Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2010, 13:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En nou ga ik boodschappen doen voor flyaway en duitsejongen me weer aan het internet kluisteren, de snoodaards!
Advertentie
Oud 10-06-2010, 13:19
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Maar 16% van die 25% zou wel PVV stemmen
Weet je niet zeker enzo! Van 1 op de 8 weet je zeker dat ze pvv stemmen
Citaat:
De PVV heeft het AOW-breekpunt al laten varen. Volgens mij heeft nog nooit een partij zo snel de verkiezingsbelofte gebroken omdat ze heel erg graag willen reageren.
Mja, misschien beter dan vasthouden aan breekpunten waarmee je weet dat je nooit in de regering kan komen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-06-2010, 13:37
Rationeel
Rationeel is offline
ik was net net op tijd om 2 stadsjosti's bij mijn foutgeparkeerde auto weg te schoppen. ze waren al een bonnetje aan het schrijven, maar accepteerden 'naar de wc gaan' toch als 'laden en lossen'. dat is dan wel weer fijn van ze
Oud 10-06-2010, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
niemand wil met me naar the a-team vanavond
Oud 10-06-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees ook dat ze te dom zijn om in te zien dat het dus een onbetrouwbare hond is...
Vrij staaltje links demoniseren. In jullie ogen was geen van beide beslissingen juist geweest, dus doe nou niet of je je mening op argumenten stoelt. Je hebt je mening over hem en je zoekt argumenten die in dat straatje passen
Oud 10-06-2010, 14:01
IKBENBABSNIET
Avatar van IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
Citaat:
Yes, maar pas om twaalf uur! moet eerst even promob0ien tot tien uur in utrecht
zal ik je smsen als ik dan toevallig in de stad ben?
Oud 10-06-2010, 14:05
Verwijderd
Dat overdreven gehuil over de PVV hier
Oud 10-06-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
zal ik je smsen als ik dan toevallig in de stad ben?
ik reken nu uit dat ik om half elf in eindhoven ben dus drankje in de stad kan maar moet wel de laatste bus richting ouders hebben aangezien ik morgen om negen uur naar mijn broer ga!
Oud 10-06-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Dat overdreven gehuil over de PVV hier
jij bent een stemmer?
Oud 10-06-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
jij bent een stemmer?
Nee. Maar ook geen overdreven hater.
Oud 10-06-2010, 14:15
IKBENBABSNIET
Avatar van IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
Citaat:
ik reken nu uit dat ik om half elf in eindhoven ben dus drankje in de stad kan maar moet wel de laatste bus richting ouders hebben aangezien ik morgen om negen uur naar mijn broer ga!
oke chill! Er is vast meer animo dus dan feest ik daarna nog lekker door want damn wat heb ik dat nodig nu we bellen/smsen nog!
Oud 10-06-2010, 14:16
Rationeel
Rationeel is offline
fuck rubber!
Oud 10-06-2010, 14:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jesus, ik heb voor 28 euro boodschappen gedaan en ik ben nog dingen vergeten ook. En 20 euro vioolles en straks nog voor 30 euro theorieboeken voor rijles. Alsof het geld me op de rug groeit.
Oud 10-06-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Vrij staaltje links demoniseren. In jullie ogen was geen van beide beslissingen juist geweest, dus doe nou niet of je je mening op argumenten stoelt. Je hebt je mening over hem en je zoekt argumenten die in dat straatje passen
Je bevestigt m'n punt.
Oud 10-06-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Je bevestigt m'n punt.
Jij het mijne, je hebt compleet geen inhoud. Dat was me al eerder opgevallen.
Oud 10-06-2010, 14:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb net pasta gegeten en watermeloen en mijn lichaam is nu danig in de war want meestal lunch ik niet.
Oud 10-06-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net pasta gegeten en watermeloen en mijn lichaam is nu danig in de war want meestal lunch ik niet.
Opmerkelijk effect
Oud 10-06-2010, 14:37
Verwijderd
Nou ik begin me inmiddels wel te vervelen. Ik kan er zo slecht tegen als ik niks te doen heb. Het is tijd voor een nieuwe computer.
Oud 10-06-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Mja, misschien beter dan vasthouden aan breekpunten waarmee je weet dat je nooit in de regering kan komen.
Buiten dat ik het natuurlijk ook slim om het nu te doen. De meeste van zijn kiezers zullen het bij de komende verkiezingen wel weer vergeten zijn.

Citaat:
Weet je niet zeker enzo! Van 1 op de 8 weet je zeker dat ze pvv stemmen
Dat is echt zo'n Maurice de Hondopmerking. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de 25% die niet gestemd heeft een politieke richting oververtegenwoordigd.
Oud 10-06-2010, 14:41
Verwijderd
Jeetje, ik kreeg zomaar allemaal gratis proefdingetjes bij de Kruidvat. Miniflesje shampoo (Nivea), minitube tandpasta (Sensodyne), zakje haarspul van Gliss Kur en een zakje Ariel vlekverwijderaar
Oud 10-06-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik kreeg zomaar allemaal gratis proefdingetjes bij de Kruidvat. Miniflesje shampoo (Nivea), minitube tandpasta (Sensodyne), zakje haarspul van Gliss Kur en een zakje Ariel vlekverwijderaar
Ja, ik krijg laatst ook al voor een half jaar tandpasta mee
Oud 10-06-2010, 14:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dat is echt zo'n Maurice de Hondopmerking. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de 25% die niet gestemd heeft een politieke richting oververtegenwoordigd.
Citaat:
Maar 16% van die 25% zou wel PVV stemmen
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-06-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
:conf:
Ik bedoel 16% van de groep van 25%. Dus relatief en niet absoluut.
Oud 10-06-2010, 14:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou ik begin me inmiddels wel te vervelen. Ik kan er zo slecht tegen als ik niks te doen heb. Het is tijd voor een nieuwe computer.
ah, daar heb je hem al. het welbekende zwarte gat der verveling tussen studie en werk
Oud 10-06-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
ah, daar heb je hem al. het welbekende zwarte gat der verveling tussen studie en werk
Nouja het vervelende is dat het en slecht weer buiten is en dat ik geen spelletjes kan gaan spelen omdat m'n GK wasted is.

