Oud 26-05-2004, 22:09
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik vind het juist beter als er een wat drukkere sfeer is. bij ons is het altijd vet lache, met snoepjes naar elkaar gooien vlak voor het examen, een beetje voetballen in de examenruimte, terwijl we eigenlijk zenuwachtig hadden horen zijn.
__________________
ik zeg maar wat
Advertentie
Oud 26-05-2004, 22:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2004 @ 22:50 :
Ik vond het meestal juist fijn wanneer er wat geluid was, kon ik me beter concentreren dan in een muisstille zaal... in die stilte was ik altijd bang ineens een rot geluid te maken.

En met een beetje geroezemoes moet je toch ook gewoon je examen kunnen maken? Mensen die eerder klaar zijn en dus weggaan moeten je echt niet zo storen...
inderdaad. Ik denk dat ik mijn examens een stuk relaxter zit te maken, als er een leuk muziekje zachtjes op de achtergrond draait...
Oud 26-05-2004, 23:03
squat
squat is offline
Een jongen die door zijn stoel zakte vandaag. Verder niets.

Ik dacht eigenlijk dat ik niet beïnvloed werdt door geluid, maar nadat ik een paar examens in absolute stilte heb gedaan moet ik zeggen dat ik me veel beter kan concentreren.
Oud 27-05-2004, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 26-05-2004 @ 22:15 :
Jullie maken er nogal wat van hoor, als er een beetje lawaai is . Bij ons praten ze, fluisteren de docten tegen ons, pennen getik...niemand die dat erg vind

En geen blanco roller?

Hoe lang duren deze examen bij jullie?
Jij woont in België zeker...? Of niet? Daar heb je, als ik me niet vergis, elk jaar examens. In Nederland niet, daar heb je het alleen aan het eind van je opleiding (na 4 jaar, na 5 jaar of na 6 jaar dus) en van die examens hangt aardig wat af. De examens zijn meestal verspreid over een week of 2 en duren per examen 3 uur (weet niet welke 'lang' je bedoeld ).

Ik vond het ook nooit zo erg als iemand even iets zei, maar als er continu mensen zitten te praten of te tikken of er wordt 2 uur achter elkaar geboord...dan is dat toch niet echt bevoordelijk voor mijn concentratie.
Oud 27-05-2004, 08:00
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Kerel rende 5 min na het begin van wis a12 gisteren ineens naar achteren, we hoorden hem nog net kotsen in de deuropening. Dat was ff schrikken
Wat wel hard is, de surveillante zei nog tegen hem dat als hij binnen een half uur niet terug is, dat er gewoon een 1 staat. Want dat zijn de regels.
Kwartiertje later kwam hij wel weer binnen.
Hij vertelde achteraf trouwens dat het kwam door stress en omdat hij de 1e 2 vragen niet wist raakte hij in paniek. En dat terwijl hij een 7 staat.
__________________
nee ik geen ss'er is.
Oud 27-05-2004, 09:50
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm alleen tijdens geschiedenis was k als 1e klaar dus k wil me dop op me flesje draaien schiet die uit me hand... tok tok tok (ik zat bij de muur dus hij ging eerst paar keer op zo'n gymbank) kon er gelukkig nog wel net met me voet bij....
verder niet ech iets... wat bij ons wel is... er gaat geen leraar mee naar de wc
Oud 27-05-2004, 10:20
Verwijderd
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou was met naar de wc gaan enzo. Naja, om het op te houden is ook niet bevordelijk voor mijn concentratie, dus ik ga naar de wc, die man loopt gewoon mee tot het eind van de dubbele deuren dus kon ik nog een stuk doorlopen naar de wc en toen kwam ik terug, was ie weg! Kon ik niet meer naar binnen! Dus moest via de concierge omlopen. Ondertussen zaten er natuurlijk al allemaal mensen die al klaar waren. Echt stom hoor..
Bij ons wordt aan t begin van de examens ook gezegd dat je geen typ-ex of potlood mag gebruiken, behalve bij een grafiek ofzo..
Oud 27-05-2004, 10:32
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 11:20 :
Ik vroeg me altijd af hoe dat nou was met naar de wc gaan enzo. Naja, om het op te houden is ook niet bevordelijk voor mijn concentratie, dus ik ga naar de wc, die man loopt gewoon mee tot het eind van de dubbele deuren dus kon ik nog een stuk doorlopen naar de wc en toen kwam ik terug, was ie weg! Kon ik niet meer naar binnen! Dus moest via de concierge omlopen. Ondertussen zaten er natuurlijk al allemaal mensen die al klaar waren. Echt stom hoor..
Bij ons wordt aan t begin van de examens ook gezegd dat je geen typ-ex of potlood mag gebruiken, behalve bij een grafiek ofzo..
ja beetje vaag, want je mag volgens al die regeltjes absoluut geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen contact maken met mensen die klaar zijn / over antwoorden zou kunnen beschikken / je kunnen helpen.
Bij de meiden bij ons gaat de leraar/lerares echt voor de deur staan, bij de mannekes steken we ons hand op, en dan kniktie van "ga maar", (Terwijl voor allebei de wc's gewoon in de kleedruimtes zijn van de gymzalen, en die grenzen DIRECT aan de zaal zelf). Beetje apart dus
Oud 27-05-2004, 11:15
ironflower
ironflower is offline
Bij mij zelf is er niets raars gebeurd, wel een een woordenboek dat viel of een flesje ofzo. Dan schrik je even, maar niet super eg.

