Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2008, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Als die uitspraak wat vaker zou voorkomen, zou het aantal posts op Religie minstens gehalveerd worden.
Maar dan waren we wel éindelijk af van deze ergerlijke discussie die werkelijk in élk topic hier terugkomt omdat een paar rouwdouwers van atheisten en een zelfde groep gelovigen zo nodig zijn eigen standpunten door moet drukken, koste wat kost.

Ik stem vóór discussies over het spirituele, maar tégen welles-nietes gesprekken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2008, 19:46
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Waarom zou men afronden in gehelen? Men was bekend met halven en kwarten. Verder kan ook diameter 10/omtrek 31.
ik heb de oplossing gevonden, god had gelijk aldus Slomo E.G. Belgado in 1993:
Citaat:
In 1 Kon 7:23 verschilt de geschreven tekst voor het woord (middel)lijn iets van de tekst zoals die gelezen moet worden (2 Kon 4:2 heeft wel de grammaticaal correcte tekst), en als men volgens de gematria beide versies omzet en het quotient neemt, krijgt men 111/106 waarmee de waarde 3 vermenigvuldigd zou moeten worden om een betere banadering te krijgen voor pi. Dit levert 3,145094... op
Dat ook weer opgelost. Overigens, als je Slomo E.G. Belgado door 3 deelt staat er gewoon Jezus Christus!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 20:30
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
ik heb de oplossing gevonden, god had gelijk aldus Slomo E.G. Belgado in 1993:

Dat ook weer opgelost. Overigens, als je Slomo E.G. Belgado door 3 deelt staat er gewoon Jezus Christus!
Dus nou staat er opeens een erg coole benadering van pi in de bijbel? Ik snap weinig van die kabbalah, laat staan hoe je die naam door drieen deelt, maar 3.145 is wat mij betreft goed genoeg.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 13:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nou, voor zover ik het heb begrepen is het niet de bedoeling dat je dit soort dingen op de bijbel toepast, er staan in de bijbel ook nergens aanwijzingen en er is mij ook niks bekend over andere 'vertalingen' maar ik kwam het tegen en ik vond het wel grappig.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De zin en onzin van religie (afgesplitst vanaf seks)
Verwijderd
203 21-01-2013 10:21
Levensbeschouwing & Filosofie Ik geloof!
Lekker-chickie
220 24-09-2010 16:04
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutie
harriej_
397 08-06-2007 13:25
Levensbeschouwing & Filosofie als je god was
AllisOne
71 20-10-2005 15:57
Levensbeschouwing & Filosofie Is de bijbel waar?
Saraï_h
165 20-07-2004 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.