Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2007, 22:15
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Die nieuwe terran unit is volgens mij een add-on voor de barracks. Daar lijkt het namelijk wel erg op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2007, 22:32
Daevrem
Daevrem is offline
http://bloggernews.media.daum.net/news/226974

Had ik al een link naar gepost.

Je kunt er twee eenheden tegelijk mee bouwen. Je kunt ze op alle productiegebouwen bouwen. Maar als je dat doet kun je niet de tech-add aan dat gebouw bouwen en niet de high tech units bouwen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 22:16
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Citaat:
Along with the very announcement of SC2 came a flood of speculation and imagery regarding the protoss. The tempest, the (late) soul hunter, the stalker, the immortal, and the list goes on. Well, as the game progressed, it seems blizzard has found a need to tweak their previous ideas.

The most exciting change since the Soul Hunter was dropped appears to be that the Tempest has been replaced by its own predecessor - thats right - The Carrier is BACK. When interviewed by SCLegacy, Dustin Bowder stated that the tempest "didn't feel right" and that there was too much emotional attachment with many fans. Often it was at the top of the list when people talked about their favorite units. It's learned a new trick though, as it automatically builds interceptors.

Another notably changed unit is the Mothership. It is reportedly vulnerable to airbourne fleets, despite it's devastating Black Hole ability (which is still being worked on.) Its price has been cut a bit, but it has also gained an Arbiter-esque ability, in that it can now cloak nearby Ground-units.

Oh, and to those of you who speculated that the Twilight Archon was a spellcaster, congrats. The Twilight Archon now has the Dark Archon's old Feedback ability, in addition to its powerful splash attack.

The star relic has now been renamed as the "stasis orb" and given the ability to "slow down" enemy units.

More thorough looks at the protoss can be found at:
http://www.sclegacy.com/editorials/sciiproto.php
http://sc.gosugamers.net/news/blizzcon_sc2_is_amazing
http://www.gamereplays.org/starcraft...preview&page=0

Another interesting gameplay tweak is that workers can now be told to que buildings the way you would que unit builds. This is a new feature to enhance the overall gameplay, along with the old-news "idle worker" tab.

For all you terran fans out there, theres a few tidbits in here for you too. Medics are also said to be returning, along with a new building ability that will allow you to salvage your unneeded buildings, giving you (thats right) 100% of their cost back into your bank account after you decide you don't need them.

The starport can actually even upgrade to be a star-base, allowing you to create fleets while your base is en-transit.

The planetary fortress seems not to be the only Command center upgrade. In a picture of the terran tech tree (alongside a protoss tech tree) a mysterious "Surveilance Station" is mentioned as an alternative to the planetary fortress Whereas the fortress is essentialyl a big gun, the SS is essentially a big comsat..

The tech tree images can be found just below.
http://limitedgaming.com/files/18/protoss_tech.JPG
http://limitedgaming.com/files/18/terran_tech.JPG

The game is said to be at a much faster pace than the original, with our own AJ calling it fast even while playiing on the "faster" mode instead of the old standby "fastest" mode. But pro-gamers were not disappointed either, with WC3 and SC:BW pros playing against Starcraft 2 Developers.

& of course, a special thanks goes out to the entire starcraft community, but more importantly SCLegacy & GG.net for their in-depth interviews.

Edit:
Oh yeah, and SC2.com now has a terran units section. The ghost, marine, reaper, viking, and command center are all listed thusfar.

The new Siege tank also looks pretty badass. http://www.sc2armory.com/images/bliz...0307/siege.jpg
Van www.starcraft.org
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 01:59
Daevrem
Daevrem is offline
Er zijn nog al wat technische problemen met de tournooien, behalve het Stacraft tournooi. Maar de stream die ik had liet maar een wedstrijd op het podium zien. De ander komt later.



Er zijn al wel wat gameplay videos. Het zijn stukjes uit een TnP v TnP. Geen idee wie het spelen.


