Oud 30-12-2015, 17:27
Verwijderd
Ik heb op mijn 13e een jaar een beugel gehad. Best kort, kwam ook verder geen gedoe bij kijken. Een beugel en van die elastiekjes waardoor je je muil niet ver open kon doen, en als je dat toch deed knapten ze. Was wel lache.
Advertentie
Oud 30-12-2015, 17:46
Verwijderd
Ik was die schijtelastiekjes zo zat dat ik ze 's nachts gewoon vierdubbel in deed. Ging prima. Ik had hele scheve tanden, maar dat kwam vooral omdat mijn kaak te smal was. Toen mijn kaak eenmaal breed genoeg was, viel dat wat er gefixt moest worden wel mee en heb ik die binnenbeugel maar een jaar gehad, geloof ik.
Oud 30-12-2015, 18:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar misschien kunnen ze nu goedje achterste kiezen vervangen?
Dat is het idee!
Citaat:
Bij het trekken van mijn verstandskiezen in mijn onderkaak is de eerste goed gaan ontsteken en de tweede resulteerde in een kleine splinter in het tandvlees er onder waar mijn tong steeds tegenaan schuurde.
OH MIJN GOD ROB!

Wolter kydnav Henk wie waren er toen ook in Delft en zijn hier nog naamzoek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-12-2015, 20:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb een beugel gehad vanaf de derde klas, en toen een jaar of twee/ drie? Op de laatste schoolfoto had ik hem in elk geval niet meer

Ik had een overbite en een tand die 90 graden verkeerd stond (en verder nog wat scheefheid). Mn gebit is echt opgeknapt Maar omdat sommige van mijn tanden echt miniatuur zijn ziet het er niet heel kunstmatig perfect uit
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-12-2015, 20:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
I KNOW WHEN THAT HOTLINE BLING
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 30-12-2015, 20:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik ga nu the big fat quiz of the year kijken
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 30-12-2015, 21:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nooit een beugel gehad. Heb wel een lichte overbeet en de laatste jaren zijn mijn voortanden aan het schuiven maar als het niet erger wordt is het niet heel erg ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-12-2015, 22:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Alle kussenslopen in dezelfde was gooien en nu bedenken dat je dan vanavond geen kussensloop hebt. Go Eline
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-12-2015, 22:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Alle kussenslopen in dezelfde was gooien en nu bedenken dat je dan vanavond geen kussensloop hebt. Go Eline

Leg op je kachel! Zo droog!
Oud 30-12-2015, 22:28
Verwijderd
Ik heb Les Miserables aangezet
Oud 30-12-2015, 22:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik heb Les Miserables aangezet
Toch niet dat gedrocht met Hugh Jackman en Russell Crowe eah? In dat geval had je toch beter de mini-serie uit 2000 met Gérard Depardieu kunnen kijken
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-12-2015, 23:15
Verwijderd
Die heb ik in de kast staan, maar nog niet gekeken. Heb nu wel dat gedrocht aangezet omdat ik daar zin in had. Heb ook de twee concertversies (voor het tien- en vijfentwintigjarig bestaan van de musical), maar daar had ik nu geen zin in.
Oud 30-12-2015, 23:17
Verwijderd
Ik heb ook de filmversie met Uma Thurman en Liam Neeson en drie boeken, een paperback en een hardcover versie van het originele verhaal en de bewerking na aanleiding van de eerder genoemde filmversie.
Oud 30-12-2015, 23:17
Verwijderd
Maar ik ben geen fan ofzo.
Oud 30-12-2015, 23:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ik ga nu the big fat quiz of the year kijken
Ik moet 'm nog kijken, maar srsly voor het eerst in jaren dat er niemand in het panel zit waar ik een hekel aan heb. En omg, Chelsea fucking Peretti!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-12-2015, 23:42
Verwijderd
Ik kijk The Martian. Leuk tot nu toe
Oud 30-12-2015, 23:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh, die moet ik ook nog zien!
Ik vind Chiwetel Ejiofor en Donald Glover heet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-12-2015, 23:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik moet 'm nog kijken, maar srsly voor het eerst in jaren dat er niemand in het panel zit waar ik een hekel aan heb. En omg, Chelsea fucking Peretti!
Hij was echt heel leuk vond ik Allemaal leuke deelnemers ook, alleen die [ben dr naam alweer vergeten] was een beetje overbodig.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 30-12-2015, 23:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hij was echt heel leuk vond ik Allemaal leuke deelnemers ook, alleen die [ben dr naam alweer vergeten] was een beetje overbodig.
Claudia Winkleman?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-12-2015, 23:56
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ohja
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 30-12-2015, 23:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh wacht effe, zit Chelsea er niet bij? Ik zag een foto langskomen waar ze opstond, maar nu zie ik 't filmpje en is 't Jo Brand en Claudia Winkleman.
Bedoelde je anders mss Jo?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-12-2015, 00:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Nee ik <3 Jo Brand. ik bedoelde idd Claudia W.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 31-12-2015, 00:05
Verwijderd
Wat gaan jullie morgen doen liefjes?
Oud 31-12-2015, 00:05
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Er zat geen Chelsea bij nee
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 31-12-2015, 00:10
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Wat gaan jullie morgen doen liefjes?
Overdag door huis ijsberen, klagen dat het een zooi is en ondertussen duizend dingen koken en bakken. 's avonds komt mijn pa met aanhang en gaat de bbq aan.
En om 00:00 proberen binnen te blijven om naar Abba te luisteren, om dan toch naar buiten geloodst te worden om de hele buurt awkwardly gelukkig nieuwjaar te wensen en te doen alsof ik vuurwerk leuk vind

