Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 11:02
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik heb 16 maanden een vriendinnetje gehad, en toen is het uitgegaan, omdat ik te beklemmend was, ik wou continu bij dr zijn, ik controleerde dr vaak, was jaloers als ze met iemand anders iets afsprak etc, niet omdat ik het haar niet gunden ,maar omdat ik bang was dat ze het bij diegene leuker had dan met mij en dat ze dan bij me weg wou.
Als ze het ergens leuk had gehad en ze vertelde het, dan had ik het gevoel dat ze het bij mij niet leuk vond etc.
Ik ben totaal niet onzeker over mezelf, net hartstikke zeker, alleen komen deze gevoelens wel naar boven..
Ik ben bij niemand jaloers, alleen bij haar, ik was ontzettend bang om haar kwijt te raken, en nu kan ik dr nog steeds niet loslaten.
Ik controleerde dr meel, dr smsjes, hoorde dr uit als ze erges naartoe was geweest echt heel erg, terwijl ik het helemaal niet wou, ik wou wel dat ze het leuk had, maar ik voelde zon jaloersheid als ze niet bij mij was.
Verder heb ik genoeg vrienden en vriendinnen en heb dit eigk vooral (zeg maar gerust alleen) bij haar.
Ze heeft t vaker uitgemaakt en weer aangemaakt, zodat ik vaak niet zkeer was van onze relatie (die wel 16 maanden aan 1 stuk heeft geduurd) ze was ook vrij snel boos, en bleef dan heel lang boos wat mij onzeker maakte, achteraf gezien heb ik echt veel voor haar over gehad,maar zei ze toch altijd dat t aan mij lag.
Nu komt ze zelf erop trug en zegt ze eigk dat het door haar schuld is uitgegaan.
Ook als ze bijvoorbeeld zei, ik smsje vanmiddag rond 2 uur, en ze had om half 3 nog niet gesmst was ik helemaal aant stressen etc.
Ik ben ook altijd bang dat ze niet kwam opdagen voor een afspraak etc.
gewoon bang dat ze bij me weg ging.
Ik heb soms wel momenten gehad waarop ik dacht dat het beter was om het uit te maken, omdat we vaak irritaties hadden door mij, maar ik durfde het gewoon niet, om het uit te maken en zonder haar te zitten.
Ik wou en wil niet zonder dr. Ik loop als het ware als n hondje ahcter dr aan, terwijl ik bij veel andere net t tegenovergestelde heb....meer my way or the highway...(niet zoo precies maar wel dat idee). Ik vind het ook leuk als iemand zeg maar een beetje respect toont, en tegen me opkijkt (ja dat klinkt heel verkeerd, maar zo is t niet echt bedoeld) en dat deed ze niet, ze zag me in mijn ogen meer als n gewone vriend dan als n soort iemand ie je echt op nr 1 hebt...en dat vondik wel jammer.
Van mijn kan kan en moet ook alles wijken als er ook maar een mogelijkheid is om haar te zien, zelfs als ik op school zit spijbel ik,om haar ff te kunne zien, of als ik afgesproken heb met andere,en zij kan opeens ff, verzin ik iets waardoor ik haar kan zien.
Is dit nu verlatingsangst?

ja, ik word er nu zo langzaam aan wel gek van.
Het is nu dus uit, maar we zien elkaar zeer regelmatig, omdat we toch niet zonder elkaar kunnen, dan zoenen we ook, en vaak ook nog wel meer dan zoenen...
Maar we hebben dus nix, en steeds als ze dan weggaat heb ik zo'n kutgevoel, maja ze is er iig nog op deze manier, en ik ben bang dat als ik zeg, dit kan zo niet, dat ik het dan nog vervelender ga vinden omdat ik alles moet missen.
Maar als ik dan hoor dat andere jongens achter haar aanlopen krijg ik echt de nijging om die zo ontzettend hard de grond in te slaan..terwijl ik dat normaal echt NOOIT heb.
En als we t er over hebben, waarom we nix hebben zegt ze: t kan niet, dan gaat t 5 maandjes goed, en dan gaat t daarna toch weer fout........
terwijl het nu bijna beter gaat dan toen we iets hadden, en zo veel verschil zit dr niet in eigk...
maar ik word er gek van, depressief van, kheb geen zin meer erin soms..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben totaal niet onzeker over mezelf.
Lees je eigen verhaal nog eens. Je zou niet zo reageren als je jezelf goed genoeg vond voor haar.

