Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2007, 14:39
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik word btw ALTIJD opgehangen, NOOIT opgegeten. Dat is maar twee keer voorgekomen, vorig jaar ergens, nadat ik had laten weten dat ik ziener was, toen konden de wolven niet anders. En paar spellen terug, maar toen was EoS wolf, dus weet wel wat ie doet.

Dus niet verdacht dat ik niet word opgegeten, want ik word altijd opgehangen.
Advertentie
Oud 04-12-2007, 15:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dus niet verdacht dat ik niet word opgegeten, want ik word altijd opgehangen.
Dat is juist wel verdacht. Misschien ben je wel een wolf en kun je ook niet opgegeten worden!
__________________
<):o)
Oud 04-12-2007, 15:32
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
ik word sowieso niet opgegeten
Oud 04-12-2007, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is juist wel verdacht. Misschien ben je wel een wolf en kun je ook niet opgegeten worden!
Of hij zit gewoon de hele tijd verkeerd te denken en is zodoende geen bedreiging voor de wolven.
Oud 04-12-2007, 16:30
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat ik van Yoshi's aanval tegen mij moet vinden. Hij komt met argumenten die allemaal gebaseerd zijn op het wolvengedrag van anderen in andere spellen en vervolgens gaat hij inhoudelijk eigenlijk niet in op wat ik tegen hém zeg. Dat doet hij af met een 'kinderachtig hoor', een 'Neen.' en een nogal achterlijke post met 4 x het woord Wolf erin. Om maar overtuigend over te komen ofzo. Ik vind je gedrag in elk geval heel raar.
Voor mij ben je steeds meer een Wolfkandidaat, waar je dat eerst helemaal niet was, maar ik vind dat erg verdacht. En daarbij het feit dat je nog niet opgegeten bent en dat je daar ook weer één of ander slap argument tegenover plaatst dat ook puur en alleen gebaseerd is op wat er in voorgaande spellen is gebeurd; nl. dat je opgehangen werd en niet opgegeten. Dan is dat ineens een algemene wet in jouw ogen.
Ik vind dat je een beetje veel leunt op het feit dat jij al veel weerwolfspelervaring hebt en dat staat me tegen. Je hebt dat in je voordeel om zo veel mensen mee te krijgen om er een onschuldige dorpeling uit te stemmen, en ondertussen ga je niet echt inhoudelijk op de dingen in. Tenminste, alles dat tegen jou gebruikt wordt ga je uit de weg met een smoes.
Oud 04-12-2007, 16:35
Verwijderd
Oh ja, en nog:
- Over die reactie van mij op de dood van Lisaaah ('sukkels')... Tja, zo reageer ik wel vaker als de wolven een domme fout hebben gemaakt. Zoals in het vorige spel toen ze de eerste twee rondes niemand hadden opgegeten. Dat is misschien een ander soort reactie dan Soija als mens zou geven, maar goed, nouja, zo ben ik wel.
- Dat wat je over Rubykuby zegt... heb je daar een quote van? Ik kan me daar niets meer van herinneren nl. Dat ik dat gezegd heb. Wel dat PD het erover had dat hij stil moest zijn in het vorige spel van de spelleiders.
Oud 04-12-2007, 18:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ik word sowieso niet opgegeten
Riskerende uitspraak gezien de wolven vanavond moeten eten
__________________
<):o)
Oud 04-12-2007, 18:39
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed wat ik van Yoshi's aanval tegen mij moet vinden. Hij komt met argumenten die allemaal gebaseerd zijn op het wolvengedrag van anderen in andere spellen en vervolgens gaat hij inhoudelijk eigenlijk niet in op wat ik tegen hém zeg. Dat doet hij af met een 'kinderachtig hoor', een 'Neen.' en een nogal achterlijke post met 4 x het woord Wolf erin. Om maar overtuigend over te komen ofzo. Ik vind je gedrag in elk geval heel raar.
Voor mij ben je steeds meer een Wolfkandidaat, waar je dat eerst helemaal niet was, maar ik vind dat erg verdacht. En daarbij het feit dat je nog niet opgegeten bent en dat je daar ook weer één of ander slap argument tegenover plaatst dat ook puur en alleen gebaseerd is op wat er in voorgaande spellen is gebeurd; nl. dat je opgehangen werd en niet opgegeten. Dan is dat ineens een algemene wet in jouw ogen.
Ik vind dat je een beetje veel leunt op het feit dat jij al veel weerwolfspelervaring hebt en dat staat me tegen. Je hebt dat in je voordeel om zo veel mensen mee te krijgen om er een onschuldige dorpeling uit te stemmen, en ondertussen ga je niet echt inhoudelijk op de dingen in. Tenminste, alles dat tegen jou gebruikt wordt ga je uit de weg met een smoes.
Een valsbeschuldigde dorpeling zou wel weten wát ervan te vinden.
Mijn post is kort omdat jij liegt in jouw post.
De rest van je post: wat lul jij veel onzin. Je stopt woorden in mijn mond en drogberedeneert erop los, en na mijn felle aanval ben ik slechts een kandidaat voor je? Ik ben geen zekere hoofdverdachte voor jou voor de volgende hangronde? Jeetje.
Oud 04-12-2007, 18:42
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Oh ja, en nog:
- Over die reactie van mij op de dood van Lisaaah ('sukkels')... Tja, zo reageer ik wel vaker als de wolven een domme fout hebben gemaakt. Zoals in het vorige spel toen ze de eerste twee rondes niemand hadden opgegeten. Dat is misschien een ander soort reactie dan Soija als mens zou geven, maar goed, nouja, zo ben ik wel.
- Dat wat je over Rubykuby zegt... heb je daar een quote van? Ik kan me daar niets meer van herinneren nl. Dat ik dat gezegd heb. Wel dat PD het erover had dat hij stil moest zijn in het vorige spel van de spelleiders.
Ik zal eens nazoeken zo, of het klopt.
Neuh, je moet mij maar op mijn woord geloven.

