Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-05-2006 @ 15:45 :
Kontgat!
Poep!
Neuk!

Je moeder!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2006, 14:58
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Il Mafioso schreef op 16-05-2006 @ 15:57 :
ach... kheb meer het gevoel dat ie gewoon loopt te ijlen hè...
Nouja, het is een heel erg slimme jongen, maar zijn inlevingsvermogen lijkt me niet echt sterk.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 16-05-2006 @ 15:58 :
Nouja, het is een heel erg slimme jongen, maar zijn inlevingsvermogen lijkt me niet echt sterk.
Ach, ik zou me maar niet te veel druk om maken. Daarnaast kunnen we niet overal perfect in zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 16-05-2006 @ 15:58 :
Nouja, het is een heel erg slimme jongen, maar zijn inlevingsvermogen lijkt me niet echt sterk.


Autisten staan juist bekend om hun sterke inlevingsvermogen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-05-2006 @ 16:06 :


Autisten staan juist bekend om hun sterke inlevingsvermogen.


Ben jij autistisch?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:09
Il Mafioso
Avatar van Il Mafioso
Il Mafioso is offline
ooohhh tis zo'n autistje....
dat verklaart alles
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 16-05-2006 @ 16:07 :


Ben jij autistisch?
Het is een goede smoes.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik gebruik het alleen als ik heel erg kwaad ben. Ik vind het wel kunnen maar met mate.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:34
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-05-2006 @ 11:09 :
Als ik erg pissig ben, gebruik ik het wel eens (met name als voorvoegel: kankerding, kankerjoch). Komt echter niet vaak voor. In het dagelijks leven gebruik ik dan vooral kut... niet dat dat netter is, maar minder kwetsend

Ben het eens met wat er hierboven gezegd is: als krachttermen niet grof en eventueel kwetsend zijn, werken ze niet.
En ook wat Frostbite zegt, als je je teen stoot dan kan je wel 'potjandriedubbeltjes' roepen, maar dat lucht gewoon niet op! Dan kost het juist zelf-beheersing om je frustraties op een zwakkere manier dan dat je ze voelt. Bij mij staat de ernstigheid van het schledwoord gelijk aan de grootte van mijn frustratie. Bijvoorbeeld: ik mors wat water: shit.
Ik stoot mijn teen: kut!/jezus!
De computer heeft kuren: godverdomme, kuthoer!
Mijn fiets heeft kuren terwijl ik al te laat ben voor school: godver de tering!
Iets dat erger is dan dat: Mogelijk Kanker, tenzij ik weet dat er mensen in de buurt zijn bij wie het gevoelig ligt.
Vloeken met lichaamsdelen en personen doet me sowiezo niets. Dat is hetzelfe als je teen stoten en in plaats van kut of Jezus Christus roepen, roep je Elleboog of hirshi ali. (Hé, hirshi ali klinkt ook best lekker. )
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:37
Verwijderd
Ik heb het er niet zo op, schelden met kanker.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:41
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-05-2006 @ 16:37 :
Het is een goede smoes.
En hoe zou jij het vinden als je echt autistisch was en iemand die dat helemaal niet is gebruikt het als smoes?!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:43
Il Mafioso
Avatar van Il Mafioso
Il Mafioso is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 16-05-2006 @ 17:41 :
En hoe zou jij het vinden als je echt autistisch was en iemand die dat helemaal niet is gebruikt het als smoes?!
wat zijn we weer grappig...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:50
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik zeg het niet heel vaak. Omdat het altijd in verkeerde aarde kan vallen. Maar het schiet er wel eens uit. Ach.

Zelf kan het me niet zo veel schelen als ik het hoor. Persoonlijk krijg ik ook een beetje jeuk van mensen die bij het horen van het woord kanker een heel betoog afsteken a la 'wacht maar tot het iemand in jouw ongeving overkomt' of 'je snapt niet hoe het is' of iets dergelijks.

