Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2012, 10:58
Illumnia
Illumnia is offline
Hallo,

Ik zit met een enorme K.U.T situatie.
Voordat ik begin ga ik even namen geven voor de mensen.
- Meisje: Verliefd op jongen 1 en 2
- Jongen 1: vriend van meisje
- Jongen 2: Single jongen

Mijn vriendin (meisje) is een goede vriend van mij. Wij kunnen elkaar alles vertellen totdat ze met een raar geheim kwam.
Ze heeft op dit moment een relatie met Jongen 1. Ze houd heel veel van hem en ik hoop hij ook van haar. Maar mijn vriendin heeft tegelijkertijd gevoelens voor Jongen 2. Maar ik ben bi en heb ook wat gevoelens voor hem. Dit is nogal moeilijk uit te leggen.
Dit kan ik haar dus niet uitleggen en ik heb tegen haar gezegd dat ze moet afwachten totdat ze de juiste beslissing kan nemen. Jongen 2 is gewoon echt een aardige jongen. Hij is knap en heeft een mooi lichaam. Hij is zeg maar anders dan andere jongens. Elke jongen is meestal heel macho en probeert op te vallen. Jongen 2 is niet verlegen of zo, maar hij geeft geen indruk dat hij 100% hetero is. Daarom zie ik mijn kans wel liggen. Maar aangezien mijn vriendin heel veel van Jongen 1 houd, denk ik dat ik er geen problemen me ga krijgen als ik met Jongen 2 om ga, maar wat nou als ze denkt dat er meer achter zit?

Altijd als mijn vriendin bij Jongen 1 in de buurt is, doet ze heel normaal.
Als ze bij Jongen 2 in de buurt is, dan word ze helemaal verlegen en gaat ze lachen om totaal niets?
Ze heeft ook tegen mij gezegd dat ze Jongen 2 leuker vind dan Jongen 1, maar ze wil het niet uitmaken voor een ander aangezien je dan een reputatie krijgt als een hoer/slet.
Maar ik weet nu echt niet wat ik en mijn vriendin moeten doen. Ze heeft al eerder met een jongen gehad die ik ook half zag zitten. Toen zijn we er uitgekomen om goed met elkaar te praten. Maar daarna kregen we erge ruzie.

Niemand in de HELE wereld weet dat ik bi ben en dat wil ik ook zo houden. Zo kan ik mijn eigen keuzes nog behouden. Ik heb dus al eens gevoelens gehad voor een jongen, maar ik ben nog steeds niet helemaal er uit over mijn sekse.
Ik vertel dit verhaal misschien wel een beetje op een 'vage' manier, maar ik weet niet hoe ik dit uit moet leggen. Je zult er maar iets van moeten maken.

Wat ook nog zo is. Ik ben bang dat als ze met Jongen 2 krijgt, dat ik dan jaloers word en boos op haar ga reageren. Maar wat ik wel heb. Dit klinkt misschien wel raar. Maar als ik goed naar relaties kijk, kan ik zeg maar zien of het iets word of niet. Ook al kijken ze elkaar zo lief aan als maar kan en praten ze met koos naampjes en alles. Dan kan ik toch zien of er iets is. Dat iets is er dus totaal niet tussen mijn vrienden en Jongen 1.

Help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2012, 11:08
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Zoals ik het uit dit gesprek opmaak, valt je vriendin niet echt meer op jongen 1 maar op jongen 2? Maar ze heeft nog met jongen 1. En jij wil met jongen 2? Kan dan toch prima niet waar?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 11:49
Verwijderd
Mijn god wat een verschrikkelijke dosis puberretoriek. Als je elkaar alles kan vertellen dan overleg je gewoon wie wat doet. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 11:51
Illumnia
Illumnia is offline
Citaat:
Zoals ik het uit dit gesprek opmaak, valt je vriendin niet echt meer op jongen 1 maar op jongen 2? Maar ze heeft nog met jongen 1. En jij wil met jongen 2? Kan dan toch prima niet waar?
Als je het goed gelezen hebt valt zij ook op jongen 2.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 11:52
Illumnia
Illumnia is offline
Citaat:
Mijn god wat een verschrikkelijke dosis puberretoriek. Als je elkaar alles kan vertellen dan overleg je gewoon wie wat doet. Klaar.
Dit soort reacties zijn dus nutteloos...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 12:02
Verwijderd
Waarom? Je kan met haar over alles praten zeg je, nou, praat erover met haar?

