Oud 04-11-2009, 17:07
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Mag ik een ISBN van je boek?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2009, 17:10
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Het lijkt moeilijk, maar het is gemakkelijk. Ik kan nog een bewijs tonen dat eigenlijk beter is, maar dan verraad ik het beste deel van mijn boek. Velen die mijn boek hebben gelezen zijn lyrisch. Ik kan zonder afbeeldingen moeilijk verwoorden wat ik denk, want ik denk veelal met beelden.
Ik vraag me ten zeerste af wat voor lezerspubliek je hebt aangesproken Daarnaast: Ik vind Lord of the Rings heel erg leuk en die realiteit lijkt me nog logischer dan jouw verhaal. Het betekent echter niet dat ik ook maar denk dat er echt elven en dwergen zijn.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:21
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Het lijkt moeilijk, maar het is gemakkelijk.
het ultieme zwaktebod in een discussie: mensen die het niet met je eens zijn verwijten dat ze je niet begrijpen.

ik wens je succes met je boek, maar op deze manier zul je nooit een inhoudelijke discussie kunnen winnen, ook al denk je zelf van wel.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:42
babshoewab
babshoewab is offline
Batave ik zal je ISBN geven: ISBN = 978-90-489-0039-8. Een interessante link naar een biologiestartpagina staat op mijn website, ook door mij geschreven. Die website = http://www.levennadedoodbewezen.come2me.nl, daar vind je de link naar de biologie pagina die een prima bewijs, namelijk over de vrije wil.

Kitten, ik kan jou nog vertellen dat de eerste cel in tweeen breken moet en daarna weer gevoedt moet worden. Dan vallen willekeurige moleculen binnen door een opening in het membraan. Dat kunnen alle soorten moleculen zijn. Er moeten ook moleculen binnenvallen die voor het membraan moeten zorgen, omdat het membraan groter moet groeien. In de chaos van binnenstromende moleculen moeten die membraanwanden op het juiste tijdstip en op de juiste plek belanden, anders geen membraan. Dus toeval bepaald telkens in hoevere het membraan kan groeien en hoe kleiner het membraan, hoe groter het gat. Vele verschillende moleculen kunnen nu binnendringen en door toeval worden de cellen gevuld met die verschillende moleculen. Weer moet er bouwmateriaal voor het membraan binnenkomen, op de juiste plaats en tijd. Door dat toeval worden de cellen gebouwd. Het Griekse filosofische Y.

Ook is het zo dat als de cellen reeds gevuld zijn er onmogelijk moleculen bij kunnen komen. Vol is vol. Ook al splitst die cel, alle open ruimtes zijn bezet door alle moleculen binnen het ei. Er zijn geen open ruimtes meer. Schaakmat wetenschap. Kom me eens opzoeken bij chesscube (googlen). Ik ben KING_Rasta_23 een geducht schaker. Ik sla met woorden en ik sla hard! Ik ben meestergenie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:47
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
http://www.neoweb.nl/forum2/index.php?topic=4360.0
ja...
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:51
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik heb een beetje gegoogled en ik vond de volgende quote:
Citaat:
Ik laat u verder achter terwijl ik met stijgende verbijstering de volgende quote van Leon lees: "“Pas als de vrouw beweegt, dan kunnen de vloeistofatomen bewegen om een perfect babytje tot stand te brengen. Maar die kans is net zo klein als de kans dat U de lotto zal winnen. Een baby kan niet groeien als de wereld echt en fysiek zou zijn. Het leven kan niet gecreëerd worden door autonome atoomprocessen. Dat is onmogelijk toevallig. Het leven heeft hulp nodig van God. Hij creëert. Hij schept iedere baby. Hij heeft alle invloed in het gehele heelal. Die Man kan denken!”"
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:58
babshoewab
babshoewab is offline
Heeft nadere uitleg nodig is nu niet relevant. Was misschien lachwekkend maar ik was een beginnend pionier.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Omg, is deze smiley voor babshoewab gemaakt of wat?
Dat hij nog durft terug te komen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:21
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Jij beweert dat mensen lyrisch zijn over je boek? Mag ik één recensie?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:24
babshoewab
babshoewab is offline
Mijn tweede boek is sinds kort uit. Van mijn eerste boek heb ik een schriftelijke lyrische recensie. Kan ik zo vlug niet vinden, die gene had mij gemaild. Was mij dankbaar en was hondsdol schreef hij.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:37
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Mijn tweede boek is sinds kort uit. Van mijn eerste boek heb ik een schriftelijke lyrische recensie. Kan ik zo vlug niet vinden, die gene had mij gemaild. Was mij dankbaar en was hondsdol schreef hij.
Dat hondsdol kan ik zeker onderschrijven, hoewel er meerdere diagnoses mogelijk zijn natuurlijk.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:46
babshoewab
babshoewab is offline
Leuk ja
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:47
babshoewab
babshoewab is offline
Hondsdol van vreugde natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 20:47
babshoewab
babshoewab is offline
Citaat:
Ook is het zo dat als de cellen reeds gevuld zijn er onmogelijk moleculen bij kunnen komen. Vol is vol. Ook al splitst die cel, alle open ruimtes zijn bezet door alle moleculen binnen het ei.
Geen ruimte om de cellen te vullen. Alle moleculen aaneengehecht in de cel, of los in het ei, vullen het gehele ei zonder er open ruimtes achter te laten om de cel te KUNNEN voeden. De cel zit vol. Vol is vol.