Het ziet er wel cool uit. Maar de lichteffecten zijn wennen, zealots zijn een beetje raar, zeker als ze gebouwen aanvallen en verder nog wat kleine dingetjes.

http://streamingmovies.ign.com/pc/ar...mvhighwide.wmv
http://streamingmovies.ign.com/pc/ar...mvhighwide.wmv
http://streamingmovies.ign.com/pc/ar...mvhighwide.wmv
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 04-08-2007 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 11:38
Verwijderd
Nieuwe terran units toegevoegd op de site.


Vind dat grote ding er persoonlijk niet uitzien.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 05:56
Daevrem
Daevrem is offline
http://www.youtube.com/watch?v=9j2LB98CqNo
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 08:57
Verwijderd
Nou, ik hoop dat jullie allemaal blij zijn met je nieuwe StarCraft-weetjes. Veel plezier ermee. Dan ga ik hier in een hoekje huilen omdat Blizzard al pakweg drie jaar het woord 'Diablo' niet meer heeft laten vallen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 14:51
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Er was ergens op het net al een video van de single player campaign van SC II. Op gamespot is ie er maar met irritante reclame.


Oh en,
Luh, zo dacht ik ook 8 jaar over Starcraft.

Houd de moed erin
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 05-08-2007 @ 09:57 :
Nou, ik hoop dat jullie allemaal blij zijn met je nieuwe StarCraft-weetjes. Veel plezier ermee. Dan ga ik hier in een hoekje huilen omdat Blizzard al pakweg drie jaar het woord 'Diablo' niet meer heeft laten vallen.

LUH-3417
Las in pcm dat blizzard binnenkort een nieuwe game gaat aankondigen, geen nieuwe wow uitbreiding en geen scII.
Waarschijnlijk zal dan dus diabloIII worden. Zelf hoopte ik meer op een nieuwe Rts of Warcraft 4.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 17:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 17:19 :
Las in pcm dat blizzard binnenkort een nieuwe game gaat aankondigen, geen nieuwe wow uitbreiding en geen scII.
Waarschijnlijk zal dan dus diabloIII worden. Zelf hoopte ik meer op een nieuwe Rts of Warcraft 4.
.. volgens mij was het al bekend dat het een hele nieuwe branche gaat worden. Geen Diablo, geen starcraft, geen warcraft.

imho. lijkt het me daar ook een goede tijd voor, dat blizzard met iets fris komt.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:27
Verwijderd
Een announcement van Warcraft IV zou geen game announcement zijn, maar een snoeiharde trap in het kruis van alle Diablo-liefhebbers.

De forumleden van diablo3.com zijn in ieder geval druk aan het speculeren. Enkele dagen voor Blizzcon verwees de url www.blizzard.com/wrath opeens niet meer naar www.blizzard.com, maar na een 403-error. Hetzelfde gebeurde gisteren met www.diablo3.eu, maar op dit moment verwijst die naar de website van Lord of Destruction, in plaats van de Blizzard-pagina. Vreemd!

Ook vreemd is trademark-activiteit. Kennelijk heeft Blizzard rond 5 augustus de merknaam Diablo weer ergens voor aangevraagd of wat dan ook, maar het kan ook zijn voor een boek in de Diabl0-reeks dat rond deze tijd uit moet komen.

Genoeg reden om dit weekeinde weer de boel in de gaten te houden en mocht het niets worden, dan hebben we ergens in oktober nog een gamesconventie, rite?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 23:03
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ontopic?
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 07:01
Verwijderd
Starcraft 2 is ook gemaakt door Blizzard?

Nee, sorry, je hebt gelijk. Ik wilde het alleen even kwijt en had geen zin om het zoveelste D3-topic te starten. Excuus!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 21-08-2007 @ 00:03 :
Ontopic?
Bitch..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 20-08-2007 @ 18:04 :
.. volgens mij was het al bekend dat het een hele nieuwe branche gaat worden. Geen Diablo, geen starcraft, geen warcraft.

imho. lijkt het me daar ook een goede tijd voor, dat blizzard met iets fris komt.
Laat ze idd maar met wat fris komen.

