Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 18:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 22-04-2003 @ 19:00:
Van de ca. 750.000 moslims in Nederland is dat bijzonder weinig
Da's ongeveer het schrikbarende percentage van 0,0267 procent!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-04-2003 @ 19:05:
Da's ongeveer het schrikbarende percentage van 0,0267 procent!
Aaah nee toch, wat verschrikkelijk!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:28
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 22-04-2003 @ 09:42:
Volgens mij waren er in Nederland (hoogstens) 200 radicale moslims. Beslis zelf maar of je dat veel vindt

Ja, maja wat verstaat de overheid onder radicaal?

150 a 200...waarvan maar een klein deel echt heel radicaal is denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-04-2003 @ 12:05:
Echt lekker objectief ook, van de site van het CIDI.
AEL steunt zelfmoordaanslagen

DEN HAAG - De Nederlandse tak van de Arabische Europese Liga (AEL-NL) wil geld geven aan Palestijnse organisaties die de zelfmoordaanslagen steunen.

Dat zeggen bestuurslid Nabil Marmouch en kandidaat-voorzitter Mohammed Cheppih.
Wanneer Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen, geld zouden vragen aan de AEL, zou de Liga dat geven. De AEL zegt ook Al Aqsa te steunen, de organisatie waarvan de tegoeden onlangs wegens steun aan de terroristische organisatie Hamas zijn geblokkeerd. Cheppih: 'Die geblokkeerde gelden zijn fondsen voor familieleden van omgekomen martelaren. Wat is daar strafbaar aan?' Zelfmoordacties in Israël zijn volgense AEL-NL een legitiem verzetsmiddel. 'Er is daar een verzetsstrijd gaande. Verzet, hoe dat dan ook wordt gevoerd, is legitiem,' aldus Marmouch. Onschuldige burgers kunnen volgens de AEL niet worden getroffen, omdat 'alle burgers in Israël bezetters zijn'. 'Dit soort uitspraken is onaanvaardbaar,' zegt VVD-Kamerlid Geert Wilders. 'Zelfmoordaanslagen zijn op geen enkele manier te legitimeren, zeker niet door iemand die de ambitie heeft de AEL te leiden.' Verkiezing van Cheppih tot voorzitter van de AEL Nederland leidt volgens Wilders tot 'een vergroting van moslimradicale beïnvloeding van de AEL Nederland'. Hij heeft eerder deze week bij het kabinet opheldering gevraagd over de uitlatingen en het verleden van Mohammed Cheppih als directeur van de Wereld Moslim Liga. Wilders: 'Ik hoop dat de moslims in Nederland inzien wat voor persoon Cheppih is. Een keuze voor de AEL onder zijn leiding is een keuze voor het verharden van de verhouding tussen moslims en niet-moslims in dit land. Dat draagt niet bij aan de integratie.'



Gelders Dagblad, vrijdag 18 april 2003.
Dat beter?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
FLEEEEEEET

daar begon deze hele topic mee!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 22-04-2003 @ 19:00:
Van de ca. 750.000 moslims in Nederland is dat bijzonder weinig
''Op 1 januari 2002 woonden 890.000 islamieten in ons land''

http://www.katholieknederland.nl/nie...ber_14368.html

dat is maar rond de 5.5%

kijk maar uit voor islamisering hoor



''Van belang is natuurlijk de definitie van 'moslim'. Welke definitie wordt er door u, of wordt er in het algemeen, gehanteerd. Als dat iemand is die de vijf zuilen zo consequent nakomt, is het aantal moslims naar mijn gevoelen een stuk minder dan die 5%. Ik krijg de indruk dat als iemand roept 'Ik ben moslim' dat door beleidsmakers klakkeloos wordt aangenomen, maar is dat volgens u juist?

Zo noteerde het SCP onlangs gegevens over de gelovigen (christenen, joden, moslims e.a.) in ons land. Het blijkt dat zij niet tellen, maar hun informatie baseren op een langlopende enquête Culturele Veranderingen, en op de Nederlandse Scholieren Onderzoeken.

Verder gebruikt man de (gegiste) cijfers van het CPB, gebaseerd op de recente prognose allochtonen in Nederland, alsof elke allochtoon van Turkse of Marokkaanse komaf meteen ook moslim is, en zich - dat is de verwachting van de niet-islamitische omgeving - ook zo gedraagt.

