Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2007, 15:33
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Nou ja, ik vind het ophitsen. En het is je gelukt
Heb ik je opgehitst? Ben je nu hitsig?
Advertentie
Oud 03-12-2007, 15:33
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Even snel tussendoor stemmen, want ik zit op stage (zo'n geel scherm valt best op ) en hierna moet ik de koopavond gaan werken. Ik heb dus niet alle posts grondig doorgenomen, maar de wat langere posts heb ik wel gelezen.

Ik stem ook op Twinkebel, normaal is hij heel wat actiever. Minke is ook verdacht juist door juist veel theorien te posten, terwijl ze heeft aangegeven het druk te hebben, maar ik geloof niet dat dat iets is wat een wolf zou doen. Tenzij ze reverse psychology toepast.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje
Flowtje

MadameMinke
Yoshimare

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic

Yoshimare
Magican

@Soija: ik neem altijd het laatste lijstje over en voeg mijn stem eraan toe, ik neem gewoon aan dat iedereen dat ook doet en ga niet iedereen nalopen om te kijken of iedereen zn stem wel in het lijstje heeft gezet.

Oh, en dit zal wel onder meeloopgedrag verstaan worden, maar ik heb gewoon geen tijd voor uitgebreide theorieen.
__________________
Wark!
Oud 03-12-2007, 15:35
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Volgende keer flowtje eruit, dit doet ze al het hele spel, hebben we niks aan.
Oud 03-12-2007, 15:36
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Heb ik je opgehitst? Ben je nu hitsig?

Ik ben altijd hitsig
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-12-2007, 15:37
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Dan ben jij ontoerekeningsvatbaar en kan je me niet beschuldigen van ophitserij.
Oud 03-12-2007, 15:46
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik heb geen idee op wie ik stem....
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 03-12-2007, 16:14
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik twijfel enorm tussen een aantal mensen, Twinkebel, PixelDansje en Magican. Aangezien ik niet wil dat mijn stem nutteloos is, stem ik op iemand die daadwerkelijk eruit kan gaan. Twinkebel dus.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje
Flowtje
Sherco

MadameMinke
Yoshimare

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic

Yoshimare
Magican
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 03-12-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Topic 1 doorgelezen.
MadameMinke
  • Is ineens wel erg actief dit spel.
  • Ergens heeft ze het over 'wij' en 'moeten'. Alsof ze 'onze' stem probeert te beďnvloeden.
  • Ze maakt de hele tijd uiteenzettingen van allerlei verdachten en post dan dat ze nog even afwacht met stemmen. Wat wolven dus vaak doen. (Gek btw, aangezien ze nooit de tijd schijnt te hebben om te stemmen.)
  • Ze zet DP, die toch al doodgaat, lastminute op dr verdachtenlijst.

