Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 08:03
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Mijn beste prestatie is een gouden medaille op de clubkampioenschappen atletiek op het onderdeel kogelstoten

Mijn mooiste doelpunt heb ik met voetbal gemaakt: een inworp vanaf de rechterkant, ik stond op de hoek van het strafschopgebied en werd niet gedekt. Toen nam ik de bal in één keer met rechts en schiet 'm in de verre kruising.

Nu jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2004, 09:29
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
beste prestatie is 2e bij de limburgse kampioenschappen judo (tot 28 kg ..is tijdje geleden ja, hehe)

actie waarover meest nagepraat is, hoewel het niet volgens de regels van de sport is: op een tennisbaan de bal verkeerd raken, zodat hij over een hek en een terras heen vliegt, precies in een vogelhuisje dat onder de dakgoot hing
oh, en nog een: bij boogschieten hing een bord op een schuurtje, ik heb het gepresteerd om de pijl precies tussen de spleet onder het dak door te schieten, zodat de pijl achter het schuurtje lag

en verder zijn achteruitgeslagen scorende ballen bij tennis altijd wel leuk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 09:52
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Midden Nederland kampioen Judo.
3x clubkampioen.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 10:39
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
mijn hoogtepunt was in mijn voetbalwedstrijd tegen de B1 van MVV.. Ik speelde toen mijn beste wedstrijd ooit en MVV had interesse in me voor op de A1, maar daar is het helaas bij gebleven.

Verder ben ik ooit gele trui drager geweest, 4e in het eindklassement en 3e in het ploegenklassement van Tour de Oude Jan ... Een 7daagse wielerwedstrijd voor jeugd van 12 tot 16 jaar (grootste deel had geen UCI licentie, ik ook niet aangezien ik niet bij een vereniging zat)
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 11:15
number9
number9 is offline
In me eerste jaar bij me nieuwe club toen werd ik in de C5 gedaan best saai, 31 goals in 20 wedstrijden.

Mocht ook paar x meedoen met C2 waaronder een keer tegen DWO C2 die toen 1e klasse speelden.

Werd die gestuurd, liep mijn 2 dekkers eruit tikte langs één inlopende man en schoot vanaf randje 16.
Vliegt die bal in een lob-vorm over de keeper de dichtstbijzijnde kruizing in. Ik heb die hele dag nog zitten denken hoe ik dat deed
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 11:52
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Judoën (is dit correct??? ) met Mark Huizinga toen ik 10 was. Hij had toen net een groot toernooi gewonen maar welk weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Omhaal vanaf de 16 in de kruising of 2 ingedraaide corners in 1 wedstrijd..(aangezien dat meer door de wind kwam kies ik voor de eerste)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 12:01
houn
Avatar van houn
houn is offline
ff kijke, je bent nu 13, dus 3 jaar geleden, zeg maar 3,5, dus dat moet na de olympische spelen geweest zijn.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
5Keer scoren in 1 wedstrijd, ik had al een hattrick na 20min.
Was tijdens een wedstrijd die ik mee mocht doen omdat er bij A1 mensen op vakantie waren (was toen B1'er) het was wel een oefenwedstrijd maar toch..
Het kwam trouwens omdat het bloedheet was die dag (30graden oid) en niemand ook de tegenpartij niet zin had om goed z'n best te doen behalve ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 13:36
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Toen ik 13 was ben ik geselecteerd door de KNVB, was ik wel trots op...
Mijn mooiste doelpunt kan ik me niet zo herinneren.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 14:49
number9
number9 is offline
Citaat:
djeddie schreef op 16-04-2004 @ 12:52 :
Judoën (is dit correct??? ) met Mark Huizinga toen ik 10 was. Hij had toen net een groot toernooi gewonen maar welk weet ik niet meer.
Wie is Mark Huizinga
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 16:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
6 Goudkleurige stukken blik op 1 dag bij het roeien (was vroeger hoor)... Heb ik nog een beker gewonnen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 17:24
Verwijderd
3de clubkampioenschap judo (er zaten vier man in mijn categorie )
Verder heb ik een aantal schaakmedailles gewonnen en nu ben ik lekker bezig met voetballen, maar daarin ben ik zeker geen geweldig talent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:18
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 16-04-2004 @ 14:36 :
Toen ik 13 was ben ik geselecteerd door de KNVB, was ik wel trots op...
Mijn mooiste doelpunt kan ik me niet zo herinneren.
da's best cool!

