Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 21:51
clevergirl
clevergirl is offline
Ik hoor deze uitspraak wel is en eigenlijk klopt bij mij het vaak ook wel, alleen hoop ik niet dat het waar is. Wat vinden jullie ervan? Ben je het ermee eens?

Liefs, clevergirl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 22:04
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Vaak is het idd wel zo...

Als je iets erg graag wilt heb je kans dat je je anders gaat voordoen om iets te bereiken ....en juist daarom gaat het fout...
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 22:38
Strange Dude
Strange Dude is offline
Nee, dat je iets graag wilt zorgt er niet voor dat het onwaarschijnlijker wordt. Andersom kan wel (maw je wilt nu juist de onwaarschijnlijke zaken).
Natuurlijk is het ook zo dat als je iets minder graag of niet wilt, dat ook kan 'mislukken', maar dan geef je er niks om. Zaken die je wél graag wilt vallen meer op dus als die niet lukken valt het ook meer op.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:49
clevergirl
clevergirl is offline
Of als je iets heel graag wilt, ga je geforceerd handelen, en als je geforceerd gaat handelen dán lukt het juist niet!????
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:55
John-17
John-17 is offline
Ja ik denk dat het een combinatie is van het geforceerde handelen en van vooral het feit dat het meer opvalt
iets dat je heel graag wilt is ook belangrijker maar vaak niet minder onwaarschijnlijk dan een andere, minder belangrijke zaak, die bij jou echter geen langdurige impact maakt als hij slaagt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:04
Mimmy
Mimmy is offline
als je iets heel graag wilt ga je r misschien te veel op hopen zodat je, als t niet lukt, dat langer onthoud en dingen die minder belangrijk zijn maakt t ook niej uit als t niet lukt dusvalt t ook niet op

__________________
Shit happens..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:50
clevergirl
clevergirl is offline
Citaat:
Mimmy schreef:
als je iets heel graag wilt ga je r misschien te veel op hopen zodat je, als t niet lukt, dat langer onthoud en dingen die minder belangrijk zijn maakt t ook niej uit als t niet lukt dusvalt t ook niet op

Lijkt logisch, maar wat als zo'n beetje alles wat je heel graag wilt mislukt en wat je minder graag wilt lukt?!? Of beeld ik me dat in...??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.