Oud 12-11-2018, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Bijna niemand is hier verstandig of volwassen genoeg om serieus te reageren op problemen.
Als je deze topic gelezen had dan had je gezien dat het bol staat van verstandige en volwassen reacties op de problemen van Daniël.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2018, 10:32
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Nou lekker weer. Vandaag weer gezeik van mijn baas. En ik heb voor het eerst mijn bek opengetrokken daar. En nu ben ik dus weggestuurd.
Was toch niet zo'n verstandig idee dit.
Probeer mijn jobcoach te bellen maar ze is niet bereikbaar.
Zucht.....i hate life.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 11:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou lekker weer. Vandaag weer gezeik van mijn baas. En ik heb voor het eerst mijn bek opengetrokken daar. En nu ben ik dus weggestuurd.
Was toch niet zo'n verstandig idee dit.
Probeer mijn jobcoach te bellen maar ze is niet bereikbaar.
Zucht.....i hate life.
Bek opentrekken is niet zo handig. What happened to "volwassen het gesprek aan gaan"?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 11:30
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Bek opentrekken is niet zo handig. What happened to "volwassen het gesprek aan gaan"?
Nou zijn toon was al heel negatief toen ik net binnenkwam. Dus uh....Dat escaleerde wel heel snel.
Ik krijg alleen maar een hoop gezeik van hem nu.
In het begin (toen ik er net werkte) was hij heel blij met mij omdat ik altijd hard mij best doe en altijd het werk gedaan krijg. En nu opeens een hoop gezeik.
En mijn jobcoach krijg ik nu ook al niet te pakken. Word helemaal gek hiervan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou zijn toon was al heel negatief toen ik net binnenkwam. Dus uh....Dat escaleerde wel heel snel.
Ik krijg alleen maar een hoop gezeik van hem nu.
In het begin (toen ik er net werkte) was hij heel blij met mij omdat ik altijd hard mij best doe en altijd het werk gedaan krijg. En nu opeens een hoop gezeik.
En mijn jobcoach krijg ik nu ook al niet te pakken. Word helemaal gek hiervan.
Schrijf voor jezelf op wat er gebeurd is nu je het allemaal nog goed weet, en probeer je job coach straks nog even te bellen, of stuur een mailtje om een (bel)afspraak te plannen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:19
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Aha, een tweede account van Daniel?
Ik ben zeker geen tweede account van Daniel. Dit is wel weer zo'n voorbeeld van een reactie waar niemand weer iets mee kan. Misschien volgende keer ff kijken naar mijn account en andere posts voor je zomaar iets zegt. Je zal zien dat ik heel iemand anders ben.
Ik vind dat je problemen van anderen serieus moet nemen. Heb zelf ook problemen en daarom weet ik ook hoe vervelend het kan zijn anderen serieuze problemen niet serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:26
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Schrijf voor jezelf op wat er gebeurd is nu je het allemaal nog goed weet, en probeer je job coach straks nog even te bellen, of stuur een mailtje om een (bel)afspraak te plannen.
Ja goed idee. Ik zal dat nu meteen even doen. Ik weet namelijk precies nog hoe het ging.

En ik heb echt de hulp nodig van mijn jobcoch nu. Want nu loop ik echt vast hierin. Ik zal haar dus later nog proberen te bellen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:29
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik ben zeker geen tweede account van Daniel. Dit is wel weer zo'n voorbeeld van een reactie waar niemand weer iets mee kan. Misschien volgende keer ff kijken naar mijn account en andere posts voor je zomaar iets zegt. Je zal zien dat ik heel iemand anders ben.
Ik vind dat je problemen van anderen serieus moet nemen. Heb zelf ook problemen en daarom weet ik ook hoe vervelend het kan zijn anderen serieuze problemen niet serieus nemen.
Mee eens.


