Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 15:38
Verwijderd
Heeft iemand een leuk idee voor een keuzepaper?

Een keuzepaper is een soort van werkstukje waarin je (= dus ik ) moet vertellen wie je bent, wat je goed en minder goed kunt, wat je moet leren, waarom je de opleiding hebt gekozen, wat je met de opleiding wilt, wat je wilt leren (in je stage), welke zaken/omstandigheden spelen een (extra) rol bij de keuze van een stageplek (financiën, werktijden, reisafstand, etc), in welke stad/omgeving je wel/niet wilt, waar je keuze concreet naar uit gaat (instelling/organisatie, taken) en waarom deze werksoort bij mijn persoon, bij mijn kwaliteiten past.

En dat moet je dan op een beetje originele en creatieve manier brengen…

(Ik ga nog ff met Ieke overleggen of ie beter hier of beter op S&S past...maar jullie hier zijn ongetwijfeld een stuk creatiever, vandaar dat ik hier begin. )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 16:10
Type
Avatar van Type
Type is offline
nou, probeer eens te beginnen dat op te schrijven...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 12-02-2004 @ 17:10:
nou, probeer eens te beginnen dat op te schrijven...
*zucht*

Dat heb ik al gedaan. Het gaat dus om de aankleding.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:36
swolha
swolha is offline
Moet je het inleveren als werkstuk of presenteren?

In geval van een schriftelijk verslag kun je het uitprinten op gekleurd papier en er mischien foto's bij plakken, die je eerst op een andere kleur papier plakt.
Als je moet presenteren is een monoloog mischien wat.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:51
Verwijderd
in 'receptvorm'? Beetje vergezocht misschien, maar dat je het papier aan 2 houten ronde staven vastmaakt zodat je ze uit kunt rollen... zoals ze dat in geschiedenisfilms doen ofzo als je snapt wat ik bedoel. Je kan je verhaal dan misschien in receptvorm oid opschrijven "Leonoor (geschikt voor 1 kleuterklas)" ingredienten (je eigenschappen) smaakt als: " " let op "voeg geen extra pepers toe, het is al pittig genoeg. Laat het niet te lang reizen (max 10 km op 260 graden)" etc.. (een beter voorbeeld kan ik zo ff niet verzinnen das aan jou )en dan nog wat tomatenketchup d'rover morsen en 't is net echt . Wel lastig, maar 't lijkt me wel tof als het lukt

Je zou ook de bladzijden zelf in een aparte vorm kunnen snijden/knippen (zelfs driehoekig papier staat al creatiever dan a4 tjes ) .. Of beitel alles in steen

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 18:01.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:33
Verwijderd


Hij is idd een beetje ver gezocht, maar op zich vind ik hem wel briljant, zeker ook je voorbeelden (wat mij betreft kunnen ze niet beter zijn). Ik ben alleen bang dat ik het wat formeler moet houden. Anders had ik het zeker op die manier gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.