Oud 08-02-2008, 23:20
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
En bovendien zijn we natuurlijk drie spelleiders
De spelleiders kunnen echt goed schrijven!

En ik vind het niet leuk dat er alweer een dorpeling uit is.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 08-02-2008, 23:55
Verwijderd
was lisaaah de cupido??
Oud 09-02-2008, 00:01
Verwijderd
Jep, helemaal.
Oud 09-02-2008, 00:23
Verwijderd
Nou, dat verklaart dan alles.
Oud 09-02-2008, 00:24
Verwijderd
leg uit...
Oud 09-02-2008, 00:26
Verwijderd
laat die beerput alsjeblieft dicht. en stefenootje, je bent dood. i hate to break it to you, maar de regels zijn dat je dan gewoon je mond houdt. en hoe vervelend je mij ook vindt, ik heb wel gelijk wat dit betreft.
Oud 09-02-2008, 00:48
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik blijf de pip-stemmers verdacht vinden en nu is gebleken dat Uice dorpeling was, wordt de rest van het rijtje (voor mij althans) steeds verdachter.

neko*
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV
zoemzoem


Waarschijnlijk ga ik weer voor Neko, maar ik denk er nog even over na.
__________________
Wark!
Oud 09-02-2008, 00:49
Verwijderd
ik vind eos wel verdacht stil

[edit] laat ik hier een semi-zinvolle post van maken. ik heb eigenlijk geen idee wie ik verdacht moet vinden. pip-stemmers, mede-gelijkspellers... allemaal één pot nat wat mij betreft, want dat zijn zo veel mensen dat het eigenlijk niet echt de kans vergroot een wolf, heks of verrader te pakken...

neko en fantome vind ik niet bijster verdacht. zoemzoem is meestal vrij rustig. allurev vind ik ook niet echt een bedreiging. topdrop is wat dat betreft volgens mij de enige die zou kwalificeren voor een stem, maar ook hem vind ik niet opvallend. bijster klote dus, want erg wijzer ben ik niet geworden van alle posts en voorgaande rondes...

[edit2] ik denk dat ik dus maar voor een stil iemand ga, saai, maar misschien wel effectief. het maakt sowieso het spel interessanter. na een kleine loting in mijn hoofd wordt het krynn...

Laatst gewijzigd op 09-02-2008 om 01:00.
Oud 09-02-2008, 01:03
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
jah ik zie ook geen verdachten meer Ik vond neko* eerst een beetje verdacht, maar haar posts komen oprecht op me over. Verder heb ik zo het gevoel dat de wolven in hebben gepland dat ze nu dood gaat en zij nog een ronde buiten schot blijven.

Ik ga voor lucky luciano. Waarom? Geen idee, ik moet toch iemand kiezen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-02-2008, 02:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Verder heb ik zo het gevoel dat de wolven in hebben gepland dat ze nu dood gaat en zij nog een ronde buiten schot blijven.

.
dat is ook al door mijn hoofd geschoten. Hoewel ik Neko wel erg verdacht vind. Maar ik heb wel gedacht van: ja, misschien is dit wel allemaal zo gepland. Maar ik wil toch op 1 van de Pippeloen-stemmers stemmen omdat ik echt wel denk dat daar een wolf in zit. En tot nu toe staat Neko van dat rijtje nog steeds op nr. 1 voor mij. Dus als er vandaag geen baanbrekende theorieen komen dan stem ik weer op Neko
Oud 09-02-2008, 09:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Coolkast
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***


Sorry, jullie maken geen lijstjes
En ik ben helemaal niet benieuwd waarom Lisaaah mij geliefde heeft gemaakt
__________________
<):o)
Oud 09-02-2008, 10:30
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik weet niet of ik vanavond op tijd terug ben, dus ik stem nu alvast op Neko.


Coolkast
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje
***ailá***
__________________
Wark!
Oud 09-02-2008, 10:40
Krynn
Krynn is offline
Beh, weer een dorpeling

De Pippeloenstemmers zijn idd nog steeds verdacht...hoe had het anders gelijkspel kunnen worden toen?