Beide instellingen baseren hun aannames verder op reeds 10 jaar oud onderzoek van Becker & Vink naar de secularisatie in Nederland (1991) en van Becker & de Wit 'Secularisatie in de jaren negentig'. ''

http://www.overgave.com/nieuws_media...el_moslims.htm

Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:42
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-04-2003 @ 19:34:
AEL steunt zelfmoordaanslagen

DEN HAAG - De Nederlandse tak van de Arabische Europese Liga (AEL-NL) wil geld geven aan Palestijnse organisaties die de zelfmoordaanslagen steunen.

Dat zeggen bestuurslid Nabil Marmouch en kandidaat-voorzitter Mohammed Cheppih.
Wanneer Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen, geld zouden vragen aan de AEL, zou de Liga dat geven. De AEL zegt ook Al Aqsa te steunen, de organisatie waarvan de tegoeden onlangs wegens steun aan de terroristische organisatie Hamas zijn geblokkeerd. Cheppih: 'Die geblokkeerde gelden zijn fondsen voor familieleden van omgekomen martelaren. Wat is daar strafbaar aan?' Zelfmoordacties in Israël zijn volgense AEL-NL een legitiem verzetsmiddel. 'Er is daar een verzetsstrijd gaande. Verzet, hoe dat dan ook wordt gevoerd, is legitiem,' aldus Marmouch. Onschuldige burgers kunnen volgens de AEL niet worden getroffen, omdat 'alle burgers in Israël bezetters zijn'. 'Dit soort uitspraken is onaanvaardbaar,' zegt VVD-Kamerlid Geert Wilders. 'Zelfmoordaanslagen zijn op geen enkele manier te legitimeren, zeker niet door iemand die de ambitie heeft de AEL te leiden.' Verkiezing van Cheppih tot voorzitter van de AEL Nederland leidt volgens Wilders tot 'een vergroting van moslimradicale beïnvloeding van de AEL Nederland'. Hij heeft eerder deze week bij het kabinet opheldering gevraagd over de uitlatingen en het verleden van Mohammed Cheppih als directeur van de Wereld Moslim Liga. Wilders: 'Ik hoop dat de moslims in Nederland inzien wat voor persoon Cheppih is. Een keuze voor de AEL onder zijn leiding is een keuze voor het verharden van de verhouding tussen moslims en niet-moslims in dit land. Dat draagt niet bij aan de integratie.'



Gelders Dagblad, vrijdag 18 april 2003.
Dat beter?
Ik heb dat Gelders Dagblad eens een tijdje ''gevolgd'' en ik heb er 10x meer negatieve dingen over allochtonen dan positieve dingen over allochtonen in zien staan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:45
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 22-04-2003 @ 19:42:
Ik heb dat Gelders Dagblad eens een tijdje ''gevolgd'' en ik heb er 10x meer negatieve dingen over allochtonen dan positieve dingen over allochtonen in zien staan.
Dat komt mischien doordat het grootste gedeelte van de allechtonen tuig is.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Assasin schreef op 22-04-2003 @ 20:45:
Dat komt mischien doordat het grootste gedeelte van de allechtonen tuig is.
Ahum?

Oprotten jij.

Ga lekker samen met BARON branden in de hel.

Ik zal je er graag een enkele reis heen geven.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 22-04-2003 @ 19:42:
Ik heb dat Gelders Dagblad eens een tijdje ''gevolgd'' en ik heb er 10x meer negatieve dingen over allochtonen dan positieve dingen over allochtonen in zien staan.
Mwa, valt wel mee.

Het is nou eenmaal het nieuws, dat is vaak negatief.

En het is niet te ontkennen dat allochtonen voor een onevenredig groot deel van de criminaliteit verantwoordelijk zijn.

Dan discrimineer ik niet, dan spreek ik de waarheid.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Even hier verder naar aanleiding van poging voor het aanspannen van een rechtzaak tegen ael (vanwege dit geval) door fleet...

Mijn reactie daarop:

[knip]
Ik denk dat ieder normaal en gezond denkend wezen in Nederland het financieel steunen van zelfmoordernaars niet goed keurt. Zoals je ook in het topic naar voren zag komen, verafschuwde iedereen die gedachte ondanks dat men die zelfmoordaanslagen zelf wel kan begrijpen (maar er geen begrip (=steun) voor hebben).