Ik denk niet dat iemand mij nu nog kan onderuit halen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:00
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je bent er al een paar keer onderuit gehaald babs, het probleem is echter dat jij te koppig bent om iets toe te geven. Daarbij geloof ik niet dat jij deze topic alleen gemaakt hebt om ons te overtuigen, maar meer om meer publiciteit te krijgen voor je boek.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:34
babshoewab
babshoewab is offline
Ik heb toch een slotargument. Kunnen jullie dat argument nog weerleggen? Probeer jij het eens Batave?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik weet niets van scheikunde of biologie, ik laat dit over aan hen die hier kundig in zijn.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:50
babshoewab
babshoewab is offline
Hoe kan je dan zeggen dat zij mijn feiten onderuit hebben gehaald? Niemand kan dat slotargument onderuit halen. De wetenschap zal zich wat verward voelen als ze het tot zich door laten dringen. Het is tijd voor God als schepper. Toeval bracht vrouwen en mannen die in en bij elkaar passen? Is toch geen toeval. Dus evolutie verliep door toeval en bracht de man en vrouw? Beide door toeval? kan toch niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Evolutie kwam inderdaad door toeval. Stel je eens voor dat er toevallig geen mensen waren ontstaan. Dan hadden wij ons deze vraag niet gesteld. Wij bestaan door toeval. Het heelal bestaat door toeval.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 23:10
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Evolutie kwam inderdaad door toeval. Stel je eens voor dat er toevallig geen mensen waren ontstaan. Dan hadden wij ons deze vraag niet gesteld. Wij bestaan door toeval. Het heelal bestaat door toeval.
Helaas klopt dat niet echt. Er zijn simpele stoffen binnen de chemie die de mogelijkheid tot zelfreplicatie hebben. Als je hun ontwikkeling volgt, is leven zoals wij kennen een logisch gevolg.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 23:13
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
, weer wat geleerd.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 23:24
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
, weer wat geleerd.
Ik kan het nog wel een keer wat duidelijker uitwerken, abiogenese enzo. Ik ben niet echt een chemicus, maar ik weet wel genoeg van RNA en DNA om het uit te leggen. Ik moet het wel even nazoeken in Biochemistry and Microbiology (dat zijn wetenschappelijke boeken waarin dit goed is onderbouwd).
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 23:34
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Geen ruimte om de cellen te vullen. Alle moleculen aaneengehecht in de cel, of los in het ei, vullen het gehele ei zonder er open ruimtes achter te laten om de cel te KUNNEN voeden. De cel zit vol. Vol is vol.