Maar op welke van de 5...

...TopDrop switchte om zichzelf te redden, dus zo verdacht vind ik 'm niet op basis van de Pip-ronde...verder post-ie wat staccato en vaagjes maar zo loopt er minstens nog één rond. Dus nee.
...Fantome werd verdacht gemaakt, maar alleen omdat ze zogezegd te enthousiast aan het posten was. Maar dan die post die TopDrop quootte...meh. Neh.
...Neko* wordt verdacht gemaakt omdat ze minder actief zou zijn dan anders. Ik zou het niet weten. Twijfel vooral of ik op haar moet stemmen of niet omdat anderen die haar blijkbaar beter kennen haar verdacht vinden; puur op haar posts afgaand vind ik haar niet zo verdacht. Met de groep meegaan of niet? Meh!
...zoemzoem...daar krijg ik geen hoogte van. Veranderde haar stem in de Pip-ronde laat, maar om gelijkspel te voorkomen oid is dat zo gek helemaal niet. Verder valt ze me gewoon niet zo op? Je kan roepen dat dat een goeie wolventactiek is...maar...nee.
...AllureV dan. In de eerste ronde had ze gelijkspel kunnen maken, waaruit we dan weer de eerste hints voor het pakken van de slechteriken hadden kunnen halen. Dat deed ze niet onder de noemer 'foutje bedankt', maar ondertussen...meh meh meh. Ik hou het maar op haar, denk ik...

...hoewel ik het dus eigenlijk ook niet weet...maar ik moet wel nu stemmen

Coolkast
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***

AllureV
Krynn
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 09-02-2008, 11:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Zeg kazet, waar blijft je theorie? Je had beloofd om er eentje te posten.

Ik vind het trouwens ook vreemd dat je niet bent opgegeten. Roepen dat je een theorie hebt, maar je mond stijf dichthouden tot de eetronde voorbij is, maakt je nogal een interessant doelwit om op te eten. Gek genoeg ben je niet opgegeten.

Hopen dat de tovenaar het maar voor je oplost is ook niet slim; die denkt misschien anders dan jij. Of probeerde je de tovenaar uit te lokken om je te beschermen? Zodat jij als wolf lekker je gangetje kon gaan? Hoe zit dat precies?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-02-2008, 11:21
Verwijderd
Ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen! (net als iedereen)

Ik vind niemand eigenlijk verdacht, maar ik moet kiezen, dus ik ga ook voor neko*


Coolkast
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***
Coolkast

AllureV
Krynn
Oud 09-02-2008, 12:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Wat denken jullie trouwens van Martino87. Het is wel opvallend vaak dat hij niet bij kon lezen, hij heeft zowat alleen maar dat soort dingen gepost en nooit iets écht toevoegends gezegd.
Ik denk dat ik mijn stem toch nog wijzig van Coolkast naar Martino87, maar weet niet of het wat uithaald als ik de enige ben die hem verdenk?
dus:

Martino87
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***
Coolkast

AllureV
Krynn

[edit] ik heb net mn stem definitief veranderd in Martino87. puur op de gok, weet niet of het wat uithaald namelijk, omdat iedereen redelijk verschilt in mening enzo, behalve dan naar Neko*, maar ik verdek haar echt niet. Anyway, moet zo naar mn werk en ben vanavond pas om 23 uur weer terug. dus vandaar al een definitieve stem[/edit]
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 09-02-2008 om 12:35.
Oud 09-02-2008, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Zeg kazet, waar blijft je theorie? Je had beloofd om er eentje te posten.

Ik vind het trouwens ook vreemd dat je niet bent opgegeten. Roepen dat je een theorie hebt, maar je mond stijf dichthouden tot de eetronde voorbij is, maakt je nogal een interessant doelwit om op te eten. Gek genoeg ben je niet opgegeten.