Ik ga deze ronde voor Minke.
- Ik ben volgens mij ieder spel wel vrij actief.
- Dat doe ik volgens mij ook altijd, en verder zie ik daar het verdachte niet zo van in (ook niet als ik het niet altijd al deed).
- Ja, ik wacht soms nog even met stemmen omdat ik vaak de eerste ben die een bericht post en dan weet ik gewoon nog niet wie ik de meest verdachte persoon vind, dus dan wacht ik nog even. (Kijken wat anderen nog voor nuttige theorieën posten en wie wat stemt etc.) Dit dan altijd met de kennis dat ik zeker weet dat ik nog de kans krijg om te stemmen (bijv. bij mijn ouders, bij een huisgenoot of op school). Als ik dat niet zeker weet, stem ik gelijk. Zoals gisteravond, toen heb ik al op Twinkebel gestemd. (bleek ik nu toch nog even achter de computer te kunnen, maar goed...)
- Mja, daar was ik niet de enige in. Ik vond DP gewoon helemaal niet verdacht, maar zijn 'Ik ben ziener'-spelletje dat hij ineens ging spelen toen hij dood bleek te gaan, vond ik wel erg vreemd. Dat maakte hem pas verdacht voor mij.
Oud 03-12-2007, 18:59
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Ik twijfel enorm tussen een aantal mensen, Twinkebel, PixelDansje en Magican. Aangezien ik niet wil dat mijn stem nutteloos is, stem ik op iemand die daadwerkelijk eruit kan gaan. Twinkebel dus.
Lieve schat, meegaan als schaap maakt je stem heel nutteloos.
Oud 03-12-2007, 19:04
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
- Ik ben volgens mij ieder spel wel vrij actief.
- Dat doe ik volgens mij ook altijd, en verder zie ik daar het verdachte niet zo van in (ook niet als ik het niet altijd al deed).
- Ja, ik wacht soms nog even met stemmen omdat ik vaak de eerste ben die een bericht post en dan weet ik gewoon nog niet wie ik de meest verdachte persoon vind, dus dan wacht ik nog even. (Kijken wat anderen nog voor nuttige theorieën posten en wie wat stemt etc.) Dit dan altijd met de kennis dat ik zeker weet dat ik nog de kans krijg om te stemmen (bijv. bij mijn ouders, bij een huisgenoot of op school). Als ik dat niet zeker weet, stem ik gelijk. Zoals gisteravond, toen heb ik al op Twinkebel gestemd. (bleek ik nu toch nog even achter de computer te kunnen, maar goed...)
- Mja, daar was ik niet de enige in. Ik vond DP gewoon helemaal niet verdacht, maar zijn 'Ik ben ziener'-spelletje dat hij ineens ging spelen toen hij dood bleek te gaan, vond ik wel erg vreemd. Dat maakte hem pas verdacht voor mij.
1. Neen.
2. Zie ik wolven weleens doen, maar het gaat om hoe je hier reageerde op LL's dood, very wolferish.
3. De wolven doen het om niet op te vallen en die doen het bijna altijd.
4. Jawel jij bent hier de enige. Wat kinderachtig btw "ik was niet de enige".
Oud 03-12-2007, 19:06
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Lieve schat, meegaan als schaap maakt je stem heel nutteloos.
Nee, als enige op PixelDansje stemmen legt heel veel gewicht in de schaal
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 03-12-2007, 19:20
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Veel meer gewicht iig.
Oud 03-12-2007, 20:17
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind sherco's opmerking gek! Omdat geen enkele stem op dit moment heel er veel gewicht in de schaal zou brengen! Dan lijkt het me het belangrijkste als je stemt op iemand die je echt verdacht vindt, met de uitleg waarom je die persoon verdenkt!
Daar hebben we namelijk iets meer aan!

OMG ik hoop zo dat twinkebel echt wolf is
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-12-2007, 20:22
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
(Tjee, ik ben benieuwd naar de uitslag! Ik ben voor het eerst een avond thuis, en check het topic nu echt elke 5 minuten! Dus ik ga maar reageren op de berichtjes, dan heb ik wat te doen )

Citaat:
Ik vind sherco's opmerking gek! Omdat geen enkele stem op dit moment heel er veel gewicht in de schaal zou brengen! Dan lijkt het me het belangrijkste als je stemt op iemand die je echt verdacht vindt, met de uitleg waarom je die persoon verdenkt!
Daar hebben we namelijk iets meer aan!
OMG ik hoop zo dat twinkebel echt wolf is
Maar zoals ik al zei vond ik Twinkebel, PixelDansje en Magican even verdacht, redenen daarvoor heb ik eerder al gepost. En aangezien ik niet kon weten dat er 5 (!) mensen gewoon niet zouden stemmen (of het in elk geval niet zouden zeggen), en ik niet wist of ik later nog online zou zijn, leek het me handig om op iemand te stemmen die verder ook al stemmen had. Als ik als enige op jou zou stemmen zou dat weinig betekenis hebben, voor mijn gevoel, aangezien ik je evenzeer verdenk als Twinkebel en hij al stemmen heeft.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 03-12-2007, 20:25
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
(Tjee, ik ben benieuwd naar de uitslag! Ik ben voor het eerst een avond thuis, en check het topic nu echt elke 5 minuten! Dus ik ga maar reageren op de berichtjes, dan heb ik wat te doen )



Maar zoals ik al zei vond ik Twinkebel, PixelDansje en Magican even verdacht, redenen daarvoor heb ik eerder al gepost. En aangezien ik niet kon weten dat er 5 (!) mensen gewoon niet zouden stemmen (of het in elk geval niet zouden zeggen), en ik niet wist of ik later nog online zou zijn, leek het me handig om op iemand te stemmen die verder ook al stemmen had. Als ik als enige op jou zou stemmen zou dat weinig betekenis hebben, voor mijn gevoel, aangezien ik je evenzeer verdenk als Twinkebel en hij al stemmen heeft.
het ging me ook niet persé om je stem deze keer, maar om het posten van verdenkeningen en theorieeen.

