Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 18:43
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Titel lijkt me duidelijk, ik heb weleens gehoord dat vitamine B slikken schijnt te helpen, iemand meer info hieromtrent?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 04-10-2005, 18:57
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Heb ik ook gehoord, was bij mij niet zo. Volgens mij. Veel water drinken helpt beter.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 04-10-2005, 19:13
Timmy
Avatar van Timmy
Timmy is offline
ik ben naar een huidarts gegaan.. en niet eens speciaal voor acne... gewoon voor een plek op me arm... en toen vroeg hij of hij ook iets zal voor schrijven tegen mijn acne... en ik heb nu helemaal nergens meer last van........
__________________
Keep Holland Beautifull, Get Tattooed!!!
Oud 04-10-2005, 19:26
Estar
Estar is offline
Biergist, dat zuiverd je bloed.
Oud 04-10-2005, 19:50
Verwijderd
Een overdosis vitamine A werkt goed tegen acnee. Hier is namelijk ook het medicijn roacutane op gebasseerd.
Verder heb ik eigenlijk nog nooit iets gehoord over een andere vitaminen die goed zou werken tegen acnee.

Biergist, zou kunnen werken, maar bij mij had dat geen enkel effect.
Oud 04-10-2005, 21:35
devilcat
devilcat is offline
het beste werk



vitamine B !!!


goed voor huid en haar.
heb je nou littekens door de acne, smeer er dan wat vitamine E vreme op.

Succes.

en anders aan de Diane35 pil.
Of als het heel erg is anitbiotica..
Oud 04-10-2005, 21:42
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Een man aan de diane pil?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 04-10-2005, 21:58
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
x-ViXeN-x schreef op 04-10-2005 @ 22:42 :
Een man aan de diane pil?
Kan hij eindelijk is aan grote borsten zitten.









Zijn eigen
Oud 05-10-2005, 00:31
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
bij de ene werkt dit, bij de ander dat.
acne is persoonlijk, de een ziet in een creme de verlossing en bij de ander werkt niets.

een duidelijk antwoord op je vraag zul je dus oo nooit krijgen.
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 05-10-2005, 11:42
FLuKee
FLuKee is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 04-10-2005 @ 19:43 :
Titel lijkt me duidelijk, ik heb weleens gehoord dat vitamine B slikken schijnt te helpen, iemand meer info hieromtrent?
Vitaminen zijn slechts geindiceerd bij ziekten die veroorzaakt worden door een vitaminetekort. Acné is niet het gevolg van vitaminetekort, dus helpt het ook niet.

Allemaal pure marketing, "vitaminen zijn 'hot', dus laten we ze maar overal insteken, dan verkoopt het wel". En de mensen maar kopen..
Oud 05-10-2005, 11:47
FLuKee
FLuKee is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-10-2005 @ 20:50 :
Een overdosis vitamine A werkt goed tegen acnee. Hier is namelijk ook het medicijn roacutane op gebasseerd.
Vitamine A als dusdanig wordt niet gebruikt bij acné. Roaccutane is een synthetisch derivaat dat eigenlijk nog weinig met de vitaminefunctie te maken heeft. Het heeft trouwens behoorlijk zware neveneffecten, en wordt slechts gebruikt als andere behandelingen niet baten.
Oud 05-10-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
FLuKee schreef op 05-10-2005 @ 12:42 :
Vitaminen zijn slechts geindiceerd bij ziekten die veroorzaakt worden door een vitaminetekort. Acné is niet het gevolg van vitaminetekort, dus helpt het ook niet.

Allemaal pure marketing, "vitaminen zijn 'hot', dus laten we ze maar overal insteken, dan verkoopt het wel". En de mensen maar kopen..
acné kán gevolg zijn van een vitaminetekort maar meestal is het dat niet.
Oud 05-10-2005, 14:46
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
zeer verschillend hoe je lichaam erop reageert, de een heeft veel baat bij biergist, de ander (dames dan) aan de diane pil, en ik heb ook wel s gehoord van iamnd die veel had aan citrus vruchten, het vitamine c dus

mijn eigen ervaring is dat niets helpt en dat t gewoon uit moet rasen, veel zon kan littkens iets minder zichtbaar maken en ze puistjes wat uitdrogen, maar om te zeggen dat t een wondermiddel is........... nope.....erg jammer
Oud 08-10-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
FLuKee schreef op 05-10-2005 @ 12:47 :
Vitamine A als dusdanig wordt niet gebruikt bij acné. Roaccutane is een synthetisch derivaat dat eigenlijk nog weinig met de vitaminefunctie te maken heeft. Het heeft trouwens behoorlijk zware neveneffecten, en wordt slechts gebruikt als andere behandelingen niet baten.
Nee, maar het is wel gebasseerd op vitamine a. Daarnaast mag je bijvoorbeeld wanneer je roacutane slikt geen vitamine a slikken, er kan hypervitaminosis A optreden.
Dus voor het gemak had ik het even zo gezegd, ik weet dat het niet echt correct was.

-het is dan wel troep, maar werkt wel -
Oud 26-01-2007, 10:51
Maresha
Maresha is offline
Citaat:
Estar schreef op 04-10-2005 @ 20:26 :
Biergist, dat zuiverd je bloed.
is nooit bewezen
Oud 26-01-2007, 11:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
Maresha schreef op 26-01-2007 @ 11:51 :
is nooit bewezen
En ook niet dat biergist dat niet doet. En zolang er mensen zijn waarbij het wel werkt kun je het altijd proberen
Oud 26-01-2007, 11:22
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
beetje grote up
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.