Ik hoop op een rts of een totaal nieuw iets.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 07:00
Verwijderd
Iets 'fris' en dan een derde branche met RTS?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 08:38
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hij zegt een rts OF een totaal nieuw iets.
Persoonlijk zou ik het een aardige "trap in het kruis" van diablo fans vinden als het geen diablo is. (alhoewel de diablo verhaallijn wel aardig afgerond is inmiddels dus ik ben benieuwd hoe ze die willen her-openen)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 11:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Trap in het kruis?

Want? Ze hadden een Diablo 3 beloofd oid? Diablo fans zitten zichzelf gewoon gek te maken. (en ook elkaar, door telkens met domeinnamen te rommelen)

Het zou me niks verbazen als er uberhaupt geen Diablo meer komt, omdat Blizzard ook zoiets heeft van, dat Diablo allang zijn hoogtepunt bereikt heeft. En dat ze daarom nieuwe dingen gaan proberen.

Besides, was een deel van het Diablo team niet opgestapt en werken ze nu niet aan Hellgate: London. ?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:41
Daevrem
Daevrem is offline
Hij is gewoon een zeikende Diablo-fanboy.

Als DIII ooit uitkomt ga ik heel erg mijn best doen niet meer met hem te spelen.

Ik hoop eigenlijk ook dat ze met iets nieuws komen. En als ze dan per se een hack 'n slash in een nieuwe franchise willen maken dan hoop ik dat ze ook wat gaan innoveren.


Maar, een hack 'n slash is sowiezo eigenlijk niet zo interessant. Misschien een wat diepere RPG.

Nog een RTS heeft niet zo veel nut, wel? Ik snap niet zo goed hoe zich dat tot Starcraft of Starcraft II moet verhouden.


Trouwens gaan Savior, Stork en Hwasin na de World Cyber Games. Hwasin is best wel een verassing. Was al een tijdje een subtop terran maar lijkt nu heel erg sterk.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:46
Verwijderd
Blizzard heeft meerdere malen gezegd dat ze hun drie grote franchises, Warcraft, Starcraft en Diablo allemaal blijven gebruiken. Bovendien is de verhaallijn van Diablo niet af, aangezien de uitbreiding van Diablo 2 eindigt met een cliffhanger waar GTST u tegen zegt. Bovendien is er één of andere kerel bezig abominabele boeken te schrijven over Diablo, onder het mom dat hij niet schrijft voor een 'dode wereld', bladiebla.

Ik denk hack 'n slash op zich wel interessant zou zijn. Na Diablo II zijn er tientallen spellen zijn die het schaamteloos kopiëren (Titan Quest één van de meest recente) en geen van allen halen ze het bij Diablo 2. Ze missen allemaal net dat ene dat kennelijk alleen Blizzard wist waar te maken in Diablo 2 en vooral Diablo.

Maar inderdaad, een hoop mensen zijn inmiddels Hellgate: London aan het maken en als je ziet wat voor een stuk stront Warcraft 3 is vergeleken met Warcraft 2, is het nog maar de vraag of Blizzard nog wel kan voldoen aan de eisen die de fans aan een Diablo 3 zouden stellen.

On-topic:
Waarschijnlijk gaan ze in Leipzig alleen pimpen met Starcraft II en de Zerg. Voorlopig kunnen ze daar nog steeds de show stelen op iedere conventie. Pas als het grote nieuwtje daar vanaf is en we zitten te wachten totdat het uitkomt zou een bekendmaking van Diablo 3 of een andere titel de spotlight weer op ze kunnen vestigen. Voorlopig zal het dus Starcraft II zijn wat de Blizzard-klok slaat.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 15:59
Daevrem
Daevrem is offline
De zerg is nog lang niet af. Daar moeten ze zelfs nog aan beginnen.

En 8 jaar geleden zei Blizzard ook dat ze Starcraft niet zomaar in de steek gingen laten. En dat duurde een paar jaar voor de tweede game aangekondigd werd nadat Ghost in de koelkast ging.


