Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2010, 13:43
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Hallo allemaal, dit is mijn 2de topic alweer!

Ik zit gewoon met een lastige keuze, want ik voel me erg alleen. Ik en mijn vriendin hebben het namelijk dit jaar uitgemaakt ( 3 maanden geleden ) en ik heb nog steeds gevoelens voor haar. Nou heb ik het gevoel dat ik alleen maar gevoelens voor haar heb omdat ik me zo alleen voel en omdat ik gewoon niet op school zit. Ik ga dagelijks namelijk alleen maar om met mensen van boven de 50 jaar. Ik ga er niet eens heel erg mee om, ik zeg meestal gewoon hallo en dag en probeer ze uitteleggen waarom ik dit jaar niet studeer.

Ik wil gewoon weer met mensen van mijn leeftijd in contact komen, ik heb 1 vriend die ik sowieso wel elke week zie omdat wij samen sporten. Een andere vriend zie ik ook wel elke week omdat we samen training geven. Dan heb ik nog 2 andere vrienden die studeren en dus erg druk zijn met hun studie en die gaan ook heel veel met mensen uit van hun eigen studie etc. Nu spreken we maar weinig af, en als we afspreken is het niet altijd bijster gezellig.

Zoals ik al zei houd ik nog van mijn vriendin en mis ik haar heel erg, alleen zij vind iemand anders leuk die ze heeft ontmoet op haar opleiding. Jaloezie, verdriet en eenzaamheid zijn de 3 dingen die mijn laatste maand goed beschrijven. Ik heb nog geen moment gehad waarbij ik mij beter voelde. Nu hebben we laatst afgesproken weer met elkaar af te spreken, want ze mist me wel als een vriend zeg maar. Zelf heb ik ook tegen haar gezegt dat ik altijd meer zal willen dan alleen maar vriendschap en dat snapte ze wel, maar zij durfte niet te zeggen dat het goed gaat komen. Dat zei ik ook, want je weet het ook niet! Ik heb er gewoon goede hoop op gezet.

Zij is mij alleen veel sneller 'vergeten' omdat ze elke dag met mensen van haar leeftijd omgaat en omdat ze met haar hoofd heel erg met school bezig is en ze heeft veel nieuwe vrienden gemaakt. Ik daarintegen ben gestopt met mijn opleiding omdat ik het niks vond, werk nu bij een bedrijf waar ik elke ddag om 5 uur moet opstaan en werk samen met mensen boven de 50 jaar. Dit geeft mij erg vaak het gevoel dat ik alleen ben en dat ik niemand ken etc. en hierdoor ga ik mijn Ex-vriendin alleen nog maar meer missen.

Nu heb ik op internet iets gevonden, werken in Engeland voor 3 a 4 maanden in een hotel. Dit lijkt me erg leuk, want volgens die site zal ik ten eerste samen wonen met iemand die ongeveer even oud is plus ik ben een paar maandjes weg van mijn situatie hier. Even wat tijd voor mezelf en natuurlijk werken in het mooie Engeland.

Alleen nu vind ik het erg lastig om te kiezen, want ik wil dolgraag dat het goedkomt tussen mijn ex en mij en zo nodig in Nederland te blijven om haar ervan te overtuigen dat wij bij elkaar horen. Maar aan de andere kant denk ik , wat als ze mij nou echt niet wilt? En wat als we nou verder gaan met hoe we geëindigd zijn? Ik mis haar gewoon zo vreselijk veel.

Laatst gewijzigd op 14-12-2010 om 13:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2010, 13:46
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
De kerst is altijd zo'n samenzijntijd. Heb je verder geen vrienden waar je wat mee kan afspreken, of evt. een broer/zus?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 14:05
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
De kerst is altijd zo'n samenzijntijd. Heb je verder geen vrienden waar je wat mee kan afspreken, of evt. een broer/zus?
Ik heb 1 jonger broertje van 15 (bijna 16), en een broer van 21. Ik ga niet zo graag om met mijn jongere broertje omdat die gewoon zo stront irritant is sinds die aan het puberen is haha. Maar als ik wat met mijn oudere broer doe en daar is mijn jongere broertje bij vind ik dat niet erg. Volgens mij wouden mijn ouders nog met z'n alle naar de Efteling (Broertje, Broer, Vriendin van mijn Broer, vader en moeder en ik natuurlijk).

