Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2014, 19:05
Lotte v D
Lotte v D is offline
Ben jij 14 t/m 17 jaar oud en lijkt het je leuk om deel te nemen aan een wetenschappelijk onderzoek waarbij je kans maakt op een bioscoopbon t.w.v. €20? Neem dan deel aan een internationaal onderzoek naar de relatie tussen vrijetijdsbesteding en welzijn! Jongeren in Duitsland, Estland, Kroatië, Litouwen, Servië, Tsjechië, Zwitserland en Nederland nemen deel aan dit onderzoek.

Wil jij ook meedoen? Ga dan naar http://qtrial2013.qualtrics.com/SE/?...yTI0A3mqZgSajP (of http://bit.ly/JRPonderzoek) en vul anoniem de vragenlijst in. Dit duurt waarschijnlijk 15 minuten.

Onder alle Nederlandse deelnemers worden twee bioscoopbonnen van €20 verloot. Wanneer je geïnteresseerd bent in de resultaten van het onderzoek zal ik deze naar je opsturen. Meer informatie over het onderzoek vind je via de link.

Laatst gewijzigd op 26-06-2014 om 09:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2014, 10:48
Lotte v D
Lotte v D is offline
Je kunt tot 10 augustus nog meedoen aan dit onderzoek en kans maken op een bioscoopbon van €20. Heb je misschien broertjes/zusjes, neefjes/nichtjes, vrienden enz. in de leeftijd van 14 t/m 17? Vertel ze dan over dit onderzoek en ga samen naar bios!

Enorm bedankt voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2014, 12:24
Stefan B
Stefan B is offline
Misschien mis ik hier iets, maar als het een anoniem onderzoek is hoe kun je dan contact opnemen met deelnemers om die bonnen te verloten?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2014, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Misschien mis ik hier iets, maar als het een anoniem onderzoek is hoe kun je dan contact opnemen met deelnemers om die bonnen te verloten?
Je kunt het waarschijnlijk anoniem invullen en achteraf je mailadres aan haar pb'en.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2014, 20:30
Lotte v D
Lotte v D is offline
Citaat:
Misschien mis ik hier iets, maar als het een anoniem onderzoek is hoe kun je dan contact opnemen met deelnemers om die bonnen te verloten?
Hee Stefan B! Goede vraag! Aan het einde van de vragenlijst kun je aangeven of je mee wilt doen met de loterij en je e-mailadres invullen. Dit antwoord en je e-mailadres zal ik apart van de andere antwoorden opslaan, waardoor je e-mailadres niet aan je antwoorden gekoppeld kan worden.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 14:01
Lotte v D
Lotte v D is offline
Helaas hebben nog maar weinig jongeren aan het onderzoek deelgenomen.

Ben jij 14 t/m 7 jaar, klik dan snel op de link en vul in 15 minuten anoniem de vragenlijst in en maak kans op een van de bioscoopbonnen t.w.v. 20 euro.

Heb je misschien nog vrienden of broertjes/zusjes/neefjes/nichtjes in de leeftijd van 14 t/m 17 jaar? Stuur ze dan een berichtje over dit onderzoek, zodat jullie samen kans maken op de bioscoopbonnen.

Degene die dit al gedaan hebben; enorm bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 14:13
Verwijderd
Nee, ik ben niet 14 t/m 7 jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 21:21
Verwijderd
Ik ga hem maar eens invullen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 14:01
Lotte v D
Lotte v D is offline
Dankjewel JustJur!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 10:40
Lotte v D
Lotte v D is offline
De deadline voor het invullen van de vragenlijst is opnieuw verlengd, dit maal tot eind November! Dit betekent ook dat de bioscoopbonnen rond die tijd verloot zullen worden.

Iedereen die de vragenlijst al heeft ingevuld; super bedankt!

Heb je hem nog niet ingevuld? Dan zou het fijn zijn wanneer je dit alsnog zou doen.

Dankjulliewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.