Oud 21-06-2004, 19:43
framboos
framboos is offline
mijn mentor nam de telefoon op met heeej esther gefeliciteerd....oh nee toch niet! gelukkig wist ik dat ik een her had omdat ik de vorige avond al mijn leraren van de vakken waar ik slecht voor stond had gebeld ( trok de spanning echt niet meer) maar anders was het echt vet kut geweest, gelukkig bood ie wel zijn excuses aan toen ik mn cijferlijst ging op halen...wat een grapjas

hebben jullie ook zoiets meegemaakt of is alleen mijn mentor zon sul..
__________________
bubbelgubbeldier...
Advertentie
Oud 21-06-2004, 21:49
Verwijderd
mijn vriendin werd gebeld maar het was telkens in gesprek. toen belde haar mentrix het meisje onderhaar. dat meisdje vroeg wat voor cijfers ze had, dus die mentrix lleest het voor. dat meisje 'ow echt? jeetje wat hoog allemaal, had ik nooit verwacht' word dat meisje later terug gebeld. die mentrix had de cijfers van mijn vriendin opgenoemd, omdat dat blaadje nog bovenop lag. zelf had ze niet zo hoog gescoord. ze was overgens wel geslaagd.
Oud 21-06-2004, 23:12
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
mijn vriendin zou rond een uur of 2 gebeld worden dus om 3 uur hing ik al aan de telefoon "al gebeld??" nee...
toen om half 5 nog niet gebeld, ze is uiteindelijk maar zelf gaan bellen, werd niet opgenomen.. om 6 uur kreeg ze haar mentrix eindelijk aan de telefoon, was die trut helemaal vergeten om haar te bellen !!!
Oud 21-06-2004, 23:15
Verwijderd
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand me opbeldde en zich vervolgens verontschuldigde omdat hij niet de juiste persoon aan de lijn had...
Je kunt het geloven ofniet, maar echt gebeurd...Wat een blunder...

Oud 21-06-2004, 23:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De mentor van een klasgenoot was het telefoonnummer kwijt geraakt van haar. Als zij gezakt was had hij het haar dus niet kunnen vertellen. Maar gelukkig bleek ze niet gezakt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-06-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-06-2004 @ 23:46 :
De mentor van een klasgenoot was het telefoonnummer kwijt geraakt van haar. Als zij gezakt was had hij het haar dus niet kunnen vertellen. Maar gelukkig bleek ze niet gezakt.
wat dacht je van een telefoon boek
Oud 22-06-2004, 00:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-06-2004 @ 23:57 :
wat dacht je van een telefoon boek
ze was bij een vriendin...
en de mentor had die vriendin belooft om absoluut niet op haar huistelefoon te bellen (zij zat zelf ook in spanning), dus alleen op de 06 van die vriendin.

Maar hij vertelde dat hij, als dat meisje gezakt was geweest, langs was gegaan. Ook niet ideaal, maar dan had ie zich wel aan z'n woord gehouden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-06-2004, 00:05
Slettelina *
Slettelina * is offline
De mentor van een vriendin van me is vergeten haar te bellen terwijl hij maar 2 mensen moest bellen Nu heeft iedereen nog meer een hekel aan hem. Hij zei zelfs nog van ja ik hoef me excuses niet aan te bieden Klootzak..
__________________
New York City, Dance or die
Oud 22-06-2004, 02:03
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Er stond een paar dagen geleden daarover iets in de krant. Daar was een meisje die havo-examen had gedaan. De tijd waarin gebeld moest worden was al ongeveer drie kwartier om, dus dat meisje dacht dat ze geslaagd was. Ze had al veel familieleden opgebeld en de vlag en alles al buiten opgehangen. Wat bleek nu: de mentor van haar (die dus de cijfers moest doorbellen) had ergens in de file gestaan en had haar daardoor niet op tijd kunnen bellen dat ze dus gezakt was. En het allerergste is: ze kan helemaal geen herexamen doen, dus ze moet volgend jaar weer overnieuw doen.

Dan vraag ik me toch echt af: waarom laat die school dan geen andere leraar opbellen?

Dat was dezelfde school waar ik vorig jaar eindexamen heb gedaan.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Oud 22-06-2004, 09:54
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Bij mij kwamen ze langs met een brief... Vorig jaar hadden ze bij een verkeerde aan de deur gestaan, en hij was niet thuis.. dus deden ze die brief in de bus... komt er om 5 voor 6 (tussen 4 en 6 uitslag) iemand aan de deur, Ja dit zat bij ons in de bus.. En hij las dus dat ie gezakt was....

