Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 11:23
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Ik ben ook op s3 begonnen.
Deze keer voor de germanen gegaan aangezien ik niet vies ben van "een beetje" raiden.
Zuid-west hier.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2006, 16:25
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
DioS schreef op 21-04-2006 @ 12:23 :
Ik ben ook op s3 begonnen.
Deze keer voor de germanen gegaan aangezien ik niet vies ben van "een beetje" raiden.
Zuid-west hier.
Ik heb op S1 gekozen voor Galliërs, bij S2 voor..... Galliërs en bij S3 voor.... Galliërs dus.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 17:00
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
ik vind het leuk om alle volken te proberen. Heb momenteel de leukste alli op S2, bij server 1 zit ik er in eentej maar ik ben eigenlijk nog zoekende naar iets gezelligers.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 17:38
Verwijderd
Ik blijf alleen S1 spelen, daar heb ik mijn handen al vol aan.

Ik ben helemaal gewend aan Romeinen en vind het echt lastig om met bijvoorbeeld de Germanen te spelen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 00:05
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik ga uiteindelijke door met de leukste server als het me te druk wordt. Momenteel is dat denk ik S2 hoewel mijn dorp op S1 me wel erg goed bevalt.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 01:36
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 21-04-2006 @ 17:25 :
Ik heb op S1 gekozen voor Galliërs, bij S2 voor..... Galliërs en bij S3 voor.... Galliërs dus.
Bij s2 heb ik ook de galliërs en die bevallen me opzich wel goed, maar ga toch eens de germanen proberen, lekker raiden.

Bij welke allianties zitten jullie (op s2)?

TTT hier.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 09:37
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
DioS schreef op 23-04-2006 @ 02:36 :
Bij s2 heb ik ook de galliërs en die bevallen me opzich wel goed, maar ga toch eens de germanen proberen, lekker raiden.

Bij welke allianties zitten jullie (op s2)?

TTT hier.
M.O.M
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 00:24
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 23-04-2006 @ 10:37 :
M.O.M
Dat is op s1?
Op s2 kon ik namelijk niks vinden met die naam.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 21:42
Verwijderd
Splat (Zar0n ben ik dus)

Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 23:49
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Dat is wel nice.
Maar van de andere kant, als je de verliezen er af trekt heb je zelf ook geen winst.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 09:46
Verwijderd
Ja maar dan heb ik wel de mogelijkheid om het dorp over te nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Luitzen schreef op 26-04-2006 @ 22:42 :
Splat (Zar0n ben ik dus)

[afbeelding]
Tering.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 13:29
Verwijderd
Ik zit ook al een tijdje op de Nederlandse server, met twee dorpen - één op S1 en één op S3. Op S1 omdat ik daar begonnen ben en op S3 omdat je daar de kans had vanaf het begin mee te doen.

En op S1 ben ik bijna toe aan kolonisten bouwen, yesss.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 02:41
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
DioS schreef op 26-04-2006 @ 01:24 :
Dat is op s1?
Op s2 kon ik namelijk niks vinden met die naam.
nope op server 2

de tag is iets anders geloof ik maar daar let ik nooit zo erg op.

Op server 1 begint het nu weer een beetje te lopen, ik rammen bouwen blijkt dat je daar geen gebouwen mee kan slopen

Op S2 is mijn alli gewoon heel erg leuk, we hebben een goed plan en iedereen een duidelijke taak. Dit heeft geresulteerd in de bouw van onze eerste twee graandorpen op goede locaties.

Op S3 ben ik net begonnen met de mensen van mijn alli op S2.

Godver luitzen, 2000 imperianen ook echt, waar heb je die in godsnaam gestald allemaal?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 15:25
Verwijderd
Euh, verspreid over meerdere dorpen. Als ik er mee aanval heb ik een flinke minproductie maar dat is wel makkelijk aan te vullen, ik zorg gewoon dat ik 75.000 graan heb in mn silo, daar komen ze wel even mee door.

Ik heb trouwens ook al legers van 10.000 imperianen gezien, of 5000 equites ceasaris. Een tijdje geleden werd ik aangevallen en kreeg ik hulp van mijn alliantie, toen had ik ook rond de 3000 phalanxen, 5000 preatorianen en 4000 speervechters in mn dorp staan, dat was pas een flinke minproductie. Gelukkig werd ik ook qua graan goed ondersteund. Prima communicatie in mijn alliantie, iedereen is heel aktief.

