Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 01-07-2007 @ 23:25 :
Ja, je moet zo veel mogelijk eenheden bouwen als je dat bedoelt, dat is de essentie van een RTS.


Of misschien heb je het idee dat Starcraft hetzelfde speelt als Red Alart of Total Annihilation. Juist omdat Starcraft zo anders was, en is, en dus competitief te spelen is als een sport is de rede waarom het zo populair is in Z-Korea.

En dat is ook de rede waarom er meer mensen kijken dan spelen.
Wat ik bedoel. Het begin is wel leuk om te zien, hoe ze te werk gaan. Maar als de economy goed draait dan passen ze vaak maar een tactiek toe. En dan wordt t saai, want dan draait het bijv. om wie zo snel mogelijk bepaald soort units maakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2007, 22:44
Daevrem
Daevrem is offline
Als het goed is zijn ze op het hoogste nivea allemaal ongeveer even goed en komt er dus veel meer bij kijken.

Tja, anders is het gewoon een saaie walkover.



Maar, welk spel is er dan leuker om na te kijken?

En is dat dan wel of niet leuker dan de gemiddelde voetbalwedstrijd? Of laten we zeggen basketball of american football?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:02
Verwijderd
En starcraft II word alleen maar nog beter
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:53
Daevrem
Daevrem is offline
Het was niet echt de meest spannende Starcraft, maar verslag van de games met Engels commentaar staat op youtube:

Game 1:
http://www.youtube.com/watch?v=9VjMbpdfbT4

En de rest vindt je van zelf.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:24
Verwijderd

hehe
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 02-07-2007 @ 17:53 :
Het was niet echt de meest spannende Starcraft, maar verslag van de games met Engels commentaar staat op youtube:

Game 1:
http://www.youtube.com/watch?v=9VjMbpdfbT4

En de rest vindt je van zelf.
Jij zou het wel weten.
Zijn Boxer, Yellow Garito(ofzoiets), Hellghost en Nazgul nog actief?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:41
Daevrem
Daevrem is offline
Boxer en Yellow ja. Yellow speelde vandaag nog. Boxer morgen. Garimto is de captain van een team maar heeft de laatste 18 maanden dacht ik geen officiele wedstrijd meer gespeeld.

Die andere twee ken ik niet.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 21:49
Verwijderd

some terran units
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 14:09
Bokito p00nage
Avatar van Bokito p00nage
Bokito p00nage is offline
hmm.. wat moeten die voorste 2 voorstellen? marines ofzo?
__________________
STARCRAFT II DA OWNAGE --- Bokito is mijn profeet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:17
Verwijderd
Correct
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:08
Bokito p00nage
Avatar van Bokito p00nage
Bokito p00nage is offline
wat is de twilight archon nou eigenlijk? een soort kruising tussen een high en een dark templar?
__________________
STARCRAFT II DA OWNAGE --- Bokito is mijn profeet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:35
Verwijderd
Van 2 High Templars kan je een archon maken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 13:26
Bokito p00nage
Avatar van Bokito p00nage
Bokito p00nage is offline
ja, dat weet ik al 6 jaar ofzo.
__________________
STARCRAFT II DA OWNAGE --- Bokito is mijn profeet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 13:34
Bokito p00nage
Avatar van Bokito p00nage
Bokito p00nage is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 18-06-2007 @ 00:04 :
Nieuw gameplay filmpje met 4 nieuwe Protoss units:

link

Ziet er een stuk vertrouwder uit op fast speed
maar het filmpje dat bij deze link staat/stond laat de twilight archon zien. ik vroeg me dus af of de twilight archon gemaakt wordt van een high en een dark templar.
__________________
STARCRAFT II DA OWNAGE --- Bokito is mijn profeet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:41
Daevrem
Daevrem is offline
Als je 'auto cast' en ' smart cast' maar niet in de multiplayer versie van SCII zetten want dan kan SCII nooit het niveau van het origineel halen.


