Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 10:17
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik volleybal al..(ff denken) uhmmmmmmmmmm een jaar of 5/6 denk ik. Oh jah succes met je poot.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2004, 14:25
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 16-03-2004 @ 22:31:
Jij ook??
op dit ogenblik ben ik single; maar m'n 2 'serieuze' ex-vriendinnetjes wel allebei via volleybal ontmoet...

jij?


enne, ik volleybal nu 9 (of 10? ) jaar...
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:43
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 17-03-2004 @ 15:25:
op dit ogenblik ben ik single; maar m'n 2 'serieuze' ex-vriendinnetjes wel allebei via volleybal ontmoet...

jij?


enne, ik volleybal nu 9 (of 10? ) jaar...
Ik ben ook single en ik volleybal al 3,5 jaar of had ik dat al gezegd??
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:46
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik volleybal nu 10 jaar maar moet helaas bij mijn vereniging stoppen omdat ik na de zomervakantie op kamers ga (als ik slaag).
Dus, als iemand nog een leuke volleybalvereniging in Maastricht weet?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:49
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Nope..ik ben niet zo bekend in Limburg...sorry
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:00
Persoontje
Avatar van Persoontje
Persoontje is offline
ik volleybal pas een paar maanden, zit in meisjes B1, speel geen wedstrijden (k werk in het weekend) en zit in een supergezellig team!!!
verder train ik nog 2x in de week 1,5 uur
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:18
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 17-03-2004 @ 15:43:
Ik ben ook single en ik volleybal al 3,5 jaar of had ik dat al gezegd??
*nagezocht* ja, had je al gezegd
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:24
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ach dan is het nu ook echt duidelijk he
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:29
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
even voor de duidelijkheid ik ben ook single...niet dat dat interessant is of zo
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:47
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 17-03-2004 @ 16:29:
even voor de duidelijkheid ik ben ook single...niet dat dat interessant is of zo
Ach je kan het altijd vermelden he..
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:55
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
een ander vraagje: waar staan jullie op dit ogenblik in de competitie?

Om 'm zelf maar meteen te beantwoorden:
wij staan 8e, maar in een idiote competitie.
Als we raar gaan doen kunnen we zowel nog p/d-wedstrijden voor 1e als 3e divisie gaan spelen...
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:00
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 17-03-2004 @ 16:55:
een ander vraagje: waar staan jullie op dit ogenblik in de competitie?

Om 'm zelf maar meteen te beantwoorden:
wij staan 8e, maar in een idiote competitie.
Als we raar gaan doen kunnen we zowel nog p/d-wedstrijden voor 1e als 3e divisie gaan spelen...
Bij jullie is het opzich wel spannend nog dan! Goed je best doen he!

We staan met de dames 6e ofzo en meer zit er ook niet echt meer in denk ik.
Met meisjes B draai je 2 x een halve competitie. In de eerste helft zijn we geloof ik 4e geworden en nu staan we ook 4e. We kunnen nog 1e worden maar dan moeten de nummers 1 en 2 al hun wedstrijden gaan verliezen en dat zie ik nou niet echt gebeuren. Maar ik vind dat we goed meegedaan hebben iig.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:04
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
jah ons verhala is wel bekend denk ik....
laatste in de 2e klasse, misschien worden we 1-na laatste en dus PD-matches...maar anders degradatie naar de 3e klasse en dat wordt dus serieus NIET leuk!!! Beetje crisis op dit moment in het team!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:14
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 17-03-2004 @ 17:04:
jah ons verhala is wel bekend denk ik....
laatste in de 2e klasse, misschien worden we 1-na laatste en dus PD-matches...maar anders degradatie naar de 3e klasse en dat wordt dus serieus NIET leuk!!! Beetje crisis op dit moment in het team!!
da's inderdaad minder fijn..
maken jullie nog wel een beetje kans??
Of zijn de komende wedstrijden realistisch gezien onhaalbaar om te winnen?
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:20
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
uhm we staan met 1 wedstrijd minder, 1 punt onder de nummer een-na-laatst dus. Uhm op zih zou dit dus te doen moeten zijn. Ware het niet dat we nog 2 keer tegen de nummer 1 moeten. Nog ene keer tegen de nummer 4 en tegen de mensen boven de een-na-laatste...wordt wel ingewikkeld zo...?? maar we maken dus wel nog wat kans. We hebben de wedstrijden tegen het team boven ons wel allebei verloren...dus :-(
We zien het wel!!! Maar zonder goede instelling dus NIET! Ik ben iemand die helemaal tot het uiterste gaat... (de traine rmaakte de opmerking: er stonden 5 zoutzakken en 1 vliegende keep in het veld...dat was ik dus..) MAar zegt ook wat over de rest!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:22
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 17-03-2004 @ 19:20:
de traine rmaakte de opmerking: er stonden 5 zoutzakken en 1 vliegende keep in het veld...dat was ik dus..)