Je moet gewoon geduld hebben. Laat ze nog een paar andere games maken. En dan kun je samen met je 15 jarige zoontje leuk DIII spelen.



Trouwens, als je het mij vraagt heeft DII helemaal niet dat magische wat Diablo wel heeft en bij die andere spellen ontbreekt. DII was gewoon een technisch goede doorvoering van het thema van deel I. Maar de sfeer enzo ontbrak ook bij Diablo II.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 16:01.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 23-08-2007 @ 16:59 :
De zerg is nog lang niet af. Daar moeten ze zelfs nog aan beginnen.
Bron?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 00:53
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 23-08-2007 @ 16:46 :
Blizzard heeft meerdere malen gezegd dat ze hun drie grote franchises, Warcraft, Starcraft en Diablo allemaal blijven gebruiken. Bovendien is de verhaallijn van Diablo niet af, aangezien de uitbreiding van Diablo 2 eindigt met een cliffhanger waar GTST u tegen zegt. Bovendien is er één of andere kerel bezig abominabele boeken te schrijven over Diablo, onder het mom dat hij niet schrijft voor een 'dode wereld', bladiebla.

Ik denk hack 'n slash op zich wel interessant zou zijn. Na Diablo II zijn er tientallen spellen zijn die het schaamteloos kopiëren (Titan Quest één van de meest recente) en geen van allen halen ze het bij Diablo 2. Ze missen allemaal net dat ene dat kennelijk alleen Blizzard wist waar te maken in Diablo 2 en vooral Diablo.

Maar inderdaad, een hoop mensen zijn inmiddels Hellgate: London aan het maken en als je ziet wat voor een stuk stront Warcraft 3 is vergeleken met Warcraft 2, is het nog maar de vraag of Blizzard nog wel kan voldoen aan de eisen die de fans aan een Diablo 3 zouden stellen.

On-topic:
Waarschijnlijk gaan ze in Leipzig alleen pimpen met Starcraft II en de Zerg. Voorlopig kunnen ze daar nog steeds de show stelen op iedere conventie. Pas als het grote nieuwtje daar vanaf is en we zitten te wachten totdat het uitkomt zou een bekendmaking van Diablo 3 of een andere titel de spotlight weer op ze kunnen vestigen. Voorlopig zal het dus Starcraft II zijn wat de Blizzard-klok slaat.

LUH-3417
Hmz ik vond WCIII juist briljant. Maar dat kan aan mij liggen
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 02:42
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 25-08-2007 @ 00:04 :
Bron?


Die heb ik zo niet bij de hand. Er zijn natuurlijk wel zerglings enzo en vast veel ideeen.

Maar Dustin zei dat ze pas de weken na Blizzcon structureel aan de zerg gingen werken.



Citaat:
Hmz ik vond WCIII juist briljant. Maar dat kan aan mij liggen

Er zijn een aantal problemen met WCIII. Ten eerste zijn 3d graphics niet zo mooi as 2d graphics. En het is nogal cartoony.



Ten tweede werkt WCIII lang niet zo goed qua competitief spelen als Starcraft. Grubby heeft vaak gezegd dat night elves gewoon structureel te sterk zijn en dat hij alleen goede night elf spelers kan verslaan door extra hard tegen night elf te oefenen.


Vooral de heroes zijn een balance probleem.

Ook omdat er zo weinig macro is, eenheden zoveel hitpoints hebben, het tempo lager light, er geen krachtige spells zijn. speelt geluk op het hoogste niveau een veel grotere rol.

Een WCIII speler kan met pension gaan en dan een enkele keer terug komen voor een specifiek tournooi en dan dat tournooi gewoon winnen.

In Starcraft, als je twee keer achter elkaar de WCG wint en dan een vriendin krijgt waardoor je maar 10 ipv 12 uur per dag kunt oefenen maakt je geen schijn van kans meer tegen zelfs de 'matige' professionals. Xellos is een voorbeeld.