Ik kan de ziekte en de krachtterm prima uit elkaar houden. Om het kort te zeggen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 16:54
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Om heel eerlijk te zijn hou ik absoluut niet van t woord.. Best een kutwoord inderdaad, maar goed, ik erger me er alleen aan als ik sowieso mn dag al niet heb. En inderdaad als iemand met kut scheldt, voel ik me ook niet aangesproken omdat ik er nou eenmaal eentje heb. Alhoewel ik bijna niet met kanker scheld (hier en daar als uitfloep woordje als ik echt flink pissig ben), scheld ik wel met tering en tyfus, en niet te zuinig..
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 17:15
Krynn
Krynn is offline
Uit medeleven met andermans gevoeligheden probeer ik 'kanker' zoveel mogelijk binnen te houden, maar verder...tering en tyfus zijn óók erge ziektes, ze komen hier alleen niet meer voor.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 17:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind het helemaal erg als iemand kanker zegt als ie 'heel erg' bedoelt:

"Ik ben echt kankermoe"

Rot toch op, man
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:27
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 15-05-2006 @ 23:44 :
Ik vind het prima, heb er geen enkel probleem mee. Dat zou ik ook niet hebben als een bekende van mij of ikzelf het had. Krachttermen moeten ook met (enigzins) beladen onderwerpen te maken hebben om aan te slaan, daarom zeggen we kut, shit, godverdomme en flikker op en slaat 'pindakaas' niet echt aan.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mensen die erover zeuren vind ik aanstellers.
Ik scheld aardig wat af, vooral met ziektes, heb er helemaal niets op tegen. Het kan goed opluchten
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 15-05-2006 @ 23:44 :
Ik vind het prima, heb er geen enkel probleem mee. Dat zou ik ook niet hebben als een bekende van mij of ikzelf het had. Krachttermen moeten ook met (enigzins) beladen onderwerpen te maken hebben om aan te slaan, daarom zeggen we kut, shit, godverdomme en flikker op en slaat 'pindakaas' niet echt aan.
Helemaal mee eens.
Ik heb een aardig lijstje van vrienden/familieleden die zijn overleden aan kanker, tuurlijk vind ik dat vervelend. Maar ik heb er echt totaal geen probleem mee om er mee te schelden, vind mensen die aankomen met "maar mijn opa is er 8 jaar geleden aan overleden" enorme zeikerds.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:34
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Krynn schreef op 16-05-2006 @ 18:15 :
Uit medeleven met andermans gevoeligheden probeer ik 'kanker' zoveel mogelijk binnen te houden, maar verder...tering en tyfus zijn óók erge ziektes, ze komen hier alleen niet meer voor.
Tering komt nog wel voor, het heet alleen turboculose. Know your diseases!

Offtopic: een jaar of wat geleden toen die live strong dingen van lance armstrong zo in waren, hoorde ik een meisje tegen haar vader zeggen 'pap, ik wil ook zo'n kanker-ding'. Dat klonk erg fout.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:37
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 16-05-2006 @ 19:34 :
Offtopic: een jaar of wat geleden toen die live strong dingen van lance armstrong zo in waren, hoorde ik een meisje tegen haar vader zeggen 'pap, ik wil ook zo'n kanker-ding'. Dat klonk erg fout.
Ik moest lachen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:42
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-05-2006 @ 19:37 :
Ik moest lachen
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:47
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 16-05-2006 @ 06:51 :
Goh TS wat ben jij nobel
waar slaat dat op? Ik vraag om mensen hun mening omdat ik benieuwd ben, en geef ook mijn eigen mening. Daarvoor is een forum toch?

ik hoorde een tijdje geleden collega's over kankerjoden praten (ging over ajacieden) en ergerde mij er aan.

Bovendien ken ik een jongen die altijd met kanker schold en het nu door zijn hele lijf heeft. Ik denk dat hij daar wel even bij stilgestaan heeft en het woord nu niet meer zal gebruiken.

Dat is het probleem in nl, we gaan pas achteraf nadenken over dingen. Nooit eens inschatten wat je mensen aandoet met bepaalde woorden.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 16-05-2006 @ 19:47 :
waar slaat dat op? Ik vraag om mensen hun mening omdat ik benieuwd ben, en geef ook mijn eigen mening. Daarvoor is een forum toch?

ik hoorde een tijdje geleden collega's over kankerjoden praten (ging over ajacieden) en ergerde mij er aan.

Bovendien ken ik een jongen die altijd met kanker schold en het nu door zijn hele lijf heeft. Ik denk dat hij daar wel even bij stilgestaan heeft en het woord nu niet meer zal gebruiken.