Met rammen kan je inderdaad geen gebouwen kapot maken, je kan er alleen de muren mee kapot rammen. Om gebouwen te slopen heb je katapulten nodig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 20:31
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 30-04-2006 @ 16:25 :
Euh, verspreid over meerdere dorpen. Als ik er mee aanval heb ik een flinke minproductie maar dat is wel makkelijk aan te vullen, ik zorg gewoon dat ik 75.000 graan heb in mn silo, daar komen ze wel even mee door.

Ik heb trouwens ook al legers van 10.000 imperianen gezien, of 5000 equites ceasaris. Een tijdje geleden werd ik aangevallen en kreeg ik hulp van mijn alliantie, toen had ik ook rond de 3000 phalanxen, 5000 preatorianen en 4000 speervechters in mn dorp staan, dat was pas een flinke minproductie. Gelukkig werd ik ook qua graan goed ondersteund. Prima communicatie in mijn alliantie, iedereen is heel aktief.

Met rammen kan je inderdaad geen gebouwen kapot maken, je kan er alleen de muren mee kapot rammen. Om gebouwen te slopen heb je katapulten nodig.
Haha ja daar ging mijn plan dus, maar dat komt heus nog wel. Ik kreeg ineens bedreigingen dus even doorgegeven aan de alli en er was gelijk steun

wel een gedoe he met zulke legerverplaastsingen. Ik zat een beetje te lezen over die oorlog tussen UNITY and Older/younger maar ik werd er niet helemaal wijs uit.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 16:23
Verwijderd
Och, er wordt steeds vaker "Oorlog oorlog oorlog" geroepen maar een echte oorlog is er nog niet geweest. Zal ook nog wel even duren denk ik. IK zit in ieder geval veilig in het Drieluik. (alle 3 allianties zijn top 10)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 14:43
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
zoiets had ik begrepen ja.

Ik hou me momenteel even afwezig van alle oorlog etc. Ben rustig mijn grondstoffen aan het maximaliseren en dan komt (eindelijk) het tweede dorp eraan.

Heb ondertussen wel al ruzie met zo ongeveer alle alli's om mij heen maar ik ben te groot voor ze om aan te vallen. Plus dat mijn alli weer achter me staat.

Verbaast me dat ze me nog niet zijn gaan werven
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 20:57
Verwijderd
Oh, over werven gesproken.

Als er lui zijn in het Noord-Oosten van S3 die nog een ally aan het zoeken zijn, zijn ze bij ons welkom. We zijn pas begonnen, dus maar vijf leden, maar we zijn (of waren een weekje terug in elk geval) wel de beste alliantie met zo weinig mensen, alle allianties die qua ranking bij ons in de buurt zitten zijn rond de 7/8/9/10 lui.

We heten wel heel gay Vemps. Maar daar probeer ik wat aan te veranderen door de stichter te bedreigen. Maandag weer school, dus dat kan dan heel effectief IRL
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 05:45
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2006 @ 21:57 :
Oh, over werven gesproken.

Als er lui zijn in het Noord-Oosten van S3 die nog een ally aan het zoeken zijn, zijn ze bij ons welkom. We zijn pas begonnen, dus maar vijf leden, maar we zijn (of waren een weekje terug in elk geval) wel de beste alliantie met zo weinig mensen, alle allianties die qua ranking bij ons in de buurt zitten zijn rond de 7/8/9/10 lui.

We heten wel heel gay Vemps. Maar daar probeer ik wat aan te veranderen door de stichter te bedreigen. Maandag weer school, dus dat kan dan heel effectief IRL
wat een drama alli man

nou ja je zit sowieso te ver weg anders had ik je een invite voor mijn alli op S3 gestuurd, wij staat gewoon in de top 50 daar. En goed georganiseerd en vooral erg leuk.

Haha ik moet nog steeds lachen je alli staat ergens rond 350 op de ranking
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2006 @ 21:57 :
Oh, over werven gesproken.

Als er lui zijn in het Noord-Oosten van S3 die nog een ally aan het zoeken zijn, zijn ze bij ons welkom. We zijn pas begonnen, dus maar vijf leden, maar we zijn (of waren een weekje terug in elk geval) wel de beste alliantie met zo weinig mensen, alle allianties die qua ranking bij ons in de buurt zitten zijn rond de 7/8/9/10 lui.