Citaat:
Maar wat ik wel heb. Dit klinkt misschien wel raar. Maar als ik goed naar relaties kijk, kan ik zeg maar zien of het iets word of niet. Ook al kijken ze elkaar zo lief aan als maar kan en praten ze met koos naampjes en alles. Dan kan ik toch zien of er iets is.
Nee dat kan je niet. Sowieso heeft het geen enkel nut om zo te denken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 13:07
Illumnia
Illumnia is offline
Citaat:
Waarom? Je kan met haar over alles praten zeg je, nou, praat erover met haar?


Nee dat kan je niet. Sowieso heeft het geen enkel nut om zo te denken.
Soms kun je elkaar niet alles vertellen.

Tot nu toe heb ik het elke keer nog goed gehad. op 1 na.
En hoe zou jij kunnen weten of het nou wel of niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 13:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je niet wil dat iemand op de wereld weet dat je bi bent ga je ook niks krijgen met jongen 2. Als meisje geen gevoelens meer heeft voor jongen 1 moet ze het uitmaken, ze is verliefd op iemand anders en het is niet eerlijk tegenover jongen 1 om nog langer bij hem te blijven. Als ze bang is een reputatie als slet te krijgen moet ze niet meteen met jongen 2 naar bed gaan, dan loopt het verder echt wel los. Is er uberhaubt sprake van dat jongen 2 iemand van jullie leuk vindt? Zo niet, dan maak je je nu heel erg druk om niks. Zo ja, kijk dan eens wie hij leuk vindt. Je kan proberen werk van hem te maken, maar als hij niet op jongens valt/jou niet leuk vindt, dan heb je dat te accepteren. Hetzelfde geldt voor als hij je vriendin leuk vindt en zij wat krijgen, dan moet jij ook niet jaloers gaan lopen doen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Soms kun je elkaar niet alles vertellen.
Nou, dit lijkt me een prima zaak om wel te vertellen. Als je tot nu alles wel kon vertellen zou ik niet weten waarom je hier daarmee stopt.
Citaat:
Tot nu toe heb ik het elke keer nog goed gehad. op 1 na.
Op jouw leeftijd lopen vrijwel alle relaties na een korte duur stuk. Er is niets bijzonders aan dat 'voorspellen'.
Citaat:
En hoe zou jij kunnen weten of het nou wel of niet waar is.
Common sense. Zoiets valt niet zo te observeren. Daarnaast klinkt het als een flinke dosis jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 17:17
Illumnia
Illumnia is offline
Citaat:
Als je niet wil dat iemand op de wereld weet dat je bi bent ga je ook niks krijgen met jongen 2. Als meisje geen gevoelens meer heeft voor jongen 1 moet ze het uitmaken, ze is verliefd op iemand anders en het is niet eerlijk tegenover jongen 1 om nog langer bij hem te blijven. Als ze bang is een reputatie als slet te krijgen moet ze niet meteen met jongen 2 naar bed gaan, dan loopt het verder echt wel los. Is er uberhaubt sprake van dat jongen 2 iemand van jullie leuk vindt? Zo niet, dan maak je je nu heel erg druk om niks. Zo ja, kijk dan eens wie hij leuk vindt. Je kan proberen werk van hem te maken, maar als hij niet op jongens valt/jou niet leuk vindt, dan heb je dat te accepteren. Hetzelfde geldt voor als hij je vriendin leuk vindt en zij wat krijgen, dan moet jij ook niet jaloers gaan lopen doen.
Jongen 2 is net zoals ik bi alleen weet ik niet welke kant hij het meeste op gaat.
Daar kom ik vanzelf wel achter. Hij is degelijk op een van ons 2 aangezien hij ons allebei 'te' vaak aan kijkt.
Als zij met hem krijgt, is er een kans dat ik jaloers word. niet dat ik het ga worden. Dat zal precies andersom ook gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 17:19
Illumnia
Illumnia is offline
Citaat:
Op jouw leeftijd lopen vrijwel alle relaties na een korte duur stuk. Er is niets bijzonders aan dat 'voorspellen'.