Bij mn zusje hebben ze speciale examentafels en stoelen.
En die halen ze dan 1 keer per jaar tevoorschijn, maar die zijn al redelijk oud. Tijdens geschiedenis was 1 zon tafel ingestort en zat de persoon met het blad op zn knieen en al zn spullen her en der verspreid.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 27-05-2004, 12:12
Louisa
Louisa is offline
Vogeltje in de examenzaal is ook leuk. Moeder zat buiten, kindje binnen. En maar piepen. Eigenlijk best zielig. Pas aan het eind kwam een leraar erachter dat het vogeltje binnen zat. Maar die durfde het niet op te pakken. Toen werd de coordinator gehaald (een stoere, sterke man --> NOT) die het vogeltje bij zn moeder gebracht heeft. Stoort toch wel redelijk erg eigenlijk.

Ow en iemand die chips eet naast je is ook niet alles. Is eigenlijk ook verboden maar hij had pringels (heet zoiets toch?!) bij zich...in zo'n 'doosje'..dus zou niet kraken...nou dat kan je vergeten dan hoor.

Maar ja...het zijn dingen die gebeuren. Haalt het jullie echt uit je concentratie?
Oud 27-05-2004, 12:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons waren ze tijdens het wiskunde examen wat we in een lokaal hadden wat aan het schoolplein grenst daar met van die brommers aan het kloten, echt heel irritant dat lawaai, vooral bij wiskunde Verder zijn ze heel de week bij muziek al aan het oefenen voor een of andere uitvoering en dan met een drumstel, trompetten enzo en dan het melodietje van The Pink Panther, echt zo irritant. Verder kwam ik erachter dat je bij ons grafieken niet met potlood mag tekenen en dat heb ik bij bio dus wel gedaan (hij is toch al fout dus het maakt niet uit maar toch vind ik het een domme regel).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-05-2004, 17:04
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
bij ons is het relatief rustig, geen extreme dingen nog. Wel een surveillant die halverwege het examen de ritssluiting van zn tas heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam dichtdoet, om het geluid te beperken (wat dus NIETTTT werkte).
Bij wiskunde moeten er bij ons geen geintjes zijn, dan heb ik echt AL mn concentratie nodig
maar ik ben tot nu toe nog niet echt uit mn concentratie gehaald
Oud 27-05-2004, 17:15
S@nne :)
S@nne :) is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-05-2004 @ 13:06 :
Ja, wij zaten ook maar met weinig mensen bij Latijn, en havo was er niet, dus met 11 man in die (dan) gigantische gymzaal.

En de examencoördinator: "Normaal doen we dit niet... Maar wie wil er koffie?"
We krijgen bij elk examen koffie of thee!
Oud 27-05-2004, 17:20
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-05-2004 @ 07:13 :
Jij woont in België zeker...? Of niet? Daar heb je, als ik me niet vergis, elk jaar examens. In Nederland niet, daar heb je het alleen aan het eind van je opleiding (na 4 jaar, na 5 jaar of na 6 jaar dus) en van die examens hangt aardig wat af. De examens zijn meestal verspreid over een week of 2 en duren per examen 3 uur (weet niet welke 'lang' je bedoeld ).