enne, veel succes dan maar!
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:18
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
wij staan op dit moment 2e maar zijn hard bezig weer op de 1e plek te komen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:27
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 17-03-2004 @ 15:46:
ik volleybal nu 10 jaar maar moet helaas bij mijn vereniging stoppen omdat ik na de zomervakantie op kamers ga (als ik slaag).
Dus, als iemand nog een leuke volleybalvereniging in Maastricht weet?
Misschien een studentenvereniging? Ik weet niet of die er is in Maastricht, maar als student is dat leuker dan een burgervereniging .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 21:21
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Nuck schreef op 17-03-2004 @ 21:27:
Misschien een studentenvereniging? Ik weet niet of die er is in Maastricht, maar als student is dat leuker dan een burgervereniging .
inderdaad ja, daar dacht ik zelf ook al aan.
Maar ik verwacht ook niet dat ik meteen de eerste week al iets gevonden heb, het is misschien zowieso handiger om echt te gaan zoeken als ik er eenmaal zit.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 23:44
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik heb net de voorlopige teamindelingen gekregen..
En waar staat mijn naam? Bij dames 1. Het is altijd mijn grote doel geweest daar ooit te spelen. Ze spelen weliswaar nu 3e klasse, maar staan nu bovenaan met 3 punten voorsprong op de nummer 2 met nog 4 wedstrijden te gaan, waaronder de wedstrijd tegen de nummer 2. Zoals ik net al zei is het spelen in dames 1 altijd al mijn grote doel geweest. Bij de voorlopige teamindelingen sta ik erbij, en zal er waarschijnlijk ook wel definitief in komen te spelen. Maar dan heb je ook de frustatie dat je eigenlijk hoger kan spelen dan 2e klasse. ik vind het echt frusterend. Ik heb altijd al in dames 1 van mijn vereniging willen spelen en dan heb je het "talent" om nog hoger te spelen. Dat is echt zo frusterend. Ik wacht in ieder geval af met een beslissing nemen wat ik doe totdat ik weet of ze nou promoveren ja of nee. Als ik in dames 1 kom krijg ik ook wel goede training (van mn vader), dat is altijd lekker intensief en leer je veel.

Het moraal van het verhaal? Dat is er niet. Ik moest alleen ff mn frustatie kwijt.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 07:43
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
wist je van tevoren nog niet waar je ingedeeld zou worden?
Bij ons gaat dit in overleg met spelers.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 07:44
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 18-03-2004 @ 00:44:
Ik heb net de voorlopige teamindelingen gekregen..
En waar staat mijn naam? Bij dames 1. Het is altijd mijn grote doel geweest daar ooit te spelen. Ze spelen weliswaar nu 3e klasse, maar staan nu bovenaan met 3 punten voorsprong op de nummer 2 met nog 4 wedstrijden te gaan, waaronder de wedstrijd tegen de nummer 2. Zoals ik net al zei is het spelen in dames 1 altijd al mijn grote doel geweest. Bij de voorlopige teamindelingen sta ik erbij, en zal er waarschijnlijk ook wel definitief in komen te spelen. Maar dan heb je ook de frustatie dat je eigenlijk hoger kan spelen dan 2e klasse. ik vind het echt frusterend. Ik heb altijd al in dames 1 van mijn vereniging willen spelen en dan heb je het "talent" om nog hoger te spelen. Dat is echt zo frusterend. Ik wacht in ieder geval af met een beslissing nemen wat ik doe totdat ik weet of ze nou promoveren ja of nee. Als ik in dames 1 kom krijg ik ook wel goede training (van mn vader), dat is altijd lekker intensief en leer je veel.