Hopen dat de tovenaar het maar voor je oplost is ook niet slim; die denkt misschien anders dan jij. Of probeerde je de tovenaar uit te lokken om je te beschermen? Zodat jij als wolf lekker je gangetje kon gaan? Hoe zit dat precies?
Vorige pagina, kerel.
Oud 09-02-2008, 12:56
Verwijderd
Martino87
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***
Coolkast

AllureV
Krynn

coolkast
Katje

Bij gebrek aan een beter idee stem ik maar weer op coolkast.
Oud 09-02-2008, 12:58
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Hopen dat de tovenaar het maar voor je oplost is ook niet slim; die denkt misschien anders dan jij. Of probeerde je de tovenaar uit te lokken om je te beschermen? Zodat jij als wolf lekker je gangetje kon gaan? Hoe zit dat precies?
Omg, dat zou zo slim zijn... Ik zou volgens mij de meest klunzige tovenaar ooit zijn, want dit soort dingen zou ik totaal niet oppikken
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 09-02-2008, 15:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen,
doe maar rustig aan met stemmen vanavond (wel gewoon vóór 20.30 uur natuurlijk), mijn afspraak vanavond gaat niet door, dus ik heb (bijna) alle tijd om rustig het verhaaltje af te schrijven.
Groetjes en kusjes van Minke.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-02-2008, 15:18
Verwijderd
Ik ga dan toch maar voor Neko*, om de kans op gelijkspel te verkleinen.
Oud 09-02-2008, 15:35
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
huh? gelijkspel te voorkomen?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 09-02-2008, 15:53
Verwijderd
Er zijn een hoop mensen die (nog) niet gezegd hebben waar ze op stemmen.
Oud 09-02-2008, 18:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat denken jullie trouwens van Martino87. Het is wel opvallend vaak dat hij niet bij kon lezen, hij heeft zowat alleen maar dat soort dingen gepost en nooit iets écht toevoegends gezegd.
Ik heb al aan het begin gepost dat ik een paar dagen weg ben geweest, en daarbij heb ik komende week praktijktoetsen, dus heb ik nog wat meer dingen dan alleen het ww-spel aan mn hoofd.

Het wordt TopDrop voor mij. Geen solide theorie ofzo, meer een gevoel en een gok.

Martino87
~~Fantôme~~

TopDrop
Kazet Nagorra
Martino87

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***
Coolkast

AllureV
Krynn

coolkast
Katje
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2008, 18:22
Verwijderd
nou, de wolfjes krijgen genoeg keuze geloof ik. en ik zou best mijn stem willen wijzigen, maar ik weet echt niet naar wie
ik ga zo ook weg, lekker uit eten, dus ik denk dat ik het maar gewoon zo laat...
Oud 09-02-2008, 18:39
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Martino87
~~Fantôme~~

TopDrop
Martino87
zoemzoem

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***
Coolkast
Kazet Nagorra

AllureV
Krynn

coolkast
Katje

Ik ga met Martino mee, nog steeds vanwege dat TopDrop wrsl de andere gelijkspelpersoon was.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 09-02-2008, 18:46
Lethe
Lethe is offline
Gelukkig, ik ben nog op tijd thuis om te stemmen.

Ik stem op Neko, gezien de lijst heeft het niet veel zin om op iemand anders te stemmen.
__________________
Nice
Oud 09-02-2008, 18:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga dan toch maar voor Neko*, om de kans op gelijkspel te verkleinen.
Neko* was toen de enige met meerdere stemmen. Beetje raar, maar goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Neko* was toen de enige met meerdere stemmen. Beetje raar, maar goed.
Daar is niets raar aan, zoals ik heb gezegd waren er veel mensen die nog niet gestemd hadden.
Oud 09-02-2008, 19:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lieve mensen,
doe maar rustig aan met stemmen vanavond (wel gewoon vóór 20.30 uur natuurlijk), mijn afspraak vanavond gaat niet door, dus ik heb (bijna) alle tijd om rustig het verhaaltje af te schrijven.
Groetjes en kusjes van Minke.
Ik schrok al omdat ik het vergeten was

Ik stem ook op Neko.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-02-2008, 19:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Martino87
~~Fantôme~~

