Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 08:13
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
ik weet niet of jullie wel eens naar Ook dat nog! kijken maar het gaat daar de laatste weken nogal over de flinkte prijsstijgingen sinds de invoering van de euro of door Ook dat nog! ook wel de ziekte van duisemberg genoemd.
ik ben het inderdaad een met hun, de prijzen sinds sinds de euro echt heel heel erg gestegen

wat vinden jullie van de prijsstijgingen????
en van het idee van ook dat nog???


voor mee info over de ziekte van duisenberg
http://www.kro.nl/ookdatnog/home.asp
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 11:39
twiety
twiety is offline
Leuke actie, maar een boycot werkt beter denk ik. Ga 's een paar maanden niet naar de kroeg en koop geen cd's. (En ja, ik ben hier al mee begonnen behalve 2 cd'tjes in de afgelopen 6 maanden.)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 12:55
Croeloes
Croeloes is offline
kep ook de ziekte van duisenberg.....
__________________
hey
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 16:46
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb een gratis sticker bestelt van de ziekte van duisenberg. Die komt op mijn agenda, haha.

Ja belachelijke prijsstijgingen ja.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:37
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Duisenberg kan er weinig aan doen. Hij kan moeilijk prijzen vastzetten en loonmatiging instellen.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 21:01
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Tis aan de mensen zelf om massaal de horeca ed te boycotten.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 21:43
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
REIE schreef:
Duisenberg kan er weinig aan doen. Hij kan moeilijk prijzen vastzetten en loonmatiging instellen.

REIE
Et is maar een naam...heeft niets persoonlijks met em te maken.
kep btw ook een sticker besteld...en ik ben duidelijk een slachtoffer va deze radicale ziekte...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 02:37
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Agjah, daar zijn wij Nederlanders voor he, om lekker de hele tijd van alles te zoeken om over te zeiken, ook al slaat het nergens op. Ik ben het er of course mee eens dat het absurt is (nieuw trui 80 euro, HALLELUJA ) maarjah, dan maakte ik laatst toch iets vreemds mee! Is zo iets bij ons op het werk dat 1,82 kost (eerst f 4,-) wat dus precies terug gerekent is naar euro's en dan beginnen ze te zeiken dat het een onlogisch en onpractisch bedrag is omdat je dan teveel met kleine muntjes zit en blahblahblah en waarom we het niet gewoon 2 euro kunnen maken.....tjah, dan moet je niet zeiken over die prijsverhogingen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb ook last van de ziekte van duisenberg. Mijn hele familie trouwens. Zou het besmettelijk zijn?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 08:50
Verwijderd
Hier heb ik ook al eens een topic over gehad op DK

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=219009
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:14
nickyikke
nickyikke is offline
Ik denk dat bijna iedereen wel die ziekte van duisenberg heeft, ik werk zelf ook in de horeca, maar ik begon wel na de invoering van de euro, maar merk wel dat mensen uberhaupt wel rond e 30 euro kwjt zijn wil je met z'n 3-en of 4-en naar de snackbar. Vind ik wel idioot, maarja, heb trouwens wel een sticker aangevraagd, die ga ik op school kopieeren en dan over de hele school ophangen.
__________________
God created Earth as a destruction place for Human Beings, Blessed Be
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.