Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2018, 20:57
Brownie29
Brownie29 is offline
Hoi,
Ik snap al een tijdje met een meisje ik ken haar via een vriendin van mij maar daarvoor heb ik haar nooit eerder gesproken, nadat we elkaar hadden gesproken hebben we elkaar gezien op feestjes en hebben we daar gezellig gekletst wat zij ook vond. Ik had een roddel over haar gehoord dat ze gezoend had met een meisje en dit klopte want ik heb het haar gevraagd, ze zei tegen mij dat het haar vast nog een keer zou gebeuren en dat ze dat niet erg vond, maar ik zou graag dichter bij haar willen komen alleen heb geen idee hoe en wil ook wel beetje flirten met haar op snap maar geen idee of zij dat door zou hebben, dus tipss zijn welkom.

Laatst gewijzigd op 30-04-2018 om 14:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2018, 14:09
Verwijderd
Ga je toch een beetje kletsen op snap ofzo toch. Weet je ook of ze überhaupt op mannen valt. (Ben je een jongen?)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:11
Brownie29
Brownie29 is offline
Citaat:
Ga je toch een beetje kletsen op snap ofzo toch. Weet je ook of ze überhaupt op mannen valt. (Ben je een jongen?)
Ja ik snap al best lang lang met haar maar wil haar laten merken dat ik meer wil, ja ze valt op mannen en nee ben een meisje.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:19
Verwijderd
Vraag haar eens uit? Of ben je nog niet zo ver? Ik ben zelf veel beter in flirten IRL.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:32
Brownie29
Brownie29 is offline
Citaat:
Vraag haar eens uit? Of ben je nog niet zo ver? Ik ben zelf veel beter in flirten IRL.
Ja ik heb haar ook gevraagd of ze keertje mee gaat naar de bios maar ze geeft beetje onduidelijk antwoord en heb al een keertje gevraagd om te chillen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 14:49
Verwijderd
Dan kun je er vanuit gaan dat ze geen interesse heeft en zou ik er geen moeite meer in steken als ik jou was. Jammer maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 15:07
Brownie29
Brownie29 is offline
Citaat:
Dan kun je er vanuit gaan dat ze geen interesse heeft en zou ik er geen moeite meer in steken als ik jou was. Jammer maar helaas.
Hoe kun je daar nu al zo snel vanuit gaan ? We praten pas een paar weken en als we elkaar zien op feestjes kunnen we goed met elkaar praten
Met citaat reageren
Oud 30-04-2018, 15:17
Verwijderd
Omdat ze "onduidelijk" antwoordt op je vragen om iets te doen. Het kan natuurlijk zijn dat jij onduidelijke vragen stelt, of dat ze gewoon onhandig antwoordt of zo, maar best interesse heeft. Dat weet ik inderdaad niet. Maar als je zo stelt dat je meerdere keren gevraagd hebt om iets te doen en je krijgt geen duidelijk antwoord, dan is dat eigenlijk een heel duidelijk antwoord.

Als ze daar zin in zou hebben, zou ze wel enthousiast reageren.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2018, 04:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb connecties met superleuke vrouwen misgelopen omdat ik gewoon niet wist hoe ik met hun aantrekkingskracht moest omgaan. Er zijn zo weinig voorbeelden van lesbische relaties, alles en iedereen is doordrongen van heteronormen. Als student en scholier raakte ik eigenlijk gewoon direct geklutst als een meisje mij mee uitvroeg. Terwijl ik tegelijkertijd wel soms met meisjes zoende, en ook weleens seks met ze had.

TS: Ik zou het idee van daten even loslaten, want afspreken ziet ze kennelijk niet zitten. Maar misschien kun je toch dichter bij elkaar komen. Gewoon door met elkaar te praten, en haar vaker tegen te komen op feestjes. Misschien af en toe een compliment of wat langer oogcontact. En een goed gesprek over hoe je erachterkomt dat je (ook) op vrouwen valt kan ook geen kwaad.

Verder kun je niet zo veel, denk ik, behalve ronduit tegen haar bekennen dat je haar wel ziet zitten. Bij mij had dat misschien wel geholpen, want ik vond sommige van de meisjes die mij probeerden uit te vragen echt wel leuk. Een directe aanpak had mij dan wakkergeschud, terwijl een 'zullen we eens koffie drinken <verliefde staar>' mij verward en inactief maakte. Maar dat is wel riskant, hoor. Want eigenlijk was ik er ook gewoon nog niet klaar voor. En voor hetzelfde geld vindt ze jou niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2018, 12:20
Verwijderd
Zou het ook kunnen zijn dat zij zelf nog niet precies weet of ze nu op meisjes valt en/of op jongens? Met name omdat er een roddel ging dat ze met een meisje gezoend had en dat niet erg vond en vast nog een keer zou kunnen gebeuren. Weet zij dat je op vrouwen valt?

Ik kan me voorstellen dat als zij er nog niet helemaal over uit is, dat het voor haar makkelijker zou zijn om met een hetero-vrouw af te spreken, om geen hoop te geven oid.

Wat zegt ze precies als je het haar voorstelt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Interessant wetenschappelijk nieuws zonder discussiewaarde a la tiswah.
Relief
86 30-11-2010 16:26
Verhalen & Gedichten [verhaal] Patty op Kostschool
jansepansekever
6 24-03-2006 20:39
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid
xxesther
20 07-06-2004 19:58
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid
Ieke
0 09-04-2004 14:44
Levensbeschouwing & Filosofie Openbaringen !!!
leonkorn
62 22-03-2003 16:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.