We heten wel heel gay Vemps. Maar daar probeer ik wat aan te veranderen door de stichter te bedreigen. Maandag weer school, dus dat kan dan heel effectief IRL
Hehe, hoe is hij op die naam gekomen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 18:43
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 07-05-2006 @ 06:45 :
wat een drama alli man

nou ja je zit sowieso te ver weg anders had ik je een invite voor mijn alli op S3 gestuurd, wij staat gewoon in de top 50 daar. En goed georganiseerd en vooral erg leuk.

Haha ik moet nog steeds lachen je alli staat ergens rond 350 op de ranking
Ja grapjas, ik ben al lang blij dat we niet op 2000 staan. Maar eigenlijk is het ook wel crappy ja, ik zit nog geen twee weken op S3 en ik ben nu al de grootste van de alliantie, terwijl de rest minstens een week of twee langer bezig was. En ik ben op zich nog vrij vriendelijk met aanvallen etc, anders had ik inmiddels minstens twee keer zo groot als het #2 lid kunnen zijn.

@Luitzen: De stichter heeft geen smaak, ik denk dat dat 't is.

Maar ik geloof dat het plan nu wordt dat wij een zusteralliantie worden van een alli die ook in de top 50 zit. Onderhandelingen zijn al bezig, nu hopen dat er niemand gaat dwarszitten want strategisch gezien is het wel teh win hehe.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 22:07
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
dat zou zomaar ineens mijn alli kunnen zijn. Wij zijn bezig met een zuster in een gebied wat naast het onze ligt. Ha dat zou mooi zijn
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 10:35
Verwijderd
Op de 1e Nederlandse server is een oorlogje aan de gang tussen 2 grote allianties.

6381 308996 10. Mei
18882 644817 09. Mei
18361 481783 08. Mei
17809 367085 07. Mei
17070 404904 06. Mei
17474 388003 05. Mei

Dat zit heel erg boven het gemiddelde, en vandaag zal de 600.000 overtroffen worden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:06
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
server 1 is sowieso onrustig momenteel. Mijn alli is ook in oorlog maar ik hou me afzijdig
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 11:30
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 16-04-2006 @ 21:59 :
En met plus kan je zelfs 3 dingen tegelijk bouwen, dat is zo relaxed, dan groei je echt een heel stuk sneller.
nu moet je de mensen hier niet gaan voorliegen

Met plus kan je een gebouw in de wachtrij zetten (die word gebouwd direct nadat het gebouw ervoor af is) maar je bouwt ze niet tegelijkertijd. Iedereen kan trouwens via zijn account gratis voor 10 dagen een plusabbonement nemen.

Ik ben gestopt op de engelse server en ben nu overnieuw begonnen op de NL server 3, ik sta nu net iets onder de 300(>300), en zit in een alliance die in de top 20 staat, maar ik ga kijken of ik in een nog betere kan komen.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 13:27
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Heb vorige week mijn eerste succesvolle overname gehad..
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 12:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
check dit:


25 tekens dat je verslaafd bent aan Travian:

1. Je neemt een stuk hout mee naar de supermarkt om er graan mee te kopen.

2. In de dierenwinkel vraag je: "Wat is de defensieve waarde van deze hond tegen infanterie?"

3. Op het schoolplein geef je alle stoeptegels coördinaten en je verdeelt ze in vier kwadranten.

4. Je stuurt drie vriendjes naar tegel (-73,122) om er een nieuw dorp te stichten.

5. In je agenda staan al je vrienden en vijanden met hun coördinaten.

6. Op je visitekaartje staat je username, je alliantie, de namen en coördinaten van je dorpen en hoeveel kolonisten je gedood hebt.

7. Je verbaast je erover dat je salaris maar eenmaal per maand uitbetaald wordt en niet elk uur.

8. Op je werk vraag je je chef of hij een niet-aanvalsverdrag met je wil sluiten.

9. Er belt een klant om een offerte aan te vragen. Je antwoordt: "Dat gaat ongeveer 10.000 grondstoffen kosten, ik stuur wel een IGM voor de details."

10. Als je een nieuwe auto koopt, vraag je hoeveel velden per uur hij kan rijden en hoeveel grondstoffen hij kan vervoeren.

11. Je probeert te tanken bij de graansilo van een meelfabriek.

12. Voordat je bij je buurman een kopje suiker gaat lenen laat je je kleine broertje naar de keuken van de buurman bespioneren.