Mijn beste prestaties:
* Een heleboel clubkampioenschappen schaken, en derde bij de Brabantse tot en met 16
* Het uitlopen van een triathlon (olympische afstanden, dat wel!) in Nieuw Zeeland, na een val van mijn fiets in het gravel aan de rand van de weg, waarbij ik de halve linkerkant van mijn lichaam openhaalde
* Met voetbal was ik altijd wel aardig, maar ik was verdediger en dan heb je nooit hattricks of omhalen waar je trots op kan zijn
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:27
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Met hockey geselecteerd worden voor het Noord-Hollands district team
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:53
ditbenikdus
ditbenikdus is offline
met FC Den Bosch

nat veld, jongen van RKC scoort, maakt een buikschuiver...
ik denk: da ken ik veel mooier

dus ff later speel ik de keeper uit, maak een buikschuiver en kop de bal het doel in
__________________
Je kunt dit regeltje lezen of je kunt het niet doen, maar als je dit leest is het zonde van je tijd.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 21:13
SanderThomas
Avatar van SanderThomas
SanderThomas is offline
allemaal atletiek momenten

Hoogtepunten:

2x Oost Nederlandse Kampioenschappen Indoor
1x Oost Nederlandse Kampioenschappen
2x Nederlandse Kampioenschappen Indoor
2x Nederlandse Kampioenschappen
2x Landelijke competitiefinale (1x eerste klasse en 1x tweede klasse)

12.0 op de 100m bij Junioren C
44.90 op de 4x100m bij Junioren A

6e tijdens de Landelijke competitiefinale 1e klasse
4e tijdens de Landelijke competitiefinale 2e klasse
5e op 4x100m op het NK voor Junioren C
baanrecord lopen op de 4x100m in Apeldoorn in de stromende regen. Slechte tijd, maar wel een baanrecord

In 1 estafetteploeg lopen met Bram Som en Arnoud Okken, beiden nu wereldtoppers op de 800m.
__________________
And there is nothing that we'd rather share, than that bodily warmth if we dare || *ToT* || MX || praise the kyd :cool:
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 21:19
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Wat ook wel mooi was, was dat ik werd geselecteerd voor de kernploeg van Almere , was ik ff vergeten...maar ja dat toernooi was niet echt een succes .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2004, 22:16
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Hmm, 3x 2e bij de clubkampioenschappen tennis, en 1x 2e op de clubkampioenschappen judo.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 22:47
Verwijderd
Met hockey, in de C1 tijdje geleden alweer. Bal vanaf kopcircel in de kruising, maar hij bleef erin hangen, zodat de keeper z'n handschoen moest uitdoen om de bal eruit te halen De ultieme vernedering
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 00:05
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 16-04-2004 @ 21:18 :

* Met voetbal was ik altijd wel aardig, maar ik was verdediger en dan heb je nooit hattricks of omhalen waar je trots op kan zijn
Ik was vroeger ook verdediger, en stond bekend om me harde schoten als de mogelijkheid daar was.

Ik kan me enkel 1 doelpunt maar herinneren.

Het was in de laatste paar minuten van de wedstrijd waarin de stand 3-2 voor de tegenpartij was en we kregen een vrije trap aan de rechterkant van het strafschop gebied (aanvallend gezien dan). En ik ging em zo nemen met rechts en hij ging in een streep in de verre hoek
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 00:14
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
ik vond mijn eerste echte rode kaart wel mooi.. god, dat zag je altijd op studio sport en dan krijg je er ineens zelf één.. toen voelde ik me even net zo'n prof.. precies zoals de profs reageren he, beetje verbaasd kijken en discussiëren met de scheids..

was in de D'tjes..