Je zegt inet eens waarom magican en ik verdacht zijn
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-12-2007, 20:28
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
het ging me ook niet persé om je stem deze keer, maar om het posten van verdenkeningen en theorieeen.
Je zegt inet eens waarom magican en ik verdacht zijn
Citaat:
Hmpf, weer een dorpeling! Gaat niet goed zo...
Mijn lijstje (voor Femic ) bestaat atm uit Magican, PixelDansje, Twinkebel en Lisaaah. Magican vanwege zijn "onwetendheid over hoe te stemmen" PixelDansje vanwege haar geswitch tussen Kazet en LL (verradersgedrag) en Twinkebel en Lisaaah omdat ze stil zijn en steeds op het laatste moment stemmen. Hoewel ik eerst Magican het verdachtst vond neig ik nu meer naar een stille late stemmer. Maargoed, eerst eens zien wat de wolven vannacht doen...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 03-12-2007, 20:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal komt er aan, excuses voor de vertraging
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 03-12-2007, 20:53
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
mogen we iig de uitslag?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-12-2007, 21:19
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
The end of the beginning

Hijgend kwamen Minke en TRA tot stilstand. “We....we....we zijn m kwijt” pufte TRA opgelucht. Minke stampte op de grond “verdomme verdomme VERDOMME! Ik heb het HELEMAAL GEHAD met dit pokke-kamp, ik heb het GEHAD met deze losers. Ik wil naar huis, naar mijn vrienden. Naar normale mensen.”
“Ok...genant. Ik sta hier, als je dat nog niet door had” Antwoordde TRA lichtelijk geirriteerd “En ja, ik wil ook naar huis. Logisch. Dit IS klote. We vallen bij bosjes en er is hier iets niet aan de haak”
Huilend ploft Minke neer op een steen. Lisaaah dood. Het drong nu pas helemaal tot haar door. Ze haatte haar klas, maar dit? Dit gunde je je ergste vijand nog niet....
Toen drong er iets anders tot de twee overlevenden van team D door. Tijdens het vluchten voor de wolf waren ze verdwaald geraakt. En het begon langzaam donker te worden. Ze moesten onderdak vinden.

Vertrek van de oude “gids”

Ondertussen is in het kamp besloten dat TRA, Minke en Lisaaah wel erg lang wegblijven.
“Onverantwoordelijk! Echt onverantwoordelijk! Er gaan mensen dood en wat doet mevrouw? ZE STUURT DRIE KINDEREN HET BOS IN!” met een bevende hand bracht Martino een aangestoken peuk naar zijn mond en nam een hele diepe hijs. De halve sigaret viel in as op de grond.
“Ik ga wel zoeken” mompelt trophus, en snel verdwijnt hij ongemerkt via de achterdeur.
Flowtje keek bedrukt naar de grond “Ik sta hier onder een HOOP stress. Ik ben verantwoordelijk voor deze kinderen. En nu is de helft zoek en dood en.....”
Ze barstte in tranen uit. Drukknoopje legde haar arm om Flowtje heen “Het komt goed Flowtje. Je kan er niets aan doen. Er gebeuren hier rare dingen...”
Vervolgens richt Drukknoopje zich op Martino “Hoe harteloos kun je zijn. Je ziet toch dat ze verdriet heeft?”
“Oh en nu kies je haar partij? Slijmbal, hoop je op een promotie?” Woedend loopt Martino weg, de deur dichtslaand bij het weggaan.