Nouja veel van mijn vrienden gaan op ski vakantie haha. Dus dat is ook weer zo jammer. Maar ik heb ook nog wel een nichtje die wel eens wilt afspreken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 15:20
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
als werken in Engeland je leuk lijkt, dan zou ik er gewoon voor gaan. Je wacht nu op iets wat misschien ooit nog goed komt, terwijl je eigenlijk al weet dat ze iemand anders leuk vindt. Ik zou daar niet op blijven wachten en gewoon voor mezelf kiezen. Als je een wat vastere baan hebt of weer aan een studie bent begonnen komt het er misschien niet meer zo snel van om dit een keer te proberen.

Bovendien, als ze je echt heel erg mist en het wordt toch nog wat, dan zou er wel een manier zijn waarop jullie contact kunnen onderhouden terwijl jij in Engeland zit. Als het goed is zou ze dan alleen maar blij voor je moeten zijn dat je weer eens iets leuks doet.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 16:04
Verwijderd
Kan je niet meer uitgaan? Daar ontmoet je mensen genoeg lijk mij zo.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 16:15
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Kan je niet meer uitgaan? Daar ontmoet je mensen genoeg lijk mij zo.
Ja ik kan uitgaan, heb ik ook wel een paar keer gedaan, maar meestal zie je mensen dan maar 1x.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ja ik kan uitgaan, heb ik ook wel een paar keer gedaan, maar meestal zie je mensen dan maar 1x.
Niet als je wat vaker gaat, je kan daarna toch hun nummer vragen of afspreken voor de volgende keer?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 16:24
Verwijderd
Ik denk dat het superleuk is om dat werk in Engeland een paar maanden te gaan doen! Volgens mij heb je er wel behoefte aan om iets heel anders te doen. Je moet wel beseffen dat je je ook daar alleen zult voelen, helemaal in het begin, omdat je gewoon nog niemand kent. Het kan best zwaar zijn om een tijdje in het buitenland te zijn, en je zult daar ook echt actief op zoek moeten gaan naar sociale contacten.

Maar het is wel heel goed voor je levenservaring, het werk is denk ik ook wel leuk (en daar zul je ook veel mensen ontmoeten lijkt me zo), en je bent even helemaal weg uit je situatie hier
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 19:18
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
hmmm, nu begin ik toch te twijfelen. Het kost me erg veel geld om naar Engeland te gaan haha. Dus dat gaat het waarschijnlijk niet worden. Dat wordt nog even door bikkelen.