Citaat:
Riskerende uitspraak gezien de wolven vanavond moeten eten
Nee hoor, zo eetbaar ben ik niet.
Minke hangt meteen als ze mij opeet.
Oud 04-12-2007, 20:17
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Jij hangt meteen als ik word gegeten
__________________
I did it for teh lulz
Oud 04-12-2007, 20:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
volgens mij moet yoshimare morgen sowiso hangen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 20:20
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het verlies van twinkebel
Eye of Sauron en yoshimare rouwden om hun verlies. Ze waren twinkebel kwijt. Hoewel die vaak meelopersgedrag vertoonde, had die soms hele slimme inbreng in de groep. En nu waren ze met z’n 2en. Veel kwetsbaarder dan als ze met z’n drieën zouden zijn. Daboman had ze al gewaarschuwd voor Kospo’s talent om angst te zaaien. En nu waren ze ook nog eens verdwaald. Zowel eye of sauron als yoshimare hadden erg weinig zin om nog verder te gaan. Zeker niet, nu Kospo op de loer lag.

Na een uurtje rust zei yoshimare ineens dat twinkebel dit niet gewild zou hebben. Hij heeft zichzelf gedood. Het moet iets te maken hebben met dat visioen dat hij had. Het is zo jammer dat ze niet meer in zijn hoofd konden kijken. Het enige dat ze konden doen is zijn laatste wens uitvoeren. Eye of sauron was het er roerend mee eens. Hij voegde er nog aan toe dat het moest gebeuren voordat er nog meer doden zouden vallen. Die dat hele kospo-spook zat er vast en zeker achter. Trophus en daboman moesten er meer van weten. En omdat daboman al had verteld wat hij wist van de legende en Trophus een kampleider was, hadden ze nog een reden om het kamphuis te vinden. En als ze de boswachter eerder zouden vinden, zouden ze het wel aan hem vragen.