En op een andere school hierzo.. kreeg het VMBO woensdag uitsalg.. en maandag zat er een brief in de bus "gefeliciteerd, we verwachten jullie maandag voor je diploma"
iedereen blij... dinsdag kregen ze een excuus brief.. nu was er maar 1tje gezakt en 1 een her, maar je denkt JEEJ een brief... was het en foutje
Oud 22-06-2004, 10:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Bij mijn broer een paar jaar geleden hadden ze de verkeerde cijfers voorgelezen, niet dat dat zo'n ramp is maargoed.

en nu een vriendin van me vergeten te bellen. ze was wel geslaagd maar toch.
Oud 22-06-2004, 10:33
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
een meisje bij mij op school was niet opgebeld en daarom dus geslaagd. Maar op weg naar school om de cijfers op te halen kreeg ze allemaal sms-jes met berichten als:jammer dat het niet gelukt is etc.
Terwijl ze zelf dacht dat ze geslaagd was.
Op school bleek dat de lijst met geslaagden op internet en in school niet volledig was. Haar naam stond er niet op.
Oud 22-06-2004, 11:06
Verwijderd
Bij mij zouden ze bellen tussen 12 en 13 als ik gezakt was of een her had. Belde mijn mentor om 12.15 om me te feliciteren, ze wilde het zo graag vertellen

Ok, geen enorme blunder, maar je schrikt wel even als je dan ineens je mentor aan de telefoon hebt...
Oud 22-06-2004, 11:30
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Wij zouden onder normale omstandigheden tussen 5 en half zes gebeld worden. Nou zaten er fouten in het schooladministratiesysteem, waardoor de cijfers niet juist werden uitgerekend (of zoiets). De docenten besloten toen alle cijfers met de hand te gaan uitrekenen. Dat kost natuurlijk veel meer tijd. Ze besloten om de uitslag te verzetten tot half acht/acht uur. Daartussen kon je dus gebeld worden. Maar daarvoor moesten ze wel eerst alle leerlingen bellen dat de uitslag later zou komen. Dat is natuurlijk al kut als je in spanning zit. Ze zijn om vier uur gaan bellen. Ik werd om half vijf gebeld, dan heb je niet meteen iets van: 'ojee, dat is school, dat is school!' Maar later hoorde ik dat er ook mensen zijn die pas na vijven zijn gebeld, in de periode dat je dus oorspronkelijk gebeld kon worden of je gezakt was. Dus die mensen zijn helemaal over de rooie gegaan. Een paar van die mensen zaten al hevig in spanning, omdat ze dachten gezakt te zijn, en dan word je dan gebeld.
Dat had de school wat beter op kunnen lossen. Ze hadden best eerder kunnen gaan bellen, of desnoods hadden ze de telefoonpiramides in werking kunnen stellen.
Vrijdag kregen we allemaal een excuusbrief, en bij de meeste mensen was het ook wel goed gegaan, maar toch is het lullig voor die paar mensen
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 22-06-2004, 11:38
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een kennis van mij werd gezegt dat die gezakt was... hij vet in de shit enzo.... komt de school er een week later achter dat ze het verkeerd hadden gedaan was die toch nog geslaagd....
Oud 22-06-2004, 12:11
Verwijderd
al een paar jaar geleden was er een meisje op mijn school dat om 5 over 12 gebeld werd (ipv tussen 9 en 12). ze konden haar niet bereiken, op de een of andere manier. nou ja, dan vind ik eigenlijk ook nietmeer dat het aan de school ligt.
Oud 22-06-2004, 13:00
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Er is bij mij op school iemand niet gebeld die dus wel gezakt was, maar een her kon doen. Die was dus flink pissed toen hij op school kwam
__________________
Topickiller
Oud 22-06-2004, 13:09
Linda1985
Linda1985 is offline
Bij mijn vriend zouden ze een paar jaar terug alleen maar bellen als je gezakt was.....nou dat uur was dus om, maar hij kon zich niet voorstellen dat ie geslaagd is en belt dus school op. Zeggen ze op school heel geirriteerd...."Ja, als je niet gebeld bent ben je geslaagd". Hij helemaal blij, alle familie ingelicht, vlaai besteld etc.. Dag erop belt school op, ja een klein foutje, je bent toch gezakt, we zijn je gisteren vergeten te bellen.........
__________________
Eej...Houdoe he!
Ads door Google
Oud 22-06-2004, 13:43
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
jezus wat een lullige dingen allemaal

