Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2009, 08:30
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Hoi,
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen!
Ik zit nu in Thailand en heb een Blackberry bold. Nu probeer ik het internet uit te schakelen, amar ik kom er maar niet achter hoe dat moet en kan ook via internet er niks over vinden.
Ik was in de winkel langs geweest en zij zeiden dat zolang ik niet naar de browser toe ga, dat er dan geen kosten zijn. Maar ik heb de applicatie Ubertwitter erop staan en ook mijn emailadressen zijn ingesteld. Nu blijf ik wel steeds mijn email ontvangen en ook twitterupdates zijn te zien. Ben ik nu toch constant verbonden met internet?? Ik hoop het niet, want heb geen zin in een hoge rekening.
Er staat overigens EDGE (in hoofdletters dus) rechtsboven waar normaal gesproken 3G staat vermeld. (de bb stipjes, om ze zo maar te noemen, die ik in NL altijd zie, staan er nu niet naast)
iemand enig idee hoe dit nu werkt??
Heel erg bedankt alvast!
(sorry als het topic al voorbij is gekomen, maar kon het zo snel niet vinden)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2009, 08:34
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Er is vast ergens een instelling waardoor hij controleert op nieuwe email, en dat Twitter-programma kan vast ook uit of in ieder geval verteld worden dat je geen automatische updates wil.

Het is niet het verbonden zijn met internet dat geld kost, maar het dataverkeer (dus als je bijv. iets downloadt). Dat zal in het geval van twitter en email wel niet zo'n enorme vaart lopen, dat is hooguit een paar kB aan tekst, maar toch.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Hm ja, zoiets dacht ik zelf ook al wel. Zolang als ik de email verder niet open, blijf ik namelijk in het geheugen van mijn telefoon...zal eens kijken of ik die automatische emailupdates uit kan zetten. Ubertwitter heb ik inmiddels voor de zekerheid maar ff verwijderd

Als er toevallig mensen het weten; hoe zit het dan met de wifi verbinding? Er zijn hier heel veel gratis wifi hotspots. Als ik daarmee verbinding maak en dan op internet ga, gaat ie dan automatisch via de wifi verbinden of moet ik dan alsnog betalen?

(haha ik voel me echt een ontzettende n00b gewoon )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.