Ondertussen bij team D
Maar wat yoshimare en Eye of sauron niet wisten, is dat ze niet de enige waren die nog maar met z’n 2en waren. Ook Team D was een waardevol teamlid kwijt. Madameminke en TRA waren er oorspronkelijk op uit gestuurd om de politie te waarschuwen. Dat kon dus niet in het hotel. Ook hadden hun mobieltjes nog steeds geen bereik. Madameminke stelde voor om gewoon in een rechte lijn het bos uit te lopen. Daar was TRA het niet mee eens. Hij wees haar erop dat het Kospo bos ongeveer net zo groot is als Tsjechië.

Toen kwamen ze ineens een bord tegen. Urvu hotel, 40 kilometer naar het zuiden. Madameminke en TRA besloten dat maar te doen. Teruggaan is geen optie. Zoals Frodo uit lord of the rings zou zeggen: there is no return.

Kospo keek. Hahahaha, lachte hij duivels. Precies hoe ik het hebben wil… Het wordt tijd dat mijn pionnen me weer zielen te eten geven.

Nog meer verdeeldheid
Sterrenmeisje, spekkie, rubykuby en magican waren als enige nog over op het kamphuis. Martino had zich bij hen gevoegd omdat ze niet wilden dat er weer leerlingen zonder leraren op pad werden gestuurd. Trophus had heel erg aangedrongen dat het misschien beter was geweest als de leraren samen op pad waren gegaan. Tenslotte wisten ze met z’n allen meer dan met het groepje waarmee ze nu waren… Drukknoopje en flowtje waren erop af gestuurd. Martino moest op de overige leerlingen passen.

Meneer martino87, zei sterrenmeisje, ik ben bang…
Rustig maar, zei martino87, er gebeurt niets, ik ben bij je.
Maar ik ben toch zo bang, zei sterrenmeisje.
X-spekkie-x begon te lachen. Is dit nou het meisje waar iedereen altijd tegenop kijkt?
Houd je kop, zei sterrenmeisje op angstige toon.
Rubykuby en magican schoten ook in de lach. Daarop stelde magican voor om een potje te gaan kaarten. Dat zou de gespannen sfeer misschien een beetje teniet kunnen doen.


Het lerarenteam
En dus gingen drukknoopje en flowtje op aanraden van trophus op pad. Ze besloten eerst bij het meer in de buurt te kijken. Drukknoopje wilde er omheen lopen maar flowtje wilde er doorheen zwemmen, omdat het veel korter was. Er was altijd een kans dat ze het meer waren overgestoken, zei flowtje. En dus begon ze te zwemmen. Plotseling werd ze naar de bodem van het meer getrokken. Drukknoopje schrok. FLOWTJE!!! Ik kom je halen. En ze begon er ook op af te zwemmen. NEE VERDOMDE IDIOOT, zei flowtje, GA ONMIDDELLIJK TERUG. JE WEET NIET WAT ZICH IN DIT MEER BEVINDT. En toen ging Flowtje kopje onder. Drukknoopje was op zichzelf aangewezen. Nog een geluk bij een ongeluk dat de kans groot was dat ze een van de andere teams zou kunnen tegenkomen.

Flowtje kwam terecht in een omgeving die haar nog het meest deed denken aan mordor uit lord of the rings. Zo, zei een demonische stem. “Het ziet er naar uit dat mijn pionnen mij de jackpot brengen”. “U bent toch de directeur?” “Ja, piepte flowtje”. Het is dan wel niet zo goed als de ziel van de ziener. Maar uw ziel moet ook heerlijk smaken. Zoveel emoties. Je voelt je verantwoordelijk voor wat er gebeurt. En tegelijkertijd bent u ook bang dat u nu zelf slachtoffer wordt. Welnu, ik kan u vertellen dat u al de derde ziel bent die ik opeet. Kijk bijvoorbeeld maar eens wat ik met kazet nagorra gedaan heb. En hij liet haar walgelijke beelden zien van hoe kospo kazets ziel had opgegeten. Flowtje werd echt helemaal wit. Vervolgens liet hij ook zien hoe hij Dark Phoenix had opgegeten.