Ik vond het ook nooit zo erg als iemand even iets zei, maar als er continu mensen zitten te praten of te tikken of er wordt 2 uur achter elkaar geboord...dan is dat toch niet echt bevoordelijk voor mijn concentratie.
3 uur examen, en jullie krijgen drank aangeboden , wij hebben elke dag 4 uur examen zonder drank/noch eten...wel pauze van 5 minuten.

Ik verhuis .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 27-05-2004, 18:05
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 11:20 :

Bij ons wordt aan t begin van de examens ook gezegd dat je geen typ-ex of potlood mag gebruiken, behalve bij een grafiek ofzo..

omg, ik heb tot nu toe op al mn examens typ-ex gebruikt.
bij ons heeft niemand gezegd dat het niet mag
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 27-05-2004, 18:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Typ-ex, of hoe je het ook schrijft, mag niet omdat bijv. degene die het nakijkt het ook zou kunnen gebruiken en daarmee jouw antwoorden zou kunnen vervalsen. Dat werd ons tenminste verteld.

Maakt mij niet uit, ik gebruik het toch nooit. Lekker krassen
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-05-2004, 18:24
Verwijderd
niet echt ee nramp voor mij. mar tijdens gs was er een ongeluk gebeurt naast mn school (idd het MLA) en er waren heel veel ambulances, politie en en trauma helikoter. was wel vervelend op een gegeve moment. mja nu mogn we dus herknsen. wat ik overgens n iet ga doen. wanti keb het dus redelijk gemaakt, en had eig niet echt last van dat geluid. maar andere leerlingen wel.
Oud 27-05-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 27-05-2004 @ 18:20 :
3 uur examen, en jullie krijgen drank aangeboden , wij hebben elke dag 4 uur examen zonder drank/noch eten...wel pauze van 5 minuten.

Ik verhuis .
Geen 4 uur achter elkaar dus. Die 3 uur zijn wel achter elkaar. Tijdens tentamens (of gewoon proefwerken) (die zijn vaker per jaar en ook elk jaar) gebeurd het ook niet (bij ons iig niet ).
Oud 27-05-2004, 18:28
Goalie
Avatar van Goalie
Goalie is offline
Bij ons staat er een grote ventilator in de zaal waar je eigenlijk geen last van hebt, je hoort het wel, maar je stoort je er niet aan zeg maar. Dus dinsdag halverwege geschiedenis gaat dat ding opeens uit. Die zaal opeens helemaal stil Dan zit je daar echt zo van HUH en zie je ook alle hoofden naar de achterkant van de zaal draaien

Maja verder niet echt iets boeiends ofzo gebeurt
Oud 27-05-2004, 19:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 11:20 :
Bij ons wordt aan t begin van de examens ook gezegd dat je geen typ-ex of potlood mag gebruiken, behalve bij een grafiek ofzo..
bij ons mag het met grafieken ook niet, en ik had het bij bio per ongeluk wel gedaan maar bij wiskunde werd gezegd dat zelf dat niet mocht. Je mag het wel eerst schetsen met potlood maar dan moet je het overtrekken met pen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-05-2004, 19:09
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-05-2004 @ 20:05 :
bij ons mag het met grafieken ook niet, en ik had het bij bio per ongeluk wel gedaan maar bij wiskunde werd gezegd dat zelf dat niet mocht. Je mag het wel eerst schetsen met potlood maar dan moet je het overtrekken met pen.
ik heb nog geen grafieken hoeven tekenen, maar voel al aankomen dat ik bij wiskunde dinsdag wel moet. Dan doe ik gewoon eerst tekenen met een potlood, en zodra ik weet datie goed is doe ik hem met pen.

kan er ook niks mis aan zijn, toch? kunnen het niet weggummen oid en tis duidelijk.
Oud 27-05-2004, 19:16
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
kheb liever mensen die iets eten dan mensen die niks eten en dan met een knorrende maag voor je gaan zitten! das pas vervelend!!!
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 27-05-2004, 19:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 27-05-2004 @ 20:09 :
ik heb nog geen grafieken hoeven tekenen, maar voel al aankomen dat ik bij wiskunde dinsdag wel moet. Dan doe ik gewoon eerst tekenen met een potlood, en zodra ik weet datie goed is doe ik hem met pen.