13. Als je de schutting van de buren te hoog vindt, ga je een ram bouwen.

14. Voordat je een huis koopt, vraag je na hoeveel hout, klei, ijzer en graan de tuin per uur kan produceren.

15. Als er iemand met je flirt, vraag je: "Zullen we een persoonlijke alliantie sluiten?"

16. Je vraagt al je vrienden om versterkingen te sturen, want zondag komt je schoonmoeder op bezoek.

17. Je zet je auto nooit zo ver weg dat je er niet tijdig defensieve troepen naar toe kan sturen.

18. Je ziet een politicus op tv en je vraagt: "Van welke alliantie is die senator?"

19. Je opent een atlas en houdt je vinger boven een stad om het aantal bewoners te zien.

20. Je durft geen tweede e-mailadres te nemen omdat je bang bent om geband te worden.

21. Je pakt het grootste mes dat je in de keuken kunt vinden, je gaat de straat op, je roept: "Ik ben een zwaardvechter!" en je steekt een willekeurige voorbijganger dood om aanvalspunten te verdienen.

22. Je gaat met je partner naar een parenclub, je zegt: "Hoi, wij zijn clubswingers" en je haalt een honkbalknuppel tevoorschijn.

23. Je slaat alle bezoekers dood en je rooft alle meubels waar ijzer of hout in zit. De condooms laat je liggen, want rubber is geen grondstof.

24. Je hebt geen vierkante maar ruitvormige ogen: <> <>.

25. Je wordt wakker, je haalt je hoofd van het toetsenbord en je klikt op het groene velletje om je rapporten te lezen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 17:51
sk888er
sk888er is offline
Gheghe leuk dat ik dit tegen kom (ik was op google aan het zoeken). Iemand hier van de unie op s2?
__________________
hi i'm da sk888er
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 01:24
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
ik zit op alle servers, met wisselend succes.

Hey eye hoe werkt dat psies met dat overnemen? Ik zit nu te twijfelen tussen het maken van een onderleider of kolonisen op S1
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 00:55
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Dit spel wordt ook met de dag kutter zeg. Het is net alsof >90% van alle spelers irritante kutpubertjes zijn die de nederlandse taal niet beheersen en hier hun powertrip moeten halen.
Als dit zo doorgaat kap ik ermee
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 11:03
Verwijderd
Pas geleden kreeg ik dit berichtje :

Citaat:
meisje371 23.05.06
geen onderwerp 17:10:30
heey lul
groetjes luc
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 17:27
Snukkie
Snukkie is offline
Helemaal platgooien haar dorp.
Wel jammer dat het eindspel alweer is begonnen op s1
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 00:59
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Ymir schreef op 25-05-2006 @ 01:55 :
Dit spel wordt ook met de dag kutter zeg. Het is net alsof >90% van alle spelers irritante kutpubertjes zijn die de nederlandse taal niet beheersen en hier hun powertrip moeten halen.
Als dit zo doorgaat kap ik ermee
Of zwaar-gefrustreerde analfabeten die je msn-adres vragen zodat ze je daar kunnen uitschelden. xD
Ik zie er de lol wel van in.

" bacardi 25.05.06
geen onderwerp 20:44:40

zulle we als man op kleijn vetje het is uitvechten angs haas.kut eter manetje .maar hep schijt aan je hele kanker alie.en jou erbij.
"
En dat heeft dan nog kinderen ook.

Maar anyway, s3 gaat wel lekker, productie bijna op de max in m'n eerste dorp.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:36
Verwijderd
Hoe langer je in het spel zit, hoe meer tijd het je kost. Ik word constant aangevallen. Geen reet meer aan zo. Ik heb geen zin om zo vaak erachter te zitten. Daar heb ik World of Warcraft voor.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:51
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ben uit de alliantie gestapt, die figuren helpen niet eens als ik 30 katapult aanvallen op m'n dak krijg
Pop is gedaald met 100 ofzo, werk van een paar week naar de klote. Nu maar opnieuw opbouwen, veel schuilplaatsen bouwen aangezien ik opeens een geliefd doelwit ben voor veel mensen, dan langzaam maar zeker weer opnieuw beginnen. Resources opsparen, muren bouwen, dan een lading def troops uitpoepen. Dan maar eens rondkijken voor een gave alliantie.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 02:41
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
ik ben op S1 en S2 bijna nooit aangevallen. Toen gebeurde het op S3 ineens wel. Haha deze knakker kreeg nu twee keer ineens een prima verdigingsleger op zijn dak. Gelijk zijn hele aanval weg
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 16:50
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Ik speel op S3, onder de naam iRoy. Stuur maar eens een berichtje of wat resources ;0
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 03:52
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
S1 is rustig ik kan lekker mijn ding doen. Iedereen hadr bezig met het eindspel en ik ga simpelweg proberen een dorp over te nemen met een onderleider.