Dat je je druk maakt om dergelijke uitspraken is goed te begrijpen, maar ik heb geen idee wat de Nederlandse rechter hiertegen zou kunnen doen, behalve dan te zeggen dat een organisatie/partij die een terroristische organisatie (en daarbij komt dan de ingewikkelde discussie naar voren of Palestijnse zelfmoordenaars terroristen of vrijheidsstrijders zijn) steunt verboden zou moeten worden. Ik denk dat Nare Man hier overigens beter op kan ingaan, dan ik. Want ik studeer geen recht

Maar goed. Dan nog. Wat als de AEL verboden wordt? Zal dit niet de haat jegens alles wat niet-arabisch is nog dieper gaan met alle gevolgen van dien? Als jij 1 of andere extreem gedachtengoed erop nahoudt en een organisatie opricht, maar je wordt verboden vanwege je gedachtengoed of financiele steun aan een bepaalde organisatie, zul je dan niet ondergronds gaan met nog meer haatgevoelens omdat ze je niet vrij laten spreken en doen wat je niet laten kunt?

Daarnaast: als je de ene partij beschuldigd van financieel ondersteunen van de Palestijnen, moet je ook de VS beschuldigen van het leveren van wapens aan Israel, bv.
Niet meten met twee maten, dus.

Overigens zou ik graag willen weten wat die Abou Jah Jah van de uitspraken van Cheppih vindt, want ik vind:
"De AEL ondersteunt pogingen om te komen tot een vreedzame oplossing van het conflict." veel gematigder overkomen dan wat die Cheppih zegt!
Je kunt niet tot een vreedzamen oplossing komen van een conflict als je zelfmoordenaars financieel steunt (duh!!!).

En over je ongerustheid wb. het zinnetje:
"Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van alle verdrevenen." valt het wel mee denk ik.
Vergeet niet dat het een Arabische partij is, die voornamelijk opkomt voor haar bevolkingsgroep. Daarom spreekt ze ook niet over het lot van de joden in de gebieden (ik vind ook wel dat dat zou moeten, in principe, maar ik vind het ook weer niet gek). Als het een joodse organisatie was, werd er ook niet veel bekommerd om de palestijnen in de gebieden.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:57
Verwijderd
en toch blijf ik erbij dat Cheppih het anders bedoelde. in buitenhof zei hij duidelijk dat hij zelfmoordaanslagen tegen burgers absoluut niet goedkeurd en dus ook niet zal financieren.

en what the fuck is het verschil tussen een zelfmoordaanslag of een of andere tomahawk-raket??? waarom zou je dus een partij van die tomahawks wel financieren en zelfmoordaanslagen niet?
oorlog is oorlog, en dan moet je niet gaan janken om wat voor wapens er gebruikt worden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 22-04-2003 @ 22:57:
waarom zou je dus een partij van die tomahawks wel financieren en zelfmoordaanslagen niet?
Doet het CDA dat bv.?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:10
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-04-2003 @ 21:04:
Ahum?

Oprotten jij.

Ga lekker samen met BARON branden in de hel.

Ik zal je er graag een enkele reis heen geven.
Sukkel, ik heb toch niks tegen JODEN... Alleen tegen sommige moslims, en jij hebt ook niet veel met moslims op blijkt keer op keer.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-04-2003 @ 23:10:
Sukkel, ik heb toch niks tegen JODEN... Alleen tegen sommige moslims, en jij hebt ook niet veel met moslims op blijkt keer op keer.
Kun je je moslimhaat op Onzin verder uitbraken, want 1. je maakt de discussie kapot en 2. je hebt toch niks anders in te brengen, lijkt het.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-04-2003 @ 23:00:
Doet het CDA dat bv.?
nee, maar ik bedoelde even in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 22-04-2003 @ 23:19:
nee, maar ik bedoelde even in het algemeen
Het gaat hier wel om een organisatie die van plan is om mee te gaan doen met de volgende verkiezingen.