ik vond het mooiste met voetbal ook wel dat k gewoon mijn tegenstander uit de wedstrijd speelde.. ik was back, als je tegenstander in de rust of daarvoor nog wordt gewisseld voel je je wel even goed. haha
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 11:00
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 17-04-2004 @ 01:05 :
Ik was vroeger ook verdediger, en stond bekend om me harde schoten als de mogelijkheid daar was.
Haha, ik ook! Ik vond mezelf de Ronald Koemand van het team, met harde lange passes van achteruit Kan me alleen geen doelpunten herinneren, ik zal mijn pa is vragen of ik ooit gescoord heb
Trouwens, ik weet nog wel een hoogtepunt: met de E-tjes voetbal hadden we de regionale bekerfinale bereikt, en die werd gespeeld in het (vroegere?) stadionnetje van RBC. Dat was een geweldig gevoel om in zo'n reusachtig stadion (4000 man! ) te spelen, maar we hebben hem verloren geloof ik
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 11:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 17-04-2004 @ 12:00 :
[Bmaar we hebben hem verloren geloof ik [/B]
Dat was op dat moment klote natuurlijk maar je bent er nu wel over heen denk ik?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 11:29
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-04-2004 @ 12:02 :
Dat was op dat moment klote natuurlijk maar je bent er nu wel over heen denk ik?
Ik word niet elke nacht meer huilend wakker
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2004, 11:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 17-04-2004 @ 12:29 :
Ik word niet elke nacht meer huilend wakker
Oke dan is het goed
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 11:44
phmpruim
phmpruim is offline
paar mooie doelpunten
mooiste is vanaf de hoek van de zestien de bal over de (heel erg goede!) keeper heenkrullen! Was vlak voor tijd, bijna de winnende, ware het niet dat onze verdediging in de laatste seconde ongelooflijk de fout in ging

leukste doelpunt was al in de E's. We verloren echt ALLES! En toen opeens wonnen we twee wedstrijden achter elkaar. Na de eerste hadden we zoiets van "zal wel toevalstreffer zijn". Maar een week later wonnen we met 3-1, ik scoorde 2 keer en had 1 assist.

ook leuk, in de zaal. In de finale van de wintercup. we stonden 2-1 achter, en vlak voor tijd word ik als pinchhitter in het veld gezet. Tweede balcontact is een schot vanaf 20 meter, en die vliegt er in de kruising zomaar in! Uiteindleijk gewonnen na strafschoppen!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 12:37
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 17-04-2004 @ 12:44 :

ook leuk, in de zaal. In de finale van de wintercup. we stonden 2-1 achter, en vlak voor tijd word ik als pinchhitter in het veld gezet. Tweede balcontact is een schot vanaf 20 meter, en die vliegt er in de kruising zomaar in! Uiteindleijk gewonnen na strafschoppen!
nou ik dit lees moet ik ook ineens aan het schoolzaalvoetbal denken.

ik kreeg de bal in verdedigende situatie. Ik liep bij de middenlijn en zag dat de keeper niet goed stond dus dacht dat et wel kon lukken. ik zo KNAL, en hop over de keeper. Iedereen stond zo te kijke
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 14:01
Some
Avatar van Some
Some is offline
euhhhh pff toen zat ik nog op voetbal kreeg ik de bal uit een kluts situatie waarbij ik iemand poorte en vlak erna weer een (laatste met geluk) en zo ging ik ervandoor..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:57
houn
Avatar van houn
houn is offline
Held Blijkt Schlemiel


finale van een zaaltoernooi, we staan 2-1 achter en ik zit op het reservebankje, met nog een minuut te gaan stap ik in het veld, en bij m'n eerste balcontact schiet ik de bal vanuit de hoek in de verre kruising, 2-2 dus.
Dan met nog 10 seconden op de klok, zet ik alles op alles om een tegengoal te voorkomen, dus vet verdedigen enzo, schiet ik em in eigen goal
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:00
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
number9 schreef op 16-04-2004 @ 15:49 :
Wie is Mark Huizinga
Groot judoër van Nederland. Behoord nog steeds tot de Nederlandse top. Internationaal weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:21
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ik ben op dit moment bezig met de mooiste momenten in mijn voetbalcarriere (die trouwens nooit op hoog niveau is geweest). zit nu in de A2, het kantine elftal, van DAW. en eindelijk staan we weer eens bovenaan! als we zaterdag winnen zal het kampioenschap ons niet meer kunnen ontgaan.

volg hier het kampioenselftal. (de 8-0 overwinning van zaterdag op hvch staat er nog niet bij)
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:23
Verwijderd
Derde van Drenthe worden met de Drentse Kampioenschappen paardrijden..
Geselecteerd worden uit heel Drenthe, omdat ze in mij wel een getalenteerde amazone zagen..
Eerste worden van Zuid-Oost Drenthe met paardrijden..
Owjah, 3 keer clubkampioen worden met paardrijden..

Trouwens, halen meiden hier geen topprestaties met sporten?!

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:32
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Met schoolzaalvoetbal toernooi ik stond op goal en er kwam een speler alleen met de bal op mij af ik ga er op af pak de bal af, en schiet richting het goal van de tegenstander en RAAK stond wel even te kijken
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.