ik vond het al stom dat ze ipv vanaf 2 uur pas om half 4 begonnen met bellen . Iedereen had zoiets van "als je om 3uur nog niet gebelt bent ben je zeker weten geslaagd" (eerst werden de gezakten, daarna de hers en dan de geslaagden ). Bovendien hielden ze zich ook niet aan de afgesproken alfabetische volgorde. Maar gelukkig hadden we mbv msn allemaal contact met elkaar zodat we wisten dat er nog niemand gebeld was.
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 22-06-2004, 21:08
Sjenne
Avatar van Sjenne
Sjenne is offline
Een meisje uit mijn klas was gebeld tussen 10 en 11 (mensen die gezakt of een her hadden werden dan gebeld) met de mededeling dat ze definitief gezakt was. Op school zeiden ze dat nog steeds. Toen ik samen met een paar anderen naar haar cijferlijst keek, bleek dus dat ze gewoon een her kon doen. Dat wist ze zelf niet, omdat ze tegen ahar hadden gezegd dat ze dus gezaktwas. We zijn het gelijk gaan checken bij de afdelingsleider, en inderdaad, nu heeft ze alsnog een her....
__________________
Tuinkabouterbevrijdingsfront de gekste!!!!!!!!!!
Oud 22-06-2004, 21:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ze hebben mij niet gebeld . Ik heb 2 adressen en nummers en die hebben ze beiden. Hebben ze maar naar 1 nummer gebeld die sukkels...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-06-2004, 21:33
Verwijderd
Ze zouden tussen een bepaalde tijd iedereen die gezakt was bellen, vonden ze het leuk om iedereen te gaan bellen... Maar goed dat mijn achternaam met een V begint en ik er inmiddels van op de hoogte was en me dus niet het heen en weer schrok (was klasgenoten dus wel hadden gedaan).

Niet echt een blunder, want ze deden het bewust, maar toch.
Oud 22-06-2004, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-06-2004 @ 21:26 :
Ze hebben mij niet gebeld . Ik heb 2 adressen en nummers en die hebben ze beiden. Hebben ze maar naar 1 nummer gebeld die sukkels...
Ik was bang dat ze bij mij ook op het verkeerde nummer zouden bellen als ik gezakt was want toen mijn Duits docente me wou bellen had ze het goede nummer niet en toen is ze in het telefoonboek gaan kijken en daar vond ze het telefoonnummer van mijn vader omdat die dezelfde achternaam heeft als ik dus ik was bang dat ze het goede nummer helemaal niet hadden op school. Gelukkig was ik geslaagd en werd ik niet gebeld.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2004, 01:40
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Niet echt een blunder, maar toch: ik zou rond een bepaalde tijd worden gebeld (bij ons werd iedereen gebeld, of je nou geslaagd of gezakt was), ergens halverwege de middag. Er was een precieze tijd opgegeven, maar die ben ik nu vergeten, want het was een jaar geleden. Toen wist ik 'm wel, dus ik wist dat ik tijd had om even langs mijn opa en oma te gaan om hen te vertellen dat ik die dag de uitslag zou krijgen. Ik was nogal zeker van mijn zaak, en ruim op tijd fietste ik rustig, ontspannen & relaxed weer naar huis. Afijn, ik kom een minuut of 5 voor de afgesproken beltijd thuis, hangt mijn moeder al een paar minuten met mijn mentrix aan de telefoon, 't ging wat sneller dan verwacht met dat bellen....niet echt erg, maar het komt wat ongeïnteresseerd over als je er niet bent als je wordt gebeld Ik heb gehoord van anderen dat ze die hele middag binnen een straal van 2 meter van de telefoon hebben doorgebracht

Ik was geslaagd btw
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 23-06-2004, 14:22
Verwijderd
Een beetje wel een blunder: m'n mentor houdt nogal van grapjes, maar maakt ze vaak op het verkeerde moment. Er waren bij ons een paar mensen die echt niet wisten of ze geslaagd of gezakt waren, omdat het om tienden zou gaan. Bij één van hen maakte m'n mentor dus de fout door heel grappig te zeggen "ja, helaas... dit ziet er niet zo goed uit". Zij was dus gelijk helemaal in tranen enzo, en m'n mentor kreeg niet meer voor elkaar dat ze geloofde dat het een grapje was en dat ze gewoon geslaagd was. Gelukkig kwam ze toch naar school, zodat ze zag dat ze gewoon geslaagd was. Ze is wel heel boos op m'n mentor geweest, en terecht.
Advertentie
Oud 23-06-2004, 14:59
dls
Avatar van dls
dls is offline
bij ons op school is alles voor zo ver ik weet helemaal goed gegaan. geen blunders e.d. ik werd gebeld met gefeliciteerd. cijferlijst er bij. en alles klopte goede mentor heb ik
Oud 24-06-2004, 13:56
Renmaestro
Avatar van Renmaestro
Renmaestro is offline
Ik heb een blunder weten te voorkomen.