mijn advies: werk eerst aan jezelf, en begin over een jaar of 5 pas weer met serieuze relaties.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:20
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik voel me zeker goed genoeg voor haar, misschien zelfs wel te goed!na wat ze me toch wel heeft geflikt, maar ik krijg haar gewoon niet uit mn hoofdje en al helemaaaal niet uit mn hartje
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:37
Verwijderd
Dit is wel erg extreme jaloezie.
Hieruit blijkt toch te weinig vertrouwen in haar, maar ook een gebrek aan zelfvertrouwen.
Als ik je verhaal zo eens lees vraag ik me af of jij in deze gemoedstoestand wel uberhaupt aan een relatie toe bent met wie dan ook. Misschien is het beter om eerst aan je zelf te werken, en dan pas een relatie op te bouwen, op het moment dat je ook echt wat te bieden hebt, ipv dit waanzinnige controleer gedrag.

Misschien een verplaatisng naar psychologie??
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:12
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 13-12-2003 @ 14:12:
Sorrie dat ik wat recht voor zijn raap reageer, maar ik denk toch echt dat je hier een probleem hebt waar je wat aan moet doen.
( schrale troost, je bent niet de enige, ik heb het zelf ook wel meegemaakt, maar dan in veel mindere mate )
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:06
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja zeker wil ik er wat aan doen ,maar ik weet niet wat, kijk ik ben echt heel zeker over mezelf, ik vind dat ik er goed uitzie, zeggen mensen ook, krijg genoeg aandacht van meisjes, heb genoeg vrienden etcetc...
maar bij haar....is t gewoon anders, ik voel me zeker goed genoeg voor dr, alleen ja dat gevoel is eigk niet te verklaren!
maja wat zou ik eraan kunne doen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 14:33
Verwijderd
Dit is idd. toch wel heel erg jongen. Waarom vertrouw je haar niet? Dat lijkt mij niet gezond. Ik vind eigenlijk dat je je vriendin blind moet kunnen vertrouwen. Dat doe ik dan gelukkig ook en waarover zou ik onzeker zijn? Ik heb toch met haar, ze is toch op mijn verliefd geworden, ik wordt toch naast haar wakker. Genoeg redenen om mijn vriendin te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:53
oldt3
oldt3 is offline
been there done that.Uiteindelijk als t slecht zou aflopen,ze iemand anders vind je niet meer kust,... voel je wel nog goed van toen maar t is alsof je wel wat meegemaakt hebt en ksta der neutraal tegenover nu(kvind alleen ook erg spijtig dat uit was).
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 22:24
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
122450146 schreef op 13-12-2003 @ 17:53:
been there done that.Uiteindelijk als t slecht zou aflopen,ze iemand anders vind je niet meer kust,... voel je wel nog goed van toen maar t is alsof je wel wat meegemaakt hebt en ksta der neutraal tegenover nu(kvind alleen ook erg spijtig dat uit was).
ksnap je niet helemaaaaal eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:09
Nefiāth
Avatar van Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
Het is nu dus uit, maar we zien elkaar zeer regelmatig, omdat we toch niet zonder elkaar kunnen, dan zoenen we ook, en vaak ook nog wel meer dan zoenen...
Dat wordt dus redelijk kut als ze bijvoorbeeld een nieuwe vriend zou krijgen, dat probeert 122450146 volgens mij te zeggen (denk ik ). Mwah ik zou er toch wel ff over nadenken of het niet beter is om er helemaal mee te kappen. Of je moet zeker weten dat je het aankunt.
En ik zou toch wel gaan werken aan je jaloersheid. Het is niet abnormaal om jaloers te zijn, maar je moet het toch echt zien te verbergen. Zou jij het cool vinden als je vriendin al je smsjes controleerde, je mail bekeek en constant wilt weten wat je gedaan hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Liefde & Relatie Relatie met jong meisje uit het team dat ik coach?
gentlemen
12 27-09-2010 10:29
Lichaam & Gezondheid wat moet ik ermee?
Synonym
3 28-09-2007 15:53
Liefde & Relatie Vriendschap, wat moet ik ermee?
H.M. Murdock
16 24-06-2004 17:56
Liefde & Relatie Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad...
Tinkelfeetje
18 07-05-2003 16:12
Software & Hardware ik kreeg net deze melding toen ik via XP werkte
crazy_ ella
1 24-01-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.