Dat is het probleem in nl, we gaan pas achteraf nadenken over dingen. Nooit eens inschatten wat je mensen aandoet met bepaalde woorden.
Bla
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb dezelfde mening als de TS.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:56
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-05-2006 @ 19:49 :
Bla
ja ik weet dat je het niet met me eens bent lieve schat, ga je nu voor de 10e keer zeggen dat mensen als ik zeikerds zijn?
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 16-05-2006 @ 19:56 :
ja ik weet dat je het niet met me eens bent lieve schat, ga je nu voor de 10e keer zeggen dat mensen als ik zeikerds zijn?
Mensen als jij zijn zeikerds

Ik zou er denk ik de humor wel van in kunnen zien als ik kanker had en iemand (een vriend) noemde me een kankerlijer.
Maarja... dat ben ik dan weer
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 19:02
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-05-2006 @ 19:58 :
Mensen als jij zijn zeikerds

Ik zou er denk ik de humor wel van in kunnen zien als ik kanker had en iemand (een vriend) noemde me een kankerlijer.
Maarja... dat ben ik dan weer
oke ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat dat niet zo is, misschien ben je wel zo een positieveling die overal om lacht, maar na een paar zware chemo's heb je niet eens de kracht om je mondhoeken omhoog te richten.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 19:06
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik gebruik het nooit, want mensen kunnen erdoor gekwetst worden en ik wil geen mensen kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 19:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 16-05-2006 @ 20:02 :
oke ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat dat niet zo is, misschien ben je wel zo een positieveling die overal om lacht, maar na een paar zware chemo's heb je niet eens de kracht om je mondhoeken omhoog te richten.
Ik zou er wel om kunnen lachen denk ik
Het is natuurlijk klote om kanker te hebben, neem ik maar even aan, maar het is ook zinloos om er maar een beetje depri bij te gaan zitten dan.
En kanker gebruiken als krachtterm is wel heel wat anders dan iemand ook daadwerkelijk kanker gunnen.
Net als iemand uitschelden voor kankerlijer.

Het is goed te vergelijken met het Engelse 'fuck you' denk ik.
Als je dat tegen iemand zegt betekent niet dat je hem/haar ook daadwerkelijk wilt neuken, in tegendeel zelfs
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:18
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Ik heb er zelf weinig op tegen, maar omdat ik weet dat het nog te gevoelig ligt probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken. Als je me ècht kwaad hebt, wil het er nog wel eens doorheen glippen
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:22
Verwijderd
Ik gebruik kanker niet als scheldwoord en ik zeg er wat van als er in mijn buurt met kanker wordt gescholden.
Ik scheld zelf wel, maar ik vind kanker, naast een naar woord om uit te spreken, te ernstig in feit om daar mee te schelden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 16-05-2006 @ 20:06 :
Ik gebruik het nooit, want mensen kunnen erdoor gekwetst worden en ik wil geen mensen kwetsen.
Mensen kunnen overal wel door gekwetst worden. Gekwetst worden door woorden is een keuze.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:30
Il Mafioso
Avatar van Il Mafioso
Il Mafioso is offline
Ik begrijp wel als bepaalde mensen het gezeik vinden, maar ik geef alleen maar even mijn mening over het gebruik van kanker als krachtterm. Het kan mij absoluut niet schelen als iemand het zegt, en het doet mij ook niks, ik zeg het alleen zelf niet, om de reden die ik dus al aangaf.

Ik vind het op de één of andere manier gewoon een belachelijk woord om mee te schelden. Misschien komt dat ook wel doordat de eerste keer dat ik het gebruik hoorde (voor zover ik me dat kan herinneren) door zo'n vuile klotewoonwagenkamper was, en dat ik het nu associeer met aso's... mgoed.

En inderdaad dit is een forum, en daar discussieer je over dit soort dingen.

Wie het wil zeggen moet dat zelf weten, ik nuanceer het alleen maar ff.

Ik scheld trouwens wel vaak met tering moet ik zeggen, maarja... das zoals ik al zei gewoon gewoonte geworden, en tis een ziekte die al zo goed als uitgeroeid is dus tja...

Laatst gewijzigd op 16-05-2006 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:34
Il Mafioso
Avatar van Il Mafioso
Il Mafioso is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-05-2006 @ 21:26 :
Mensen kunnen overal wel door gekwetst worden. Gekwetst worden door woorden is een keuze.
Ja, en vermoord worden is ook een keuze; je had immers ergens anders kunnen zijn op dat moment, maarja daar heb je niet voor gekozen.

Autisme is overigens geen keuze...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:36
Project 50
Project 50 is offline
Kanker ligt gewoon lekker in de mond.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-05-2006 @ 00:26 :
Ik gebruik het nooit.
Niet omdat ik de link leg tussen het scheldwoord en een overleden familielid, maar omdat ik het niet erg respectvol vind voor de personen die het wél zo raakt.
Bovendien heb ik het niet nodig, ik weet genoeg andere scheldwoorden
Dat.

Maar sowieso staat schelden aso en onbeschoft. Soms is het moeilijk om je in te houden though..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 21:52
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Ik vind mensen die erover zeuren zeikerds.

