Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 18:05
SuperS
SuperS is offline
weet iemand hier iets vanaf, lijkt me namelijk ech vette sport, maar 'k weet niet wat de spelregels zijn etc....

lijkt me gewoon vet om me helemaal in 't zweet te werke door tegen zo'n balletje te slaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 18:31
Verwijderd
http://www.squashweb.nl/

En dan moet je maar een bij regelement klikken, zie je veel over de sport en hoe het te werk gaat als je het officieel wilt doen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 08:17
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
squash is ook heel . Is alleen te lang geleden dat ik het gedaan heb. De heel juiste spelregels ken ik ook niet, enkel de hoofdlijnen, maar daar kom je ook al een heel end mee
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:09
Verwijderd
als je 6 jaar op tennis zit is squash ook nie echt moeilijk
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 20:30
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
als je 6 jaar op tennis zit is squash ook nie echt moeilijk
squash heeft anders wel een totaal andere techniek, die voor mensen die tennissen of getennist hebben vrij moeilijk is aan te leren.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef:
squash heeft anders wel een totaal andere techniek, die voor mensen die tennissen of getennist hebben vrij moeilijk is aan te leren.
ik weet hoe squach gaat...een vriend van me speelt het al een tijd maar ik weet wel hoe je ondertussen moet slaan...heb er geen moeite mee maar dat ben ik
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:54
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ik weet hoe squach gaat...een vriend van me speelt het al een tijd maar ik weet wel hoe je ondertussen moet slaan...heb er geen moeite mee maar dat ben ik
squash is uit de pols en tennis uit arm, Ik heb getennist, endaarna squash. Je hebt wel het inzicht enzo. De regels zijn niet zoheel erg moeilijk. In een squashzaal heb je vaak de regels op een papiertje staan.
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:00
TrenzZ
Avatar van TrenzZ
TrenzZ is offline
squash is cool =D ...regels zijn niet super moeilijk...met serveren bal boven de middenlijn en in het vak van de tegestander...daarna mag je slaan waar je wil, behalve buiten de lijnen

oja...squash kan ook heel lijp zijn .. als iemand de bal tegen je aan mept, heeft hij nog voordeel ook ...vandaag ook..bal vlak naast me oog gehad....dikke bult ...
maja voorderest is het een kei leuke sport
__________________
Stargazer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
TrenzZ schreef op 15-04-2004 @ 21:00 :
squash is cool =D ...regels zijn niet super moeilijk...met serveren bal boven de middenlijn en in het vak van de tegestander...daarna mag je slaan waar je wil, behalve buiten de lijnen

oja...squash kan ook heel lijp zijn .. als iemand de bal tegen je aan mept, heeft hij nog voordeel ook ...vandaag ook..bal vlak naast me oog gehad....dikke bult ...
maja voorderest is het een kei leuke sport
Open dan een nieuw topic.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:21
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik zal mijn weinig originele mening geven:
Squash is cool

Doe het al jaren, maar nooit echt veel. Een keer of tien per jaar. Ik heb ook getennist, en denk inderdaad dat het juist vervelend is je 'slag te moeten omdraaien'. Als je ze allebei zonder problemen beheerst vind ik dat erg knap, in elk geval.
Als je het nog nooit gedaan hebt, of voor het eerst weer na een hele tijd, doe dan wel goede rek & strek oefeningen! Zo niet, dan heb je twee dagen later zoveel last van je kont dat je een week lang niet kan zitten
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 20:48
Verwijderd
ik heb het met gym een paar keer gedaan en ik vond het ook heel leuk dat ga ik zeker nog eens vaker doen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
squash is cool

ben nog niet zo lang bezig, maar ik vind het heel leuk! Na de tijd ben je wel half dood, maar goed.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wat voor sport doe jij?
Marvin1995
301 04-01-2012 20:23
Vrije tijd Squash in Rotterdam
Dark Dawn
1 12-04-2006 18:42
Vrije tijd squashen
wennie
5 27-04-2004 17:41
Seksualiteit Asociatie..
Verwijderd
38 10-03-2003 12:23
Vrije tijd WK Squash , Palmer is eindwinnaar
Tofke_H
3 20-12-2002 13:47
Vrije tijd squash
sSaArRaA
2 05-01-2002 02:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.