing, maar voordat jij die maniakale sterretjes-fetisj opgeeft zul je echt niet serieus genomen worden, beste jongen.
Oud 30-11-2007, 15:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kut; het was laat.
Ik word chagrijnig van dergelijke infantiele kut excuses over waarom iemand niet eens de simpelste regel uit de Nederlandse taal kan toepassen.
Citaat:
Het is duidelijk dat jij van jezelf denkt dat jij het allemaal heel goed op orde hebt qua taalbeheersing
Dat denk ik inderdaad ja
Citaat:
maar voordat jij die maniakale sterretjes-fetisj opgeeft zul je echt niet serieus genomen worden, beste jongen.
Hallo, we zitten in kansloze topics op dk, wat wil je nou?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-11-2007, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik word chagrijnig van dergelijke infantiele kut excuses over waarom iemand niet eens de simpelste regel uit de Nederlandse taal kan toepassen. Dat denk ik inderdaad ja Hallo, we zitten in kansloze topics op dk, wat wil je nou?
Even een dikke fuck you; geloof mij nou maar als ik zeg dat ik die regels net zo goed (en waarschijnlijk béter) beheers dan jij. Dat ik in de haast van het typen van een post 1 op de 100 keer mijn vingers even laat dwalen kan gebeuren. Jouw misplaatste houding is echter helaas iets waar wat fundamenteler iets mis mee is.
(Waarom jij het woord 'infantiel' trouwens papegaait terwijl het totaal niet op zijn plaats is is mij overigens een raadsel. )

Citaat:
Hallo, we zitten in kansloze topics op dk, wat wil je nou?
Over kut-excuses gesproken...?
Oud 30-11-2007, 15:59
Verwijderd
Ik word chagrijnig van mensen die slappe excuses maken voor d/t-fouten, in plaats van dat ze gewoon toegeven te lui of te dom te zijn die regeltjes even te leren.
Oud 30-11-2007, 16:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Even een dikke fuck you; geloof mij nou maar als ik zeg dat ik die regels net zo goed (en waarschijnlijk béter) beheers dan jij.
Hahahaha
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-11-2007, 16:18
Verwijderd
Geweldig commentaar, echt.
Oud 30-11-2007, 16:22
Verwijderd
Ok, het was even een ongelukkig toeval dat juist ík (want ik meen dit echt, ben een grote verveel op dit punt en corrigeer vaak mensen op dit punt, weet dus heus wel hoe het hoort) deze fout op dít moment maak, maar wel weer fucking kansloos dat het nu alléén maar over dat ene d/t-foutje gaat. En dat terwijl het puur een typo was en geen spellingsfout (want hoe hard je ook lacht, knulletje, die fout was heus was niets meer dan een bizarre 'twist of fate'. Dat moet je maar van me aannemen. En ook al doe je dat niet, dan nog zou het je sieren om aan één zo'n onbenullig detail voorbij te gaan).

Het irriteert mij (om maar even in de geest van het topic te blijven) dat een matige taalbeheerser als Kazet Nagorra met dit soort bar commentaar aankomt, want ik meen me nog een aantal topics te herinneren waar jij fouten maakte die toch écht niet toe te schrijven waren aan tijd/onoplettendheid of anderszins verzachtende omstandigheden. Echt, niks irriteert mij meer dan dat. Dus houd alsjeblieft je bek.
Oud 30-11-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Dus houd alsjeblieft je bek.
Haha, daar stond eerst "houdt".
Oud 30-11-2007, 16:29
Verwijderd
Ik dacht er nog even aan om het te laten staan. Ik raak verdomme van m'n a propos door jullie tuig!
Oud 30-11-2007, 16:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ok, het was even een ongelukkig toeval dat juist ík (want ik meen dit echt, ben een grote verveel op dit punt en corrigeer vaak mensen op dit punt, weet dus heus wel hoe het hoort) deze fout op dít moment maak, maar wel weer fucking kansloos dat het nu alléén maar over dat ene d/t-foutje gaat. En dat terwijl het puur een typo was en geen spellingsfout (want hoe hard je ook lacht, knulletje, die fout was heus was niets meer dan een bizarre 'twist of fate'. Dat moet je maar van me aannemen. En ook al doe je dat niet, dan nog zou het je sieren om aan één zo'n onbenullig detail voorbij te gaan).