TopDrop
Martino87
zoemzoem

Krynn
sterrenmeisje

Lucky Luciano
Daboman

Neko*
Flowtje?
***ailá***
Coolkast
Kazet Nagorra
AllureV
TopDrop
Eye of Sauron

AllureV
Krynn

coolkast
Katje
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-02-2008, 21:15
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Top-’2sik’-Drop was de wanhoop nabij. “Aan iedere sik een andere chick”, was altijd zijn motto geweest, maar nu hadden allebei zijn sikken achter elkaar al een blauwtje gelopen… Eerst was Stefenootje gezwicht voor Lucky’s likpraktijken, en vervolgens was Lis A. niet komen opdagen op hun afspraakje…
Ook Lucky Luciano had betere dagen gehad. Sinds het wonderbaarlijke voorval met de hond, moest hij op één been door het leven gaan. In het ziekenhuis hadden ze zijn rechterbeen moeten amputeren, onder het toeziend oog van een watertandende Martino.
Dit vreselijke verlies moest hij natuurlijk compenseren, en alleen zijn onovertroffen oorbefsessies waren niet genoeg meer voor de veeleisende dames in het dorp.
Niet geheel onverwachts kwamen beide mannen op het idee om elkaar door deze donkere periode in hun leven heen te slepen, en bovenal wat van elkaar te leren. En zo kon TopDrop vijf uur later bíjna net zo goed oorbeffen als Lucky, en ging Lucky vijf sikken rijker naar huis. Had hij ook maar vijf tongen, dan kon hij alle vijf chicks tegelijk kunnen oorbeffen. “Maar ja, je kon niet alles hebben,” dacht hij en hij hield weer heel erg veel van zichzelf.

De zusjes Krynn en Aila werden de nieuwe prooien van de twee hitsige mannen. Alsof de meisjes nog niet genoeg hadden meegemaakt… Ze waren net gevlucht van alle gebeurtenissen binnenshuis, en het liefst hadden ze EoS verbannen uit het dorp, maar die macht hadden ze nu eenmaal niet. Ze hadden hem dus maar in de slaapkamer van mama Pip opgesloten, zodat hij fijn de lakens kon besmeuren. Nu was het weer tijd voor de meisjes om grapjes met dieren uit te halen, want ruzie met de dierenposse was wat ze het liefste hadden. Het kón haast geen toeval zijn dat er net op dat moment een dikke kip voorbij kwam lopen. Ze grepen hem bij zijn nekveren en deden er van alles mee dat God ongetwijfeld verboden had, als hij maar zo creatief was geweest om überhaupt op die ideeën te komen.
Agent Daboman fietste zijn controletochtje door het dorp. Hij raakte regelmatig een lantaarnpaal of prullenbak, want hij was er met z’n gedachten helemaal niet bij. Hij dacht aan zijn potje dammen van vanochtend. Vijf en een half uur had het geduurd en hij was er nu ook al vijf en een half uur over aan het nadenken. Wáár was het fout gegaan? Daboman wilde het liefst de parkvijver in fietsen, zo ongelukkig was hij.
“Welaan, kijk daar!”, zei Aila tegen Krynn. “Is dat niet veldwachter Dabo op zijn rijwiel?” “Nu je het zegt!”, zei Krynn. “Hij zal onze streek met de kip niet kunnen waarderen… Wat te doen?!” Inmiddels hadden Lucky Luciano en TopDrop het tweetal bereikt en Lucky’s tong had zich al in het oor van Aila genesteld. Maar prompt kregen ze de kip in hun handen geduwd. De zusjes worstelden zich los en maakten dat ze wegkwamen.
Daar stonden de mannen dan, met de kip in hun hand, Lucky met zijn tong nog uit de mond. Ze maakten zich grote zorgen om de manipulatieve Daboman (onnodig, want Daboman lette niet op de kwajongens, hij had wel wat beters te doen), en dachten niet aan de kip. De kip zinde op wraak, na al het leed dat hem was aangedaan. Hij spaarde al zijn laatste krachten bij elkaar en beet toen alle sikken af die nog zo aanlokkelijk aan de kinnen van Lucky en TopDrop hingen…