Maar het zou wel een verbetering zijn voor de minder serieuze spelers die alleen single player spelen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 09:54
Verwijderd
Weet iemand of Starcraft II ook 16:9 resoluties gaat ondersteunen?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 10:57
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Bokito p00nage schreef op 09-07-2007 @ 14:34 :
maar het filmpje dat bij deze link staat/stond laat de twilight archon zien. ik vroeg me dus af of de twilight archon gemaakt wordt van een high en een dark templar.
Ik vermoed dat buiten de makers niemand dat al weet.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
TommytheCat schreef op 11-07-2007 @ 11:57 :
Ik vermoed dat buiten de makers niemand dat al weet.
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Bokito p00nage schreef op 09-07-2007 @ 14:34 :
maar het filmpje dat bij deze link staat/stond laat de twilight archon zien. ik vroeg me dus af of de twilight archon gemaakt wordt van een high en een dark templar.
Ik zag volgens mij op het filmpje high templars op het laatst. Deze archons zien er ongeveer hetzelfde uit als de orginele archons. Dus ik neem aan dat het 2 high templars worden.Maar niemand weet het zeker. Je kan vragen wat je wilt hierover maar niemand weet het toch van ons.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 08:19
Verwijderd
Ik heb ook gehoord dat ze van plan zijn goed om te gaan met de mod community.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 08:50
Bokito p00nage
Avatar van Bokito p00nage
Bokito p00nage is offline
de kleur lijkt op die van een normale archon, maar wat binnen de vlammen zit lijkt op een dark archon.

twilight zegt ook al dat het licht en donker is.
__________________
STARCRAFT II DA OWNAGE --- Bokito is mijn profeet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 08:54
Bokito p00nage
Avatar van Bokito p00nage
Bokito p00nage is offline
http://www.sc2league.com/index.php?pageid=protoss

daar staat de dark templar.
__________________
STARCRAFT II DA OWNAGE --- Bokito is mijn profeet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Bokito p00nage schreef op 14-07-2007 @ 09:54 :
http://www.sc2league.com/index.php?pageid=protoss

daar staat de dark templar.
Zo, meer units dan bw.
tof!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 15:53
Verwijderd
Ik hoop dat je weer overlords voor voedsel nodig heb.
Dat was wel erg orgineel.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 17:40
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
en dan sneller kunnen maken en als transport kunnen gebruiken.

Autocast zou juist wel goed zijn, zie Wc3
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 20:50
Verwijderd
opzeker autocast!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 21:44
Daevrem
Daevrem is offline
Auticast voor wat? Het heeft de potentie verschrikkelijk te zijn. En ook smart cast.



Als je je 12 ghosts de orders geeft om allemaal een dezelfde carrier te lockdownen dan moet dat ook gebeuren en moeten ze niet allemaal op een andere carrier casten.


Anders kan ineens iedereen datgene waardoor Boxer oa een half miljoen leden grote fanclub heeft.


Medics zijn de enige units met auto-cast in SC. Op dit moment is het geen kunst als je medics ineens al je marines genezen. Dat gaat helemaal automatisch.

Als lockdown smart-cast heeft is een lockdown van een totale vloot van battlecruisers of carriers ook geen kunst meer en net zo normaal als medics die je hele legers van marines binnen een paar secondes genezen.

Je kunt dat dan namelijk letterlijk met twee muisklikken doen.



WC3 heeft veel meer smart cast. En dat is ook een van de redenen waarom het lang niet zo populair is als SC en waarom in de top vooral geluk bepaalt wie er wint.



Vaardigheid moet je altijd een voordeel geven. Met meer vaardigheid moet je zo vaak mogelijk ook meer uit je eenheden halen.


Je kunt lockdown alleen smar-cast geven als je ook wat toevoegt wat niet iedereen zomaar met een ghost kan en wat de betere speler dus weer een voordeel geeft.


