Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2004, 22:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Abou Jahjah noemt dode Nederlandse soldaat een zege


Uitgegeven: 25 oktober 2004 15:04
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2004 18:32


BRUSSEL - De Belgisch-Libanese voorman van de Arabisch-Europese Liga, Dyab Abou Jahjah, heeft maandag scherp uitgehaald naar de Nederlandse aanwezigheid in Irak. "Elke dode Amerikaanse, Britse of Nederlandse soldaat beschouw ik als een overwinning", zegt hij in een interview met het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.

Abou Jahjah, die de laatste tijd wat minder in het nieuws is sinds zijn politieke aspiraties bij de jongste verkiezingen in België weinig succes opleverden, keert zich wel tegen het onthoofden van gijzelaars in Irak. "Onthoofden is ethisch en religieus fout. Moslims slachten zelfs een schaap niet op die manier."

De moslimleider, wienst Liga ook in Nederland aanhang heeft, woont niet langer in Antwerpen, maar in de Brusselse gemeente Schaarbeek. Over Vlamingen zegt hij dat er nog veel meer racisten zijn dan de bijna een miljoen die op het Vlaams Blok stemmen. "Vlaanderen is een rechts bolwerk in Europa", aldus Abou Jahjah, die verder stelt dat "God niet vrijgevig is geweest voor Vlaanderen toen hij het verstand uitdeelde".


http://www.nu.nl/news.jsp?n=431369&c=21




ok, vrijheid van meningsuiting leuk en aardig, maar ik vind dat die man hier een enorme belediging tegenover de families van de omgekomen militairen uit.

stelling dus: Abou jahjah moet vervolgd worden voor deze uitspraak.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2004, 22:35
Verwijderd
Ah ok, dus de militairen moeten dood, maar niet door onthoofding want dat is ethisch fout.

Wat een logica.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 22:40
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-10-2004 @ 23:32 :
stelling dus: Abou jahjah moet vervolgd worden voor deze uitspraak.
. Die man heeft echt belachelijke ideeën.
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 22:57
Daevrem
Daevrem is offline
Ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Die Jahjah werkt zo langzamerhand alleen nog maar op mijn lachspieren. Ongelooflijk, wat kan die man domme dingen zeggen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:40
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 25-10-2004 @ 23:57 :
Ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:41
Pakistaan
Pakistaan is offline
Abou Jahja, een zeer intelligente man en de beste debater die ik ooit gezien heb. De afkeer die sommige mensen voor deze man komt voornamelijk voort uit afgunst vanwege zijn capaciteiten waarmee weinig mensen begiftigd zijn. Je moet hem eens zien hoe hij Filip de Winter en co, bevooroordeelde journalisten, islamhaters en politici de grond in boort. Wat een bevlogenheid, scherpte en intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 00:15
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 26-10-2004 @ 00:41 :
Abou Jahja, een zeer intelligente man en de beste debater die ik ooit gezien heb. De afkeer die sommige mensen voor deze man komt voornamelijk voort uit afgunst vanwege zijn capaciteiten waarmee weinig mensen begiftigd zijn. Je moet hem eens zien hoe hij Filip de Winter en co, bevooroordeelde journalisten, islamhaters en politici de grond in boort. Wat een bevlogenheid, scherpte en intelligentie.
Kun je nou ook even ingaan op de bovenstaande uitspraak?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 01:30
Q8
Q8 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-10-2004 @ 23:32 :
"Elke dode Amerikaanse, Britse of Nederlandse soldaat beschouw ik als een overwinning", zegt hij in een interview met het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.
Een overwinning voor wie? Hij is een Libanees. Waarom bemoeit hij zich met Irak? Alsof we op zijn mening zitten te wachten...
Iedereen was hem alweer vergeten. De media besteden teveel aandacht aan hem. Ik ben bang dat ie zo juist meer stemmen zal krijgen, terwijl de media volgens mij het tegenovergestelde willen bereiken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 02:04
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
wat een ontzettende klootzak vind ik die Abou JahJah, echt totaal geen respect voor deze man.
Met deze houding zorgt ie er trouwens zelf al voor dat men hem politiek minder serieus neemt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 03:34
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Maar hij haalt wel elke keer het nieuws Kunnen ze deze Belgische Theo van Gogh ook niet een keer aan de vierdaagse laten meedoen? Kannie gezellig meelopen tussen de Amerikaanse, Britse en Nederlandse militairen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 07:00
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Giro 4450 voor een enkeltje vliegreis naar zijn geboorteland. Kunnen we collectief een inzamelingsactie houden voor hem. Of kent iemand een logistiek bedrijf wat varkens vervoert naar Marokko?
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 07:27
Verwijderd
je kunt er inderdaad heel erg tegen ageren, en er zoveel mogelijk( negatieve ) aandacht aan geven. Ik denk dat negeren een beter idee is
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 25-10-2004 @ 23:32 :
[B]
ok, vrijheid van meningsuiting leuk en aardig, maar ik vind dat die man hier een enorme belediging tegenover de families van de omgekomen militairen uit.