Ik houd op het moment nog teveel van haar om haar te negeren etc. Plus als ik dat ga doen voel ik me helemaal alleen. Ik ga binnenkort met een vriend weer uit met nieuwjaar, maar zij is ook op dat feest met vriendinnen. Ik vind het niet heel erg, maar ik weet dat ik veel op haar zal letten en ik weet zeker dat we gewoon zullen praten etc. Ook denk ik dat ik haar waarschijnlijk thuis zal brengen omdat ik haar niet alleen naar huis durf te laten gaan rond 3 uur in de nacht. Met al die rare mensen in dat dorp waar wij wonen, dan laat je niet zo'n mooi blond meisje alleen naar huis fietsen, en ze vind het ook altijd heel leuk als ik haar naar huis breng, plus haar ouders stellen het heel erg op prijs.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:34
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
heb precies hetzelfde gehad... amper contact met leeftijdsgenoten etc.
ga bij een studentenvereniging ofzo of zoek wat mensen op waarmee je regelmatig uit kan gaan
mijn manier om mensen vaker te zien is om veel te drinken (A)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 21:02
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
heb precies hetzelfde gehad... amper contact met leeftijdsgenoten etc.
ga bij een studentenvereniging ofzo of zoek wat mensen op waarmee je regelmatig uit kan gaan
mijn manier om mensen vaker te zien is om veel te drinken (A)
Haha als ik eerlijk ben wordt ik ook veel losser als ik eenmaal wat drankjes op heb. Maar zaterdag had ik ook wat drinken op en toen kwam ik mijn ex tegen bij een feest en toen voelde ik me weer helemaal verliefd en kon niks mij meer schelen en wou ik gewoon bij haar blijven. Ik heb haar die avond weer naar huis gebracht en we hebben elkaar een knuffel gegeven. Misschien betekende het niet zoveel voor haar, maar ik voelde me helemaal warm van binnen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 21:05
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Ik ben alleen nogal een drama, ik heb haar uitgelegt wat ik voel en ik zeg het soms gewoon te veel, ik moet haar iets meer met rust laten, want zo jaag ik haar alleen maar weg. Ze wilt nog graag met me afspreken omdat ze dat altijd gewoon leuk heeft gevonden, ook als vrienden. Alleen hoop ik nog steeds op meer.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 07:57
Verwijderd
DOE HET DAN DUS NIET. Jezus.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 08:15
Verwijderd
Misschien kan je haar beter een tijdje niet meer zien, aangezien je steeds blijft hopen dat het meer wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 16:39
Verwijderd
Misschien moet je eens minder gaan peinzen over dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 17:17
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
bij veel opleidingen kun je in februari instromen, misschien een idee om uit te zoeken wat je wil en weer te gaan studeren?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 21:58
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik kijk even in grote lijnen en keek alleen naar het verhaal met het meisje. Je kunt ook met haar afspraken, zodat jij gewoon weer even in haar geheugen zit. Als je dan een goede indruk achter laat en je vervolgens naar Engeland gaat zal die tijd (soortvan pauze) denk ik alleen maar goed uitpakken. Ze zal je (hopelijk) gemist hebben, omdat jullie dan echt even op afstand van elkaar zitten en weinig of geen contact hebben..

Maar je moet die gok wel durven wagen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:07
kweenie23
kweenie23 is offline
Ongelooflijk, heel verhaal getypt; ineens helemaal weg, ik doe het overnieuw voor je!!

Iedereen heeft wel is mindere fase meegemaakt in zijn leven als deze die jij nu doormaakt, ik hoop dat ik je met dit stukje kan motiveren. Ik weet niet hoe oud je bent, ik schat een jaar of 19/20, emotioneel en qua ervaring misschien nog wel wat jonger. Je komt op me over als een 'te veel nadenkende'' jongen, die erg onzeker is diep van binnen.

Wat jij bent, of beter gezegd nog zal worden (hopelijk) is een MAN, dus ik graag toch dringend zeggen, groei alsjeblieft een paar ballen!! Het is nu al 3 MAANDEN over en uit met je ex, het verwerkingsproces moet nu toch beginnen, anders blijf je vastzitten, zoals jij nu vastzit. Je moet volwassen denken, en niet meer als een (drama) puber. Daarmee bedoel ik ten eerste, maak geen makkelijke keuze's! Als je ex aandacht zoekt, of jij wordt heel erg in de verleding gebracht om zelf aandacht te geven, niet denken (jaaaa eindelijk met de;r praten, misschien komt het goed!!!!) NEE, juist de volwassen keuze, ga alsjeblieft voor je eigen bestwil even (maandje, zonodig lang) totaal niet met de;r om. Je moet haar niet meer willen, probeer dit ook te denken, te geloven. Zij is GEEN OPTIE.
Nog een voorbeeld waar je geen makkelijke keuze moety maken, je werksituatie: je bent duidelijk niet gelukkig!! Doe er wat aan dan! Het enige wat je tot nu hebt gezegd waar iets inzat is het Engeland idee! Het klinkt heel vet, en de ervaring die je daarmee opdoet heb je je hele leven wat aan. Waarscchijnlijk kom je een stuk sterker terug (ook omdat je zolang van thuis hebt moeten zijn). Je moet niet afhankelijk zijn van andere, en daar je keuze's op afstemmen, maar kiezen voor jezelf!!!!!!!!!! Je zegt zelf dat de Engeland optie misschien al onmogelijk is, is dit echt zo??? Of kost het gewoon nog heel veel moeite maar kan het nog? En anders werk even door ,maatr niet bij je huidige baan!!!!! ik raad horeca aan voor jou.. ik weet niet in wat voor gat je woont, probeer anders werk te zoeken in een leuke stad vlakbij! Spaar voor iets leuks, misschien anders voor een tripje in de lente!!! Ga een maandje backpacken. Of als ik een nogal subjectieve mening mag geven, ga surfen!!! Zoek op internet naar surfcamps, worden de beginselen je zo geleerd! Focus je op leuke dingen in het leven, waar ligt je passie?? Of zoek een passie! Passie in sport. Passie met ANDERE meisjes!