“Wees niet bang”, zei Kospo. Ik zal u niet aanvallen met mijn zwaard. Ik heb wat anders voor u in petto. En hij begon zuigende slurpende geluiden te maken. Flowtje voelde zich ineens heel maf. Alsof ze uit haar lichaam werd getrokken… Terwijl ze naar de mond van Kospo werd gezogen werd alles langzaam maar zeker zwart.




Kospo raakt op dreef. Nu hij al de derde ziel te pakken heeft gekregen, begint hij de smaak pas echt te pakken te krijgen. En waarom dringt Trophus steeds aan tot bepaalde dingen? En wat is het Urvu hotel, en waarom is Kospo zo blij dat Team D er direct op af loopt? Lees de volgende keer meer



01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje (dorpeling)
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel (tovenaar)
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Flowtje is opgegeten. Zij was een dorpeling. Hoe zullen de dorpelingen op het verlies van hun flowtje reageren? Stemmen kan tot morgen half 9. Het verhaal zal dan weer worden geschreven door Trophus.

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4 Twinkebel
4 December: Eetronde #4 Flowtje
5 December: Hangronde #5
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 04-12-2007, 20:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik denk niet dat we dit nog winnen
__________________
I did it for teh lulz
Oud 04-12-2007, 20:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Mooi verhaal hoor dabo
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 20:46
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Nog twaalf mensen, er zit nog een stel in en twee weerwolven. Er moet morgen maar een weerwolf uit.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 04-12-2007, 20:49
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Er zitten nu vier weerwolven in, waarvan er dus eentje dood is.
Verdachte taal, jongen
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 04-12-2007, 22:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Er zitten nu vier weerwolven in, waarvan er dus eentje dood is.
Verdachte taal, jongen
Hij telt zichzelf niet mee
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-12-2007, 22:15
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Zeg ben ik uit het verhaal geschreven ofzo? :@
Verder ga ik hoe dan ook op Ruby stemmen morgen, ik vind hem al vanaf het begin verdacht en wil dat gevoel nu ook achterna gaan. Hij is té stil en áls ie al iets zegt, dan zijn het nagenoeg inhoudsloze posts. Ik geloof niet dat hij uit zichzelf zo veranderd is met z'n spelgedrag. Het valt sowieso op als iemand heel anders speelt dan ie anders doet. Mocht ie geen wolf zijn, dan gaat er iig niks verloren, want iets toevoegen doet ie ook niet.

Oh en ik denk dat Yoshimare wolfsbane is. Je kunt trouwens wel irritant reageren ja.

Rubykuby
Femic
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 04-12-2007, 22:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh jah, jullie groepje was ik nog vergeten Meestal schrijf ik over alle groepen wel iets Nouja trophus, jij hebt nu de pen, doe er wat mee
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 04-12-2007, 23:26
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga deze ronde voor Soija/Yoshimare. Ik begin hem zo langzaamaan erg verdacht te vinden met zijn vele theorieën. Ik geloof niet dat hij wolfsbane is. Toen ik zelf wolfsbane was deed ik inderdaad ook het topic volspammen met theorieën om de wolven zo veel mogelijk te irriteren, maar toen hebben ze mij ook proberen op te eten.
Dat is nu nog niet gebeurd, dus ik denk dat Soija gewoon wolf is.
Verder denk ik niet dat Rubykuby wolf is, hij spamt inderdaad minder maar daar is hij ook voor gewaarschuwd. Bovendien is hij ook in andere topics niet of nauwelijks meer actief.

Ik wil ook nog even toevoegen dat ik de verhalen dit keer erg leuk vind.