DP, onze nieuwe anonieme crimineel, stond nog na te sidderen van zijn uitbarsting. De vrouw voor zijn voeten was onherkenbaar getrapt. Niet dat iemand haar anders wél zou hebben herkend… DP besloot zich naar die andere winkel in het dorp te begeven; de Blokker. Misschien had hij dáár meer geluk. Onderweg struikelde hij plots over een onbekend meisje. Hoewel, onbekend… er was iets dat hij herkende, maar hij kon het niet thuisbrengen… Het meisje keek naar hem op en glimlachte. “Ík ben het, drukknoopje,” zei ze. DP wist niet hoe hij het had. Zijn doodgewaande zusje stond hier ineens voor zijn neus. Ze was al in ‘Opsporing verzocht’ geweest, agent Dabo had al meerdere malen een zoektocht mét honden uitgezet. Het mocht allemaal niet baten, DP was haar al praktisch vergeten… “Ik wil met je meegaan,” zei drukknoopje. “Volgens mij ga je de Blokker overvallen. Ik doe mee, net zoals vroeger.” DP kon zijn geluk niet op. Gewapend en gebroederlijk gingen de twee de winkel binnen.
Ze was de donderpreken van haar baas, de paniekaanvallen en vooral de ‘eurokoopjes’ eigenlijk al meer dan zat, maar Neko werkte nog steeds trouw bij de Blokker, na alles wat er gebeurd was. Vandaag was het gelukkig vrij rustig geweest, maar tegen het einde van haar werkdag werd Neko’s rust heftig onderbroken. Twee gewapende mensen stormden de winkel binnen snelden op Neko af. “Geef ons geld!” werd er geroepen. Neko begon over haar hele lichaam te trillen. Dit kon ze er écht niet meer bij hebben. “Schiet op!” hoorde ze ver weg nog klinken. Ze sloeg nu echt op tilt, het werd zwart voor haar ogen en ze kon zich nog net op tijd vastgrijpen aan de kassa. De kassalade sprong open en al het geld rolde over de vloer.
“Ik moet jou niet!” zei drukknoopje. Ze pakte het eerste het beste aardappelschilmesje dat ze in de schappen kon vinden en stak er vrolijk op los, terwijl DP zijn zakken vulden. Neko stierf en langzame en pijnlijke dood; drukknoopje was nooit naar school geweest en wist mede daardoor niet waar het hart zat.


Drukknoopje, de teruggevonden zus.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten

Zo, dat werd tijd! Met Neko is de eerste weerwolf van ons heengegaan.
De wolven mogen morgen wraak nemen om dit verlies te verwerken, stemmen vóór 20.30 uur graag.
Morgen mag Dark Phoenix ons weer verblijden met zijn vertelkunsten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-02-2008, 21:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2008, 21:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Eindelijk
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-02-2008, 21:22
Verwijderd
Aha, kijk aan.
Oud 09-02-2008, 21:23
Verwijderd
whiiieee dus toch
Oud 09-02-2008, 21:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dan is Uice toch niet voor niets gestorven Ik merkte haar afwezigheid als eerste op maar hij viel haar echt als eerste aan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-02-2008, 21:52
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeuj, hup dorpelingen!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 09-02-2008, 22:12
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Eerste weerwolf eruit!
__________________
Wark!
Oud 09-02-2008, 23:37
Verwijderd
kassa! $$
Oud 10-02-2008, 00:40
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
netjes hoor op naar het volgende wolfje
Oud 10-02-2008, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Dan is Uice toch niet voor niets gestorven Ik merkte haar afwezigheid als eerste op maar hij viel haar echt als eerste aan.
*verkapte "hallo, ik heb de weerwolf aangewezen"-post*