Je kan dingen veranderen, al kost dit veel moeite en tijd..... maar jij bent de hoofdrolspeler in jouw leven, om jou draait het!!! Dus maak er een zo leuk mogelijk film van! Doe je best!
Cheers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2010, 17:09
kweenie23
kweenie23 is offline
Heel snel getypt mensen, zie dat het niet heel lekker lezen is, excuses
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:32
Verwijderd
Go Kweenie, ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:03
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ongelooflijk, heel verhaal getypt; ineens helemaal weg, ik doe het overnieuw voor je!!

Iedereen heeft wel is mindere fase meegemaakt in zijn leven als deze die jij nu doormaakt, ik hoop dat ik je met dit stukje kan motiveren. Ik weet niet hoe oud je bent, ik schat een jaar of 19/20, emotioneel en qua ervaring misschien nog wel wat jonger. Je komt op me over als een 'te veel nadenkende'' jongen, die erg onzeker is diep van binnen.

Wat jij bent, of beter gezegd nog zal worden (hopelijk) is een MAN, dus ik graag toch dringend zeggen, groei alsjeblieft een paar ballen!! Het is nu al 3 MAANDEN over en uit met je ex, het verwerkingsproces moet nu toch beginnen, anders blijf je vastzitten, zoals jij nu vastzit. Je moet volwassen denken, en niet meer als een (drama) puber. Daarmee bedoel ik ten eerste, maak geen makkelijke keuze's! Als je ex aandacht zoekt, of jij wordt heel erg in de verleding gebracht om zelf aandacht te geven, niet denken (jaaaa eindelijk met de;r praten, misschien komt het goed!!!!) NEE, juist de volwassen keuze, ga alsjeblieft voor je eigen bestwil even (maandje, zonodig lang) totaal niet met de;r om. Je moet haar niet meer willen, probeer dit ook te denken, te geloven. Zij is GEEN OPTIE.
Nog een voorbeeld waar je geen makkelijke keuze moety maken, je werksituatie: je bent duidelijk niet gelukkig!! Doe er wat aan dan! Het enige wat je tot nu hebt gezegd waar iets inzat is het Engeland idee! Het klinkt heel vet, en de ervaring die je daarmee opdoet heb je je hele leven wat aan. Waarscchijnlijk kom je een stuk sterker terug (ook omdat je zolang van thuis hebt moeten zijn). Je moet niet afhankelijk zijn van andere, en daar je keuze's op afstemmen, maar kiezen voor jezelf!!!!!!!!!! Je zegt zelf dat de Engeland optie misschien al onmogelijk is, is dit echt zo??? Of kost het gewoon nog heel veel moeite maar kan het nog? En anders werk even door ,maatr niet bij je huidige baan!!!!! ik raad horeca aan voor jou.. ik weet niet in wat voor gat je woont, probeer anders werk te zoeken in een leuke stad vlakbij! Spaar voor iets leuks, misschien anders voor een tripje in de lente!!! Ga een maandje backpacken. Of als ik een nogal subjectieve mening mag geven, ga surfen!!! Zoek op internet naar surfcamps, worden de beginselen je zo geleerd! Focus je op leuke dingen in het leven, waar ligt je passie?? Of zoek een passie! Passie in sport. Passie met ANDERE meisjes!

