Oud 06-02-2002, 19:17
Verwijderd
Laatst las ik in de lifestyle rubriek van onze krant zo iets stoms!
Voor katten is er een parfum om de markt gebracht die "o my cat" heet. Voor honden is er een parfum op de markt gebracht die "o my dog" heet.
Ik vind het wel een beetje zielig voor die beesten. En vinden jullie dat de vermenseling van dieren niet een beetje te ver gaat?
Want volgens mij zit een kat of een hond niet te wachten op een parfum. Daarnaast honden (bijvoorbeeld poedels) worden vaak ook nog aangekleed met mutsjes en jasjes. Wat vinden jullie hier eigenlijk van? Gaat dit niet een beetje te ver. Is dit dierenmishandeling?
Of is dit just fun? Leuk voor het baasje; een extra manier van expressie?

ps. de link als bewijs van die parfum is (wel in het frans, maar ok) http://www.google.com/search?q=cache...2Bparfum&hl=nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 20:15
Lucky2002
Lucky2002 is offline
Ik vind het eigenlijk wel een beetje te ver gaan ja.
Kleding vind ik nog niet echt te ver gaan, tenminste als het een reden heeft.
Onze hond had kanker en ze had het erg koud. Toen heeft ze dus wel een trui aangehad. Maar zonder reden, voor de lol. Tja dat kan ik nou echt niet snappen hoor. Maar eigenlijk vind ik het ook wel raar met paarden enzo. Waarom moeten die dieren een deken op, omdat de mensen te lui zijn...

Groetjes Svetlana
__________________
we love horses
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 15:37
r00mp
r00mp is offline
oh mijn knijntje
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 15:49
scala
scala is offline
je ziet vaak dat vooral van die oude dametjes hun hond aankleden. Inderdaad, als het nodig is oke, maar als het is omdat het mooi staat ofzoiets vind ik het onzin. De hond heeft niet voor niets een vacht! hij heeft er zelf nix aan..
Ook zie je soms opeens zo'n hond in een tas zitten,met z'n koppie eruit zeg maar dan denk ik ook van sjee.. kbedoel et beestje heeft toch zelf pootjes?(anders laat je um thuis als ie wel problemen heeft met z'n poten)
en een parfum gaat ook een btje te ver
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32
Lifestyle de hond als accessoire
Verwijderd
53 08-10-2002 14:05
Vrije tijd bijnamen sporters
ratsja
29 23-02-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.