Het moraal van het verhaal? Dat is er niet. Ik moest alleen ff mn frustatie kwijt.
Ik snap inderdaad dat je gefrustreerd bent...
Is het niet verstandig om eerst je verdere opties behalve d1 te gaan bekijken en dan te besluiten of er een beter aanbod tussen zit dan d1??
Anyway; succes en hou ons op de hoogte
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:25
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 18-03-2004 @ 08:44:
Ik snap inderdaad dat je gefrustreerd bent...
Is het niet verstandig om eerst je verdere opties behalve d1 te gaan bekijken en dan te besluiten of er een beter aanbod tussen zit dan d1??
Anyway; succes en hou ons op de hoogte
Ja ik ben een beetje aan het rondkijken of er een vereniging is die mij een aanbod kan doen enzo, maar wacht eerst nog even wat de mogelijkheden bij andere clubs zijn en of dames 1 bij ons promoveert.
Maar in ieder geval bedankt voor het reageren enzo!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:26
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 18-03-2004 @ 08:43:
wist je van tevoren nog niet waar je ingedeeld zou worden?
Bij ons gaat dit in overleg met spelers.
Bij ons beslist de TC wie er in welk team komt te spelen en af en toe wordt er nog wel eens wat gewijzigd.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:40
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 18-03-2004 @ 09:25:
Ja ik ben een beetje aan het rondkijken of er een vereniging is die mij een aanbod kan doen enzo, maar wacht eerst nog even wat de mogelijkheden bij andere clubs zijn en of dames 1 bij ons promoveert.
Maar in ieder geval bedankt voor het reageren enzo!
Btw, opzich is 2e klasse spelen nog niet zo gek hoor...
M'n ex (niet echt een goed voorbeeld, maar toch) speelde op haar 15e jeugd topklasse, op haar 16e gedegradeerd uit de 1e klasse (senioren, met een 'jeugdteam') en op haar 17e speelt ze nu 1e divisie...
Dit is natuurlijk een extreem voorbeeld, maar het geeft wel aan dat het niet per sé nadelig voor je 'carriere' hoeft te zijn...
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:47
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 18-03-2004 @ 09:40:
Btw, opzich is 2e klasse spelen nog niet zo gek hoor...
M'n ex (niet echt een goed voorbeeld, maar toch) speelde op haar 15e jeugd topklasse, op haar 16e gedegradeerd uit de 1e klasse (senioren, met een 'jeugdteam') en op haar 17e speelt ze nu 1e divisie...
Dit is natuurlijk een extreem voorbeeld, maar het geeft wel aan dat het niet per sé nadelig voor je 'carriere' hoeft te zijn...
Nee dat weet ik. Maar ik dacht eerst zelf, stel ik kan bijvoorbeeld promotieklasse of iets dergelijks spelen, dan is dat in 1 keer wel een hele stap omhoog vanuit de 4e klasse, maar ik weet van mezelf toch wel dat ik het aankan. Maar ik vind 2e klasse opzich ook niet gek.
Wat jij nu aangeeft is wel een extreem voorbeeld , maar het kan natuurlijk wel altijd gebeuren. Je weet nooit hoe het zal lopen, dus we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren volgend seizoen.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:52
langnietgoed
langnietgoed is offline
was volleybal niet voor vrouwen of homo's ?
__________________
Joodst
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:57
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
langnietgoed schreef op 18-03-2004 @ 09:52:
was volleybal niet voor vrouwen of homo's ?
vandaar dat je even in dit topic kwam kijken??
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:01
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 18-03-2004 @ 09:57:
vandaar dat je even in dit topic kwam kijken??
goed zo!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:21
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 18-03-2004 @ 09:25:
Ja ik ben een beetje aan het rondkijken of er een vereniging is die mij een aanbod kan doen enzo, maar wacht eerst nog even wat de mogelijkheden bij andere clubs zijn en of dames 1 bij ons promoveert.
Maar in ieder geval bedankt voor het reageren enzo!
Ik zou niet wachten tot je een aanbod krijgt, je moet er zelf achteraan gaan. Ook omdat je nou laag speelt, zullen waarschijnlijk niet veel andere clubs je zien spelen. Als je hogerop wilt, moet je er dus zelf achteraan gaan. Ik ben bijvoorbeeld op m'n 15e met de jeugd van een andere club mee gaan trainen en na één training werd ik daar al gevraagd voor dames 1 (dat was hoofdklasse toen). Op die manier moet je er een beetje inrollen. Zo is het ook gegaan met een vriendinnetje van me, ik heb heel lang met haar samengespeeld en nou speelt zij op d'r 15e eredivisie en ik 2e divisie.
__________________
As if!

Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:25
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 17-03-2004 @ 22:21:
inderdaad ja, daar dacht ik zelf ook al aan.
Maar ik verwacht ook niet dat ik meteen de eerste week al iets gevonden heb, het is misschien zowieso handiger om echt te gaan zoeken als ik er eenmaal zit.
Ik weet niet of er een introductieweek is in Maastricht? Want daar promoten heel veel sportclubs en studentenverenigingen hun vereniging. Op die manier ben ik in Groningen bij m'n club gekomen.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:26
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Nuck schreef op 18-03-2004 @ 14:21:
Ik zou niet wachten tot je een aanbod krijgt, je moet er zelf achteraan gaan. Ook omdat je nou laag speelt, zullen waarschijnlijk niet veel andere clubs je zien spelen. Als je hogerop wilt, moet je er dus zelf achteraan gaan. Ik ben bijvoorbeeld op m'n 15e met de jeugd van een andere club mee gaan trainen en na één training werd ik daar al gevraagd voor dames 1 (dat was hoofdklasse toen). Op die manier moet je er een beetje inrollen. Zo is het ook gegaan met een vriendinnetje van me, ik heb heel lang met haar samengespeeld en nou speelt zij op d'r 15e eredivisie en ik 2e divisie.
Kijk dat bedoel ik. Ik ben aan het rondkijken. Maar ik weet nog niet precies wat ik wil doen, maar dat had ik hierboven ergens allemaal al verteld.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:28
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 18-03-2004 @ 14:26:
Kijk dat bedoel ik. Ik ben aan het rondkijken. Maar ik weet nog niet precies wat ik wil doen, maar dat had ik hierboven ergens allemaal al verteld.
Mja ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik zag iets staan over een aanbod krijgen van een club o.i.d., dus vandaar .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:38
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Nee dat kan..
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:39
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Kijk ik weet niet hoe het niveau bij jullie ligt..maar uhm...als ik vierde klasse (wat hier niet eens bestaat) zou spelen of derde, zou ik dus geen aanbod krijgen van andere teams om daar te komen spelen. Ik vind dat echt heel raar...misschien dat dat bij jullie anders werkt, maar jah...ik wil niet verveveld zijn of zo...maar denken jullie dat jullie goed zijn of ben je dat ook...want een aanbod krijg je hier pas als je topklasse speelt of zo, maar misschien dat dat aan het niveau ligt. Ik vind het raar....... Hoe werkt dat bij jullie
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:51
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik weet niet. Ik zit op de regio. Daar ligt het niveau rond de promotieklasse/3e divisie. Als ik daar mee kan komen moet ik toch hoger als 4e klasse kunnen spelen denk je niet. Ik speel ook bij meisjes B topklasse. Ik train nu elke week op dinsdag een keer mee op promotieklasse niveau. Ik mocht daar meedoen, omdat die trainer de coach was van een team waar ik een keer tegen moest spelen met B top. (snappie m nog? ) We hebben gevraagd of ik met een talententraining kon meedoen daar, maar dat kon niet meer omdat ze al met 25 op een veld stonden. Toen is die vereniging er zelf mee gekomen of ik dan daar mee wilde trainen. Die trainer wist nog wie ik was, dus dan zal ik schijnbaar toch wel een induk achter gelaten hebben. Oke denk nu niet dat ik mezelf helemaal geweldig vind ofzo
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:17
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
sorry...maar dat was ff vergeten. Als je inderdaad rayontraing hebt en zo..ben je best wel goed...Veel succes ermee, en maak een goeie keuze!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:35
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 18-03-2004 @ 14:51:
Ik weet niet. Ik zit op de regio. Daar ligt het niveau rond de promotieklasse/3e divisie. Als ik daar mee kan komen moet ik toch hoger als 4e klasse kunnen spelen denk je niet. Ik speel ook bij meisjes B topklasse. Ik train nu elke week op dinsdag een keer mee op promotieklasse niveau. Ik mocht daar meedoen, omdat die trainer de coach was van een team waar ik een keer tegen moest spelen met B top. (snappie m nog? ) We hebben gevraagd of ik met een talententraining kon meedoen daar, maar dat kon niet meer omdat ze al met 25 op een veld stonden. Toen is die vereniging er zelf mee gekomen of ik dan daar mee wilde trainen. Die trainer wist nog wie ik was, dus dan zal ik schijnbaar toch wel een induk achter gelaten hebben. Oke denk nu niet dat ik mezelf helemaal geweldig vind ofzo
ik denk dat je realistisch bent; beter dan die valse bescheidenheid die je te vaak ziet, toch? Enne, zonder zelfvertrouwen kom je nergens

Om van club te veranderen bestaan natuurlijk verschillende manieren.
De trainers van ons D1 (3e divisie) hebben jong talent bij rayonselecties vandaan geplukt.
Zeggen dat je in de 2e divisie op de bank zit is genoeg om gevraagd te worden door trainers van promotieklasse teams.
Als je lager speelt moet je ambitie en initiatief tonen door te zorgen dat je met hogere teams mee kan trainen.