Je kan dingen veranderen, al kost dit veel moeite en tijd..... maar jij bent de hoofdrolspeler in jouw leven, om jou draait het!!! Dus maak er een zo leuk mogelijk film van! Doe je best!
Cheers
Ik vind het prima te lezen hoor! En ik geef je groot gelijk, ik ben nu vooral bezig als een drama tiener. (Ben trouwens 18 jaar). Ik ga best graag naar Engeland hoor, maar mijn ouders hebben liever niet dat ik het doe, want ik moet ook nog sparen mijn studie van volgend jaar. Ik moet zeggen dat het al wat beter met me gaat, alleen denk nog best wel vaak aan haar. Ik zou ook misschien naar Rome gaan, maar dat ging ook niet door omdat ik niet te veel geld mocht uitgeven. Erg jammer allemaal! Ik heb ondertussen ook ontslag genomen bij mijn werk wat ook 1 van de redenen was waardoor ik me zo slecht voelde dus ik kan nu lekker rustig aan doen en heb me ingeschreven bij een uitzendbureau!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 11:36
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Ik heb voor mezelf besloten om haar terug te winnen, niemand kan mij van gedachten veranderen, op de één of andere manier klikt het gewoon echt goed tussen ons, nu weet ik dat we nog maar jong zijn, maarja wie zegt dat zij niet mijn ware is? We zullen zien! Ik heb laatst zo'n boekje gekocht met : Hoe krijg jij je ex terug. En het is erg handig, alleen ik heb nogal moeite met 1 stap, ik moet nu 1 maand contact met haar verbreken. Ik zal het proberen maar ik weet niet of het lukt haha.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 22:12
anne11112
Avatar van anne11112
anne11112 is offline
als ik eerlijk mag zijn

vind ik het juist een heel slecht idee, je laat je toch niet door een boekje weer bij je ex komen.

De liefde is het meest kostbare wat je kan overkomen, maar soms breekt het, niet iedereen heeft t geluk weer bij elkaar(te(komen. Hoe(erg je ook ernaar verlangt. Maak je los van haar. Wis alles van haar wat contact kan maken, schrijf wel op geef aan ouders zodat je nie weet waar t ligt. Hoe moeilijk t ook is.

Nu denk je vast, niet door een boekje geinformeert worden? Ma wel door schijt blaag van 15. Luister ik niet naar
Das Dan Jou Probleem.
Ik heb dit ook zo vaak mee gemaakt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:47
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
als ik eerlijk mag zijn

vind ik het juist een heel slecht idee, je laat je toch niet door een boekje weer bij je ex komen.

De liefde is het meest kostbare wat je kan overkomen, maar soms breekt het, niet iedereen heeft t geluk weer bij elkaar(te(komen. Hoe(erg je ook ernaar verlangt. Maak je los van haar. Wis alles van haar wat contact kan maken, schrijf wel op geef aan ouders zodat je nie weet waar t ligt. Hoe moeilijk t ook is.

Nu denk je vast, niet door een boekje geinformeert worden? Ma wel door schijt blaag van 15. Luister ik niet naar
Das Dan Jou Probleem.
Ik heb dit ook zo vaak mee gemaakt
Kijk het is nu zo dat ik volgens dat boekje 1 maand geen contact met haar mag hebben (Dat had trouwens ook iemand anders kunnen zeggen). En omdat ik dus geen contact met haar mag hebben en een maand gewoon echt even alleen ben wen ik er aan om alleen te zijn en als ik gewoon leuke dingen doe dan zal ik me aan het eind van de maand alleen maar beter voelen en kan ik ook zonder haar.

