Oud 29-11-2007, 21:58
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
daarvoor het je toch meerdere wii-motes?

of ben jij gewoon zo'n vervelende zus die niet samen wil spelen

neej, maar hij staat op mijn kamer, en ik wil niet altijd dat ze op mijn kamer zit te gamen.
en ik ga misschien volgend jaar, of dit jaar het huis uit, en dan heeft ze dr eigen wii
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2007, 11:48
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Raar moment voor een prijsverlaging, hoe het er nu naar uitziet haalt nintendo niet eens demand voor de kerstdagen

Heeft iemand al die sonic en mario game?? Hij lijkt me opzich wel lachen, maar vroeg me af of het een replay waarden alla wii sports heeft
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 12:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wiisports heeft replay value? Ik was het al na vijf minuten spuugzat.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:01
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
ik heb het ook bijna niet gespeelt... alleen als er anderen bij waren. en ik heb er meteen 3 games bijgekocht ofzo, dus ja
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:01
Verwijderd
Alle reviews zijn wel redelijk negatief over die mario/sonic game.. wel jammer..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
De reviews zijn niet per se negatief, maar hij krijgt gewoon geen topcijfers. Meestal rond de 7. Voor een game betekent dat middelmaat.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:03
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
Citaat:
Alle reviews zijn wel redelijk negatief over die mario/sonic game.. wel jammer..
had ik ook wel verwacht
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:30
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Alle reviews zijn wel redelijk negatief over die mario/sonic game.. wel jammer..
niet slechter dan mario party als ik me niet vergis(waar toch veel volk hier weg van is als ik me opnieuw niet vergis)

En tja, voor mij persoonlijk heeft wii sports zeker replay waarden. Heb die game volgens mij maar 1 of 2 keer in mijn eentje gespeeld, maar als er weer eens een paar mensen bezoek zijn gaat ie eigenlijk altijd wel weer effe aan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 21:35
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik kocht mijn Wii zonder een extra spel erbij, dus ik had op dat moment alleen Wii Sports om te spelen. En zelfs tóen vond ik het niet leuk

Tja, als de keuze is tussen Wii Sports spelen of het apparaat laten verstoffen, dan toch liever gewoon dat laatste. Gelukkig heb ik nu Zelda, Mario, RE4 en Metroid, dus het is toch nog wel een beetje goed gekomen
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 23:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Heeft iemand Resident Evil: Umbrelle Chronicles al? Vandaag uitgekomen, goed gepreviewed.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 13:49
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
Citaat:
Heeft iemand Resident Evil: Umbrelle Chronicles al? Vandaag uitgekomen, goed gepreviewed.
nah, ik ben de komende tijd nog wel even bezig met guitar hero. en anders moet ik metroid nog uitspelen, de resterende sterren van galaxy en tegen die tijd is echt al 100 keer links crossbow training uitgekomen, dus ik gok dat ik 'm de komende niet ga spelen. het is toch een on-rails-shooter?
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:00
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Alle reviews zijn wel redelijk negatief over die mario/sonic game.. wel jammer..
Op ign waren ze best positief anders.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 13:26
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
ik heb de zappeer gekocht, heeft iemand ondertussen RE:UC al gekocht? en is het wat?
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 13:31
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
en WAAROM is de releasedate van Soul Calibur Legends nog niet bekend voor de EU
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 14:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik heb de zappeer gekocht, heeft iemand ondertussen RE:UC al gekocht? en is het wat?
Hoor verschillende geluiden, wat vind jij ervan?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 16:42
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
en WAAROM is de releasedate van Soul Calibur Legends nog niet bekend voor de EU

+ animal crossing, fire emblem en final fantasy
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 17:14
Verwijderd
https://wiipointscard.nintendo-europ...php?lang=nl_NL

Nu even gesloten, maar het komt dus snel

Ik heb m'n sterrenaccount alleen op de vlaamse nintendo-site, hopelijk gaat dat geen problemen geven (ik heb m'n wii voor zover ik weet wel aan m'n account kunnen koppelen).
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 17:48
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
AAAAAH HET KAN!!!