Boxer kan helemaal niet oefenen en verliest nu bijna elke wedstrijd.'


Starcraft is dus vele malen competiever dan WCIII.



Ook is WCIII gewoon niet leuk om te kijken. Je kunt moeilijk volgen wat er gebeurd. Er zijn geen spectaculaire momenten; alle eenheden hebben enorm veel hitpoints. De gevechten golven in een matig tempo heen en weer.

Als je aan het winnen bent duurt het gewoon nog een paar minuten voor het ook zover is.


WCIII is puur gemaakt voor single player en om niet serieus multiplayer te spelen tegen je vrienden. En dan is het ook heel leuk.


Starcraft is eigenlijk alleen per ongeluk zo goed geworden om competitief te spelen. Dus het is maar de vraag of Blizzard het nog een keer kan doen. Starcraft heeft veel problenen. TvT is zonder dropships enorm saai. En in ZvZ is er eigenlijk geen enkele strategie mogelijk behalve muta/ling.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 03:57
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 25-08-2007 @ 03:42 :
Die heb ik zo niet bij de hand. Er zijn natuurlijk wel zerglings enzo en vast veel ideeen.

Maar Dustin zei dat ze pas de weken na Blizzcon structureel aan de zerg gingen werken.






Er zijn een aantal problemen met WCIII. Ten eerste zijn 3d graphics niet zo mooi as 2d graphics. En het is nogal cartoony.



Ten tweede werkt WCIII lang niet zo goed qua competitief spelen als Starcraft. Grubby heeft vaak gezegd dat night elves gewoon structureel te sterk zijn en dat hij alleen goede night elf spelers kan verslaan door extra hard tegen night elf te oefenen.


Vooral de heroes zijn een balance probleem.

Ook omdat er zo weinig macro is, eenheden zoveel hitpoints hebben, het tempo lager light, er geen krachtige spells zijn. speelt geluk op het hoogste niveau een veel grotere rol.

Een WCIII speler kan met pension gaan en dan een enkele keer terug komen voor een specifiek tournooi en dan dat tournooi gewoon winnen.

In Starcraft, als je twee keer achter elkaar de WCG wint en dan een vriendin krijgt waardoor je maar 10 ipv 12 uur per dag kunt oefenen maakt je geen schijn van kans meer tegen zelfs de 'matige' professionals. Xellos is een voorbeeld.

Boxer kan helemaal niet oefenen en verliest nu bijna elke wedstrijd.'


Starcraft is dus vele malen competiever dan WCIII.



Ook is WCIII gewoon niet leuk om te kijken. Je kunt moeilijk volgen wat er gebeurd. Er zijn geen spectaculaire momenten; alle eenheden hebben enorm veel hitpoints. De gevechten golven in een matig tempo heen en weer.

Als je aan het winnen bent duurt het gewoon nog een paar minuten voor het ook zover is.


WCIII is puur gemaakt voor single player en om niet serieus multiplayer te spelen tegen je vrienden. En dan is het ook heel leuk.


Starcraft is eigenlijk alleen per ongeluk zo goed geworden om competitief te spelen. Dus het is maar de vraag of Blizzard het nog een keer kan doen. Starcraft heeft veel problenen. TvT is zonder dropships enorm saai. En in ZvZ is er eigenlijk geen enkele strategie mogelijk behalve muta/ling.

Haha ik voel me gelijk een Blizzard n00b Ik speel eigenlijk helemaal niks online, altijd single player of helemaal niet. En daar vond ik WCIII heel erg goed in. Vooral de verhaallijn vergeleken bij bijvoorbeeld Red Alert vele malen beter.

Scarcraft ga ik binnenkort maar eens proberen te spelen. Kijken of dat in single player een beetje leuk is. Maar even serieus, kijken? Naar iemand anders die aan het spelen is? Echt?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 10:42
Daevrem
Daevrem is offline
Starcraft vult nog steeds stadions in Z-Korea. Er zijn daar al bijna 10 jaar twee nationale tv kabel zenders die rond Starcraft gebouwt zijn. Dus ja, zo een beetje 24/7 Starcraft plus wat andere games.

