Oud 22-07-2018, 13:38
Identity_freak1
Avatar van Identity_freak1
Identity_freak1 is offline
Hallo ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb gisteren een feestje gehad ik heb daarbij voor de eerste keer alchol gedronken maar volgens mij veel en veel te veel voor de eerste keer is dit slecht ik werdt wel duizelig en lachte om alles.

Ik had
2 radler
2 bier
3/4 mixdranken (passoa,safari)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2018, 14:44
Verwijderd
Je was gewoon zat, dit is het gevoel waarvoor iedereen op jouw leeftijd alcohol drinkt. Ik raad je wel aan om rustiger aan te doen met mixdranken en sterke dranken. Het is erg lekker maar je hebt geen flauw benul hoe snel je zat wordt waardoor je al gauw het gevoel hebt dat je wel meer aan kan. Daarbij heb je nog niet eerder gedronken, dus kun je beter rustig aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 19:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit past beter op D&A!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Je was gewoon zat, dit is het gevoel waarvoor iedereen op jouw leeftijd alcohol drinkt. Ik raad je wel aan om rustiger aan te doen met mixdranken en sterke dranken. Het is erg lekker maar je hebt geen flauw benul hoe snel je zat wordt waardoor je al gauw het gevoel hebt dat je wel meer aan kan. Daarbij heb je nog niet eerder gedronken, dus kun je beter rustig aan beginnen.
Dit inderdaad, over het algemeen zit er in elk glas dat je drinkt evenveel alcohol. Dus 1 glas bier heeft zelfde alcohol hoeveelheid als een glaasje Jenever bijv.

Maar in mixdrankjes is dat soms niet meer goed in verhouding en zit er soms veel meer alcohol in, door de zoete drank proef je dat bijna niet. De mixdrankjes hebben waarschijnlijk gezorgd voor je aangeschoten gevoel/dronken gevoel. Als je het gevoel vervelend vindt, zou ik het de volgende keer bij bier houden.

Verder ben je nog maar zestien en eigenlijk is alcohol echt heel slecht voor je ontwikkeling. Als je dus het algehele gevoel van dronken zijn niet prettig vindt, zou ik gewoon geen alcohol gaan drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:05
Verwijderd
Daarnaast is het effect van alcohol ook behoorlijk onderhevig aan de hoeveelheid kwaliteitsslaap die je daarvoor gehad hebt en hoe het met je voedingspatroon gesteld was. Dus ook als je oud en wijs bent kan het nog prima gebeuren dat jij je verslikt in het effect.

Maar je bent 16. Dus drink je niet. Probleem tijdelijk opgelost.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Lichaam & Gezondheid Puistjes
R093
53 20-10-2010 15:25
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 21:51
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.