Vertel eens Rationeel, hoe kwam jij aan boeiend werk?
Oud 10-06-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Nouja het vervelende is dat het en slecht weer buiten is en dat ik geen spelletjes kan gaan spelen omdat m'n GK wasted is.
Ga iets leuks doen met je vriendin!
Oud 10-06-2010, 14:55
Rationeel
Rationeel is offline
ga naar the a-team!
Oud 10-06-2010, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nouja het vervelende is dat het en slecht weer buiten is en dat ik geen spelletjes kan gaan spelen omdat m'n GK wasted is.

Vertel eens Rationeel, hoe kwam jij aan boeiend werk?
ik ben blijven plakken bij het bedrijf waar ik afstudeerde
Oud 10-06-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
ga naar the a-team!
wut?

edit: o een film, nee het is het nep a-team

Laatst gewijzigd op 10-06-2010 om 15:04.
Oud 10-06-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Jij het mijne, je hebt compleet geen inhoud. Dat was me al eerder opgevallen.
:')
[/einde inhoudsloze post als reactie op een non-waarheid]
Oud 10-06-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Nouja het vervelende is dat het en slecht weer buiten is en dat ik geen spelletjes kan gaan spelen omdat m'n GK wasted is.
Mens Erger Je Niet?
Oud 10-06-2010, 15:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
this made me laugh

__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Mens Erger Je Niet?
Nee ik heb alleen stratego
Oud 10-06-2010, 15:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
this made me laugh

[filmpje]
ik vind hem niet grappig.
Oud 10-06-2010, 15:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Opmerkelijk effect
je bent zelluf
Oud 10-06-2010, 15:40
Verwijderd
in Amsterdam is een martelwerktuigen-museum.
Oud 10-06-2010, 15:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ik vind hem niet grappig.
hij kan echt goed argumenteren (deze video was iets abnormaler) en praten over serieuse onderwerpen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2010, 16:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vrij staaltje links demoniseren.
Wat heeft het met links te maken?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-06-2010, 16:36
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
this made me laugh

[filmpje]
Ik vind het ontzettend humorloos en helemaal niet leuk :gelovig:. Die regels waren al flauw maar de uitvoering helemaal, terwijl er verder heel leuke religiegrappen kunnen zijn.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 10-06-2010, 16:44
Verwijderd
Middag schatjes.
Oud 10-06-2010, 16:55
Verwijderd
Ik heb zin in allemaal ongezond voer.
Oud 10-06-2010, 16:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had echt een stressdag. Eerst verslapen, dus ik sms mijn afstudeergenoot: "ben wat later", krijg ik een sms terug waarin hij zegt dat hij tot 11 uur een afspraak heeft in het ziekenhuis! En vandaag zouden we starten met fantoomproeven, dus like de belangrijkste dag van ons afstuderen, waar we al 3 maanden naartoe leven.

Dat begon dus al goed, want ik moest ALLES alleen opstarten. Het bleek dat er namelijk ook geen begeleider was voor de scanner waar ik mee werk, dus ik moest alles alleen uitvogelen en liep natuurlijk tegen tientallen probleempjes op die makkelijk op te lossen waren als er een key-user zou zijn die me kon ondersteunen. Ik liep al ontzettend uit, en zag mijn hele project al in de soep lopen toen ook nog eens het fantoom dienst weigerde. Het moest kloppen en het klopte niet meer. Dus ik in paniek de fabrikant opgebeld, technische dienst gebeld, gelukkig nog aan de praat gekregen, maar het was al bijna 12.00 uur en ik had nog maar één scan gemaakt. Aangezien ik maar twee dagen heb om te scannen had ik alle hoop opgegeven. Gelukkig is het nog allemaal redelijk goed gekomen door hard doorwerken en plotselinge ondersteuning van een laborant die me zielig vond, en omdat blijkt dat het fantoom bepaalde waardes niet aan kan. Dat is vervelend, maar daardoor kan ik twee scans minder draaien en op tijd naar huis vanavond.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-06-2010, 16:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En dat is mijn verhaal van vandaag.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-06-2010, 16:57
Verwijderd
Ik wil een leuke avatar. Deze is zeker stom?
Oud 10-06-2010, 16:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind hem wel leuk. Tomaten zijn lekker und gesund.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-06-2010, 16:59
Verwijderd
Ja, nu alleen nog even een leukere tomaat vinden.
Ik kan de SP-tomaat wel doen, maar dat is weer zo politiek gekleurd en dat wil ik niet.
Oud 10-06-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
this made me laugh

[filmpje]
Ik ben afgehaakt nadat ie z'n moeder voor hoer uitmaakte. Niet grappig (niet alleen dat, alles daarvoor ook niet).
Oud 10-06-2010, 17:01
Verwijderd
Ik vind dit wel een leuk plaatje, maar nu is het net alsof ik iedereen wil overtuigen van de SP.
Oud 10-06-2010, 17:02
Verwijderd
In wit is hij trouwens een stuk leuker, dat moet ik dan wel weer toegeven.
Oud 10-06-2010, 17:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
http://www.guildwars2.com/en/ OMG do so fucking want!!!!
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.