Er is geen link tussen de ziekte en de krachtterm, misschien in oorsprong, maar het ligt nu los van elkaar. Overigens gebruik ik het bijna nooit, het bekt niet echt lekker. Verder zou ik lachen om de persoon die de woordspeling "kankerlijer" maakt tegen mij wanneer ik kanker blijk te hebben.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:06
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Subject schreef op 16-05-2006 @ 22:52 :
Ik vind mensen die erover zeuren zeikerds.

Er is geen link tussen de ziekte en de krachtterm, misschien in oorsprong, maar het ligt nu los van elkaar. Overigens gebruik ik het bijna nooit, het bekt niet echt lekker. Verder zou ik lachen om de persoon die de woordspeling "kankerlijer" maakt tegen mij wanneer ik kanker blijk te hebben.
het bekt juist geweldig
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:08
Il Mafioso
Avatar van Il Mafioso
Il Mafioso is offline
Citaat:
Hulk schreef op 16-05-2006 @ 23:06 :
het bekt juist geweldig
Hangt er denk ik een beetje vanaf welk accent je hebt...
Met een limburgs accent ofzo bekt het denk ik niet geweldig...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:21
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik gebruik eerder lepra of ebola.
Dat klinkt mooier.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Project 50 schreef op 16-05-2006 @ 21:36 :
Kanker ligt gewoon lekker in de mond.
Neuh, vrij matig. Godverdomme is een stuk lekkerder.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:59
Verwijderd
soms als scheldwoord
wel vaak als werkwoord als iemand zo overdreven loopt te zeuren dat het echt kankeren is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Project 50 schreef op 16-05-2006 @ 21:36 :
Kanker ligt gewoon lekker in de mond.
So true. Godverdommekankertyfusteringzooi trouwens ook.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 16-05-2006 @ 19:47 :
waar slaat dat op? Ik vraag om mensen hun mening omdat ik benieuwd ben, en geef ook mijn eigen mening. Daarvoor is een forum toch?

ik hoorde een tijdje geleden collega's over kankerjoden praten (ging over ajacieden) en ergerde mij er aan.

Bovendien ken ik een jongen die altijd met kanker schold en het nu door zijn hele lijf heeft. Ik denk dat hij daar wel even bij stilgestaan heeft en het woord nu niet meer zal gebruiken.

Dat is het probleem in nl, we gaan pas achteraf nadenken over dingen. Nooit eens inschatten wat je mensen aandoet met bepaalde woorden.
Ja, want in andere landen zijn mensen zo vreselijk nadenkend en sympathiek. Kanker.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 07:20
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ik kanker er vrolijk op los. Als mensen daar echt problemen mee hebben dan moeten ze dat even aangeven, maar persoonlijk vind ik dat gezeik over kanker nergens op slaan.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 09:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kansloos
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 09:42
Verwijderd
Ik zit er niet mee als anderen het doen, maar ik probeer het zelf te vermijden. Dat lukt lang niet altijd, want het is gewoon een scheldwoord dat goed in de mond ligt.

Dat ik het probeer te vermijden is omdat andere mensen zich eraan storen, en ik niet nodeloos onrust wil veroorzaken. Eigenlijk vind ik het maar onzin, als je hier niet tegen kunt, kun je over alles gaan zeiken, en is het verstandiger om thuis in bed te blijven en enkel boeken van Bernlef te lezen, daar gebeurt ook nooit iets in.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 10:43
Verwijderd
Ik doe 't zelf niet, ik 'vloek' altijd met dingen als 'AAH!'. Als mensen echt een acuut probleem hebben maakt het mij niet uit waar ze mee vloeken. Als ze vloeken om iets kleins of omdat ze dat stoer vinden, dan vind ik ze dom, ongeacht wat ze als vloekwoord gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Il Mafioso schreef op 16-05-2006 @ 21:34 :
Ja, en vermoord worden is ook een keuze; je had immers ergens anders kunnen zijn op dat moment, maarja daar heb je niet voor gekozen.

Autisme is overigens geen keuze...
Sterke analogie, zeg. Doodgaan door moord is geen keuze, het interpreteren van woorden wel. Een bosjesman gaat ook dood als je hem door zijn kop schiet, maar als je 'kanker' tegen hem zegt kijkt hij je waarschijnlijk niet-begrijpend aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Taalgebruik/censuur
Verwijderd
67 21-01-2016 21:05
Beleidszaken Enkele opmerkingen over Tofke_H
Prime Evil
84 20-08-2003 08:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.