Een nieuwe gids

Buiten loopt Martino direct naar zijn koffer. Hieruit pakt hij een doosje verdacht uitziende paddestoelen waarmee hij richting RubyKuby en Magican loopt.
“Jongens, we zijn door al onze ideeen heen. Ik heb er nog een, het is radicaal, het is illegaal, maar ik zie geen andere oplossing meer....Hebben jullie ooit gehoord van de witte dame van de paddo’s? Als je haar ziet tijdens een trip zal ze je de weg wijzen die je moet gaan. Ze zal je dingen leren die je wil weten. Als we alle drie nemen is de kans groter dan een van ons haar ziet. Wie doet er met mij mee?”
Met een plof laat Martino het doosje voor zijn voeten vallen.
“Hell yeah meneer Martino” zegt Magican met een big smile op zijn gezicht “Dit had ik niet verwacht. U bent de coolste leraar ooit” En hij gaat op zijn hurken eten en smikkelt een portie van de paddo’s.
Rubykuby haalt zijn schouders op “Erger dan het is kan het niet worden” mompelt hij neerslachtig en net als Magican begint hij van de paddo’s te smikkelen.
Ook Martino smikkelt een portie op.
De drie gaan in een cirkeltje zitten en praten wat over de mogelijke gevolgen van het risico die ze zojuist genomen hebben, totdat de trip begint in te kicken.
Martino is de eerste die begint met trippen “Woow, de bomen, ze dansen! En de wolken. Wooooww de wolken! Luchtkastelen!”
Niet veel later volgt RubyKuby. Maar RubyKuby staart slechts lijkbleek 1 kant op.
“Yo what’s up dude? Vraagt Magican, nog niet sterk onder de trip “Je ziet er niet zo blij uit”. “Ze is hier” antwoord Ruby “Witte dame toon ons de weg”
Vervolgens loopt RubyKuby het bos in. “waar ga je heen jongeman?” Vraagt Martino. “Ze leid ons” antwoord Ruby “Volg mij”
De drie trippende lui lopen het bos in, achter de Witte Dame aan die RubyKuby voortleid.

Twinkebel’s visioen

Yoshimare, Eye Of Sauron en Twinkebel liepen inmiddels verder door het bos. Plots staat Twinkebel stil. Zijn pupillen schieten alle kanten op en zijn mond valt open.
Yoshimare en Eye Of sauron proberen hem weer terug te brengen maar het is te laat.

Twinkebel ziet zichzelf in een verbrand bos. In de verte ziet hij hoe de vlammen in een razend tempo nog meer van het bos verbranden. Het onweert en het regent gigantisch hard. Maar dit heeft geen invloed op de vlammen. “Kospo” galmt er door het woud.
Plots hoort hij voetstappen. Twinkebel verbergt zich achter een verkoolde boomstronk.
Een leger ridders in zwarte wapenuitrusting komt voorbij. De uitrustingen zijn geheel gesloten waardoor hij niet kan zien wie of wat zich in de harnassen schuilt.
Achter hem hoort hij plotseling een wild lawaai. Het zijn trophus en daboman, Daboman haalt woest naar trophus uit met zijn bijl, trophus ontwijkt lenig alle slagen en hakt in op Daboman met een imposant zwaard. De stevige huid van daboman is echter goed bestand tegen het zwaard. Zo blijven de twee vechten in het verkoolde bos in de stromende regen.
“Kospo” Klinkt het weer. Twinkebel kijkt omlaag en schrikt. Zijn eigen lijk ligt op de grond.

Twinkebel schrikt wakker met een ijskoud nat hoofd. Yoshimare en Eye Of Sauron staan voorover gebogen naast hem met twee emmers. “Yo gast alles goed? We hadden wel 5 emmers koud water nodig om je weer bij bewustzijn te brengen” zegt Yoshimare met een glimlach op zijn gezicht.
Twinkebel staat op. “Het spijt me jongens. Jullie moeten Daboman en trophus ondervragen. Ze weten zeker weten meer.”
Vervolgens richt Twinkebel zich met tranen in zijn ogen op de lucht boven hem “Je krijgt me nooit Kospo! Vuillak! Je krijgt me nooit!” roept hij.
Vervolgens pakt hij een kleine toverstaf uit zijn binnenzak en richt hem op zijn hoofd. “i' istar ar' temol yassen i' temol irste'!” Een enorm licht ontstaan bij het uiteinde van het stafje en knalt Twinkebels hoofd in duizenden stukjes. De rest van het lijk valt neer op de grond. Exact waar hij hem zag in zijn visioen.....