En jij?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 31-12-2015, 00:11
Verwijderd
Ik ben blij dat ons huis absoluut niet gehorig is, de buren zouden niet blij worden vab mijn gejengel.
Oud 31-12-2015, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Overdag door huis ijsberen, klagen dat het een zooi is en ondertussen duizend dingen koken en bakken. 's avonds komt mijn pa met aanhang en gaat de bbq aan.
En om 00:00 proberen binnen te blijven om naar Abba te luisteren, om dan toch naar buiten geloodst te worden om de hele buurt awkwardly gelukkig nieuwjaar te wensen en te doen alsof ik vuurwerk leuk vind

En jij?
Doe hem de hartelijke groetjes van me! Zijn zijn beide ouders ondertussen trouwens al overleden

Ik krijg de overburen en twee bevriende stellen en nog 2 a 3 anderen over de vloer. Ik heb een infraroodcamera gekocht zodat we het overbuurmeisje in de gaten kunnen houden tot half 12, dan halen we haar op en ik heb speelgoed gekocht en oorbeschermers voor mij en haar geregeld (want als ome Bas het niet op heeft wil ik het ook niet op).

Overdag komen mijn broertje en zijn vrouw en kind nog even aan.
Oud 31-12-2015, 00:15
Verwijderd
En ook veel liefs voor T trouwens! En het is duidelijk tijd dat ik een nieuwe editie van het voertuigenboek kom brengen
Oud 31-12-2015, 00:21
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja

gezellig. wel slim, kind ophalen, hoeven jullie niet de hele tijd angstvallig naar een babyfoon te staren

en jouw boek wordt nog steeds met enige regelmaat gekozen als voorhetslapengaanboek we weten hier alles van wielladers, laadgraafcombinaties en graders.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 31-12-2015, 00:24
Verwijderd
Ze zijn nou ouder en dan is een nieuwe wel een goed idee!
Oud 31-12-2015, 00:38
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik ben echt al vier uur me helemaal pleurisscheel aan het zoeken naar een website die ik ooit had gevonden maar niet terug kan vinden. Het is een website met allemaal evenementen / expo's in de buurt / je stad. En je kan je interesses aangeven en dan maakt hij een selectie van relevante evenementen.
Zegt me niks. Al gevonden?
__________________
Forumnist.
Oud 31-12-2015, 00:39
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
D'r was trouwens een docent die z'n onderbeet liet knappen ofzo met een ingebouwd zaagje ofzo.
__________________
Forumnist.
Oud 31-12-2015, 10:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik zit nu al 'n half uurtje tegen FBTO-timeouts aan te gapen. Godcholera. Kutverzekeringen ieder jaar ook.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-12-2015, 11:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh ja, goed dat je het zegt, ik moet mijn fysio-module even aanzetten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 31-12-2015, 11:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
'Even'
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-12-2015, 12:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben net toch ook nog maar overgestapt. Verzekering werd €10 in de maand duurder voor hetzelfde pakket. Nu nog steeds iets duurder uit dan vorig jaar, maar betere korting bij de opticien en ook tandarts 75% vergoed i.p.v. helemaal niet. En nog steeds aanvullend voor 9x fysio/ oefentherapie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-12-2015, 12:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
bedankt axie voor je info
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-12-2015, 13:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn zoon heeft dit jaar niet gezeurd of gevraagd om vuurwerk. Daar ben ik heel blij mee.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-12-2015, 13:11
Verwijderd
Hij heeft al illegaal vuurwerk geregeld bij zijn matties.
Oud 31-12-2015, 13:14
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
haha nou zijn matties zijn voornamelijk meisjes die daar geen interesse in hebben. Hij is nu braaf oliebollen aan het eten bij een van hen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-12-2015, 13:15
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
*grinnikt wat*
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-12-2015, 15:25
Verwijderd
Ik heb tot mijn achtste geduimd en nooit een beugel gehad
Oud 31-12-2015, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt al vier uur me helemaal pleurisscheel aan het zoeken naar een website die ik ooit had gevonden maar niet terug kan vinden. Het is een website met allemaal evenementen / expo's in de buurt / je stad. En je kan je interesses aangeven en dan maakt hij een selectie van relevante evenementen.
<stad>uitburo.nl?
Oud 31-12-2015, 15:39
Verwijderd
Ik heb vanochtend gewerkt, maar alle patiënten zijn de stad uit, dus ik ben om kwart over twaalf naar huis gegaan. Toen heb ik oliebollen gebakken met T, en daarna kwamen mijn ouders oliebol proeven en baby knuffelen. Nu zijn we even rustig aan het doen en straks gaan we bij een vriend veel te veel luxe eten eten.
Oud 31-12-2015, 16:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb tot mijn achtste geduimd en nooit een beugel gehad
Ik heb nooit geduimd en zelfs nooit een fopspeen gehad en heb acht jaar gebeugeld en moest eigenlijk nog langer, maar vond het wel mooi geweest.
Oud 31-12-2015, 17:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
acht jaar
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-12-2015, 18:19
Verwijderd
Ik ga nog lekker wat slapen. Ik kwam vandaag/afgelopen nacht om 6 uur thuis, toen m'n moeder naar dr werk ging Dus nu even bijslapen, dan er weer tegen aan

Welke mensen gaan er een NIEUWJAARSDUIK doen?

Fijne jaarwisseling alvast!
Oud 31-12-2015, 18:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Schrödinger lijkt me wel 't type dat vandaag voor de nieuwjaarsduik gaat!
Oud 31-12-2015, 18:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Denk dat de zwembroek al klaarligt.
Oud 31-12-2015, 18:31
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Naast 't vuurwerk en de berg oliebollen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.