En kan die @Tunahan Kuzu alsjeblieft uit mijn topic blijven? Ik word echt helemaal gek van die gast.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 12:36
Verwijderd


Have fun, trolls.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 13:43
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik heb net alles opgeschreven, en precies belt nu net mijn jobcoch. Dus dat is wel fijn. Ik heb mijn hele verhaal vertelt en zij heeft even gebeld met mijn baas.
Ik ben woensdag weer welkom en kan gewoon weer verder gaan met werken.
Maar er zal wel een gesprek komen aan het einde van de dag samen met mijn jobcoch en mijn baas erbij. Om even wat dingen uit te praten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 17:13
Verwijderd
Zit er nu nog steeds geen slotje op deze topic?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 17:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zit er nu nog steeds geen slotje op deze topic?
Dit topic lijkt nog steeds nuttig te zijn voor TS, dus er zit inderdaad geen slotje op.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 18:24
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dit topic lijkt nog steeds nuttig te zijn voor TS, dus er zit inderdaad geen slotje op.
Dankjewel. Dit topic zou mij inderdaad heel erg veel kunnen helpen. En mij ook meer inzicht kunnen geven in bepaalde zaken. Daar heb ik inderdaad veel aan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 19:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat had je eigenlijk gezegd tegen je baas? Heb je staan schelden ofzo? Of schreeuwen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 19:53
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wat had je eigenlijk gezegd tegen je baas? Heb je staan schelden ofzo? Of schreeuwen?
Schelden niet. Maar mijn stem werd wel steeds harder.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 19:55
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Van mijn jobcoch heb ik gehoord dat mijn baas geïrriteerd raakte van mij omdat ik (volgens hem) zo loop te zeuren.
Best ironisch wel. Want uh...hij is degen die juist loopt te zeiken. Ik probeer gewoon mijn werk te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 08:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Schelden niet. Maar mijn stem werd wel steeds harder.
Citaat:
Van mijn jobcoch heb ik gehoord dat mijn baas geïrriteerd raakte van mij omdat ik (volgens hem) zo loop te zeuren.
Best ironisch wel. Want uh...hij is degen die juist loopt te zeiken. Ik probeer gewoon mijn werk te doen.
Heb je nou echt zelf niet door dat dit niet handig is? En dat als al je collega's en je baas volgens jou het probleem zijn je misschien toch echt zelf het probleem bent? Zeker als je weet dat je zelf anders bent dan anderen?

Je moet het allemaal zelf weten hoor, maar er zijn bepaalde manieren waarop je met je leidinggevenden / bazen (en in mindere mate collega's) kunt omgaan en dit is er niet één van. Je gaat die strijd nooit winnen, dit gaat je je baan kosten en een referentie voor de toekomst. Belangrijker; dit gaat blijven gebeuren tot je inziet waar het mis gaat. En je jobcoach gaat je niet elke keer kunnen helpen.

Je doet me heel erg denken aan een oud collega met autisme. Die kwam onze afdeling op vol negatieve verhalen over zijn oude baan, want die was zo verschrikkelijk en z'n collega's waren zo slecht en zijn bazen waren zo vreselijk.. Tot hij door zijn gedrag en buien onze hele afdeling tegen zich wist te keren, mijn manager tegen zich heeft weten te krijgen en de boel enorm opgelicht heeft en z'n baan verloor. Hij heeft de hele afdeling lopen terroriseren en was er volledig van overtuigd dat het aan alle anderen lag en absoluut niet aan hem. En ik vermoed dat hij op zijn volgende baan volop slechte verhalen over ons gaat komen en vervolgens weer hetzelfde gaat gebeuren....

Kortom, gouden regel: als alle andere mensen het probleem zijn volgens jou, is de kans heel erg groot dat jij eigenlijk het probleem bent. Zelfs als je zelf vindt van niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 09:00
Verwijderd
De legendarische Heideroosjes hebben hier een liedje over:
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 16:35
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Heb je nou echt zelf niet door dat dit niet handig is? En dat als al je collega's en je baas volgens jou het probleem zijn je misschien toch echt zelf het probleem bent? Zeker als je weet dat je zelf anders bent dan anderen?