Common sense. Zoiets valt niet zo te observeren. Daarnaast klinkt het als een flinke dosis jaloezie.
Welke leeftijd schat je überhaupt in van mij?

Dat het niet goed te observeren is, is niet direct de conclusie dat het onmogelijk is. ik zeg toch ook niet dat dat in 1 dag direct te zien is...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 18:39
Verwijderd
13.

Klopt, het blijft ook gewoon speculatie. M.a.w; wat jij 'denkt' dat het gaat worden doet niet heel erg terzake. Hartstikke leuk dat je het 'bijna altijd' goed hebt maar dat zegt verder niets.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 18:42
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als zij met hem krijgt, is er een kans dat ik jaloers word. niet dat ik het ga worden. Dat zal precies andersom ook gebeuren.
Wat?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 20:18
Illumnia
Illumnia is offline
Citaat:
13.

Klopt, het blijft ook gewoon speculatie. M.a.w; wat jij 'denkt' dat het gaat worden doet niet heel erg terzake. Hartstikke leuk dat je het 'bijna altijd' goed hebt maar dat zegt verder niets.
Waarom schat je mij in die leeftijd?

Als het er verder niets mee te maken heeft, waarom haak je er dan toch zo ver op in?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 21:07
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Waarom schat je mij in die leeftijd?

Als het er verder niets mee te maken heeft, waarom haak je er dan toch zo ver op in?
Je gaat er zelf nu nog steeds op door, just sayin'

OT: Zij heeft een relatie met jongen1, dus ik zou niet weten waarom jij niks zou mogen proberen bij jongen2. Je merkt vanzelf wel of hij dat kan waarderen of niet. Rekening gaan houden met je vriendin, terwijl die zelf nog een vriend(je) heeft, maar in de tussentijd eigenlijk een andere jongen leuk vindt, gaat niks opschieten natuurlijk. Je kunt niet met iedereen rekening gaan houden.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 01:48
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Jezus, wat een verhaal.

Ten eerste moet je vriendin het uitmaken met haar vriend, want ze vindt hem niet meer leuk én heeft gevoelens voor een ander. En als ze geen slet wil zijn, moet ze niet tien minuten later met een ander gaan neuken.

Ten tweede kun jij nooit een relatie krijgen met die jongen als je niemand wilt vertellen dat je bi bent. En zelfs als je wel iets met hem krijgt, dan komen mensen er vanzelf wel achter, lijkt me.

Ten derde vind ik het nogal vreemd dat hoe jij zeker lijkt te weten dat hij verliefd is op "één van jullie" omdat hij "te vaak" naar "jullie" kijkt. Is hij dan verliefd op jullie beiden?

Nou ja, goed. Het lijkt me belangrijk om eerst eens eerlijk te zijn naar die vriendin van je, want als je over dit soort dingen niet eens met haar kunt praten is jullie vriendschap ook niet echt geweldig. Daarna lijkt het me wel handig dat je er eens echt achterkomt of jij (of één van jullie überhaupt) wel een kans maakt bij die jongen, want zo niet, dan is al dit gezeur sowieso nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 09:16
Verwijderd
Het valt me op dat veel mensen hier van mening zijn dat door een verliefdheid gelijk een relatie verbroken moet worden. Misschien kan Meisje het best even verliefd zijn op Jongen2, en er niets mee doen, en gelukkig zijn met haar Jongen1. Ze zou het ook met haar Jongen1 kunnen bespreken...

En voor jouzelf, tja bespreek het met je Meisje, want ja als het een vriendin van je is zou je ook je diepere gevoelens moeten kunnen delen toch?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 09:53
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hou oud ben je dan? Dit probeer ik al een tijdje te achterhalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Geheime relatie?
LindaLovebaby
7 03-06-2009 09:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Liefde & Relatie die leuke jongen of vriendin
angel--1987
14 08-09-2005 20:26
Liefde & Relatie Uitgaan...
-Melody-
30 30-09-2004 15:18
Liefde & Relatie Jongens zijn echt ingewikkeld!
kaarinetjuh
60 19-08-2003 16:00
Liefde & Relatie Wat zoek jij in 'n vriend/vriendin?
Methuselah
81 24-01-2003 00:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.