In Korea kijken meer mensen Starcraft dan er mensen spelen. Een van de populairste Starcraft spelers heeft/had een fanclub van 600,000. Starcraft is na al die jaren natuurlijk niet zo populair meer. Maar er gingen ooit 120,000 mensen na een Starcraft finale terwijl miljoenen mensen live op tv keken. En Korea heeft maar 49 miljoen mensen.

Starcraft wordt vaan de nationale sport van Z-Korea genoemt. Maar voetbal en honkbal zijn vast nog wel wat populairder.


En er zijn ook veel niet-koreanen die via het internet volgen.


Starcraft wedstrijden halen vaak de tweede pagina van meeste bekeken game videos op youtube. Oke, daar hoef je maar 2000 hits per dag voor te hebben, maar toch.


WCIII wedstrijden worden natuurlijk ook op die zenders live uitgezonden. Maar het kijkt veel minder fijn.


WCIII
http://www.youtube.com/watch?v=pbgRNxYMxaE

Starcraft:
http://www.youtube.com/watch?v=Ije5nX9kUCY


Niet iedereen die voetbal kijkt speelt voetbal. Idem voor Starcraft. Waar een FPS geen bal aan is om na te kijken omdat je niet kunt zien wat er gebeurd, zo is een RTS dat wel. Net zoals bepaalde sporten ook niks aan zijn om na te kijken.




Starcraft is natuurlijk ook in single player game-technisch primitiever dan WCIII. Maar als je het nog nooit gespeeld hebt is het zeker de moeite waard. Al is het maar voor historische redenen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 25-08-2007 om 10:47.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:17
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:30
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Ik verzamel ff wat dingen:
9e Karune QnA
http://www.battle.net/forums/thread....=1&#post243230
10e Karune QnA
http://www.battle.net/forums/thread....al&T=13206&P=1

11e Karune QnA
http://www.battle.net/forums/thread....p=1&#post18850

Terran Thor:
http://starcraft2.com/features/terran/thor.xml
(Viking en Banshee staat ook op die site)

Interview met Samwise:
http://www.brightcove.com/title.jsp?...nnel=196565916

Zullen ondertussen wel nog meer filmpies/artwork zijn maar deze vond ik nu.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 16:37
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Wat is dat nou voor gemiep over Diablo, jullie kregen Diablo 2 in 2000, Starcrafters moeten het sinds 1998 met Starcraft doen. Niet meer dan eerlijk.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 22:26
Evoken
Avatar van Evoken
Evoken is offline
Het wordt zeker wel weer eens tijd voor een nieuwe starcraft game ja.. Ik vraag me alleen af zullen ze net als bij Warcraft III en heroes inproppen die exp krijgen en levelen alst ware ?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 04:40
Verwijderd
Ik meende wel iets te hebben gelezen over hero-units, maar ik geloof dat ze niet zo'n grote rol gingen spelen als in warcraft.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:35
Osmoian
Osmoian is offline
Ja, er zullen heroes zijn, maar alleen in single player.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 16:39
Daevrem
Daevrem is offline
Geen heroes en geen creeps natuurlijk. Het is Starcraft.


Er zullen wel weer eenheden zijn voor bijv Jim Raynor met meer hp, damage en soms speciale abilities.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 23:03
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
http://uk.theinquirer.net/?article=42255

Blizzard Employee 1: What are you working on?
Blizzard Employee 2: Starcraft II, and you?
Blizzard Employee 1: I am working on Hydra.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:45
Daevrem
Daevrem is offline
Ze claimen niet eens dat dat gezegt zou zijn. Enkel dat dat je ze dat mogelijk zou kunnen horen zeggen.

Slaat gewoon helemaal nergens op.