En dan vermeld het boek dat jouw ex je elk moment kan bellen omdat die het natuurlijk niet leuk vind dat er 1 maand geen contact is geweest en nu heeft ze de tijd gehad jouw te missen. Ik wil haar wel terug, alleen wil ik me na die maand ook zo kunnen voelen dat ik zonder haar kan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 10:45
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat is dan de reden dat jullie het uit hebben gemaakt als jij haar nog zo graag terugwil? Als het initatief vanuit haar kwam en zij je nu alsnog niet terugwil is het misschien toch maar beter om haar gewoon te vergeten door je op heel andere dingen te gaan richten. Als je ontevreden bent over je werk moet je iets anders zoeken, dat lijkt me sowieso logisch. En veel uitgaan helpt om nieuwe vrienden te maken en nieuwe meiden te ontmoeten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2011, 17:37
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Wat is dan de reden dat jullie het uit hebben gemaakt als jij haar nog zo graag terugwil? Als het initatief vanuit haar kwam en zij je nu alsnog niet terugwil is het misschien toch maar beter om haar gewoon te vergeten door je op heel andere dingen te gaan richten. Als je ontevreden bent over je werk moet je iets anders zoeken, dat lijkt me sowieso logisch. En veel uitgaan helpt om nieuwe vrienden te maken en nieuwe meiden te ontmoeten.
Nou de reden was voor ons allebei hetzelfde, we voelde gewoon niets meer voor elkaar, we waren al 2 jaar bij elkaar en hebben dus zo'n beetje alles er wel uitgehaald voor twee 18 jarigen. Zoenen, Sex, Vakanties etc. we hielden ook echt van elkaar, maar na 2 jaar hadden we allebei het gevoel van, we moeten verder gaan want zo komt het niet meer goed. In de eerste 2 maanden ging het ook hartstikke goed en ging het ook lekker met ons allebei, maar daarna begon ik haar te missen. Toen heb ik 1 maand met echt een vreselijk gevoel rond gelopen want ik mistte haar echt heel erg, ik heb het ook proberen uit te leggen, maar zij zei dat ze er niks mee kon.

Dat deed heel erg pijn en toen ben ik gaan zoeken naar manieren om je ex terug te krijgen, toen kwam ik op een boekje en de recensies en reacties waren echt fantastisch. Dus die heb ik toen besteld. Nu ben ik al 1,5 week bezig met het geen contact met haar opnemen en ik moet zeggen, ik voel me stukken beter! Ik voel me al een stuk rustiger in me hoofd en wil eigenlijk ook gewoon doorgaan met mijn leven. Dat boek helpt daar ook heel goed bij.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 18:05
anne11112
Avatar van anne11112
anne11112 is offline
Citaat:
Kijk het is nu zo dat ik volgens dat boekje 1 maand geen contact met haar mag hebben (Dat had trouwens ook iemand anders kunnen zeggen). En omdat ik dus geen contact met haar mag hebben en een maand gewoon echt even alleen ben wen ik er aan om alleen te zijn en als ik gewoon leuke dingen doe dan zal ik me aan het eind van de maand alleen maar beter voelen en kan ik ook zonder haar.

En dan vermeld het boek dat jouw ex je elk moment kan bellen omdat die het natuurlijk niet leuk vind dat er 1 maand geen contact is geweest en nu heeft ze de tijd gehad jouw te missen. Ik wil haar wel terug, alleen wil ik me na die maand ook zo kunnen voelen dat ik zonder haar kan.

En als ze niet belt?
Als ze je niet mist?
Wat dan?

Je zult na die maand, nog altijd aan haar denken, zelfs ik weet dat,
Wil niet slechte hoop brengen, maar je moet t in je hoofd krijgen, dat je niet altijd geluk hebt.
Bent guus geluk niet.
Wou je alleen duidelijk maken, dat het 7 op 10 keer, niet zal lukken
__________________
Verslavend Aan Scholieren Zijn
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 19:08
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
En als ze niet belt?
Als ze je niet mist?
Wat dan?

Je zult na die maand, nog altijd aan haar denken, zelfs ik weet dat,
Wil niet slechte hoop brengen, maar je moet t in je hoofd krijgen, dat je niet altijd geluk hebt.
Bent guus geluk niet.
Wou je alleen duidelijk maken, dat het 7 op 10 keer, niet zal lukken
Lees even wat hierboven je staat vermeld, dan is het een stuk duidelijker denk ik haha. Het hoeft ook niet allemaal meer van mij
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 19:34
Verwijderd
Misschien moet je lekker vaak uit gaan.







Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 21:18
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Misschien moet je lekker vaak uit gaan.