Ik denk niet dat iemand mij nu nog kan onderuit halen.
geloof je wel dat dieren (en mensen dus) zuurstof nodig hebben om te overleven, en dat ze die zuurstof uit de lucht halen?

zo ja: probeer maar eens een kuiken in een ei in leven te houden in een zuurstofvrije ruimte. volgens jouw theorie zou dat kunnen. het ei is namelijk volledig afgesloten en binnenin doet god zijn werk.
maar helaas: zelfs als alle condities goed zijn (temperatuur bijv.) dan zal het kuiken nog sterven. waarom? omdat er zelfs door een eierschaal nog stoffen kunnen gaan, zoals zuurstof die het kuiken nodig heeft.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 11:47
babshoewab
babshoewab is offline
We wijken wat af van het onderwerp: Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk is als er geen open ruimtes in het ei zijn, groot genoeg om een of meerdere moleculen door te laten, hoe kunnen dan de cellen gevuld worden? Ook die cellen zijn gevuld en geen enkel molecuul kan de cel binnen, omdat ze geblokkeerd worden door alle samengepakte moleculen in de cel. Denk toch....
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 12:07
Verwijderd
Je draait er nu al de hele tijd omheen. Alles wat jij zegt, zelfs áls het waar is, heeft nog geen enkel bewijs gehad voor een eventuele god noch leven na de dood. Je kan niet concluderen dat op het moment dat iets niet te verklaren is het dan maar een god moet zijn die het allemaal geregeld heeft. Zo gaat het al ikweetniethoeveeltopics lang.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 12:14
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
We wijken wat af van het onderwerp:
kortom, je kunt geen antwoord geven op de gestelde vragen.

Citaat:
Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk is als er geen open ruimtes in het ei zijn, groot genoeg om een of meerdere moleculen door te laten, hoe kunnen dan de cellen gevuld worden?
jouw aanname, aangegeven met het woordje "als", is niet juist. dus alles wat je daarna zegt is zonde van de letters.

ALS er geen open ruimtes zijn, dan kan het inderdaad niet. maar die open ruimtes zijn er in zekere zin wel, zoals o.a. Kitten al tig keer heeft uitgelegd.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 14:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hmm, ik vond trouwens nog een weerlegging van het boek. Ja, op retecool.com, of all places.

http://retecool.com/post/ik-ben-auto...aar-gestudeerd

Citaat:
Dat hondsdol kan ik zeker onderschrijven, hoewel er meerdere diagnoses mogelijk zijn natuurlijk.
Koning.
Citaat:
Geen ruimte om de cellen te vullen. Alle moleculen aaneengehecht in de cel, of los in het ei, vullen het gehele ei zonder er open ruimtes achter te laten om de cel te KUNNEN voeden. De cel zit vol. Vol is vol.
Ik denk niet dat iemand mij nu nog kan onderuit halen.
Ik ben ook nooit verder gekomen dan twee jaar biologie op het VWO, maar het eerste waaraan ik dan denk is dat er verschillende formaten cellen bestaan. Zo is de zaadcel ongeveer 10 µm en de menselijke eicel 100 µm. Daarmee is jouw lezing van statische cellen met een gegeven aantal moleculen al weerlegd.

De doodklap aan die stelling kan ik geven in de vorm van de menselijke bevruchting. Daarbij dring een zaadcel door in een eicel. Dat is volgens jou onmogelijk.

En om het geheel echt onontkoombaar te maken, heb ik hier een video waarin men op kunstmatige wijze de ene cel in de andere stopt. Wat hier op de video te zien is, is volgens jouw onmogelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=KQsi1Jz0OXs




Als je desondanks toch door wilt gaan met deze lezing van zaken, mag ik dan 'Er zijn geen Amerikanen in Bagdad' voorstellen als stelling voor je volgende boek?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 15:00
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Als je desondanks toch door wilt gaan met deze lezing van zaken, mag ik dan 'Er zijn geen Amerikanen in Bagdad' voorstellen als stelling voor je volgende boek?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 15:39
PatoLoco
PatoLoco is offline
Hey babs, effe serieus nu, ben je echt al vergeten hoe gefaald je vorige theorietjes waren?