Je moet het allemaal zelf weten hoor, maar er zijn bepaalde manieren waarop je met je leidinggevenden / bazen (en in mindere mate collega's) kunt omgaan en dit is er niet één van. Je gaat die strijd nooit winnen, dit gaat je je baan kosten en een referentie voor de toekomst. Belangrijker; dit gaat blijven gebeuren tot je inziet waar het mis gaat. En je jobcoach gaat je niet elke keer kunnen helpen.

Je doet me heel erg denken aan een oud collega met autisme. Die kwam onze afdeling op vol negatieve verhalen over zijn oude baan, want die was zo verschrikkelijk en z'n collega's waren zo slecht en zijn bazen waren zo vreselijk.. Tot hij door zijn gedrag en buien onze hele afdeling tegen zich wist te keren, mijn manager tegen zich heeft weten te krijgen en de boel enorm opgelicht heeft en z'n baan verloor. Hij heeft de hele afdeling lopen terroriseren en was er volledig van overtuigd dat het aan alle anderen lag en absoluut niet aan hem. En ik vermoed dat hij op zijn volgende baan volop slechte verhalen over ons gaat komen en vervolgens weer hetzelfde gaat gebeuren....

Kortom, gouden regel: als alle andere mensen het probleem zijn volgens jou, is de kans heel erg groot dat jij eigenlijk het probleem bent. Zelfs als je zelf vindt van niet.
Kap nou eens met mij woorden in de mond te leggen. Want ik heb nergens gezegd dat iedereen het probleem is behalve ik.
Ik heb in dit topic heel duidelijk aangegeven dat ik zelf mijn problemen heb. Ik ben heel open geweest hiero dus hoef niet die shit van jou te lezen nu.
En in welke mate mijn jobcoach mij helpt met mijn problemen daar weet jij helemaal niks van af. Dus het is totaal niet nodig om te zeggen dat mijn jobcoach mij niet altijd kan helpen. Wat weet jij daar nou van?
Bovendien weet je niet eens waar de ruzie met mijn baas over ging dus kan je daar geen oordeel over vellen.
En ik had al lang en breed toegegeven dat dit niet handig van mij was dus waarom jij nu zo nodig nog even moet gaan zeggen tegen mij dat ik dat niet inzien is mij een raadsel.
Voordat je toch met allerlei oordelen komt is het misschien handig als je eerst even het hele topic leest.

Laatst gewijzigd op 13-11-2018 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 17:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond. Iedereen die geen forumbaas is en toch iets te klagen heeft over de gang van zaken in dit topic mag de rapporteerknop gebruiken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Kap nou eens met mij woorden in de mond te leggen. Want ik heb nergens gezegd dat iedereen het probleem is behalve ik.
Ik heb in dit topic heel duidelijk aangegeven dat ik zelf mijn problemen heb. Ik ben heel open geweest hiero dus hoef niet die shit van jou te lezen nu.
En in welke mate mijn jobcoach mij helpt met mijn problemen daar weet jij helemaal niks van af. Dus het is totaal niet nodig om te zeggen dat mijn jobcoach mij niet altijd kan helpen. Wat weet jij daar nou van?
Bovendien weet je niet eens waar de ruzie met mijn baas over ging dus kan je daar geen oordeel over vellen.
En ik had al lang en breed toegegeven dat dit niet handig van mij was dus waarom jij nu zo nodig nog even moet gaan zeggen tegen mij dat ik dat niet inzien is mij een raadsel.
Voordat je toch met allerlei oordelen komt is het misschien handig als je eerst even het hele topic leest.
Je beschrijft exact jouw problemen weer eens, een keurige post waar alleen een 'Q.E.D.' op kan volgen, chapeau.