Aangezien er internationaal overeengekomen is (niet dat men zich daaraan houdt altijd) dat aan landen die in conflict zijn of waar een conflict heerst, steun verleent aan terroristen of waar mensenrechten geschonden worden GEEN wapens aan geleverd mag worden (nu betreft het hier financiele steun aan een strijdende partij. Ik weet niet hoe het hiermee zit, eigenlijk)

Maar landen als Italie bv. hebben wapens geleverd aan Syrie en van de VS is bekend dat ze wapens (via schiphol o.a.) leveren aan Israel.
Dus tsja....
dat verdrag wordt dus niet bepaald nageleefd

En dan vind ik een dergelijke rechtzaak als fleet admiral op zich hypocriet overkomen, maar aan de andere kant verwelkom ik het ook: dit maakt namelijk de weg open voor andere niet-koshere zaken, zoals de wapenleveranties van Italie aan Syrie en VS aan Israel aan de kaak te stellen.

Daarnaast zou ik - als ik Fleet was - eerst eens proberen na te gaan in hoeverre de Gelderlander en het Eindhovens Dagblad de juiste woorden hebben overgenomen.
Zelf verscheen ik ook een keer in de kranten door een actie, maar was of mijn naam verkeerd, of het aantal mensen verkeerd, of waar ik vandaan kwam verkeerd, of wat ik domweg gezegd had verkeerd neer gezet.
Het is dus echt uitkijken met de pers
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 22-04-2003 @ 23:27:
Het gaat hier wel om een organisatie die van plan is om mee te gaan doen met de volgende verkiezingen.

Aangezien er internationaal overeengekomen is (niet dat men zich daaraan houdt altijd) dat aan landen die in conflict zijn of waar een conflict heerst, steun verleent aan terroristen of waar mensenrechten geschonden worden GEEN wapens aan geleverd mag worden (nu betreft het hier financiele steun aan een strijdende partij. Ik weet niet hoe het hiermee zit, eigenlijk)

tja,

wanneer wordt iemand of een organisatie als terrorist of terroristische organisatie gezien dan? als die partij strijd tegen wat het 'goede' westen de 'goede partij' vindt?

je moet mij bijvoorbeeld niet vragen wie ik zou steunen als ik moest kiezen tussen de palesteinen of de israelieten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 22-04-2003 @ 23:39:

wanneer wordt iemand of een organisatie als terrorist of terroristische organisatie gezien dan? als die partij strijd tegen wat het 'goede' westen de 'goede partij' vindt?
Beide partijen zijn strijdende partijen. Volgens mij is dat al voldoende.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Assasin schreef op 22-04-2003 @ 20:45:
Dat komt mischien doordat het grootste gedeelte van de allechtonen tuig is.

moeilijk he spellen

whahaha tuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-04-2003 @ 21:09:
Mwa, valt wel mee.

Het is nou eenmaal het nieuws, dat is vaak negatief.

En het is niet te ontkennen dat allochtonen voor een onevenredig groot deel van de criminaliteit verantwoordelijk zijn.

Dan discrimineer ik niet, dan spreek ik de waarheid.

Nou en, dan hoeft t niet telkens in t nieuws!

Geef mij toch maar liever de Gooi en Eemlander. Staan tenminste ook eens positieve dingen in.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 22-04-2003 @ 23:10:
...sommige moslims...

*ahum*


ohja, waarom alleen tegen ''sommige'' moslims? er zijn ook slechte joden etc etc. waarom heb je nix tegen hen?

Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:19
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:17:
*ahum*
jij niet Atje
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:20
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:19:
jij niet Atje
niet
ik heb er nog wat bij toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:22
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:20:
niet
ik heb er nog wat bij toegevoegd
ik heb niks tegen jou, wilde ik zeggen.

En waarom ik niks tegen sommige joden heb? Ik zie in die paar joden op de wereld geen groot gevaar, maar wel in die 1,3 miljard moslims, waarvan 1/3 fundamentalistisch denkt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:23
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:22:
waarvan 1/3 fundamentalistisch denkt.

Cijfers? Bron?


Paar? Yeah right
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:26
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:23:
Cijfers? Bron?


Paar? Yeah right
het heeft in de elsevier gestaan, maar zoiets lees jij toch niet.

Er zijn inderdaad maar zo'n 12 tot 14 miljoen joden op de wereld; dat staat toch wel in schril contrast met die 1,3 miljard moslims, die zichzelf alleen maar voortplanten als konijnen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:22:
ik heb niks tegen jou, wilde ik zeggen.