01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel (tovenaar)
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Helaas, Twinkebel de tovenaar is uit de groep verwijderd.
Het zal er om spannen voor de dorpelingen. De belangrijke functies vallen bij bosjes.

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4 Twinkebel
4 December: Eetronde #4
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 03-12-2007, 21:27
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG tovenaar
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 03-12-2007, 21:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Neee, niet de tovenaar Zijn nu al onze speciale functies weg?!
I hate to say I told you so...
Citaat:
Zal twinkebel dan een speciale functie hebben? De enige twee positieve functies zijn tovenaar en wolfsbane. Gezien het erg dom is om dit te zeggen als hij tovenaar is (want als wij hem niet opeten eten de weerwolven hem de volgende ronde op), is hij denk ik de wolfsbane. En hem opeten heeft dan geen zin. Kan natuurlijk ook een afleidingsmanouvre zijn, maar ik geloof hem op dit moment. Mijn stem gaat dus niet naar twinkebel.
__________________
<):o)
Oud 03-12-2007, 21:39
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik vind het rot om te zeggen, maar ik heb het jullie gezegd dat jullie het niet leuk zouden vinden..

ps. bedankt spelleider, heel erg tof verhaal!
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 03-12-2007, 22:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-12-2007, 22:41
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Oeps, zelfmoord nog wel.. Jeetje stelletje sukkels! Met jullie schaapgedrag ook allemaal. Gaat hard zo.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 03-12-2007, 22:52
Verwijderd
fuck "
dat vind ik inderdaad niet leuk
Oud 04-12-2007, 06:44
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Wie benieuwt is naar die zin in het verhaal, het is elfs en te vertalen met het eerste google-resultaat. Heef met harry potter te maken
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 04-12-2007, 08:39
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Mijn volgende stem gaat naar MadameMinke.
Oud 04-12-2007, 12:27
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Mijn volgende stem gaat naar Yoshimare.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 04-12-2007, 12:29
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Hups hebben we meteen een lijstje! Ik zie eigenlijk wel de logica in van wat Yoshimare zegt, maar dat kan ook zijn omdat hij een goede speler is en dus makkelijk mij kan overtuigen

Ik ga zo eventjes kijken welke mensen eerst op dp gingen stemmen en met welke redenen. Die mensen zijn iig geen wolven, right?

Minke
Yoshimare

yoshimare
Magican
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 12:31
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Oh ja, mijn oproep aan de wolven om Magican vanavond op te eten, blijft staan.

Een lijstje maken moet nog niet Pixie, de wolven zijn aan zet, en wie weet verandert de stemming na de eetronde.
Oud 04-12-2007, 12:32
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik wacht eerst even wat de wolven doen, als jullie 't niet erg vinden.. Na deze uitslag (met veel schaapgedrag en slechte redenen om op twinkebel te stemmen) heb ik wel wat nieuwe ideeën iig.
@ PixelDansje: of die hebben zich tijdig ingedekt..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 04-12-2007, 12:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
@ femic, nee juist om de mensen die het eerste waren
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 12:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja, ik dat las ik. Maar ook dat kan een wolventactiek zijn: "ik zeg als eerste dat ik op een medewolf ga stemmen, zodat daarna sowieso niemand míj verdacht vindt". Eén wolf wordt opgeofferd, om het voortbestaan van minimaal één andere wolf te garanderen..
Met deze opmerking
Citaat:
Ik ga zo eventjes kijken welke mensen eerst op dp gingen stemmen en met welke redenen. Die mensen zijn iig geen wolven, right?
heb je jezelf dan ook op mijn verdachtenlijstje geplaatst.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 04-12-2007, 13:12
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
wie zei dat?
Oud 04-12-2007, 13:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ja, ik dat las ik. Maar ook dat kan een wolventactiek zijn: "ik zeg als eerste dat ik op een medewolf ga stemmen, zodat daarna sowieso niemand míj verdacht vindt". Eén wolf wordt opgeofferd, om het voortbestaan van minimaal één andere wolf te garanderen..
Met deze opmerking

heb je jezelf dan ook op mijn verdachtenlijstje geplaatst.
Dat slaat nergens op, want dp is doodgeschoten door de jager! Dus het was een stomme opkering idd.