Trouwens zou een ghost dan een enorm harde counter tegen capital ships zijn. En dat vind ik opzich ook niet zo een goed idee. Want dan wint die gene die toevallig, of minder toevallig, de goede eenheden produceert. Ook dit had WC3 veel meer en ook dit is achteraf geen goede beslissing geweest.


Het is goed dat Blizzard elke eenheid in SCII zo z'n eigen tactische voor en nadelen geeft. Maar de counters moeten niet te hard worden.


Het lijkt me een goed idee om er voor te zorgen dat je vooral een leger met combinaties van allerlei eenheden moet maken. En dat deze allemaal beter presteren als je ze de juiste micro 'geeft'. En dat je dus via micro en bepaalde troepenbewegingen of plaatsing er voor kunt zorgen dat de ene eenheid een harde counter tegen de ander is en dat dat dus niet zo maar vanzelf gaat.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 22:29
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Struin al zowat een jaar op dit forum rond, nu er een SCII topic is wordt het maar is tijd om een account te maken.

Ik heb nog niemand over de Twilight Archon gehoord.
http://www.starcraft2.com/features/p...twilightarchon
Word gemaakt door 2 High Templar/2 Dark Templar of eentje van beide smaken.

Er is ergens al bevestigd dat er geen heroes in het spel komen als in WCIII. Kan zo gauw effe niet de link vinden.

Verder is er nog een Blizzard employee druk bezig met vragen te beantwoorden, dit zijn batch 5 en 6

Citaat:
ugh, I hope you enjoyed the interviews that did come out of the E3 event!

The fan questions are definitely getting better and better, so lets keep those going.
(http://www.battle.net/forums/thread....=1&#post195415)

I hope you enjoy this latest batch of Questions & Answers, highlighting some popular questions about Protoss and gameplay. In our next batch, we'll be answering some popular fan questions about the Terran Siege Tank amongst several others.

Again, give devs and me a w00t! if you are enjoying these Q&As!

--Karune Briefing--
---StarCraft II Q&A Batch 6---

1) Are Photon and Phase Cannons 2 different buildings?

The Phase Cannon is the new version of the StarCraft Photon Cannon. There will not be a Photon Cannon in StarCraft II.

2) Will carriers (Tempest) produce more than one drone type?

Not at this time.

3) Fans noticed in your art video that thye Colossus ground unit was under fire from missile turrets. Is this due to the Colossus's exceptionally high attack profile (tall stature) or a ground-to-ground attack feature/option for the turrets?

Because of the Colossus's height, it will be susceptible to Anti Air defenses like the Terran Missile Turrets, as well as both ground and air attacks. It is possible for the Colossus to be hit by ground and air attacks at the same time.

4) Will there be critters units and can they attack?

There will be critters, but they wont attack. If they did they would be creeps.

5) Will holding the Alt button show unit/building hit points overhead as they did in Warcraft 3?

Yes, when holding the Alt button, all health bars of buildings and units on the screen will be displayed. This is an excellent way to quickly assess which units are healthy and which units are damaged.

---End of Transmission---
Citaat:
Hope you enjoy Batch 5 of our StarCraft II Q&As elaborating on 'smart-casting' and other fan questions. Batch 6 will talk more about the Colossus and its height, as well as critters in StarCraft II.

[added]Feel free to give me a w00t if your enjoying these Q&As, so I know if we should keep them going.

Ask your StarCraft II Questions here (all Q&A Batches selected from the threads):
http://www.battle.net/forums/thread....=1&#post189366

--Karune Briefing--
-----StarCraft II Q&A Batch 5-----

1) Will you be increasing the max players beyond 8?

We are exploring this possibility, though currently it is defaulted to 8 max players.

2) If you have multiple casters selected when you cast a spell, will they all cast it or only one? (ex. will 8 ghosts all use lockdown on a unit or only one?)