2 dagen voordat ik zou worden opgebeld kwam ik erachter dat de administratie van onze school alleen ons vaste nummer heeft. Maar ondertussen zijn wij thuis allen overgeschakeld op de mobiele telefoon een het vaste telefoonnummer bestaat dus niet meer. Gelukkig even aan laten passen, want anders zou ik weinig door kunnen hebben krijgen als ze er niet het juiste nummer hebben.
Oud 24-06-2004, 16:36
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Jeetje wat zijn er veel mensen waar er iets mis is gegaan. Bij ons is het, zover ik weet, allemaal goed verlopen.
Ik vond het alleen stom dat we (vorig jaar overigens) voor 4 uur zouden worden gebeld. Niet van 2 tot 4, oid, nee gewoon voor 4 uur. Dus iedereen zat de hele dag in spanning..
Daarnaast wisten we ook dat de sectorleider zou gaan bellen als je gezakt was, en je mentor als je geslaagd was. Persoonlijk zie ik het nog wel gebeuren op onze school dat de een eerder klaar is en hulpvaardig gaat doen door te helpen met bellen..
__________________
I like to say what I want to say
Oud 25-06-2004, 16:29
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
Ja bij ons ook allemaal goed verlopen, alleen ik heb wel een tweelingzusje (deed ook VWO) en zij nam de telefoon op, dus de mentor zo:"Ja je bent geslaagd! alleen voor je zusje heb ik iets minder prettig nieuws" fijn ook om te horen... Had ik dus een her...
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Oud 26-06-2004, 19:30
Tizike
Avatar van Tizike
Tizike is offline
Vorig schooljaar zou onze klastitularis ons bellen,voor het geval we ons jaar zouden moeten overdoen,dus ik gans vol met de bibbers.
rond half 1 gaat de telefoon opeens. ik gans in paniek. het was degelijk mijn klastitularis, met de vraag om hoe laat ik naar school zou gaan de dag erna, om mijn rapport te gaan halen en ze wou het nummer van een vriendin had.
__________________
Tizike
Oud 28-06-2004, 14:09
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
niet echt een blunder, maargoed;

mijn mentor zou iedereen bellen om te vertellen of je was geslaagd of niet tussen 15:00 en 17:00.

Om 15:30 ging hier de telefoon, dus ik dacht van 'wtf?', aangezien ik een goed gevoel had over mijn examens. Gelukkig viel het allemaal wel mee
Oud 28-06-2004, 14:12
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 23-06-2004 @ 14:22 :
Een beetje wel een blunder: m'n mentor houdt nogal van grapjes, maar maakt ze vaak op het verkeerde moment. Er waren bij ons een paar mensen die echt niet wisten of ze geslaagd of gezakt waren, omdat het om tienden zou gaan. Bij één van hen maakte m'n mentor dus de fout door heel grappig te zeggen "ja, helaas... dit ziet er niet zo goed uit". Zij was dus gelijk helemaal in tranen enzo, en m'n mentor kreeg niet meer voor elkaar dat ze geloofde dat het een grapje was en dat ze gewoon geslaagd was. Gelukkig kwam ze toch naar school, zodat ze zag dat ze gewoon geslaagd was. Ze is wel heel boos op m'n mentor geweest, en terecht.
ik vind dit soort grapjes opzich nog wel leuk, alleen moet je wel weten bij wie je dit soort grapjes wel en niet kan doen, aangezien ieder anders zal reageren.
Oud 29-06-2004, 00:00
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-06-2004 @ 01:40 :
Niet echt een blunder, maar toch: ik zou rond een bepaalde tijd worden gebeld (bij ons werd iedereen gebeld, of je nou geslaagd of gezakt was), ergens halverwege de middag. Er was een precieze tijd opgegeven, maar die ben ik nu vergeten, want het was een jaar geleden. Toen wist ik 'm wel, dus ik wist dat ik tijd had om even langs mijn opa en oma te gaan om hen te vertellen dat ik die dag de uitslag zou krijgen. Ik was nogal zeker van mijn zaak, en ruim op tijd fietste ik rustig, ontspannen & relaxed weer naar huis. Afijn, ik kom een minuut of 5 voor de afgesproken beltijd thuis, hangt mijn moeder al een paar minuten met mijn mentrix aan de telefoon, 't ging wat sneller dan verwacht met dat bellen....niet echt erg, maar het komt wat ongeïnteresseerd over als je er niet bent als je wordt gebeld Ik heb gehoord van anderen dat ze die hele middag binnen een straal van 2 meter van de telefoon hebben doorgebracht

Ik was geslaagd btw
Haha, ik was gewoon thuis maar had mezelf vergist in de datum dat ze zouden bellen...