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/new...ints_6535.html
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 18:03
Verwijderd
ah de sterrencatalogus is ook eindelijk upgedate

maar wat bedoelen ze nou met
Huidige sterrensaldo 7860 Sterren die op het einde van december 2007 vervallen. 250

vervallen er dan 250?, why
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
ah de sterrencatalogus is ook eindelijk upgedate

maar wat bedoelen ze nou met
Huidige sterrensaldo 7860 Sterren die op het einde van december 2007 vervallen. 250

vervallen er dan 250?, why
Ja, dat vind ik ook heel stom; sterren zijn nog maar beperkt geldig...
Ik ga ze gewoon zoveel mogelijk omzetten in points (maar dat kan ook maar beperkt, twee keer per dag ofzo?)...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 19:03
Verwijderd
maar dan vervallen er maar 250 sterren?
dat is wel te overleven, anders moet ik allemaal nutteloze dingen kopen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
maar dan vervallen er maar 250 sterren?
dat is wel te overleven, anders moet ik allemaal nutteloze dingen kopen
Hoe dat vervallen precies werkt weet ik ook niet, maar las net dat er bij iemand anders 500 sterren zouden vervallen, dus kennelijk zit er een soort systeem in ofzo...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 19:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit lijkt er iig meer op. Gelukkig vervallen er geen sterren bij mij als ik het goed zo.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 19:54
Verwijderd
Ik heb nu 5470 sterren - en nog en paar VIP-kaartjes die ik nog kan registreren - en er gaan er 120 vervallen aan het einde van de maand. Maar als het even meezit heb ik het tegen die tijd wel allemaal omgezet

Ik kwam er net bijna door, toen lag het weer plat Ik ben ongeduldig
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 00:32
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb net 6000 sterren ingeruild voor 1500 punten.
Wordt het maar eens tijd om Super Metroid binnen te halen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 16:00
Verwijderd
Zeg, ik wil een Wii gaan kopen. Liefst Sports Pack met Wii Play, zodat ik gelijk klaar ben. Daarnet even bij wat winkels geweest, maar niemand had dat ding meer. Zelfs op Bol.com heeft hij een levertijd van 3-6 weken. Iemand enig idee waar ik hem online kan bestellen met een redelijk korte levertijd?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 17:34
Verwijderd
Zo, ik heb nu 1300 points kunnen krijgen voor m'n sterren, nu ga ik zo maar een nederlands account aanmaken voor die nintendo club (ooit eens fout gedaan en een vlaamse gemaakt; dat is niet aan te passen) en dan kras ik m'n overige kaartjes open en probeer ik die ook nog in te wisselen voor points

Nu ga ik Zelda maar eens aanschaffen

Laatst gewijzigd op 08-12-2007 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 13:47
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
is de site bij jullie ook zo langzaam?
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 14:39
z1pje
Avatar van z1pje
z1pje is offline
wat is dit voor bullshit, de punten zijn op
__________________
Leave those bad ideas in your troubled head today.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 14:49
Verwijderd
http://www.gamer.nl/doc/43344/Verbet...de-Wii-in-2008

Het was al eerder bekend geworden dat de Wii-versie van Guitar Hero III alleen mono-geluid wist te produceren. Activision, de uitgever van Guitar Hero gaf al eerder aan de zaak te onderzoeken en heeft nu besloten om het probleem te verhelpen door de uitgave van een nieuwe versie, deze keer wel met stereo geluid. Alle reeds gedupeerde Guitar Hero eigenaren hoeven niet bang te zijn dat ze hier niets aan hebben, want Activision gaf ook meteen aan om alle kopieën van Guitar Hero gratis te vervangen door de verbeterde versie. De update wordt begin 2008 verwacht, maar een exacte releasedatum is nog onduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
wat is dit voor bullshit, de punten zijn op
Je bedoelt dat je ze niet meer kan kopen nu?
Bij mij zijn er wel nog gewoon kaarten beschikbaar

Ik kan volgens mij nog aan 200 punten komen, dus dat ga ik maar eens proberen. Eerst een kaartje invoeren bij m'n vlaamse account, 100 punten kopen, invoeren op de Wii. Dan een nederlands account aanmaken, Wii terug zetten naar Nederland en dat account er aan koppelen, 100 punten kopen en weer invoeren. Dan klopt alles weer braaf en gooi ik nauwelijks sterren weg
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 17:37
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
wat is dit voor bullshit, de punten zijn op
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 17:38
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik denk dat de vlaamse kaarten er nog wel zijn, dus ik zou niet switchen andijvie .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 18:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ja, zijn er kaarten, zijn het alleen kaarten voor 100 punten, dat schiet niet op!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de vlaamse kaarten er nog wel zijn, dus ik zou niet switchen andijvie .
Aah, het verschilt per land. Ik kom ook heel moeilijk op de nederlandse site, terwijl de vlaamse nauwelijks problemen geeft.
Maar als ik niet switch, kan ik niets meer kopen, want bij aanmelding krijg je ook punten en die heb ik nodig
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 20:16
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Het wordt wel regelmatig bijgevuld, dus je moet of wat geduld hebben tot het rustiger is, of er snel bij zijn als ze bijgevuld zijn
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 13:29
Verwijderd
Zo'n Wii wordt wel steeds aantrekkelijker (a)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Zo'n Wii wordt wel steeds aantrekkelijker (a)
Ik hoorde net dat ze in de UK willen stoppen met de reclames voor de Wii op tv, de vraag is veel groter dan het aanbod
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde net dat ze in de UK willen stoppen met de reclames voor de Wii op tv, de vraag is veel groter dan het aanbod
Hahaha Wat arg, zijn ze hier btw gewoon te verkrijgen of?
Hoe zit het eigenlijk met ombouw?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:35
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met je sterren die je eigenlijk nog nooit hebt ehm, ingeleverd..
Dus wel het spel gekocht, maar nooit de code ingevoerd op de site.