stelling dus: Abou jahjah moet vervolgd worden voor deze uitspraak.
Waar heeft abou jahjah de titel moslim leider nou aan verdient

Het is een walgelijk provocerend mannetje als ze hem moeten vervolgen dan ook meteen filip de winter voor ophitsing en oproep tot vreemdelingen haat.

Ik vind dat de media niet zo op hem moet ingaan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 08:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 26-10-2004 @ 08:27 :
je kunt er inderdaad heel erg tegen ageren, en er zoveel mogelijk( negatieve ) aandacht aan geven. Ik denk dat negeren een beter idee is
Idd, zulk soort ventjes vinden het alleen maar leuk als de media zo met z'n uitspraken omgaat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 26-10-2004 @ 08:00 :
Giro 4450 voor een enkeltje vliegreis naar zijn geboorteland. Kunnen we collectief een inzamelingsactie houden voor hem. Of kent iemand een logistiek bedrijf wat varkens vervoert naar Marokko?
en wat heeft marokko hier weer mee te maken??

Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 08:09
Verwijderd
en trouwens:

Citaat:
Daevrem schreef op 25-10-2004 @ 23:57 :
Ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 10:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 26-10-2004 @ 00:41 :
Abou Jahja, een zeer intelligente man en de beste debater die ik ooit gezien heb. De afkeer die sommige mensen voor deze man komt voornamelijk voort uit afgunst vanwege zijn capaciteiten waarmee weinig mensen begiftigd zijn. Je moet hem eens zien hoe hij Filip de Winter en co, bevooroordeelde journalisten, islamhaters en politici de grond in boort. Wat een bevlogenheid, scherpte en intelligentie.
ja dat maakt hem eng.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-10-2004, 11:53
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Neemt iemand hem nog serieus?

Volgens mij is vervolgen zinloos. Hij mag dat namelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:32
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Er wordt gewoon teveel aandacht aan die vent besteed.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Abou Jah Jah is ondanks zijn intelligentie een complete tardbasket, maar hij moet dit gewoon kunnen zeggen. Vind ik.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 25-10-2004 @ 23:57 :
Ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.
Inderdaad. Dat zorgt dat dit soort malloten nooit aan de macht zullen komen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 26-10-2004 @ 00:41 :
De afkeer die sommige mensen voor deze man komt voornamelijk voort uit afgunst vanwege zijn capaciteiten waarmee weinig mensen begiftigd zijn.
Ehehehehehe
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:46
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Abou Jahjah wil terug naar Libanon
De leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), Dyab Abou Jahjah, zal binnen 5 jaar België verlaten en terugkeren naar Libanon. Hij denkt in zijn geboorteland meer te kunnen bereiken dan bij onze zuiderburen, dat hij als een overwegend racistisch volk beschouwt. Abou Jahjah wil in Libanon een grote internationale Arabische beweging gaan opzetten die, zoals hij zelf zegt, tegenwicht moet bieden tegen de corrupte leiders en de gekken onder de moslimfundamentalisten. Terroristenleider Osama bin Laden noemt hij ideologisch gezien een rivaal maar de Jordaniër Abu Musab al-Zarqawi een 'klojo'.