S2 gaat supergoed. Top 60 alli die keihard bezig is, net onderleider geworden dus dat gaat goed komen.

S3 is simpelweg klote, heb de irritaie van een top tien speler op de hals gehaald dus ik kan helemaal niet groeien. Ga die account misschien opzeggen.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 17:42
ZeistWest
ZeistWest is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 16-02-2006 @ 14:55 :
Mijn mening : Hoe verder je komt hoe leuker het wordt, ik heb nu 3 dorpen en kan de 4e bouwen maar ik wacht nog even, eerst even de productie van mn 2e en 3e opkrikken .


De productie in mijn 1e dorp is bijvoorbeeld :

Productie:
Hout: 1000 per uur
Klei: 1000 per uur
IJzer: 1000 per uur
Graan: 356 per uur
Zo toevallig: mijn productie van mn 2e dorp op server 2 is:
Hout: 1000 per uur
Klei: 1000 per uur
IJzer: 1000 per uur
Graan: -356 per uur

apart
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 14:29
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Dat klopt wel ja. S2 is voor mij nu sowieso de leukste. IK heb echt een top alli waar ik vanaf het begin al bij zit en waarmee we keihard eerst de top 100 en toen de top 50 mee zijn ingeknald. Er komt gelijk zoveel meer bij kijken, versterking van de invloed in het gebied, agressieve allianties neermaaien, graandorpen overnemen of beheren van kleinere allis. Wordt idd steeds leuker
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 00:37
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Ik ben ondertussen maar gestopt op s2 en de speedserver.
Had er niet zo'n zin meer in dus dan geef ik de 2 slechtste accounts maarop.

Server 3 gaat wel lekker daar in tegen.
Zit in een top3 alliantie en over een kwartiertje loop ik zelf als speler de top30 binnen.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 09:25
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Op S3 wordt ik de hele tijd door dezelfde gast aangevallen ¬¬ Rouleerder heet 'ie. Als iemand nog een legertje over heeft om hem te whoopen, graag ;0
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 00:20
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
11556. Rouleerder - 65 1

Ik mag hopen dat je die wel kan hebben.
Anyway, voor mij is het een beetje ver; 20uur lopen.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 10:11
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ha, het lijkt echt alsof ik een soort beschermheilige heb op S2.

Ik blijf constant buiten schot

op S3 beginnen ze me eindelijk met rust te laten, kan zowaar een populatie beginnen op te bouwen, en een leger.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 21:44
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
DioS schreef op 07-06-2006 @ 01:20 :
11556. Rouleerder - 65 1

Ik mag hopen dat je die wel kan hebben.
Anyway, voor mij is het een beetje ver; 20uur lopen.
Ik ben zelf nog niet zo groot, dus nee =P
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2006, 01:55
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
iRoy schreef op 11-06-2006 @ 22:44 :
Ik ben zelf nog niet zo groot, dus nee =P
Hoe groot ben je dan?
Want die pop die hij heeft heb je echt in 2-3 dagen..
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 02:22
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ha derde dorp op S1 en het tweede dorp op S2. Het wordt tijd om een beetje tegen de omringende alli's aan te schoppen. Op S2 hebben we er al twee afgehandeld (die ons zo lang bleven aanvallen totdat ze geen troepen meer hadden ) en nu zijn we bezig met een top 10 alli en die heeft het ook zwaar

S3 is sloom
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 11:04
Verwijderd
Ik denk dat ik S1 ga spelen als die afgelopen is en weer opnieuw begint.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 02:19
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
als S1 afloopt ga ik gewoon vrolijk verder op 2 en 3

bij twee hebben we een goede kans met het eindspel aangezien mijn alli een stuk of 6 graandorpen in zijn bezit heeft. S3 stelt nog zo weinig voor, haha wel de numme 28 alli, maar voor mijn gevoel nog zo klein.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Travian
dirk1234
3 13-10-2014 11:06
Games FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!]
hansolo
13 22-03-2008 22:57
Games [Travian] topic.
Ceespop
5 01-01-2007 23:54
Games Travian
RepsaJ Neretgun
6 15-09-2006 23:03
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.