Je doet nu eigenlijk net hetzelfde, misschien moet je je vorige topics nog eens herlezen om je geheugen wat op te frissen...

Oh en begrijp je al engels ondertussen?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 15:47
babshoewab
babshoewab is offline
Ik heb een order gekregen van Nederlands meest gerenomeerde boekhandel, de selecyz groep. Zij begrijpen me wel. En zij hebben gestudeerd.

Citaat:
Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk is als er geen open ruimtes in het ei zijn, groot genoeg om een of meerdere moleculen door te laten, hoe kunnen dan de cellen gevuld worden?

jouw aanname, aangegeven met het woordje "als", is niet juist. dus alles wat je daarna zegt is zonde van de letters.
Vervang als met wanneer ganralph.

Citaat:
Ik ben ook nooit verder gekomen dan twee jaar biologie op het VWO, maar het eerste waaraan ik dan denk is dat er verschillende formaten cellen bestaan. Zo is de zaadcel ongeveer 10 µm en de menselijke eicel 100 µm. Daarmee is jouw lezing van statische cellen met een gegeven aantal moleculen al weerlegd.
Ik heb het over de moleculen in het ei die nooit open ruimtes achterlaten zo groot als een of meerdere moleculen.

Citaat:
22M - Lid

Je draait er nu al de hele tijd omheen. Alles wat jij zegt, zelfs áls het waar is, heeft nog geen enkel bewijs gehad voor een eventuele god noch leven na de dood. Je kan niet concluderen dat op het moment dat iets niet te verklaren is het dan maar een god moet zijn die het allemaal geregeld heeft. Zo gaat het al ikweetniethoeveeltopics lang.
Ik toon aan dat het onmogelijk is op een autonome wijze met autonome atoomprocessen, dus gestuurd door het toeval onmogelijk kuikentjes kunnen groeien als alleen in een uitzonderlijk, merkwaardig toeval. Het toeval dus stuurt niet. Wat moet het o zo complexe kuikenmachientje dan sturen? Natuurlijk intelligent leven. God is degene die het kuiken in elkaar zet. Hoe Hij dat doet kan, omdat we misschien in Zijn gedachten leven of anders.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 15:56
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Ik heb een order gekregen van Nederlands meest gerenomeerde boekhandel, de selecyz groep. Zij begrijpen me wel.
sorry om je uit de droom te helpen, maar dat een boek wordt uitgegeven is geen garantie dat het ook maar in minste of geringste mate waar is of kan zijn wat er in de tekst staat. misschien sta je met Kerst tussen de moppenboeken...

Citaat:
En zij hebben gestudeerd.
(als ik hier op reageer, verpest ik het komische moment)

Citaat:
Vervang als met wanneer ganralph.
ehm, het vervangen van een woordje verandert niets aan het feit dat jij de verkeerde aanname doet.

sterker nog, met "als" geef je alleen een twijfelachtige situatie weer; met "wanneer" geef je aan dat het op een bepaald moment zo zou kunnen zijn. de twijfel blijft bestaan, je uitspraak wordt alleen minder consequent en je brengt de tijdloosheid/eeuwigheid van gods systeem in twijfel.

Citaat:
Ik toon aan dat het onmogelijk is op een autonome wijze met autonome atoomprocessen, dus gestuurd door het toeval onmogelijk kuikentjes kunnen groeien als alleen in een uitzonderlijk, merkwaardig toeval. Het toeval dus stuurt niet. Wat moet het o zo complexe kuikenmachientje dan sturen? Natuurlijk intelligent leven. God is degene die het kuiken in elkaar zet. Hoe Hij dat doet kan, omdat we misschien in Zijn gedachten leven of anders.
als je dan toch bij Selexyz bent, vraag dan even naar een boek over dna
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 16:05
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
En zij hebben gestudeerd.
Jammer dat we dat niet over jou kunnen zeggen, babsiewabsie...