Als ik wolf was, met dp en er moest iemand opgeofferd worden, zou ik niet dp opofferen, eerder mezelf.

Edit:@ Yoshimare, dat zei ik.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 13:19
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Volgens mij ben jij sowieso verrader.
Oud 04-12-2007, 13:24
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Tsja wat moet ik daar op zeggen? Ik weet niet hoe ik het tegendeel kan bewijzen!

Ik ga nu even kijken welke spelers er nog meer heel stil zijn. komt zo dus weer een post.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
1. Neen.
2. Zie ik wolven weleens doen, maar het gaat om hoe je hier reageerde op LL's dood, very wolferish.
3. De wolven doen het om niet op te vallen en die doen het bijna altijd.
4. Jawel jij bent hier de enige. Wat kinderachtig btw "ik was niet de enige".
De vorige keer vond je me ook kinderachtig en toen bleek je wolf. Oftewel: dat is een bekende reactie wanneer je niet meer weet wat je moet zeggen.
Verder weet ik het gewoon ook echt niet. Er is geen touw aan vast te knopen met die wolven. De personen die opgegeten worden maken niet erg veel duidelijk en ik zit er gewoon vaak naast. Zoals met LL. En met Twinkebel dus blijkbaar ook, maar die twee gedroegen zich ook echt verdacht! En dan zeg ik het weer; 'Ik was niet de enige', die dat vond dus. Ze zijn er niet voor niets uitgestemd.
En ik vind je sneer naar PixelDansje ook vreemd. Zij is een goede speler dit spel vind ik (los van die ene rare overstap van LL naar Kazet), zij zoekt echt bewijzen en zegt rake dingen. En dan moet je haar nog even verrader noemen, dat zou ook wolverig kunnen zijn, haar (waarschijnlijk een willekeurige dorpeling) nog even verdacht vinden.
Oud 04-12-2007, 13:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind het eigenlijk verdacht dat yoshimare nog niet is opgegeten.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 13:58
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Awww, shit!
Oke Yoshi, vanaf nu geen schaapjesgedrag meer
Ik hou mijn verdenkingen voor me tot de wolven hebben gegeten.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 04-12-2007, 14:05
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
(Even een geheugensteuntje voor mezelf)
Niet gestemd hebben; Twinkebel, Ruby, Martino, TRA en drukknoopje. Twinkebel is logisch, want die zag een verloren zaak in. De rest zijn stille spelers en/of afwezige spelers.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 04-12-2007, 14:06
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind martino, TRA en drukknoopje te stil *misschien kunnen ze er wat mee voor de hangronde van morgen*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 14:20
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
De vorige keer vond je me ook kinderachtig en toen bleek je wolf. Oftewel: dat is een bekende reactie wanneer je niet meer weet wat je moet zeggen.
Verder weet ik het gewoon ook echt niet. Er is geen touw aan vast te knopen met die wolven. De personen die opgegeten worden maken niet erg veel duidelijk en ik zit er gewoon vaak naast. Zoals met LL. En met Twinkebel dus blijkbaar ook, maar die twee gedroegen zich ook echt verdacht! En dan zeg ik het weer; 'Ik was niet de enige', die dat vond dus. Ze zijn er niet voor niets uitgestemd.
En ik vind je sneer naar PixelDansje ook vreemd. Zij is een goede speler dit spel vind ik (los van die ene rare overstap van LL naar Kazet), zij zoekt echt bewijzen en zegt rake dingen. En dan moet je haar nog even verrader noemen, dat zou ook wolverig kunnen zijn, haar (waarschijnlijk een willekeurige dorpeling) nog even verdacht vinden.
Nee, dat vond ik niet, niet gaan liegen. Wolf.
Oeh wat ben jij een slachteroffer ineens. Wolf.
Ik zie geen sneer. Wolf.
Nounou, wat erg gemeen van mij om iemand een verrader te noemen in dit spel, ik ben meedogenloos en een leugenaar en moet dood? Wolf.
Oud 04-12-2007, 14:21
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Blif bij mijn stem.
Oud 04-12-2007, 14:23
Verwijderd
soija, misschien ben je echt wel heel lief en onschuldig, maar dit soort posts staan me echt tegen... ik denk dat ik voor jou ga volgende ronde
Oud 04-12-2007, 14:27
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Topic 1 doorgelezen.

