Oud 19-07-2013, 16:45
DeDivineSaga
DeDivineSaga is offline
Hallo allemaal,

Hou je van de Twilight-boeken? Spreekt de serie van Percy Jackson jou aan? En heb je iets met Griekse mythologie? Dan heb ik goed nieuws! In september komt mijn boek Flame uit: het eerste deel van de 5-delige boekenreeks De Divine Saga. Onderwerp? Een meisje krijgt een relatie met de Griekse liefdesgod Amor. Ben je nieuwsgierig?
- Neem eens een kijkje op
https://www.facebook.com/?ref=logo#!...ookmark_t=page
- Als je dat leuk vindt, kan je alvast een groot deel van het verhaal (gratis, uiteraard)toegestuurd krijgen om te lezen
- Tips en suggesties zijn altijd welkom

Ben je graag creatief bezig? Schrijf je gedichten? Teken/schilder je? Maak je in je vrije tijd filmpjes, schrijf je liedjes, mix je graag muziek, bespeel je één of ander instrument, bewerk je foto’s? Of geef je op een andere manier uiting aan je innerlijke crea-bea? Dit is je kans om je creatie onder de aandacht van een breed publiek te brengen. Wat moet je doen? Mail naar
bernice-divine@hotmail.com, dan stuur ik je een samenvatting en/of een paar hoofdstukken van mijn boek op. Lees het door en get busy! Zolang je iets maakt dat betrekking heeft op Flame, kan je het mij mailen. Grote kans dat ik het dan op mijn website plaats, die half augustus life gaat, plus op al mijn social media sites. Als ik dat doe, komt jouw naam er gegarandeerd bij te staan, samen met een leuk stukje waarin ik jou alle credits geef die je toekomen en je werk van harte aanbeveel. Op deze manier zijn we allebei blij, want ik heb weer iets leuks dat op mijn boek slaat en jij promoot je eigen werk bij een breed publiek!
Ik zou zeggen: ga lekker aan de slag

Groetjes Bernice Berkleef
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.