Citaat:
Wat moet het o zo complexe kuikenmachientje dan sturen? Natuurlijk intelligent leven. God is degene die het kuiken in elkaar zet. Hoe Hij dat doet kan, omdat we misschien in Zijn gedachten leven of anders.
Ongeacht of je theorie juist of fout is, je conclusies zijn gewoon helemaal fout. Net zoals in AL je vorige topics, je conclusies verpesten heel je theorie.

Geef het op of leer eens hoe een degelijke bewijsvoering werkt.

Wat jij doet is zeggen: "Ik begrijp niet hoe X werkt dus God bestaat". Kijk, enkele eeuwen geleden was je misschien een genie geweest want toen waren de mensen dom genoeg om zo'n bewijsvoering als correct te beschouwen. Toen kon je inderdaad alles wat je niet begreep, verklaren door verhaaltjes over God te verzinnen. Vandaag staan we al iets verder in de wetenschap en dingen die we niet helemaal begrijpen zijn dus niet noodzakelijk bovennatuurlijk. Zo werkt het gewoon niet en mensen die jouw theorie steunen zijn ofwel religieuze freaks ofwel redelijk simpel van geest ofwel mensen die van je willen profiteren (somehow). En nogmaals babs, begin nu niet weer te wenen dat ik dan maar moet bewijzen hoe alles werkt. Daar gaat het eigenlijk helemaal niet om, het punt is net dat ONGEACHT of je theorie juist of fout is, je conclusie is gewoon helemaal fout.

Ach ja, we weten ondertussen al wel dat je na een tijdje gewoon begint met iedereen uit te schelden om dan opeens te verdwijnen. Op zich niets mis mee hoor maar je topics zijn zooo vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 16:14
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Babshoewap,
Allereerst: graag gedaan, geen dank. Ik heb het natuurlijk over het onderwijs over chemische bindingen dat ik je gegeven heb een pagina geleden. Met deze nieuw verkregen kennis zul je ook wel inzien dat je pagina 3 op je website, over atomen en moleculen, van geen kanten klopt. Aangezien je op je website al aangeeft dat je bewijzen gebruik maken van de informatie op die pagina, zul je als wetenschapper nu dus ook wel doorhebben dat je bewijzen niet meer geldig zijn; ze zijn immers gestoeld op foutieve informatie.

Ik stel voor dat je het volgende doet:
-ten eerste zul je de foutieve pagina 3 van je website moeten verwijderen en een nieuwe moeten schrijven.
-ten tweede zul je je bewijzen moeten herzien, om te controleren of de nieuwe inzichten niet ook tot nieuwe conclusies zullen leiden.

Ik roep de andere gebruikers van het forum op om babshoewap de tijd te geven zijn theorieen te herzien.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 16:47
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Prima! Dan kan dit vermoeiende topic gesloten worden totdat babshoewab zijn theorie heeft herzien.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:00
babshoewab
babshoewab is offline
Pagina drie is niet fout. Ik beweer zoals de wetenschap dat tijdens een chemische reactie een elektron van baan wisselt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:04
babshoewab
babshoewab is offline
Wat bende gullie Godsvergeten slim allemaal. Bravo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:05
babshoewab
babshoewab is offline
Volg het nieuws maar. Kitty weet niet meer hoe te reageren en zij is een wetenschapper gespecialiseerd in wat ik onderzoek. Jaj kan ook niet veel beginnen tegenover mij. Beide zeer intelligent mag gezegd worden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:07
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Wat bende gullie Godsvergeten slim allemaal. Bravo.
daar gaat 't niet om, het gaat erom dat jij totaal niet in staat bent om te argumenteren en te discussiëren. daardoor plaats je jezelf en je theorie buiten de hele discussie (zelfs als het allemaal waar is wat je zegt)
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:13
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Volg het nieuws maar. Kitty weet niet meer hoe te reageren en zij is een wetenschapper gespecialiseerd in wat ik onderzoek. Jaj kan ook niet veel beginnen tegenover mij. Beide zeer intelligent mag gezegd worden.
Kitten is een man.