Plus, het geeft natuurlijk helemaal 0.0% info. Zo een project zou elk denkbaar codewoord kunnen hebben.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 19:20
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Op Starcraft II zijn onder tussen weer een meute nieuwe units toegevoegd, en karune heeft weer wat vragen beantwoord.

Verder heeft Blizzard een speciale kit uitgebracht zodat fans hun eigen SCII fansite kunnen maken
( www.starcraft.org )
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:31
Verwijderd
Alleen in de singleplayer zijn er heroes!

NOG een keer voor de duidelijkheid!~
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:32
Verwijderd
2008 voor het eerst geen starcraft op de wgc.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 13:34
Daevrem
Daevrem is offline
Uuh, ik weet zeker dat er in 2008 nog Starcraft op het WCG is. Het is maar de vraag of SCII in de buurt zal komen van SC in termen van esports.

Misschien is het ook beter om SCII de eerste twee jaar nog niet mee te laten doen met WCG.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Uuh, ik weet zeker dat er in 2008 nog Starcraft op het WCG is. Het is maar de vraag of SCII in de buurt zal komen van SC in termen van esports.
Geen twijfel aan.
Beetje vertrouwen in blizzard!
Citaat:
Misschien is het ook beter om SCII de eerste twee jaar nog niet mee te laten doen met WCG.
Tuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 13:49
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Lang interview met Chris Metzen, een van de makers.

http://www.sclegacy.com/content/inte...-exclusive-28/
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 12:27
Verwijderd
Wanneer zou die dit jaar uitkomen?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 15:56
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Niet. Ze hebben geen release datum gegeven.

Ze kunnen er best nog wel een vol jaar mee bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 13:57
Verwijderd
2010 dan maar!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 11:50
skunheal
skunheal is offline
ik wil graag een starcraft fan site maken
vorrnamelijk starcraft 2
ik ben zelf wel aardig met flash daar wil ik de hooft site mee gaan maken
als iemand anders nog goed is het flash en wil helpen graag

veder zou het fijn zijn als iemand php kan en mij wil helpen
het lijkt me namelijk leuk om een open source te maken voor maps

ik hoop dat jullie het leuk vinden

ps als je niet zo goed bent met het maken van wesites kan je ook gewoon helpen door naar informatie te zoeken af en toe en dat in een leuk stukje te plaatsen

ik hoop dat er mensen zijn die geintresserd zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:26
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline


couldn't resist...
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:58
Thedutchjelle
Thedutchjelle is offline
Citaat:
ik wil graag een starcraft fan site maken
vorrnamelijk starcraft 2
ik ben zelf wel aardig met flash daar wil ik de hooft site mee gaan maken
als iemand anders nog goed is het flash en wil helpen graag

veder zou het fijn zijn als iemand php kan en mij wil helpen
het lijkt me namelijk leuk om een open source te maken voor maps

ik hoop dat jullie het leuk vinden

ps als je niet zo goed bent met het maken van wesites kan je ook gewoon helpen door naar informatie te zoeken af en toe en dat in een leuk stukje te plaatsen

ik hoop dat er mensen zijn die geintresserd zijn
Je weet dat Blizzard een Starcraft Fan Site Kit op hun website weet staan? Ik weet niet of je daar wat mee kan.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 16:16
skunheal
skunheal is offline
ja dat heb ik inderdaat gedaan

maar toch bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 11:24
Verwijderd
Het is toch niet te geloven dat we nog steeds wachten!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 13:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Beta is uitgesteld; beta-test zal ongeveer 6 maanden duren; dus verwacht Starcraft 2 maar ergens begin / mid 2010.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nieuw blizzard komt eraan
Verwijderd
84 19-05-2007 18:46
Games Wie speelt hier StarCraft
rockyj
35 25-09-2003 19:06
Games Diablo 3 is aangekondigd!
Prime Evil
74 15-07-2003 17:53
Games StarCraft 2
VoRaZ
8 08-05-2002 07:50
Games diabloIII
ongekend
13 21-12-2001 12:34
Games Op welk spel wacht je?
Frank
60 12-09-2001 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.