Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 09:39
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
van het weekend waren we op kamp, en ik lag bij een vriend van me, nou ja, ik kende hem niet supergoed maar okay, in bed. het was heel gezelly en op een gegeven moment sliep iedereen behalve wij. hij probeerde mij steeds te zoenen, maar ik zeg 'ben je gek geworden ofzo, je hebt een vriendin' 'ja maar ik vind jou leuker' nou ja, we hebben niet gezoend, en hij kwam tot de conclusie dat dat ook maar beter was, maar we hebben (sinds gistermiddag) de hele tijd lopen smssen, en nu stuurt hij me net een berichtje dat hij mij toch veel leuker vindt, en vraagt wat hij nu moet doen.
dat is op zich niet erg, want als hij dat zo voelt vind ik sowieso dat hij het met z'n vriendin uit moet maken, maar wat het probleem is: ik ben niet zo supergek op hem, ja, hij is wel leuk, zeker nu ik hem wat beter heb leren kennen (niet heel goed, maar beter dan eerst) maar ik denk niet dat ik echt wat met hem zou willen, dusss als ik zeg 'je moet het uitmaken' geef ik hem misschien weer te veel hoop...
wat nu??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 09:41
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Zeg hem gewoon eerlijk dat je hem niet leuk genoeg vindt voor een relatie en dat hij het dus niet met haar moet uitmaken voor jou. Daarna kun je altijd nog zeggen dat als hij jou leuk vindt, hij eens goed moet nadenken over wat hij in zijn EIGEN relatie wil.

Succes
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:44
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
nou, dat heb ik hem zaterdagnacht ook wel een beetje gezegd, maar ik vind dat je niet met iemand kan hebben terwijl je iemand anders leuker vindt, of diegene nou wel of niet iets met je wil...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:59
rene-gn
rene-gn is offline
hij is in ieder geval nu zijn huidige vriendin aan het voorliegen, en dat is zeker niet goed. Daarom moet hij het, denk ik, al uitmaken
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:18
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Wat een vreselijk ventje. Hij probeert de verantwoordelijkheid bij jou te leggen door jou te vragen wat hij moet doen...
Laat hem lekker zelf zijn eigen boontjes doppen en zelf zijn verantwoordelijkheid laten nemen. de lafaard
sorry, beetje in een zeikbui
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:06
Piccola
Piccola is offline
Ik vind dat ie het sowieso wel uit moet maken met zijn vriendin, want hij is nu niet eerlijk. Dit mag je hem ook best wel zeggen. Maar maak dan wel duidelijk dat jij verder geen intresse hebt. Want hoop hebben op iets dat toch niet zal gebeuren is zwaar klote.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Liefde & Relatie hij heeft vriendin, maar vindt mij leuk??
~karlyn~
28 17-06-2007 13:02
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #35
Verwijderd
498 05-06-2006 14:54
Liefde & Relatie Moet ik haar vertellen hoe hij echt is?
Alistar
12 30-08-2004 14:52
Liefde & Relatie Verliefd zijn op iemand die al iets heeft
floortje1985
9 09-08-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.