Currently, unit abilities are set as smart casting, meaning when you have a group of casters selected, each time you wish to cast a spell, you will either have to click the icon or press the hot key and follow it with a click on the designated place on the map for it to cast. This will obviously prevent locking down a single unit with more than one ghost, though we are also still exploring possibilities to have different methods of casting for casters in which players would want to have multiple casts executed in a single command.

3) Will building placement still be grid based?

Building placement will be grid based.

4) What races will be playable at BlizzCon?

This will be revealed at BlizzCon! See ya there!

5) Why do marines have shields now?
The shields seen on marines in screenshots and videos are an upgrade that can be purchased through research, increasing the marines' overall hit points.
(Om te voorkomen dat deze post gigantisch word, hier link voor andere 4 batches
http://www.battle.net/forums/board.a...ame=sc-general )
(Ik gebruikd www.starcraft.org voor mijn nieuws,
en de aanverwante Starcraft II forum
http://www.warboards.org/forumdisplay.php?f=20 )

Oh en uh, hallo. (En sorry als ik per ongeluk al iets heb gepost dat iedereen wist )

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 22:37.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 17:26
Daevrem
Daevrem is offline
Main article - http://bloggernews.media.daum.net/news/226976
Unit article - http://bloggernews.media.daum.net/news/226975
Building article - http://bloggernews.media.daum.net/news/226974


De Soul Hunter is er uit en de siege tank model wordt aangepast.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 17:45
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Ah mooi, ik vond de Soulhunter al zo'n onding.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Thedutchjelle schreef op 20-07-2007 @ 18:45 :
Ah mooi, ik vond de Soulhunter al zo'n onding.
Ik weet niet, wel jammer dat er een unit uitgaat.
Maar het gaat uiteindelijk om het eind resultaat.
Was toch niks mis met de siege tanks...

Laatst gewijzigd op 21-07-2007 om 08:56.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 10:20
Verwijderd
wat een rare terran eenheden in jou link zeg.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 10:51
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 21-07-2007 @ 09:51 :
Ik weet niet, wel jammer dat er een unit uitgaat.
Maar het gaat uiteindelijk om het eind resultaat.
Was toch niks mis met de siege tanks...
? De Siege tanks blijven gewoon, dat is zo'n klassieke SC unit, als ze die weghalen is Terran Terran niet meer.

Ik hoop persoonlijk dat ze die Terran Thor en het Protoss Mothership schrappen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 12:41
Daevrem
Daevrem is offline
Ik vindt het mothership ook niet zo een goed idee.


De siege tank zag er wat raar uit. Vooral in siege mode.


De Thor is een soort siege engine dat je bouwt met een SCV en welke nauwelijks kan lopen. Het klinkt een beetje als een supereenheid maar is het eigenlijk niet. Pakt misschien wel goed uit.


De Viking's transformer-mogelijkheid is niet echt in overeenstemming met de terran uit SC. Dat zijn van die hutje mutje prutsers. Niet sleek verfijnde technologie.


Maar misschien zijn de terran van SCII iets anders. Het is wel een grappig idee.



Belangrijk voor SCII is hoe snel en vloeiend het spel loopt. Dus eigenlijk of SCII niet zo veel op WC3 lijkt. Daar bewegen eenheden erg onprecies, heb je formaties, zijn gevechten heel langzaam en doen spells en abilities weinig damage.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 12:13
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Thedutchjelle schreef op 19-07-2007 @ 23:29 :
Er is ergens al bevestigd dat er geen heroes in het spel komen als in WCIII. Kan zo gauw effe niet de link vinden.
Ja en nee. Blizzard zegt er het volgende over:

StarCraft II campaign heroes will fulfill roles similar to what appeared in the original StarCraft single player experience, but they will have even more unique abilities from standard units, and will be more innovatively integrated into the story campaign. Heroes will not be buildable in multiplayer.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 12:31
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Okay, maar we krijgen dus geen levelende- RPG achtige elementen in het spel, en dat bedoelde ik.