Jahjah, die enkele maanden geleden trouwde en Antwerpen voor een Brusselse allochtonenwijk verruilde, vertrekt zodra hij de AEL in België met goede opvolgers achter denkt te kunnen laten. Daarvoor heeft hij maximaal vijf jaar nodig, zo schat hij. Abou Jahjah wordt bij onze zuiderburen overwegend als een paria behandelt. Hij ziet daarom ook geen toekomst meer. ''Hoe sneller ik uit België weg kan hoe liever. Ik heb geen affiniteit met dit land''.

Jahjah, die bij verkiezingen in Vlaanderen dit jaar slechts 1.700 stemmen haalde, doorbrak gisteren zijn maandenlange stilzwijgen met een interview in de krant Het Laatste Nieuws. Daarin zei hij onder meer iedere in Irak gedode Britse, Amerikaanse of Nederlandse soldaat, als een zege te beschouwen.
------------------------------------------------------------

Opgeruimd staat netjes.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:50
Verwijderd
Met de staart tussen de poten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 12:51
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
S. schreef op 26-10-2004 @ 09:09 :
en wat heeft marokko hier weer mee te maken??

omdat hij zich daar uistekend zich daar thuis zal voelen.. hoeven we libanon er niet mee te bevuilen.
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:55
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 26-10-2004 @ 13:51 :
omdat hij zich daar uistekend zich daar thuis zal voelen.. hoeven we libanon er niet mee te bevuilen.
alle landen buiten europa lijkeop elkaar
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 13:55 :
alle landen buiten europa lijkeop elkaar
Ja, vooral de islamitische, want alle moslims zijn hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:10
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-10-2004 @ 13:56 :
Ja, vooral de islamitische, want alle moslims zijn hetzelfde.
Jij hebt het door
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 26-10-2004 @ 13:46 :
Abou Jahjah wil in Libanon een grote internationale Arabische beweging gaan opzetten die, zoals hij zelf zegt, tegenwicht moet bieden tegen de corrupte leiders en de gekken onder de moslimfundamentalisten. Terroristenleider Osama bin Laden noemt hij ideologisch gezien een rivaal maar de Jordaniër Abu Musab al-Zarqawi een 'klojo'..
klinkt als een goed idee, maar ik betwijfel de oprechtheid, neutraliteit en geweldloosheid gezien zijn uitspraken.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 13:39
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2004 @ 13:55 :
alle landen buiten europa lijkeop elkaar
en turkije dan
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:21
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 25-10-2004 @ 23:57 :
Ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.



Citaat:
Joostje schreef op 25-10-2004 @ 23:57 :
Kun je nou ook even ingaan op de bovenstaande uitspraak?
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:24
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 26-10-2004 @ 15:21 :
Nouja, ik doelde meer op de stelling van T_ID dat Abu de mond gesnoerd moest worden
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:24
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 26-10-2004 @ 00:41 :
Wat een bevlogenheid, scherpte en intelligentie.
"als je het er niet mee eens bent, dan verhuis je maar uit nederland"

-Abou Jahjah


"dat zijn niets anders dan nazipraktijken"

-Abou jahjah.


eerlijk denk ik dat zelfs extreem rechts beter kan argumenteren, maar ja, lees vooral niet wat ik postte....
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-10-2004 @ 23:32 :
aldus Abou Jahjah, die verder stelt dat "God niet vrijgevig is geweest voor Vlaanderen toen hij het verstand uitdeelde".
Hahahahaha. Die kent zeker dat spreekwoord nog niet, met die pot en die ketel!

Dat Abu Jahjah een populistische oproerkraaier is, wisten we al langer dan vandaag. Vervolgen vind ik dan wel weer tever gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:36
Verwijderd
Stiekem is Jahjah gewoon onderdeel van een onderzoeksprogramma. Ze laten hem gewoon een paar schokkende uitspraken doen en vervolgens kijken ze wie er zo dom is om hem serieus te nemen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-10-2004, 14:49
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-10-2004 @ 15:24 :
"als je het er niet mee eens bent, dan verhuis je maar uit nederland"

-Abou Jahjah
Ik vind 'm zo beter klinken:

"als je het er niet mee eens bent, dan verhuis je maar uit nederland, Abou Jahjah"
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:51
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-10-2004 @ 15:49 :
Ik vind 'm zo beter klinken:

"als je het er niet mee eens bent, dan verhuis je maar uit nederland, Abou Jahjah"
Alleen jammer dat hij in België woont.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 14:52
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2004 @ 15:51 :
Alleen jammer dat hij in België woont.
Oh ja
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2004 @ 15:36 :
Stiekem is Jahjah gewoon onderdeel van een onderzoeksprogramma. Ze laten hem gewoon een paar schokkende uitspraken doen en vervolgens kijken ze wie er zo dom is om hem serieus te nemen.
oei nu gaat er iemand zich heel diep schamen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 26-10-2004 @ 16:09 :
oei nu gaat er iemand zich heel diep schamen
Jij toch niet he?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2004 @ 16:22 :
Jij toch niet he?
nee ik dacht aan de topicstarter
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 26-10-2004 @ 16:24 :
nee ik dacht aan de topicstarter
Nouja, mensen die beweren dat iemand voor een dergelijke uitspraak 'vervolgd' moeten worden sporen natuurlijk sowieso niet. Vrijheid van meningsuiting.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2004 @ 16:27 :
Nouja, mensen die beweren dat iemand voor een dergelijke uitspraak 'vervolgd' moeten worden sporen natuurlijk sowieso niet. Vrijheid van meningsuiting.
precies
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:39
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Wie neemt die kerel überhaupt serieus?

Citaat:
T_ID schreef op 25-10-2004 @ 23:32 :

ok, vrijheid van meningsuiting leuk en aardig, maar ik vind dat die man hier een enorme belediging tegenover de families van de omgekomen militairen uit.

stelling dus: Abou jahjah moet vervolgd worden voor deze uitspraak.
Eh, juist dit soort impopulaire uitspraken worden beschermd door de vrijheid van meningsuiting.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:42
Verwijderd
Inderdaad. Uitspraken die ondubbelzinnig en direct aanzetten tot geweld tegen concreet bepaalde personen of groepen, oké. Over een beperking van de vrijheid van meningsuiting voor dat soort dingen valt nog wel te debatteren. Maar strafrechtelijk vervolgen omdat families van omgekomen militairen misschien beledigd zijn? Wtf?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 15:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2004 @ 16:42 :
Inderdaad. Uitspraken die ondubbelzinnig en direct aanzetten tot geweld tegen concreet bepaalde personen of groepen, oké. Over een beperking van de vrijheid van meningsuiting voor dat soort dingen valt nog wel te debatteren. Maar strafrechtelijk vervolgen omdat families van omgekomen militairen misschien beledigd zijn? Wtf?
Voorz over ik weet mag een derde persoon die buiten het conflict staat sowieso zelf een kant kiezen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 16:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2004 @ 16:27 :
Nouja, mensen die beweren dat iemand voor een dergelijke uitspraak 'vervolgd' moeten worden sporen natuurlijk sowieso niet. Vrijheid van meningsuiting.
"elke islmaiet die sterft is een zegen voor de wereld"

mocht ik dit ergens als uitspraak doen dan durf ik te wedden dat de meningen ineens heel anders liggen.

Abou Jahjah zelf zal me werkelijk een worst wezen, maar ik vind deze uitspraak ronduit grof tegenover de families van de twee gesneuvelde soldaten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 16:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-10-2004 @ 17:25 :
Abou Jahjah zelf zal me werkelijk een worst wezen, maar ik vind deze uitspraak ronduit grof tegenover de families van de twee gesneuvelde soldaten.
Dat maakt hem nog niet strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 16:30
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-10-2004 @ 17:25 :
"elke islmaiet die sterft is een zegen voor de wereld"

mocht ik dit ergens als uitspraak doen dan durf ik te wedden dat de meningen ineens heel anders liggen.

Abou Jahjah zelf zal me werkelijk een worst wezen, maar ik vind deze uitspraak ronduit grof tegenover de families van de twee gesneuvelde soldaten.
Religie ligt net iets anders dan beroepskeuze, ja
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.