Oud 07-08-2018, 00:33
Identity_freak1
Avatar van Identity_freak1
Identity_freak1 is offline
Ik heb een goednieuwe laptop (1/2 weken oud) met windows 10, avg, en een browser ik heb nog geen internetdingen gedownload en het webcam lampje brandt nooit ook heb ik nog geen mails geopend kan ik toch al gehacked zijn?

Webcam is ingebouwd heb nog geen virus gehad en ook geen malware gehad.
ook heb ik avg premium met (Hacker aanvallen bescherming) heb ook hele laptop al gescand en alles van windows tot avg en malwarebytes is up to date

Laatst gewijzigd op 07-08-2018 om 01:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2018, 06:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je kan je cam afplakken zodat je sowieso niet zichtbaar bent
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 07:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom denk je dan dat je gehackt bent?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 07:29
Identity_freak1
Avatar van Identity_freak1
Identity_freak1 is offline
Citaat:
Waarom denk je dan dat je gehackt bent?
Nou dat denk ik niet maar ik las ergens dat om de camera te besturen et een malware nodig was dus als ik geen malware heb kan mn camera ook niet bestuurd worden? Toch...

Laatst gewijzigd op 07-08-2018 om 07:55.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 09:55
Verwijderd
Als je niet geretardeerd bent en een beetje bewust bent van wat je uitvoert op je machine (of wat anderen uitvoeren) hoef jij je niet veel zorgen te maken. Uiteindelijk is de LED-indicatie van de webcam die aanstaat redelijk betrouwbaar omdat het maar in een beperkt aantal gevallen (hardwarematig) mogelijk dit LED-je te omzeilen. Overigens; du moment dat de situatie zo ver is dat je kist dusdanig compromised is, is de webcam wel de minste van je zorgen.

Maar goed, genoeg mensen hebben zo'n plakbaar schuifje over de camera gedaan. Of een sticker.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 11:42
Identity_freak1
Avatar van Identity_freak1
Identity_freak1 is offline
Citaat:
Als je niet geretardeerd bent en een beetje bewust bent van wat je uitvoert op je machine (of wat anderen uitvoeren) hoef jij je niet veel zorgen te maken. Uiteindelijk is de LED-indicatie van de webcam die aanstaat redelijk betrouwbaar omdat het maar in een beperkt aantal gevallen (hardwarematig) mogelijk dit LED-je te omzeilen. Overigens; du moment dat de situatie zo ver is dat je kist dusdanig compromised is, is de webcam wel de minste van je zorgen.

Maar goed, genoeg mensen hebben zo'n plakbaar schuifje over de camera gedaan. Of een sticker.
Ga ik doen Kuzu kun jij dan zorgen dat er een wet komt waarmee laptops verplicht een schuifje mee moeten krijgen als je hem koopt thx Gr. Emiel
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 11:56
Verwijderd
Ehm nee? Die wettelijke verplichting zou nergens op slaan. Als je dan toch iets met wetgeving wil doen, zou ik een crash course "intarwebs basics for tards" verplicht stellen, waar men voor moet slagen om in aanmerking te komen voor een internetverbinding. Dit topic had dan ook niet bestaan. Mooi he, ironie?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 12:11
Identity_freak1
Avatar van Identity_freak1
Identity_freak1 is offline
Citaat:
Ehm nee? Die wettelijke verplichting zou nergens op slaan. Als je dan toch iets met wetgeving wil doen, zou ik een crash course "intarwebs basics for tards" verplicht stellen, waar men voor moet slagen om in aanmerking te komen voor een internetverbinding. Dit topic had dan ook niet bestaan. Mooi he, ironie?
Maakt niet uit doe maar gewoon en ja irionie is prachtig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.