kan er ook niks mis aan zijn, toch? kunnen het niet weggummen oid en tis duidelijk.
Nee hoor, lijkt me goed zo, zo heb ik het met wiskunde ook gedaan. Alleen is het op dat examenpapier van die bijlages zo dat balpen gaat vlekken als je erover heen gumt, beetje jammer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-05-2004, 20:00
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Iemand met diaree bij ons op school, vervelend en 'n ramp als het je gebeurt denk ik.
Voor de rest nog niets boeiends.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 27-05-2004, 20:10
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 27-05-2004 @ 19:05 :
omg, ik heb tot nu toe op al mn examens typ-ex gebruikt.
bij ons heeft niemand gezegd dat het niet mag
al je bewerkte antwoorden die met potlood geschreven zijn of waarbij typ-ex is gebruikt zijn fout
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 27-05-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
S@nne schreef op 27-05-2004 @ 18:15 :
We krijgen bij elk examen koffie of thee!
Ja, maar die thee is vet ranzig!
Oud 27-05-2004, 21:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Bij eco de laatste opgave niet gezien, dat zijn 10 van de 56 punten
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-05-2004, 22:12
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 27-05-2004 @ 22:17 :
Bij eco de laatste opgave niet gezien, dat zijn 10 van de 56 punten

dr stond nog onder Zie de achterkant voor de laatste opgave

ging de rest wel goed? dan hoeft het opzich geen ramp te zijn nog
Oud 27-05-2004, 22:15
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-05-2004 @ 20:24 :
Nee hoor, lijkt me goed zo, zo heb ik het met wiskunde ook gedaan. Alleen is het op dat examenpapier van die bijlages zo dat balpen gaat vlekken als je erover heen gumt, beetje jammer.
ik ga ook eerst potlood doen dan als ik zie dat die klopt, gum ik die uit, want je blijft toch altijd wel zo'n vage lijn zien. Daar doe ik dan met balpen overheen, en klaar

ik hoop dat we zo'n ding moeten tekeningen om aan te tonen dat iets bij benadering normaal verdeeld is.... beetje klassegemiddeld, cum% doen, even lijntje kleuren en 7 punten ofzo

ik zie mn 5 steeds haalbaarder
Oud 27-05-2004, 22:33
Verwijderd
Ik heb maar een paar schoenen (buiten mn voetbalschoenen) en die dingen piepen nogal in gymzalen. Ben meestal als een van de eerste klaar en ik zit meestal het verst weg van de persoon bij wie ik het in moet leveren (dat verschilt nog wel eens).

*Piep piep piep piep piep piep piep*
Hele zaal (zo'n 80 man) loert je aan.
Vergeet je je kaartje.
Terug naar mn plek
*Piep piep piep piep piep piep piep*
Weer naar persoon bij wie ik het in moest leveren
*Piep piep piep piep piep piep piep*
Weer naar mn plek
*Piep piep piep piep piep piep piep*
Naar de deur
*Piep piep piep piep piep piep piep*

Dan loop je wel met een rood hoofd weg ^^
Al 3 keer gehad en zal nog 4 keer gebeuren helaas ^^
Oud 27-05-2004, 22:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 27-05-2004 @ 23:33 :
Ik heb maar een paar schoenen (buiten mn voetbalschoenen) en die dingen piepen nogal in gymzalen. Ben meestal als een van de eerste klaar en ik zit meestal het verst weg van de persoon bij wie ik het in moet leveren (dat verschilt nog wel eens).

*Piep piep piep piep piep piep piep*
Hele zaal (zo'n 80 man) loert je aan.
Vergeet je je kaartje.
Terug naar mn plek
*Piep piep piep piep piep piep piep*
Weer naar persoon bij wie ik het in moest leveren
*Piep piep piep piep piep piep piep*
Weer naar mn plek
*Piep piep piep piep piep piep piep*
Naar de deur
*Piep piep piep piep piep piep piep*