Telefoon ging dus op donderdag ipv vrijdag ( wat ik dacht )...ik lag met een kater op de bank en zei tegen me ma dat als het voor mij was dat ik er niet was. Was het dus school met de mededeling dat ik geslaagd was...zullen ook wel denken
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 29-06-2004, 00:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chris schreef op 28-06-2004 @ 14:09 :
niet echt een blunder, maargoed;

mijn mentor zou iedereen bellen om te vertellen of je was geslaagd of niet tussen 15:00 en 17:00.

Om 15:30 ging hier de telefoon, dus ik dacht van 'wtf?', aangezien ik een goed gevoel had over mijn examens. Gelukkig viel het allemaal wel mee
Ik snap je niet
Je zou tussen 15.00 en 17.00 gebeld worden of je geslaagd was of niet. En men belde om 15.30... Dat is toch netjes binnen die tijd?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-06-2004, 07:53
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-06-2004 @ 00:38 :
Ik snap je niet
Je zou tussen 15.00 en 17.00 gebeld worden of je geslaagd was of niet. En men belde om 15.30... Dat is toch netjes binnen die tijd?
ja, maar als je zo vroeg gebeld wordt, er vanuitgaand dat je geslaagd bent, schrik je toch even
Oud 29-06-2004, 10:34
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ikke ben dus wel gebeld dat ik geslaagd ben, maar toen werd ik gister nog eens gebeld door school doordat ze n probleem met mn diploma hadden. Dan denk je wel eventjes van : Maar toen begon ze over mijn naam, of het streepje naar links of naar rechts moest ( zucht ) Dus da was ni zo erg... En nu kennen we donderdag dus onze diploma gaan ophalen... Jippie
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Ads door Google
Oud 29-06-2004, 13:54
*Floortje*
Avatar van *Floortje*
*Floortje* is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-06-2004 @ 11:38 :
een kennis van mij werd gezegt dat die gezakt was... hij vet in de shit enzo.... komt de school er een week later achter dat ze het verkeerd hadden gedaan was die toch nog geslaagd....
Nou ja, beter dan andersom
__________________
*ZomerKriebels*
Oud 29-06-2004, 17:28
snookdogg85
snookdogg85 is offline
*boring*
Oud 29-06-2004, 23:20
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
Iemand gevraagd of je wilde becommentarieren?
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Oud 30-06-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
heppygirl schreef op 29-06-2004 @ 23:20 :
Iemand gevraagd of je wilde becommentarieren?
Becommentarieren?
Oud 30-06-2004, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 10:03 :
Becommentarieren?
toen ik het las zag het er wel normaal uit
maar nu je er een hele post aan wijdt begin ik ook te twijfelen

opgezocht op vandale.nl;

be·com·men·ta·ri·ë·ren (ov.ww.)
1 van commentaar voorzien => commentariëren

het bestaat dus
Oud 30-06-2004, 11:58
heppygirl
Avatar van heppygirl
heppygirl is offline
kk heb ook niet voor niks een 7.7 voor nl
__________________
Drop is viess!! Kijk ook eens op www.heppygirl.tk
Oud 30-06-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-06-2004 @ 11:04 :
het bestaat dus
Ik weet dat het bestaat, daar ging het ook niet om, ik vroeg me alleen af wat ze bedoelde; wat er becommentarieerd moet worden.
Oud 30-06-2004, 16:07
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 14:01 :
Ik weet dat het bestaat, daar ging het ook niet om, ik vroeg me alleen af wat ze bedoelde; wat er becommentarieerd moet worden.
Ze had het over de post van snookdogg85
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziektopic #5
rare kwast
495 05-10-2006 17:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Twee arrestaties in trein bij A'dam
T_ID
172 15-11-2005 15:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokkanen zijn de dupe van het minder vaak vermelden van afkomst door kranten.
achkomopzeg7
96 07-03-2005 21:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Belang van Limburg
Bluesman
11 18-05-2004 10:37
Werk, Geld & Recht Blunders op werk!
M. Arnoldi
18 09-08-2003 10:14
ARTistiek Wat vinden jullie ervan?
star9
11 09-04-2002 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.