Rubykuby
Femic

Soija
Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 05-12-2007, 08:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Flowtje was dus gewoon een schaapje in plaats van een wolf. Hmmz. Helaas Maar ik ben het wel met de redenering van Femic eens.
Citaat:
Mocht ie geen wolf zijn, dan gaat er iig niks verloren, want iets toevoegen doet ie ook niet.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor RubyKuby, die is inderdaad ook verdacht stil.
Toch vind ik Yoshimare verdachter. Hij doet alsof hij alles weet, spuit vele theorieën en probeert mensen mee te krijgen. Ik vind het eerder verrader gedrag. Dat hij een wolf is zou ook goed kunnen gezien hij zo hard loopt te roepen dat hij nooit wordt opgegeten en altijd wordt opgehangen. De reden dat hij niet wordt opgegeten kan ook zijn omdat hij zelf een wolf is. Mijn stem gaat dus naar Yoshimare.

RubyKuby
Femic

Yoshimare
Eye of Sauron
x-spekkie-x
__________________
<):o)
Oud 05-12-2007, 08:06
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Nog twaalf mensen, er zit nog een stel in en twee weerwolven. Er moet morgen maar een weerwolf uit.
Nog 13 spelers, waarvan 3 weerwolven, als ik het goed zie. Je vergeet idd je zelf te tellen (twee keer?).
En inderdaad, volgens mij kom ik in de laatste twee verhalen ook niet voor
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 05-12-2007, 08:47
Verwijderd
hahaha, gaan we eerst ruby beschuldigen van spammen, dan houdt ie zijn mond, dan is ie weer te stil...
Oud 05-12-2007, 09:23
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Oh en ik denk dat Yoshimare wolfsbane is. Je kunt trouwens wel irritant reageren ja.
Ik ben geen bane.
En mijn gedrag naar Minke toe, is dan ook niet liefkozend bedoeld.

Citaat:
Ik ga deze ronde voor Soija/Yoshimare. Ik begin hem zo langzaamaan erg verdacht te vinden met zijn vele theorieën. Ik geloof niet dat hij wolfsbane is. Toen ik zelf wolfsbane was deed ik inderdaad ook het topic volspammen met theorieën om de wolven zo veel mogelijk te irriteren, maar toen hebben ze mij ook proberen op te eten.
Dat is nu nog niet gebeurd, dus ik denk dat Soija gewoon wolf is.
Verder denk ik niet dat Rubykuby wolf is, hij spamt inderdaad minder maar daar is hij ook voor gewaarschuwd. Bovendien is hij ook in andere topics niet of nauwelijks meer actief.

Ik wil ook nog even toevoegen dat ik de verhalen dit keer erg leuk vind.

Rubykuby
Femic

Soija
Eye of Sauron


Zo ziet u maar, ik word weer eens opgehangen als altijd, omdat ik mensen verdenk met goeie argumenten. Maar kennelijk is alleen schaapgedrag geoorloofd, en mensen eruit stemmen zonder redne.

Ik geef het op, bij deze voeg ik mij bij het wolventeam.
Oud 05-12-2007, 09:25
Verwijderd
ik ga ws met je mee yoshi. je hebt me overtuigd hoor. bovendien heb ik tot nu toe enkel onschuldigen verdacht. behalve DP, maar ja, dat heeft lucky al voor ons opgelost
Oud 05-12-2007, 09:25
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Maar goed, ik blijf bij mijn stem, spekkie en eos kunnen net zo goed verrader+wolf zijn.

RubyKuby
Femic

Yoshimare
Eye of Sauron
x-spekkie-x

Minke
Yoshimare
Oud 05-12-2007, 09:29
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Goed, ik zal dit keer een eigen mening hebben en geen schaapje zijn (goed he, Yoshi ), dus stem ik op TRA. Hij is erg stil, en zijn verspreking over het aantal wolven is verdacht. Daarbij heeft hij al een aantal keer niet gestemd, en inactieve spelers hebben we niks aan.