Verder meer informatie over die Terran units op een Engelse pagina ipv een Aziatische
http://www.sc2armory.com/forums/view...pid=2343#p2343
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 18:35
Verwijderd
uhhhh nee, laat het mothership er lekker in. Weet je hoe vet ding dat is.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 10:31
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 21-07-2007 @ 13:41 :

De Viking's transformer-mogelijkheid is niet echt in overeenstemming met de terran uit SC. Dat zijn van die hutje mutje prutsers. Niet sleek verfijnde technologie.
Ik vond persoonlijk de UED niet echt overkomen als een zooitje hutje mutje prutsers.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2007, 15:44
Daevrem
Daevrem is offline
Klopt. Ze hebben een andere achtergrond. Maar nog wel dezelfde eenheden in het origineel. Misschien stappen ze daar ook wel vanaf. Maar dat was wel de sfeer, het imago van de originele terran.

Het uitschot en de criminelen welke de ruimte in gedumpt werden.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 16:16
CatBeLong
Avatar van CatBeLong
CatBeLong is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 19-05-2007 @ 15:13 :
Naar aanleiding van de topic over de nieuwe Blizzard Game

Starcraft II

http://www.starcraft2.com/

Ik kan echt niet wachten, Starcraft is een van mijn favorite single- en multiplayer games, nog steeds mijn favo RTS...

Screenshots zien er goed uit, niet al teveel 3d voor zover ik kan zien, morgen de Gameplay trailer
niet iets kapot maken wat al goed was imo

SG1: BW was al goed genoeg

ze moeten aleen functue uitbreiden en graphics verzachten
__________________
~~Call me CyberMaid~~
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 16:44
Daevrem
Daevrem is offline
Men kan veel verbeteren aan SC.


Ik had liever gezien dat ze in het 2d blijven. Ziet er vaak toch mooier uit. Maar ja, het is meer werk en je moet enorm veel plaatjes opslaan en laden.




Maar er is nog meer te verpesten aan SC. Dus ik vraag me af of het inderdaad een betere E-sport wordt.




Men kan de game zo maken dat er meer tactieken zijn, dat het spectaculairder is, dat het nog moeilijker te spelen is, dat alle eenheden onder sommige omstandigheden bruikbaar zijn, dat je met meer factoren rekening moet houden.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 21:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
En juist die meerdere tacktieken zou het iig voor de kijker interessanter moeten maken (en meteen een stuk indrukwekkender wanneer iemand ENORM goed is)
Je ziet nu al in die echte pro-games dat er meerdere manieren zijn voor een overwinning en ik kan het persoonlijk wel toejuichen als er nog meer bij komen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 21:36
Verwijderd

Check de nieuwe terran unit!

Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 00:19
Daevrem
Daevrem is offline
Vooral ZvZ en TvT zijn op dit moment vaak saai.


ZvZ heeft een erg diepe nuance en is heel close, maar er is eigenlijk maar een tactiek. Zerglings en dan mutalisks. Er is eigenlijk geen andere keuze. Dus hier hen je en enorme specialisatie van maar 1 tactiek.


TvT is soms enorm passief en statisch. Maar je kunt zo heel af en toewel grote verrassingen zien. Bijvoorbeeld gaan voor wraiths. En je hebt ook nog rushes, nukes, veel dropships, enz.


Ik kan me nog een game herinneren op geometry. Iets van Midas vs Oov. Beide gingen mass vultures. Er was een constant vulturegevecht in het midden maar er gebeurde eigenlijk niets.


Beide match ups kunnen veel verbetert worden.

Zowiezo zijn draws vaak 'de schuld' van de terran speler.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 07:11
CatBeLong
Avatar van CatBeLong
CatBeLong is offline
maar willen we echt dat ze het net zo verzieken als command and conquer?


kijk eens naar de eerste console en pc versies
C&c en red alerd

dit waren top producten
weinig gedoe en niet te uitgebreid doen

na het verzieken van de engine is red alerd 2 gebooren...
nu is generals en andere c&c titels de naam nog meer aan het verzieken... minder graphics en meer sprites vindt ik
__________________
~~Call me CyberMaid~~
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 09:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 27-07-2007 @ 01:19 :
Vooral ZvZ en TvT zijn op dit moment vaak saai.