Dan loop je wel met een rood hoofd weg ^^
Al 3 keer gehad en zal nog 4 keer gebeuren helaas ^^
beter piepen dan wat die leraren bij ons hebben.....
wij als leerlingen mogen onze gymschoenen/slippers/pantoffels etc aan, maar de leraren hebben van die dingen om hun schoenen heen, die ze in het ziekenhuis ook hebben. Dus als ze lopen, hoor je dat geluid steeds van dat plastic dat aan de vloer blijft plakken. Is ook heeeeeeeeeeel irritant.
Oud 27-05-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 27-05-2004 @ 23:40 :
beter piepen dan wat die leraren bij ons hebben.....
wij als leerlingen mogen onze gymschoenen/slippers/pantoffels etc aan, maar de leraren hebben van die dingen om hun schoenen heen, die ze in het ziekenhuis ook hebben. Dus als ze lopen, hoor je dat geluid steeds van dat plastic dat aan de vloer blijft plakken. Is ook heeeeeeeeeeel irritant.
True ^^
Bij ons gewone schoenen bij iedereen.
Een meid bij ons moest 3 keer naar de wc ook lekker handig. De derde keer vroeg de surveillant zich echt af of ze niet spiekte en wou dus het zeg maar gaan onderzoeken
Half in tranen zei ze dat ze nog steeds superzenuwachtig voor alles was, best lullig voor dr.
Een andere gozer ging met zn mobiel kloten in het examen, handig. Die was m dus kwijt en zn SMSjes werden ook gecontroleerd : /

Wat verder nog? ^^
Iemand die viel : / Dat was nogal ernstig, wou het inleveren, iedereen kijkt eventjes op, gaat weer verder en opeens een knal. Ligt zo'n gozer daar languit over de vloer, vinden een stel eikeltjes ook nog grappig en lopen hem uit te lachen

Verder heel normaal ^^
Oud 27-05-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 27-05-2004 @ 23:47 :
Wat verder nog? ^^
Iemand die viel : / Dat was nogal ernstig, wou het inleveren, iedereen kijkt eventjes op, gaat weer verder en opeens een knal. Ligt zo'n gozer daar languit over de vloer, vinden een stel eikeltjes ook nog grappig en lopen hem uit te lachen
Haha.. *lachje onderdrukt*
Bij gs ging iedereen op een gegeven moment naar de wc.. Wel grappig.. En bij de thee en koffie werd het even wat onrustiger. Een vriendin van me vertelde dat ze een slapende voet had en naar de wc moest en dus ging lopen en toen viel tegen iemand's tafeltje en daardoor niet helemaal viel ofzo. Heeeelemaal niets van gemerkt, maar wel leuk om te horen dan
Oud 27-05-2004, 23:29
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Hebben jullie dan geen mondelinge?

Ons examenschema is als volgt:

In de voormiddag twee blokken van twee uur.
In elk blok een vak.

Maar da's enkel voor de eerste drie dagen.
De 5 volgende dagen zijn het allemaal mondelinge die tien minuten, 20 minuten (max.) duren.

Ah ja, er wordt niet gegeten of gedronken.
Geen pennenzakken, maar plastiek zakken of niets voor je balpennen. Er wordt niet naar het toilet gegaan.
Even kijken naar je buur wordt nul voor je examen.
Anders wordt er niet overdreven veel lawaai gemaakt.

@ Leonoor:

We hebben inderdaad elk jaar examens, als je gebuisd bent mag je niet door naar het volgende jaar.
(A/B/C-attest: A=goed, B=zakken, C=jaar opnieuw)
Even voor de kerstvakantie hebben we examens en op het eind van het jaar.
Als je nog niet in de derde graad zit (5de&6de) dan heb je ook paasexamens.
Oud 28-05-2004, 09:02
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb liever ook net als de belgen 5 min pauze. Dan gaat tenminste iedereen tegelijk eten en ben je niet bang dat je anderen stoort tijdens het eten. Bij onze tentamens mochten wij trouwens ook gewoon eten.. tentamens duurden minimaal 2 uur.. en wiskunde standaard 3 uur dus dan vind ik het ook normaal dat je wat mag eten. Ik heb meestal na 1 uurtje al een knorrende maag.
Oud 28-05-2004, 09:26
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
phensicske schreef op 28-05-2004 @ 00:29 :
Hebben jullie dan geen mondelinge?

Ons examenschema is als volgt:

In de voormiddag twee blokken van twee uur.
In elk blok een vak.

Maar da's enkel voor de eerste drie dagen.
De 5 volgende dagen zijn het allemaal mondelinge die tien minuten, 20 minuten (max.) duren.

