Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2012, 18:49
Miriam1996
Miriam1996 is offline
Hoi,

Ik moet voor school een werkstuk maken over culturele en sociaal maatschappelijke verschillen op school. Ik moet daarvoor interviews houden met jongeren. Ik wil dat via dit forum doen, omdat dat lekker anoniem is en ik daarom eerlijke reacties krijg. Ik zou het leuk vinden als je hieraan mee doet. Willen jullie reageren op de volgende vragen? Op elkaar reageren mag natuurlijk ook.

Wat voor verschillende allochtonen kinderen zitten erbij jullie in de klas/op school?
Wat voor verschillen zie tussen jouzelf en kinderen met een andere achtergrond?
Wat vind je daar leuk aan en wat vind je er minder leuk aan?
Hoe ziet jou vriendenkring eruit. Zitten er kinderen met een andere (allochtone, of sociaal/culturele) achtergrond bij.

Heel erg bedankt.

Miriam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2012, 19:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat voor verschillende allochtonen kinderen zitten erbij jullie in de klas/op school?

Ik zit niet op school. Op mijn werk zijn wel veel allochtonen, veel Oost-Aziaten, Russen, Indiërs en Europeanen.

Wat voor verschillen zie tussen jouzelf en kinderen met een andere achtergrond?

Vooral dat ik briljant ben, en de meeste kinderen debiel zijn. Ook ben ik een stuk langer dan de meeste kinderen.

Wat vind je daar leuk aan en wat vind je er minder leuk aan?

Ik vind het leuk dat ik briljant ben, maar het nadeel is dat ik me snel erger aan andere mensen.

Hoe ziet jou vriendenkring eruit. Zitten er kinderen met een andere (allochtone, of sociaal/culturele) achtergrond bij.

Ik heb geen vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 19:46
Verwijderd
Wat voor verschillende allochtonen kinderen zitten erbij jullie in de klas/op school?
In mijn klas zit geen allochtoon.
Wat voor verschillen zie tussen jouzelf en kinderen met een andere achtergrond?
Dat hangt af van de plek waar die kinderen vandaan komen. Ik ken een Duitse allochtoon die ik heel vervelend vind en een Antilliaanse allochtoon die ik heel lief vind.
Wat vind je daar leuk aan en wat vind je er minder leuk aan?
Ik vind verschillen wel leuk. Ik vind het minder leuk als die verschillen in mijn nadeel zijn.
Hoe ziet jou vriendenkring eruit. Zitten er kinderen met een andere (allochtone, of sociaal/culturele) achtergrond bij.
Mijn vriendenkring ziet er superlekker uit. Ik merk in het dorp waar ik woon precies wiens ouders er niet uit dat dorp komen en welke wel. Over het algemeen zijn de mensen van buitenaf een factor 25 intelligenter dan de rest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ā la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 01:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.