ZvZ heeft een erg diepe nuance en is heel close, maar er is eigenlijk maar een tactiek. Zerglings en dan mutalisks. Er is eigenlijk geen andere keuze. Dus hier hen je en enorme specialisatie van maar 1 tactiek.


TvT is soms enorm passief en statisch. Maar je kunt zo heel af en toewel grote verrassingen zien. Bijvoorbeeld gaan voor wraiths. En je hebt ook nog rushes, nukes, veel dropships, enz.


Ik kan me nog een game herinneren op geometry. Iets van Midas vs Oov. Beide gingen mass vultures. Er was een constant vulturegevecht in het midden maar er gebeurde eigenlijk niets.


Beide match ups kunnen veel verbetert worden.

Zowiezo zijn draws vaak 'de schuld' van de terran speler.
Juist, maar een draw waarbij beide spelers continu hetzelfde doen vind ik persoonlijk ook blijken van een gebrek aan tactische mogelijkheden.

Als het dus dreigt uit te lopen op een draw moet er op een of andere manier dus mogelijk zijn een bepaalde tactiek op een andere manier te counteren.
(En dus moet het eigenlijk "onmogelijk" worden een bepaalde unit continu te spammen )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 17:51
Daevrem
Daevrem is offline
Er wordt gespeculeert dat de Thor een ingegraven siege tank positie kan breken.

Opzich vind ik de Thor niet echt 'cool'. Maar misschien kunnen ze daarmee wel statisch turtlelen risicovol maken.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
CatBeLong schreef op 27-07-2007 @ 08:11 :
maar willen we echt dat ze het net zo verzieken als command and conquer?


kijk eens naar de eerste console en pc versies
C&c en red alerd

dit waren top producten
weinig gedoe en niet te uitgebreid doen

na het verzieken van de engine is red alerd 2 gebooren...
nu is generals en andere c&c titels de naam nog meer aan het verzieken... minder graphics en meer sprites vindt ik
Geen zorgen, Het is Blizzard
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 21:04
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
CatBeLong schreef op 27-07-2007 @ 08:11 :
maar willen we echt dat ze het net zo verzieken als command and conquer?


kijk eens naar de eerste console en pc versies
C&c en red alerd

dit waren top producten
weinig gedoe en niet te uitgebreid doen

na het verzieken van de engine is red alerd 2 gebooren...
nu is generals en andere c&c titels de naam nog meer aan het verzieken... minder graphics en meer sprites vindt ik
hoho, red alert 2 is anders best wel vet hoor. Yuri's revenge was online niet 100% maar voor de rest is ra2 echt

Oké, generals was gewoon puur kut, maar C&C 3 is zeker meesterlijk.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 21:15
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 27-07-2007 @ 22:04 :
hoho, red alert 2 is anders best wel vet hoor. Yuri's revenge was online niet 100% maar voor de rest is ra2 echt

Oké, generals was gewoon puur kut, maar C&C 3 is zeker meesterlijk.
wordt idd wel hooggewaardeerd:

http://www.gamesmeter.nl/game/130

Maar niet zo erg als de eerste red alert
http://www.gamesmeter.nl/game/301
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nieuw blizzard komt eraan
Verwijderd
84 19-05-2007 18:46
Games Wie speelt hier StarCraft
rockyj
35 25-09-2003 19:06
Games Diablo 3 is aangekondigd!
Prime Evil
74 15-07-2003 17:53
Games StarCraft 2
VoRaZ
8 08-05-2002 07:50
Games diabloIII
ongekend
13 21-12-2001 12:34
Games Op welk spel wacht je?
Frank
60 12-09-2001 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.