RubyKuby
Femic

Yoshimare
Eye of Sauron
x-spekkie-x

Minke
Yoshimare

TRA
Sherco
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 05-12-2007, 10:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind martino, TRA en drukknoopje te stil *misschien kunnen ze er wat mee voor de hangronde van morgen*
Zeg, lees eens terug. Ik zit midden in een verhuizing, en sinds maandag ligt mijn internet er uit. Mijn excuses dus dat ik zo weinig kan reageren.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 11:21.
Oud 05-12-2007, 11:20
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Er zitten nu vier weerwolven in, waarvan er dus eentje dood is.
Verdachte taal, jongen
Toen ik voor het laast meespeelde zaten er drie in het spel, vandaar. Met drie wolven er in is de kans groter dat er een weerwolf uitgaat.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 05-12-2007, 11:38
Verwijderd
Natuurlijk ga ik ook mee voor Yoshi, hoewel ik TRA nu ook wel opvallend vind ineens. Ik vind Yoshi irritant, kinderachtig en wolf. Dus, lijkt me duidelijk.
Heel veel meer theorie ga ik niet meer posten, want dan wordt er gelijk weer gezegd dat ik lieg. En zelf is Yoshi te lui om terug te naamzoeken wie wat gepost heeft. Nee, Yoshi, ik geloof je niet op je woord. Ik kan me zelf goed herinneren wat ik wel en niet gezegd heb. Ik vind dat je aan het stoken bent. En dan zo overtuigend mogelijk, met al je 'kennis van het spel', waardoor je mensen mee probeert te krijgen.