Rubykuby
  • Dp zegt dat RubyKuby niet verdacht is, ondanks het feit dat hij op hem stemt. Ruby is het perfecte opofferslachtoffer voor wolven, dus een vroege (tweede) stem van DP zetgt niks.
  • RubyKuby spreekt zich alvast vrij door te zeggen dat hij geen wolf is als de wolven op hem stemmen, mss niet zo toevallig dat DP nét op hem had gestemd.
  • RubyKuby houdt teveel van het spel om ineens zonder reden weinig tot niks te posten. Mss dus inderdaad de opdracht gekregen van de niet zo subtiele medewolven.

MadameMinke
  • Is ineens wel erg actief dit spel.
  • Ergens heeft ze het over 'wij' en 'moeten'. Alsof ze 'onze' stem probeert te beďnvloeden.
  • Ze maakt de hele tijd uiteenzettingen van allerlei verdachten en post dan dat ze nog even afwacht met stemmen. Wat wolven dus vaak doen. (Gek btw, aangezien ze nooit de tijd schijnt te hebben om te stemmen.)
  • Ze zet DP, die toch al doodgaat, lastminute op dr verdachtenlijst.

Ik ga deze ronde voor Minke.

Edit: Ik denk dat Femic cupido is, na haar post over de romantische pijlen.
Citaat:
Whahahaha, SUKKELS!
Sorry.
  • Dit komt ook heel erg gespeeld over. In ieder geval is het een overdreven reactie, en daar zijn weerwolven goed in, in overdrijven aldus, wanneer ze dorpelingengedrag proberen na te bootsen.
  • Apart dat je er 100 procent zeker van bent dat RubyKuby zich moe(s)t inhouden van de "andere" wolven.
Oud 04-12-2007, 14:28
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
soija, misschien ben je echt wel heel lief en onschuldig, maar dit soort posts staan me echt tegen... ik denk dat ik voor jou ga volgende ronde
Watvoor soort posts?
En doe verder wat je wilt, want daar is het spel voor.
Oud 04-12-2007, 14:31
Verwijderd
kijk, dat komt al veel beter over. en ik moet zeggen dat je wel een punt hebt, al blijft het allemaal natuurlijk speculatie. hoe jij wolf speelt is niet hoe anderen spelen denk ik. ook dat overdrevene van die post die je quote van minke (sukkels!) vind ik wel meevallen, al klinkt je redenatie erachter wel logisch.
maar blijft de vraag: waarom hebben de wolven jou nog niet opgegeten? om ons te laten denken dat je het toch niet bij het juiste end hebt? of juist omdát je het niet bij het juiste end hebt. pfff...

[edit] die felle post tegen minke. (wolf wolf wolfwolfwolf WOLF WOLF!)
maar idd, ik doe toch lekker wat ik wil

[edit2] de eerste versie van die rubykuby/minke theorie had ik overgeslagen. debiel dus van mij. dan klopt je post tegen minke ook meer, aangezien je het al had uitgelegd. blah.

ik baal trouwens wel dat ik voor twink ben gegaan, maar ik vond hem echt verdacht
Oud 04-12-2007, 14:35
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik speel anders wolf, ik won dan ook als wolf. Mijn theorieën zijn gebaseerd op mijn waarnemingen,hoe anderen wolf spelen. Zelf vermijd ik natuurlijk elk opzichtig wolvengedrag, heb wel wat intelligenters te doen.
Dat van dat overdreven reageren heb ik al vaak gezien, DP reageerde zelfs nog overdreven op de dood van LL.
En ik leef, omdat ik ben niet opgegeten, ik ben immers niet onsterfelijk.

Fraai is dat btw, een lijst met waarom Minke verdacht zou moeten zijn, maar wat gebeurt er dan? Ík moet worden opgehangen, en Minke niet. :')
Oud 04-12-2007, 14:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Meestal wordt yoshi sne op gegeten omdat hij te goed is.

Als hij niet wordt opgegeten, is dat verdacht?
OF hij zit er steeds giga naast.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #61
Verwijderd
500 27-07-2009 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.