Ik heb lang lang geleden wel eens die dingen ingevoerd, en heb een redelijk saldo opgebouwd, maar de dingen die er te koop waren vond ik nooit echt boeiend. Daarom ook gestopt met het invoeren daarvan.
Maar ik heb wel nog alle hoesjes van mn oudere games(van n64 tot cube tot DS tot Wii), met daarin die sterrendingen nog. Zou ik die gewoon nog in kunnen leveren? Ah heck, ik ga het gewoon eens proberen als ik weer thuis ben
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met je sterren die je eigenlijk nog nooit hebt ehm, ingeleverd..
Dus wel het spel gekocht, maar nooit de code ingevoerd op de site.

Ik heb lang lang geleden wel eens die dingen ingevoerd, en heb een redelijk saldo opgebouwd, maar de dingen die er te koop waren vond ik nooit echt boeiend. Daarom ook gestopt met het invoeren daarvan.
Maar ik heb wel nog alle hoesjes van mn oudere games(van n64 tot cube tot DS tot Wii), met daarin die sterrendingen nog. Zou ik die gewoon nog in kunnen leveren? Ah heck, ik ga het gewoon eens proberen als ik weer thuis ben
Ik geloof dat je ze tot een bepaalde tijd in kan voeren, dus misschien zijn die kaartjes inmiddels verlopen...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Hahaha Wat arg, zijn ze hier btw gewoon te verkrijgen of?
Ze zijn overal moeilijk te krijgen, geloof ik. Ik weet dat het in Nederland ook nog steeds moeilijk is hem te vinden - zeker nu met de feestdagen; als er al een is, is hij ook meteen weg.
Ben ik even blij dat het me vorig jaar gewoon gelukt is een reservering van iemand over te nemen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb vandaag anders nog best wel een hoop codes ingevoerd. Maar dit waren wel oa gamecubespellen. Eerst leek het niet te werken, (ook de nieuwe codes niet) maar later wel. Iig lijkt me dat de GC en DS spellen en ook wel GBA spellen het nog wel zouden moeten doen. Ik kreeg wel soms minder punten dan er op het kaartje stond. Ik zou het gewoon proberen, kost alleen best wel wat tijd (stomme vragenlijsten die je moet gaan invullen )
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ze zijn overal moeilijk te krijgen, geloof ik. Ik weet dat het in Nederland ook nog steeds moeilijk is hem te vinden - zeker nu met de feestdagen; als er al een is, is hij ook meteen weg.
Ben ik even blij dat het me vorig jaar gewoon gelukt is een reservering van iemand over te nemen
Ik heb hem vorig jaar voor de kerst gewoon zonder reservering of wat dan ook kunnen krijgen. Ik heb er wel een aantal winkels voor af moeten lopen, maar het was te doen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 17:22
Verwijderd
Ik heb een nieuw account op de nintendo site, maar ik krijg hem niet aan m'n wii gekoppeld
Het is toch niet zo dat je alleen een account kan koppelen waar je een wii onder hebt geregistreerd? Dat zou stom zijn
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 17:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb een nieuw account op de nintendo site, maar ik krijg hem niet aan m'n wii gekoppeld
Het is toch niet zo dat je alleen een account kan koppelen waar je een wii onder hebt geregistreerd? Dat zou stom zijn
Lijkt me raar. Ik heb de mijne pas vandaag geregistreerd en ik had mijn account en wii al in mei gekoppelt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:55
Verwijderd
Oh, ok, dan ligt het gewoon even aan de server ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat je ze tot een bepaalde tijd in kan voeren, dus misschien zijn die kaartjes inmiddels verlopen...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:21
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Waarom is nintendo nou zo gierig met die punten
Ik heb maar een Yoshi sleutelhanger gekocht met mijn punten, past leuk naast mijn wii sleutelhanger.
Als iemand die codes wil pm ik ze wel, zo moeilijk gaan doen elke keer om met geluk op tijd te zijn voor een matige goodie of een paar punten als je geluk hebt dat je optijd bent, geen zin meer in
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:30
Verwijderd
Punten kan je toch gewoon kopen? Als ze vandaag op zijn, zijn ze er morgen wel weer. Ik hoef die goodies nooit, maar wii points zijn gewoon handig; lekker oude spelletjes aanschaffen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.