Het irriteert mij (om maar even in de geest van het topic te blijven) dat een matige taalbeheerser als Kazet Nagorra met dit soort bar commentaar aankomt, want ik meen me nog een aantal topics te herinneren waar jij fouten maakte die toch écht niet toe te schrijven waren aan tijd/onoplettendheid of anderszins verzachtende omstandigheden. Echt, niks irriteert mij meer dan dat. Dus houd alsjeblieft je bek.
Ik snap niet dat je ontzettend in de verdediging schiet en mensen gaat beledigen en uitschelden om zoiets onbenulligs als een spelfout. Probeer morgen eens dat andere been ofzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-11-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht er nog even aan om het te laten staan. Ik raak verdomme van m'n a propos door jullie tuig!
ŕ propos
Oud 30-11-2007, 16:42
PV
PV is offline
computers die niet mee willen werken in alle vormen; internetverbindingen, software, hardware enz enz enz
Oud 30-11-2007, 16:43
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Honger hebben
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 30-11-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
ŕ propos
Haha echt gást! Fucking hell... Houd écht je bek. Alsof ik dat niet weet, en alsof een accent egu niet bij uitstek iets is wat je gewoon even laat zitten omdat je op een fucking forum zit.
Oud 30-11-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Haha echt gást! Fucking hell... Houd écht je bek. Alsof ik dat niet weet, en alsof een accent egu niet bij uitstek iets is wat je gewoon even laat zitten omdat je op een fucking forum zit.
Je bedoelt accent aigu, maar het is niet eens een accent aigu maar een accent grave. En je vindt het blijkbaar wél nodig een accent aigu te zetten op de a van "gást".
Oud 30-11-2007, 16:56
Verwijderd
Klopt, keek verkeerd om. Gaat lekker trouwens met mijn betoog!
Oud 30-11-2007, 16:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je bedoelt accent aigu, maar het is niet eens een accent aigu maar een accent grave. En je vindt het blijkbaar wél nodig een accent aigu te zetten op de a van "gást".
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-11-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
En je vindt het blijkbaar wél nodig een accent aigu te zetten op de a van "gást".
De nadruk op die uitroep van afgrijzen vond ik inderdaad véél belangrijker dan het accentje op de 'a'.
Oud 30-11-2007, 17:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik weet het niet maar ik ben het nu wel. VERDOMME
heb mijn vriendje helemaal afgekeft
Oud 30-11-2007, 17:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
De nadruk op die uitroep van afgrijzen vond ik inderdaad véél belangrijker dan het accentje op de 'a'.
Citaat:
Over kut-excuses gesproken...?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-11-2007, 20:03
Verwijderd
Geloof me, het was zelfs een bewuste keus.

Bah, je bent niet eens leuk om een onzin-discussie mee te voeren.

Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 20:22.
Oud 01-12-2007, 11:38
For Never&Ever
Avatar van For Never&Ever
For Never&Ever is offline
Als mn vriendje weer eens ontzettend vaag en depri doet!
__________________
And this can't be saved if you can't be found
Oud 01-12-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Als mn vriendje weer eens ontzettend vaag en depri doet!
dumpen
Oud 01-12-2007, 12:06
For Never&Ever
Avatar van For Never&Ever
For Never&Ever is offline
Citaat:
dumpen
Haha nee want hijs toch wel erg lief
__________________
And this can't be saved if you can't be found
Oud 01-12-2007, 13:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
m'n opleiding

geen geld hebben
__________________
Tsja
Oud 01-12-2007, 13:10
Jack Sparrow
Avatar van Jack Sparrow
Jack Sparrow is offline
When I'm out of rum!
Oud 01-12-2007, 13:33
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Jij bent 'de vriendin'?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 01-12-2007, 13:37
Verwijderd
Me dvd speler die het heeft begegeven
Oud 01-12-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Jij bent 'de vriendin'?
Oud 01-12-2007, 13:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Je bedoelt accent aigu, maar het is niet eens een accent aigu maar een accent grave. En je vindt het blijkbaar wél nodig een accent aigu te zetten op de a van "gást".

Soms kom je echt geweldig uit de hoek, dat mag gezegd worden.
Oud 01-12-2007, 13:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat "op weg naar het lagerhuis" op dezelfde dag is als een muzikaal gedoe op school waar ik graag heen wou. >.<
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 01-12-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Jij bent 'de vriendin'?
Open deur
Oud 01-12-2007, 14:42
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik word chagerijnig van mensen die de hele tijd zeuren om spelfouten. Sommige mensen zijn niet te lui, maar zien niet altijd wanneer ze een spelfout maken. En nee, dat is geen gemakzucht.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 01-12-2007, 14:44
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Open deur
Dat kŕn toch?

Niet dat ik hiermee direct wil impliceren dat jij dommer bent dan dat figuur wat zichzelf de hemel inprijst.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 01-12-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik word chagerijnig van mensen die de hele tijd zeuren om spelfouten. Sommige mensen zijn niet te lui, maar zien niet altijd wanneer ze een spelfout maken. En nee, dat is geen gemakzucht.
Je hebt gelijk, sommige mensen zijn gewoon te dom.
Oud 01-12-2007, 14:45
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Je hebt gelijk, sommige mensen zijn gewoon te dom.
en sommigen te contactgestoord!

OT: Stomme en kansloze discussies voer typgebrek onder forummers.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
De Kantine omg #3
Verwijderd
500 22-04-2008 02:11
De Kantine Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #3
Lethe
500 18-03-2008 18:43
De Kantine Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2
Lethe
500 17-01-2008 14:05
Verhalen & Gedichten POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule
CSN
223 02-05-2006 10:56
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.