netjes neko* . ik dacht echt niet dat je een wolf was!! maar ik ben wel blij dat de eerste wolf eruit is hihihi
Oud 10-02-2008, 01:33
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
netjes neko* . ik dacht echt niet dat je een wolf was!! maar ik ben wel blij dat de eerste wolf eruit is hihihi
totally agree on this
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 01:42
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Yay! Mijn onbetaalde verlof zit er weer op en meteen is er een weerwolf dood
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 10-02-2008, 02:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb al aan het begin gepost dat ik een paar dagen weg ben geweest, en daarbij heb ik komende week praktijktoetsen, dus heb ik nog wat meer dingen dan alleen het ww-spel aan mn hoofd.
ik zie nu pas dat je uberhaubt gereageerd had op mijn verdenking naar jou toe.
had je niet hoeven doen, want niemand vond je toch verdacht, maar wel zo aardig
mja, maar wie dan? Eye of Sauron?
anyway, eerst weer eetronde, mss. dat daar nog wat uit naar voren komt?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 02:20
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...5#post26985385

ik denk eigenlijk, aangezien ze beginnende wolf is, dat misschien wel iedereen die ze noemt geen wolf is trouwens. is dat een vreemde redenatie?
Oud 10-02-2008, 02:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...5#post26985385

ik denk eigenlijk, aangezien ze beginnende wolf is, dat misschien wel iedereen die ze noemt geen wolf is trouwens. is dat een vreemde redenatie?
ja, ik heb hier ook wel even aan gedacht. maar aan de andere kant weten de wolven van elkaar wie er wolf is... Ze zullen toch wel overleg hebben en zeggen dat het niet slim is iedereen te verdenken die toch geen wolf is (omdat als ze dus dood is, anders duidelijk zou zijn wie géén wolf is).
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 02:26
Verwijderd
Citaat:
ja, ik heb hier ook wel even aan gedacht. maar aan de andere kant weten de wolven van elkaar wie er wolf is... Ze zullen toch wel overleg hebben en zeggen dat het niet slim is iedereen te verdenken die toch geen wolf is (omdat als ze dus dood is, anders duidelijk zou zijn wie géén wolf is).
tjah... dat kan dus ook. grrrrrrrrrr ik haat dit spel!! alles kan wél of geen aanwijzing zijn, dus eigenlijk weet je nooit iets
Oud 10-02-2008, 02:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
tjah... dat kan dus ook. grrrrrrrrrr ik haat dit spel!! alles kan wél of geen aanwijzing zijn, dus eigenlijk weet je nooit iets
en zeker op dit tijdstip niet, sterrenmeisje *gaapt*

maargoed. ze 'verdacht' wel iemand die geen wolf was.
maar ik denk ook dat ze minstens één verdenking moet hebben geuit naar een wolf... maar zoals ik al zei... dit tijdstip is niet heel geschikt.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-02-2008, 14:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik denk ook dat er wel 1 of 2 wolven zijn die in deze ronde eerste instantie niet voor neko gingen:
  • ~~Fantôme~~
  • Martino87
  • zoemzoem
  • sterrenmeisje
  • Daboman
  • Krynn
  • Katje

De vorige keer toen het tussen Uice en neko* ging gingen niet op neko (hierop gebaseerd):
+ Eye of Sauron
+ Neko
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje
+ Krynn
+ zoemzoem
+ coolkast
+ Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra
+ Daboman

En dat in combinatie met de pipstemmers:
  • neko*
  • Fantome
  • Uice
  • TopDrop
  • AllureV
  • zoemzoem

En de postcount in dit topic van de spelers (dode/niet-meespelende spelers eruit gehaald):
sterrenmeisje 18
Daboman 11
***ailá*** 10
~~Fantôme~~ 10
TopDrop 8
zoemzoem 8
coolkast 7
Kazet Nagorra 7
AllureV 5
Katje 5
Martino87 5
x-spekkie-x 3
Krynn 3
Eye of Sauron/vlindertje 3+3
Flowtje 3

Ik heb dit voor mezelf op een rijtje gezet omdat ik denk dat de mensen die hier het vaakst in een lijstje terugkomen wel eens wolf zouden kunnen zijn. Het valt me op dat zoemzoem in alle vier de lijstjes staat. Het is natuurlijk dubieus om te zeggen dat ze echt stil is maar ik denk dat ik kan stellen dat ze weinig inhoudelijks heeft gepost.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 02:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.