Dat zijn de meeste gangbare manieren...
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 07:47
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
morgen moeten wij als laatste tegen de nummer 1....ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte, vertel ook ff tegen wie jullie moeten, en wat de uitslag wordt!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:55
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik moet morgen ook tegen de nummer 1. Als we winnen is het leuk voor ons zelfvertrouwen, maar kampioen worden kunnen we niet meer helaas..tenzij de nummer 1 en 2 voor de rest alles verliezen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 13:51
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 19-03-2004 @ 08:47:
morgen moeten wij als laatste tegen de nummer 1....ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte, vertel ook ff tegen wie jullie moeten, en wat de uitslag wordt!
Wij als nr 8 moeten morgen tegen de nr 9. Zij staan 1 puntje achter met een wedstrijd minder gespeeld, dus een zeer belangrijke wedstrijd.
Als we verliezen kan het nog lastig worden, als we winnen zijn we bijna veilig..
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:23
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 19-03-2004 @ 14:51:
Wij als nr 8 moeten morgen tegen de nr 9. Zij staan 1 puntje achter met een wedstrijd minder gespeeld, dus een zeer belangrijke wedstrijd.
Als we verliezen kan het nog lastig worden, als we winnen zijn we bijna veilig..
Oke...winnen dus! Met 4-0!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:08
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
wij (nr. 2) moeten tegen de nr. 11. Moet op zich kunnen dus.

Maar we moeten niet te makkelijk gaan denken want dan verliezen we alsnog (helaas spreek ik uit ervaring)

iedereen veel succes morgen!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 09:50
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
veel succes vandaag
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:38
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
whoohoo m'n poot leeft weer en internet doet het ook weer fatsoenlijk.

ee hoelang ik al volleybal denk bijne 5 jaar zoiets nog niet zo super lang dus.

maar ben al 3 keer best lang uit de rolatie geweest langste is 3 maanden door m'n lieve sleutelbeen die het bij judo begaf ook z'n heerlijke sport trouwens
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 19:27
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Jahhhh
we hebben de beste wedstrijd van het seizoen gespeeld...3-2 verloren tegen de nr.1. Als hekkensluiter is dat denk ik toch niet zo slecht. Jammer dat we de eerste set met 34-26 verloren!! maar toch een soort gevoel van overwining! Lekker!! Ik heb zelf 5 sets geset-upt!! Ging best lekker (vond ik zelf )
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 23:25
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Blegh..ik heb met 4-0 verloren tegen de nummer 1. Twee sets waren best close, maar de andere 2 waren bagger...
Ik ben echt superblij voor H1. 3-1 gewonnen van de nummer 3!! Ze speelden ook een van de beste wedstrijden van hun seizoen, en zo blijven ze kans houden om in de 1e klasse te blijven. Sorry dat ik zo blij doe, maar ik gun het ze supererg We zien wel wat het met de stand doet, maar door de nummer 3 met deze getallen te verslaan als je al hoopt op 1 set, geeft een enorme boost aan je zelfvertrouwen!!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:22
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
3-2 verloren...
zo verschrikkelijk onnodig; we komen op een 2-0 voorsprong, in de derde set geen vuiltje aan de lucht want we staan 12-16 ofzo iets voor. Opeens stort alles in, alles gaat fout en we verliezen dus onnodig toch nog de derde set, en daarna ook de twee volgende sets...
Ook voor ons gaat het nu dus nog spannend worden
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 14:21
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
verloren met 2-3,
eerste 2 sets dik gewonnen, daarna ging alles slecht. Ze stonden 1 punt voor ons, met 1 wedstrijd minder gespeeld.
__________________
All you need is love!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 14:53
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
snutty1986 schreef op 21-03-2004 @ 15:21:
verloren met 2-3,
eerste 2 sets dik gewonnen, daarna ging alles slecht. Ze stonden 1 punt voor ons, met 1 wedstrijd minder gespeeld.
na-aperts
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Volleybal! ff wat anders
xxwentjuhxx
297 22-02-2007 17:25
Vrije tijd Volleybal in Rotterdam
I_am_anouk
8 21-10-2003 19:41
Vrije tijd Ik zoek mensen die zich bezighouden met Volleybal in Nederland
Tofke_H
6 17-12-2002 09:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Volleybal
anjali
1 08-12-2002 13:12
Vrije tijd volleybal
nisha
4 11-01-2002 20:53
Lichaam & Gezondheid Volleybal
Smiley_Knorretje
13 26-11-2001 11:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.