Nu kan er weer een rinse & repeat komen van de welbekende shit. En dat is de reden dat dit topic dicht kan. De koe is uitgemolken, je hebt genoeg plezier gehad, het grapje was al een behoorlijke poos doorzichtig en niet zo grappig meer.

Nu nog wachten tot de forumbazen het trucje herkennen..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 19:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou zijn toon was al heel negatief toen ik net binnenkwam. Dus uh....Dat escaleerde wel heel snel.
Ik krijg alleen maar een hoop gezeik van hem nu.
In het begin (toen ik er net werkte) was hij heel blij met mij omdat ik altijd hard mij best doe en altijd het werk gedaan krijg. En nu opeens een hoop gezeik.
En mijn jobcoach krijg ik nu ook al niet te pakken. Word helemaal gek hiervan.
- Zijn toon was heel negatief.
- Ik krijg alleen maar gezeik van hem.
- Nu opeens een hoop gezeik van hem.

Citaat:
Van mijn jobcoch heb ik gehoord dat mijn baas geïrriteerd raakte van mij omdat ik (volgens hem) zo loop te zeuren.
Best ironisch wel. Want uh...hij is degen die juist loopt te zeiken. Ik probeer gewoon mijn werk te doen.
- Hij is degene die loopt te zeiken.

Citaat:
Het is vervelend als ik het gevoel heb dat ze over mij praten ja. Dat maakt het werk een stuk moeilijker voor mij.
Ook omdat ze snel geneigd zijn om mij de schuld overal van te geven. En het nogal leuk lijken te vinden om mij te commanderen waar ze dat nodig achten. Dus het is niet alleen dat ik het mij misschien een heeeeeel klein beetje aantrek. Maar tijdens het werk heb ik er ook gewoon last van.
- Zij geven mij van alles de schuld.
- Zij vinden het leuk om mij te commanderen.

Citaat:
Nou maar weetje...dat ga ik wel doen. Want ben het echt helemaal zat. Het word inderdaad tijd dat ik gewoon eens een keer mijn bek open ga trekken tegen deze irritante collega s van mij, en om ze eens goed te waarheid te kunnen vertellen.
Je hebt helemaal gelijk.
- Die irritante collega's.

Citaat:
Ja maar met deze collega s van mij valt geen serieus gesprek te voeren. Maar ik kan het allicht eens proberen natuurlijk.
- Je kunt geen serieus gesprek voeren met deze collega's.

Citaat:
Kap nou eens met mij woorden in de mond te leggen. Want ik heb nergens gezegd dat iedereen het probleem is behalve ik.
Ik heb in dit topic heel duidelijk aangegeven dat ik zelf mijn problemen heb. Ik ben heel open geweest hiero dus hoef niet die shit van jou te lezen nu.
En in welke mate mijn jobcoach mij helpt met mijn problemen daar weet jij helemaal niks van af. Dus het is totaal niet nodig om te zeggen dat mijn jobcoach mij niet altijd kan helpen. Wat weet jij daar nou van?
Bovendien weet je niet eens waar de ruzie met mijn baas over ging dus kan je daar geen oordeel over vellen.
En ik had al lang en breed toegegeven dat dit niet handig van mij was dus waarom jij nu zo nodig nog even moet gaan zeggen tegen mij dat ik dat niet inzien is mij een raadsel.
Voordat je toch met allerlei oordelen komt is het misschien handig als je eerst even het hele topic leest.
- Een grote negatieve post waarin je mij beschuldigt van van alles en nog wat.

Kortom, je zegt wel dat jij een probleem hebt, maar ondertussen geef je iedereen (je collega's, je baas, mensen die je advies proberen te geven en mij) de schuld van alle dingen die gebeuren, ben je extreem negatief over alles en iedereen en lijk je te vinden dat iedereen het probleem is behalve jij. Dus ja, dan kun je wel zeggen dat je zegt dat je een probleem hebt, feit blijft dat in alles wat je zegt je meer lijkt te vinden dat alle andere mensen het probleem zijn en niet jij.