Hahaha
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 09:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat een sneaky boekje Fijn dat het beter met je gaat. Ga je ook iets doen aan je baan, of niet?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 13:46
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Wat een sneaky boekje Fijn dat het beter met je gaat. Ga je ook iets doen aan je baan, of niet?
Ja daar heb ik eerlijk gezegd al wat mee gedaan! Ik heb ontslag genomen en werk nu bij een restaurant, heel erg leuk en je ontmoet er ook veel mensen dus je voelt je al gauw beter daar. Ben ook druk bezig met tekenen, want ik moet, als ik volgend jaar naar die nieuwe opleiding wil, een portfolio laten zien.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 14:30
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Kijk ze vind nu ook iemand anders leuk en ik heb vaak nog van die momenten dat ik daarom gewoon zo verdrietig word (nu trouwens ook). Het is gewoon zo moeilijk om niet aan haar te denken nu. Maar eigenlijk denk ik dat ik haar alleen maar wil omdat ze nu iemand anders leuk vind. Daarom probeer ik nu ook gewoon 1 maand geen contact te hebben, want ten eerste zal dat laten zien of ze mij nog leuk vind of niet en ten tweede omdat ik er zelf alleen maar beter van wordt. Ik wil ook gewoon zonder haar kunnen en het liefst wil ik gewoon aan een ander meisje kunnen denken. Want als het de 1ste keer niet goed ging, waarom zou de 2de keer dan wel goed gaan?

Het is nu trouwens wel jammer dat nu een paar van mijn favorieten plekken mij niet meer zo interesseren omdat ze me nu alleen nog maar herinneringen geven aan mijn ex. Plekken zoals Zwolle en zelfs mijn eigen kamer zitten vol met herinneringen aan haar. ze heeft mij ook allemaal leuke dingen gegeven altijd, op mijn kamer hangen ook nog een paar posters die ze mij heeft gegeven. Ik kan ze weghalen maar dan is mijn kamer zo kaal . Ik kan niet wachten om volgend jaar op kamers te gaan en deze herinneringen even vaarwel te zeggen en nieuwe mensen te ontmoeten!

Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 14:55
Verwijderd
Toen het met mijn ex uitging vond ik het ook echt niet de moeite waard om alles wat me aan hem deed herinneren weg te doen, want letterlijk alles deed me aan hem denken. Je moet gewoon leren die herinneringen te zien als iets fijns van toen, niet als iets wat je nu aan iets naars doet denken. En langzaamaan krijg je genoeg nieuwe herinneringen bij je stad of je kamer of de plek waar jullie samen altijd waren. Daar moet alleen wat tijd overheen gaan.
(Maar als je behoefte hebt aan verandering, kun je natuurlijk ook de posters van de muur halen, de muur zelf in een totaal andere kleur sauzen, een paar leuke nieuwe spulletjes halen etcetera, zodat het geheel een totaal nieuwe aanblik heeft ).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 22:09
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Toen het met mijn ex uitging vond ik het ook echt niet de moeite waard om alles wat me aan hem deed herinneren weg te doen, want letterlijk alles deed me aan hem denken. Je moet gewoon leren die herinneringen te zien als iets fijns van toen, niet als iets wat je nu aan iets naars doet denken. En langzaamaan krijg je genoeg nieuwe herinneringen bij je stad of je kamer of de plek waar jullie samen altijd waren. Daar moet alleen wat tijd overheen gaan.
(Maar als je behoefte hebt aan verandering, kun je natuurlijk ook de posters van de muur halen, de muur zelf in een totaal andere kleur sauzen, een paar leuke nieuwe spulletjes halen etcetera, zodat het geheel een totaal nieuwe aanblik heeft ).
Heel toevallig heb ik net 3 nieuwe posters gekocht haha. Gewoon even omdat mijn kamer wel wat nieuws nodig had. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk toch op kamers in Enschede dus ik denk dat alles wel goed komt! Ik moet inderdaad gewoon even geduld hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik zie het niet zitten
Diamera
21 12-12-2011 23:27
Algemene schoolzaken Ik voel me alleen
HelterSkelter
3 23-02-2011 20:58
Psychologie Ik voel me eenzaam
Wither
36 29-03-2005 12:28
Liefde & Relatie Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij....
meisje833
6 17-08-2004 21:51
Psychologie Ik wis mijn recht op: ik voel me rot
maf fluitketeltje
10 22-10-2003 23:37
Liefde & Relatie Ik voel me zo'n aansteller
Zweefvliegtuig
26 28-06-2003 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.