Ah ja, er wordt niet gegeten of gedronken.
Geen pennenzakken, maar plastiek zakken of niets voor je balpennen. Er wordt niet naar het toilet gegaan.
Even kijken naar je buur wordt nul voor je examen.
Anders wordt er niet overdreven veel lawaai gemaakt.

@ Leonoor:

We hebben inderdaad elk jaar examens, als je gebuisd bent mag je niet door naar het volgende jaar.
(A/B/C-attest: A=goed, B=zakken, C=jaar opnieuw)
Even voor de kerstvakantie hebben we examens en op het eind van het jaar.
Als je nog niet in de derde graad zit (5de&6de) dan heb je ook paasexamens.

zo das wel even anders dan hier allemaal

ik had mn mondelingen eind april allemaal (naja,alleen nederlands en engels, meer heb ik er gelukkig niet )
Oud 28-05-2004, 09:28
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 27-05-2004 @ 23:47 :
True ^^
Bij ons gewone schoenen bij iedereen.
Een meid bij ons moest 3 keer naar de wc ook lekker handig. De derde keer vroeg de surveillant zich echt af of ze niet spiekte en wou dus het zeg maar gaan onderzoeken
Half in tranen zei ze dat ze nog steeds superzenuwachtig voor alles was, best lullig voor dr.
Een andere gozer ging met zn mobiel kloten in het examen, handig. Die was m dus kwijt en zn SMSjes werden ook gecontroleerd : /

Wat verder nog? ^^
Iemand die viel : / Dat was nogal ernstig, wou het inleveren, iedereen kijkt eventjes op, gaat weer verder en opeens een knal. Ligt zo'n gozer daar languit over de vloer, vinden een stel eikeltjes ook nog grappig en lopen hem uit te lachen

Verder heel normaal ^^
met je mobiel kloten tijdens CSE geeft ook niet echt de indruk dat je eerlijk bezig bent

en als iemand bij ons gestrekt gaat op de vloer (door zn eigen schuld dan) zou ik ook wel even in de lach schieten, maar echt uitlachen niet. Tis wel cse , ben toch wel gespannen op de een of andere manier zegmaar...
Oud 28-05-2004, 09:49
angel-nieke
angel-nieke is offline
niet ech n blunder maar eerder irritant als surveilanten niet de regels weten... k ging vandaag weg om half 11 dus 1 1/2 uur na begin begint da mens te zeiken of k wel weg mag terwijl dat dus duidelijk alleen t 1e uur en laatste half uur niet mag zei eerst vragen... kwam gelukkig al n andere lerar aan die zei dat k kon gaan
Oud 28-05-2004, 09:53
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
angel-nieke schreef op 28-05-2004 @ 10:49 :
niet ech n blunder maar eerder irritant als surveilanten niet de regels weten... k ging vandaag weg om half 11 dus 1 1/2 uur na begin begint da mens te zeiken of k wel weg mag terwijl dat dus duidelijk alleen t 1e uur en laatste half uur niet mag zei eerst vragen... kwam gelukkig al n andere lerar aan die zei dat k kon gaan
laatste halfuur? wij mogen alleen het laatste kwartier niet meer weg.
Oud 28-05-2004, 17:33
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 27-05-2004 @ 23:40 :
beter piepen dan wat die leraren bij ons hebben.....
wij als leerlingen mogen onze gymschoenen/slippers/pantoffels etc aan, maar de leraren hebben van die dingen om hun schoenen heen, die ze in het ziekenhuis ook hebben. Dus als ze lopen, hoor je dat geluid steeds van dat plastic dat aan de vloer blijft plakken. Is ook heeeeeeeeeeel irritant.
Bij ons is er vloerbedekking neergelegd


Verder viel er drinken van iemand om. En er viel een tafel om
__________________
New York City, Dance or die
Oud 28-05-2004, 17:54
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
angel-nieke schreef op 27-05-2004 @ 10:50 :
uhm alleen tijdens geschiedenis was k als 1e klaar dus k wil me dop op me flesje draaien schiet die uit me hand... tok tok tok (ik zat bij de muur dus hij ging eerst paar keer op zo'n gymbank) kon er gelukkig nog wel net met me voet bij....
verder niet ech iets... wat bij ons wel is... er gaat geen leraar mee naar de wc
zou je wel fijn vinden he samen met een leerlaar in in wc hehe
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 28-05-2004, 17:54
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 28-05-2004 @ 18:33 :
Bij ons is er vloerbedekking neergelegd
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Oud 28-05-2004, 17:54
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Nou bij mijn eerste examen kreeg ik me toch honger!!! En me buik ging echt super hard tekeer...ja lekker, in zo'n stille gymzaal...schaamde me dus ook dood.