En waarom ik niks tegen sommige joden heb? Ik zie in die paar joden op de wereld geen groot gevaar, maar wel in die 1,3 miljard moslims, waarvan 1/3 fundamentalistisch denkt.
Onder die paar joden zijn ook extremisten. Zionisten noemen ze die, geen haar beter dan moslim-extremisten (ai nu krijg ik SimShalom op m'n dak).
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:28
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:26:
het heeft in de elsevier gestaan, maar zoiets lees jij toch niet.

Er zijn inderdaad maar zo'n 12 tot 14 miljoen joden op de wereld; dat staat toch wel in schril contrast met die 1,3 miljard moslims, die zichzelf alleen maar voortplanten als konijnen.

Jep, jij maakt de fout door het in aantallen te bekijken, vind je t gek dat er meer moslimextremisten zijn? Er zijn namelijk ook meer dan 100x zoveel moslims

Nou en, elke extremist is een extremist.

Elsevier ja lekker rechts blad En trouwens? Heeft de Elsevier alle moslims ondervraagt ofzo?

Ja dat komt omdat ze geen voorlichting hebben gehad
Bovendien, wees blij, zo wordt de vergrijzing in NL enigzins tegen gegaan
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:26:
het heeft in de elsevier gestaan, maar zoiets lees jij toch niet.
En waar baseert de Elsevier zich op? Op hun smakelijke duim? Of echt serieuze rapporten?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:28:
Jep, jij maakt de fout door het in aantallen te bekijken, vind je t gek dat er meer moslimextremisten zijn? Er zijn namelijk ook meer dan 100x zoveel moslims
Forza Atje En dan nog: BARON, bekijk eens waar dat extremisme uit voort zou kunnen komen. Elk gevolg heeft z'n oorzaak.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:31
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:26:
Er zijn inderdaad maar zo'n 12 tot 14 miljoen joden op de wereld; dat staat toch wel in schril contrast met die 1,3 miljard moslims, die zichzelf alleen maar voortplanten als konijnen.
Lees jij wel eens onderzoeken? Voor de 1e generatie allochtonen geld dat 'voortplanten als konijnen' inderdaad, dat geld trouwens in alle arme culturen (kinderen=oudedagsvoorziening). De 2e en zeker de 3e generatie allochtonen krijgen gemiddeld ongeveer net zoveel kinderen als een modaal Nederlands gezinnetje (wat ze overigens zelf ook zijn).
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 11:29:
En waar baseert de Elsevier zich op? Op hun smakelijke duim? Of echt serieuze rapporten?
Ik denk niet dat daar ooit een onderzoek naar geweest is.

Gaan ze zeker in een landwaar veel moslims wonen een grote groep ondervragen..nou denk t niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:31
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 11:29:
En waar baseert de Elsevier zich op? Op hun smakelijke duim? Of echt serieuze rapporten?
Serieuze rapporten, en waarom zou je het niet WILLEN geloven? Het is toch duidelijk dat de islam bezig is met een heilige oorlog tegen alle niet moslims. Zij haten ons, en onze levensstijl.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:31:
Serieuze rapporten, en waarom zou je het niet WILLEN geloven? Het is toch duidelijk dat de islam bezig is met een heilige oorlog tegen alle niet moslims. Zij haten ons, en onze levensstijl.
Omdat de cijfers al niet kloppen.
Daarom geloof ik het niet.

*snik*. Atje haat mij....
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 11:30:
Forza Atje En dan nog: BARON, bekijk eens waar dat extremisme uit voort zou kunnen komen. Elk gevolg heeft z'n oorzaak.

Oorzaak? Groot deel (in)direct westerse politiek.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:33
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Martian schreef op 23-04-2003 @ 11:31:
Lees jij wel eens onderzoeken? Voor de 1e generatie allochtonen geld dat 'voortplanten als konijnen' inderdaad, dat geld trouwens in alle arme culturen (kinderen=oudedagsvoorziening). De 2e en zeker de 3e generatie allochtonen krijgen gemiddeld ongeveer net zoveel kinderen als een modaal Nederlands gezinnetje (wat ze overigens zelf ook zijn).