Babshoewab, niemand op dit forum gelooft wat jij zegt. Misschien heb je wel gelijk en zijn alle andere mensen gevangen in een samenzwering van de wetenschappers, maar dat het je niet lukt om mensen te overtuigen zegt toch wel iets over je theorie?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:55
babshoewab
babshoewab is offline
WOW Kitten een man? Wist ik niet. Sorry Kitten.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:57
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
WOW Kitten een man? Wist ik niet. Sorry Kitten.
Zucht

En ik post m'n post maar nog een keer, want volgens mij ben je van plan om het te negeren:

Citaat:
Babshoewab, niemand op dit forum gelooft wat jij zegt. Misschien heb je wel gelijk en zijn alle andere mensen gevangen in een samenzwering van de wetenschappers, maar dat het je niet lukt om mensen te overtuigen zegt toch wel iets over je theorie?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:24
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Gaat dit topic nog iets op leveren? Going twice!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:26
babshoewab
babshoewab is offline
Inderdaad ggcy8 mijn theorie is nogal moeilijk te vatten blijkt nou wel. Echte wetenschappers zou ik inderdaad aan mijn zijde krijgen, mits God dat toelaat. Hij is veel dichterbij dan je denkt. Ik hoop dat selexyz bestseller maakt van mijn boek. Ben ik big time, pimp time, big shot millionaire. Ik heb mijn blue suede shoes all aan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:28
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Je kan scholieren en afgestudeerden niet eens mee te krijgen, hoe denk je dat een wetenschapper jou zou geloven? Ik heb vandaag nog aan een vriend van me gevraagd. Hij heeft 6vwo scheikunde en hij kon jou theorie nog weerleggen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:29
babshoewab
babshoewab is offline
Going twice? Ik kan nog over water beginnen, hoe dat vloeibaar kan zijn, als het zou bestaan uit vaste en opeengestapelde moleculen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:30
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
* zucht en verlaat topic *
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:36
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Going twice? Ik kan nog over water beginnen, hoe dat vloeibaar kan zijn, als het zou bestaan uit vaste en opeengestapelde moleculen.
Omdat, zoals je al 10 keer is verteld, het niet bestaat uit vaste, opeengestapelde moleculen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:41
babshoewab
babshoewab is offline
Ik zal uitleggen over dat water. Het zouden allemaal losse moleculen zijn die op elkaar rusten. Het zou vloeibaar zijn, omdat de moleculen trillen. Als men dan een schip van 300 ton, (tanker), op die moleculen legt, moet iedere laag eronder van watermoleculen dat schip dragen. Stel je dus voor dat die moleculen een soort van korreltjes moeten zijn in moleculevorm. Wat als je een schip van 300 ton op korreltjes legt? Dan zal het bovenste korreltje hetzelfde gewicht dragen als het onderste korreltje, omdat de druk van 300 ton rechtlijnig naar beneden drukt met hetzelfde gewicht op alle lagen van het korreltjesgeheel. Ligt het nu op watermoleculen, dan moeten de ondersten ook met 300 ton tegen de bodem worden gedrukt. Is een beetje moeilijk om onderdoor te zwemmen lijkt mij. Als die watermolculen echt los van elkaar liggen dan worden ze door die 300 ton op elkaar gedrukt. Logisch toch. Om dan daar doorheen te zwemmen zou men logisch gezien 300 ton moeten verplaatsen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:44
babshoewab
babshoewab is offline
Dit trouwens Kitten heb je niet verweerd: Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk is als er geen open ruimtes in het ei zijn, groot genoeg om een of meerdere moleculen door te laten, hoe kunnen dan de cellen gevuld worden? Ook die cellen zijn gevuld en geen enkel molecuul kan de cel binnen, omdat ze geblokkeerd worden door alle samengepakte moleculen in de cel.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 19:53
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb er genoeg van dat hier door de TS steevast andere posts genegeerd worden. Dit topic gaat dicht en volgende topics over dit boek zullen als reclame worden beschouwd.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw bewijs: Leven na dood bewezen
babshoewab
114 13-08-2009 15:03
De Kantine Verdomme waar blijft dat saaitopic #303
Verwijderd
500 05-08-2008 22:38
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 22:29
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam...
BiL@L
36 15-05-2003 18:27
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.