Nouja dat was dag 1.
En op dag 2 ging het ook al lekker mis want ik had per ongeluk iets in me grafische rekenmachine aangeklikt waardoor ik hele vage antwoorden kreeg, dus ik raakte helemaal in paniek enzo, maar uiteindelijk heb ik hem toch weer normaal gekregen..pfieuw
Oud 28-05-2004, 17:58
Ietje-Irene
Avatar van Ietje-Irene
Ietje-Irene is offline
in de gymzaal wordt bij ons linolium ofzoiets gelegd en we hebben geen wiebel stoelehn/tafels gehad volgens mij controleren ze dat allemaal... dus das wel beter... voor de rest liet ik mn puntenslijper vandaag vallen met zo'n opvangbakje die dus open ging en waardoor er allemaal puntenslijpsel op de grond lag maar dat heb ik maar lekker laten liggen... stoort ook zo als je het opruimt... geen klappende deuren geen geboor schoolplein afgesloten dus daar ook geen last van... alleen de bel die elke keer afgaat er overal te horen is.. das wel irri af en toe en voor de rest... er is bij ons 1 speciaal examenlokaal en we hebben 3 gymzalen waar VMBO TL(5 klassen) HAVO(6 klassen ong. d8 ik) en VWO(ook 6 klassen denk ik) alle examens maken maar het VMBO wordt geschijden houden van HAVO en VWO omdat ze langere examens hebben dus das ook wel beter... het is bij ons dus eigenlijk heel goed geregeld!
Oud 28-05-2004, 18:51
Verwijderd
hoorde vandaag van me broer dat iemand zijn wekker (terwijl zijn telefoon uitstond) was afgegaan tijdens examen

diegene heeft een 1 gekregen en mag niet herkansen dan baal je echt zo hard lijkt me

onze lerares nederlands ging vandaag tijdens het examen de lege bekertjes vast ophalen nee hoor dat stoort niet
Oud 28-05-2004, 18:58
mimima
mimima is offline
ja , dat is echt erg want je wekker gaat dan ook af als je telefoon uit zit , ze is wel streng dan dat je daarvoor een 1 krijgt!!!
Oud 28-05-2004, 19:04
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 28-05-2004 @ 19:51 :
hoorde vandaag van me broer dat iemand zijn wekker (terwijl zijn telefoon uitstond) was afgegaan tijdens examen

diegene heeft een 1 gekregen en mag niet herkansen dan baal je echt zo hard lijkt me

onze lerares nederlands ging vandaag tijdens het examen de lege bekertjes vast ophalen nee hoor dat stoort niet
serieus?? Bij ons ging er vandaag ook een mobieltje af.. iedereen zuchten haha. Maar die telefoon werd gewoon ingenomen en hij mocht volgens mij wel gewoon doorwerken.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Oud 28-05-2004, 19:22
Verwijderd
iemands telefon ging af
maar geen consequenties

ik had mn antwoorden vel engels mee genomen en in mn tas gestopt haha
Oud 28-05-2004, 19:30
Zakrosser
Avatar van Zakrosser
Zakrosser is offline
Hm, opeens stond ik midden in de gymzaal naakt, iedereen werkte door aan hun examens, pas na 5min zei iemand. Holy shit, die kerel staat daar naakt !. En iedereen stopte met schrijven en begon ook hun kleren uit te doen. Toen we allemaal naakt waren ging we als idioten rondrennen en glijen over de grond met de blote billen.


Opdat moment werd ik wakker en zat iedereen rustig aan hun examens te werken. Ik was dus in slaap gevallen ..

anyway, de toets toch nog aardig gemaakt










__________________
You look...like you need...a monkey
Oud 28-05-2004, 19:54
Kezmenneke
Kezmenneke is offline
Ik dacht dat het examen engels 3 uur was, nou daar kwam ik na 2 en een half uur wel achter...
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 16:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 10:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.