Oud 02-11-2020, 18:16
David1280
David1280 is offline
Als je les geeft over de almachtige moet je er eerst voor zorgen dat je een bewijs geeft voor de almachtige. Dat doe je bijvoorbeeld door te bewijzen dat er leven na de dood is en dat doe je als volgt: Duizend jaar geleden was je lichaam ook al op de aarde maar het was toen volledig uit elkaar en dus dood om dan later tot leven te komen vanuit de dood.
En dan begint het moeilijkere deel. Dan moet je de leerlingen uitleggen dat ze maar in twee soorten van een almachtige kunnen geloven. De almachtige duivel en de almachtige god. Als men in de eerste gelooft moet men zich voorbereiden op het eeuwige vuur en als men in de tweede gelooft kan men de atheïsten inlichten over het feit dat er een almachtige bestaat en wat ze moeten doen als ze in de almachtige duivel geloven en wat ze moeten doen als ze in de almachtige god geloven. Zo maak je van de atheïsten goede mensen en vermijd je de schuld die je draagt wanneer je de atheïsten daar niet over inlicht. Een schuld die de almachtige god al betaald heeft in zijn oog om oog en tand om tand stijl.


Laatst gewijzigd op 02-11-2020 om 18:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2020, 18:52
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
David stop met die onzin en ga de fucking keuken in.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 19:03
Verwijderd
De les godsdienst? Op welke school is dat een vak? Ik zat op een katholieke school en we hadden dat niet eens
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 19:43
Verwijderd
Citaat:
De les godsdienst? Op welke school is dat een vak? Ik zat op een katholieke school en we hadden dat niet eens
Ook niet op de basisschool? Op de middelbare hadden we levemsbeschouwing, maar op de rooms-katholieke basisschool kregen we godsdienst lessen. De protestantse klasgenoot mocht tijdens deze lessen iets voor zichzelf gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2020, 10:51
Verwijderd
Ik zat op een openbare basisschool
Met citaat reageren
Oud 03-11-2020, 11:24
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Als je les geeft over de almachtige moet je er eerst voor zorgen dat je een bewijs geeft voor de almachtige. Dat doe je bijvoorbeeld door te bewijzen dat er leven na de dood is en dat doe je als volgt: Duizend jaar geleden was je lichaam ook al op de aarde maar het was toen volledig uit elkaar en dus dood om dan later tot leven te komen vanuit de dood.
(....)

Citaat:
En dan begint het moeilijkere deel.
Fucking priceless.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-11-2020, 14:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had godsdienst op de middelbare. In de derde bespraken we ook andere geloven.

Mijn godsdienst leraren waren heel chill en het werd nooit gepusht. Ik bedoel, het was een katholieke school, dus godsdienst was een verplicht vak, maar je hoefde niet te bidden of te geloven dat God bestond. Dat vond ik altijd wel fijn. Ik vind godsdienst ook super interessant, dus ja.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 22:36
Levensbeschouwing & Filosofie Heeft god ons gemaakt of wij hem?
Blues
100 01-01-2005 05:49
Levensbeschouwing & Filosofie fanatieke christenen
Beware
130 13-07-2004 11:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 22:52
Lichaam & Gezondheid asperger-syndroom
niemand
26 03-02-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.