RubyKuby

Femic

Yoshimare
Eye of Sauron
x-spekkie-x
Minke

Minke
Yoshimare

TRA
Sherco
Oud 05-12-2007, 11:40
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik denk dat Pixeldansje een wolf is, ze reageert altijd zo net dat het de wolven uitkomt.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 05-12-2007, 11:47
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Natuurlijk ga ik ook mee voor Yoshi, hoewel ik TRA nu ook wel opvallend vind ineens. Ik vind Yoshi irritant, kinderachtig en wolf. Dus, lijkt me duidelijk.
Heel veel meer theorie ga ik niet meer posten, want dan wordt er gelijk weer gezegd dat ik lieg. En zelf is Yoshi te lui om terug te naamzoeken wie wat gepost heeft. Nee, Yoshi, ik geloof je niet op je woord. Ik kan me zelf goed herinneren wat ik wel en niet gezegd heb. Ik vind dat je aan het stoken bent. En dan zo overtuigend mogelijk, met al je 'kennis van het spel', waardoor je mensen mee probeert te krijgen.
Omdat je liegt. Jij bent te lui om het op te zoeken, ik heb het al gedaan en opgemerkt, jij wilt het niet controlen. Bovendien lieg je nu dat je dat nergens beweerd hebt.
Oud 05-12-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat we dit nog winnen
Er zitten nog 9 goede spelers in hoor. (en 3 wolven en 1 verrader)
Oud 05-12-2007, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat je liegt. Jij bent te lui om het op te zoeken, ik heb het al gedaan en opgemerkt, jij wilt het niet controlen. Bovendien lieg je nu dat je dat nergens beweerd hebt.
Ik volg je niet meer. Waar lieg ik nu allemaal over volgens jou?
Ik dacht dat jíj het niet wilde naamzoeken. En ik geloof inderdaad dat ik dat nergens beweerd heb. Ik zal niet zeggen dat ik het er best mee eens ben (het kan goed dat Ruby de opdracht heeft gekregen om stil te zijn, na al dat gespam de vorige keer. Daar kun jij vast, als wolf de vorige keer, over meepraten. ) maar ik dacht echt dat PD degene was die dat gezegd had.
En jij maakt ervan dat ík dat 100 % zeker weet, dat slaat natuurlijk nergens op.
Oud 05-12-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Een valsbeschuldigde dorpeling zou wel weten wát ervan te vinden.
Mijn post is kort omdat jij liegt in jouw post.
De rest van je post: wat lul jij veel onzin. Je stopt woorden in mijn mond en drogberedeneert erop los, en na mijn felle aanval ben ik slechts een kandidaat voor je? Ik ben geen zekere hoofdverdachte voor jou voor de volgende hangronde? Jeetje.
Nee, ik lul niet veel onzin.
En wéér ga je er nauwelijks op in.
Oud 05-12-2007, 11:57
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik ben overal op ingegaan liefie.
Oud 05-12-2007, 12:01
Verwijderd
Niet waar schatje
Met je PM om mij te beïnvloeden. Dat deed je het vorig spel ook al. Toen was je wolf! Wat toevallig!
Oud 05-12-2007, 12:03
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Haha, wist dat je dat ging zeggen, ondertussen lach je je een ongeluk.
Oud 05-12-2007, 12:13
Verwijderd
Ik lach me suf ja. Deze hele verdenking over en weer gaat helemaal nergens meer over.
Oud 05-12-2007, 12:14
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik kan je post niet meer vinden. Heb je lopen sjoemelen met je fb-contacten?
Oud 05-12-2007, 12:18
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Gevonden, keek in verkeerde topic.
Citaat:
Ik vind Ruby ... ik geef je gelijk dat hij natuurlijk heeft moeten beloven stil te zijn.
Oud 05-12-2007, 12:21
Verwijderd
Aha. Maar dat ging over de opdracht van de spelleiders in het vorige spel! Pixeldansje en Vlindertje. Ja, daar ben ik 100 % zeker van ja. Zij hebben hem toen meermaals gepmt en toen heeft hij moeten beloven stil te zijn.
Oud 05-12-2007, 12:24
Verwijderd
Dáárom vind ik Ruby ook een lastig geval en weet ik niet of ik hem moet verdenken. Want hij ís stiller dan in het vorige spel en dat valt op, maar hij heeft natuurlijk ook die opdracht gekregen van die spelleiders de vorige keer dus misschien is hij wel op díe reden stil. Dat probeer ik daar te zeggen. Ik snap eigenlijk niet hoe je dat verkeerd geïnterpreteerd kan hebben.
Oud 05-12-2007, 12:26
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ahzo, bij deze schrap ik je uit mijn verdachtenlijstje.

Grapje.
Oud 05-12-2007, 12:30
Verwijderd
Jeeeeeezus.
Oud 05-12-2007, 15:09
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
RubyKuby
Femic

Yoshimare
Eye of Sauron
x-spekkie-x
Minke

Minke
Yoshimare
Sterrenmeisje

TRA
Sherco
Oud 05-12-2007, 15:13
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline


weeerwolvjehz de gekstee, bleeeeeeeh ;')
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Oud 05-12-2007, 15:20
Verwijderd
;x
Oud 05-12-2007, 15:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Pff, net even bijgelezen van de afgelopen dagen. Het wordt even snel beslissen met stemmen, want ik ben zodadelijk weg voor Sinterklaas bij mn moeder.

Sherco en PixelDansje vind ik een beetje raar, ik heb meerdere keren gezegd dat ik aan het verhuizen ben en internetproblemen verwachtte.
Van PD weet ik absoluut zeker dat ze weet dat ik aan het verhuizen ben en toch probeert ze me verdacht te maken. Dus, ik stem voor PixelDansje.

RubyKuby
Femic

Yoshimare
Eye of Sauron
x-spekkie-x
Minke

Minke
Yoshimare
Sterrenmeisje

TRA
Sherco

PixelDansje
Martino
__________________
you're not my demographic
Oud 05-12-2007, 15:25
Rio Jams
Avatar van Rio Jams
Rio Jams is offline
Godver, ik ga dood.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #61
Verwijderd
500 27-07-2009 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.