In NL lag t bij 2e en 3e generatie dacht ik gem. rond de 2 kinderen per gezin. Nou bij NLers ''1.5''
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:33
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 11:30:
Forza Atje En dan nog: BARON, bekijk eens waar dat extremisme uit voort zou kunnen komen. Elk gevolg heeft z'n oorzaak.
Het wordt veroorzaakt door pure jaloezie en niks anders. Moslims lijden per definitie aan een soort "calimero-minderwaardigheidcomplex" .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:31:
Serieuze rapporten, en waarom zou je het niet WILLEN geloven? Het is toch duidelijk dat de islam bezig is met een heilige oorlog tegen alle niet moslims. Zij haten ons, en onze levensstijl.
Je bent echt psychisch niet goed in je hoofd als je dát gelooft.



kromme zin
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:35
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:33:
Het wordt veroorzaakt door pure jaloezie en niks anders. Moslims lijden per definitie aan een soort "calimero-minderwaardigheidcomplex" .

Je kan niet ontkennen dat de 1e generatie inderdaad als minderwaardig werd (en soms nog wordt) gezien in NL, maar ook in Duitsland etc.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:35
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 11:32:

*snik*. Atje haat mij....

waarom?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:36
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 11:32:
Omdat de cijfers al niet kloppen.
Daarom geloof ik het niet.

*snik*. Atje haat mij....
Vraag de gemiddelde moslim op straat wat hij van jou denkt, het zal niet positief zijn. En atje zou het zeker niet erg vinden als dit land een moslimland wordt. Dat is ook de reden van hun snelle voortplanting.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:37
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:34:
Je bent echt psychisch niet goed in je hoofd als je dát gelooft.



kromme zin
Als je je ogen opent kan je de bewijzen hiervoor overal lezen, horen en zien.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:36:
Vraag de gemiddelde moslim op straat wat hij van jou denkt, het zal niet positief zijn. En atje zou het zeker niet erg vinden als dit land een moslimland wordt. Dat is ook de reden van hun snelle voortplanting.

Vraag de gemiddelde Nederlander op straat wat hij/zij van moslims denkt, het zal niet positief zijn.

Dat wil ik helemaal niet, kan jij soms gedachten lezen? Nou dat lukt je dan nog niet echt goed.

Ga maar eens cijfers opvragen bij t CBS, dan zie je wel of er sprake is van snelle voortplanting in NL van moslims Is er niet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:39
Verwijderd
[QUOTE]BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:36:

Vraag de gemiddelde moslim op straat wat hij van jou denkt, het zal niet positief zijn.

Heb je de proef op de som genomen? Kom nu eens met serieuze argumenten.

En atje zou het zeker niet erg vinden als dit land een moslimland wordt. Dat is ook de reden van hun snelle voortplanting.

Een aanval op de man heet dat, een onjuiste argumentatietechniek. Kan je het niet winnen op inhoud?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:37:
Als je je ogen opent kan je de bewijzen hiervoor overal lezen, horen en zien.
Zeker in Elsevier en andere rechtspopulistische blaadjes/sites etc.

Vind je t gek dat door zulke dingen de integratie niet goed loopt en dan willen ze t nog gaan oplossen ook, yeah right
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:40
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:39:
Vraag de gemiddelde Nederlander op straat wat hij/zij van moslims denkt, het zal niet positief zijn.

Dat wil ik helemaal niet, kan jij soms gedachten lezen? Nou dat lukt je dan nog niet echt goed.

Ga maar eens cijfers opvragen bij t CBS, dan zie je wel of er sprake is van snelle voortplanting in NL van moslims Is er niet.
Ik zie dat hier steeds meer moslims komen, het zijn er nu al 800.000 en hun aantal groeit. Hoe meer we van deze soort binnenhalen, hoe grote de 5de kolonne wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:40
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:37:
Als je je ogen opent kan je de bewijzen hiervoor overal lezen, horen en zien.
Als jij nu eens leert dat moslims ook mensen zijn... dan praten we verder... tot ziens...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:33:
Het wordt veroorzaakt door pure jaloezie en niks anders. Moslims lijden per definitie aan een soort "calimero-minderwaardigheidcomplex" .
Ik denk dat het komt doordat ze uit armoede en de daaruit voortvloeiende ontevredenheid en de politiek van met name de VS jegens moslimlanden radicaliseren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:42
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 11:40:
Zeker in Elsevier en andere rechtspopulistische blaadjes/sites etc.

Vind je t gek dat door zulke dingen de integratie niet goed loopt en dan willen ze t nog gaan oplossen ook, yeah right
Met jou valt niet te praten; je wilt gewoon niet inzien waar de islam mee bezig is. Zijn we alle aanslagen van de laatste paar jaar weer vergeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.