Oh en ik hoef de inhoud van je ruzies niet te weten om te kunnen zeggen dat ruzies met je baas überhaupt bijzonder onhandig zijn. En dat je dom bezig bent door je zo op te stellen.

Maar goed, ga vooral zo door, kijken hoe lang het duurt voor niemand je nog wil helpen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 19:15
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
- Zijn toon was heel negatief.
- Ik krijg alleen maar gezeik van hem.
- Nu opeens een hoop gezeik van hem.

- Hij is degene die loopt te zeiken.
Ja dus. Dat vind ik inderdaad. Mag ik. Maar ik heb verder niet gezegd dat alles aan hem lag.

Citaat:
- Zij geven mij van alles de schuld.
- Zij vinden het leuk om mij te commanderen.

- Die irritante collega's.

- Je kunt geen serieus gesprek voeren met deze collega's.


- Een grote negatieve post waarin je mij beschuldigt van van alles en nog wat.
Maar waar heb ik gezegd dat alles aan hun ligt en niet aan mij?


Citaat:
Kortom, je zegt wel dat jij een probleem hebt, maar ondertussen geef je iedereen (je collega's, je baas, mensen die je advies proberen te geven en mij) de schuld van alle dingen die gebeuren, ben je extreem negatief over alles en iedereen en lijk je te vinden dat iedereen het probleem is behalve jij. Dus ja, dan kun je wel zeggen dat je zegt dat je een probleem hebt, feit blijft dat in alles wat je zegt je meer lijkt te vinden dat alle andere mensen het probleem zijn en niet jij.
Maar waar geef ik jullie de schuld? Waar heb ik dat gezegd? In die voorbeelden van jou heb ik nergens gezegd dat ik mijn collega's, baas, mensen die mij advies geven, de schuld geef van al deze problemen.
Oke misschien ben ik inderdaad een beetje negatief over ze. Maar ja.... De laatste tijd zijn mijn collega's gewoon niet aardig tegen mij.


Citaat:
Oh en ik hoef de inhoud van je ruzies niet te weten
Gaat je ook helemaal niks aan.


Citaat:
om te kunnen zeggen dat ruzies met je baas überhaupt bijzonder onhandig zijn. En dat je dom bezig bent door je zo op te stellen.
En dat had ik gisteren al toegegeven. Dus daarmee is de kous af.

Citaat:
Maar goed, ga vooral zo door, kijken hoe lang het duurt voor niemand je nog wil helpen.
Ik weet niet wat jij onder hulp verstaat maar ik vind dit echt geen helpen wat je nu doet.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Maar het was toch al opgelost tutje. Ik zou hulp zoeken, in therapie gaan, en daarna zou ik nog lang en gelukkig doorleven. Dat was het plan toch?
Je zuigt. Je manipuleert. Je weet echt niet wie je tegenover je hebt.

Maar goed, je bent voor mij nog steeds een troll.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 20:07
Verwijderd
Door te zeggen "zij zijn niet aardig tegen mij" en "hij is degene die loopt te zeiken," laat je op geen enkele manier merken dat je jouw aandeel in de relatie erkent. Je wekt de indruk dat je het hun schuld vindt, omdat je nergens benoemt dat jij ook een aandeel hebt in dat het niet zo gezellig is. Want ja, zij zijn nu eenmaal niet zo aardig tegen je.
Nee. Er is altijd sprake van een wisselwerking tussen mensen. Dat zij niet aardig doen, komt omdat ze reageren op jouw gedrag, en andersom. Je wekt niet de indruk te weten dat jij er iets aan kunt doen, zij niet. Je kunt hen niet veranderen, alleen de manier waarop jij je voelt kun je veranderen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 20:22
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Door te zeggen "zij zijn niet aardig tegen mij" en "hij is degene die loopt te zeiken," laat je op geen enkele manier merken dat je jouw aandeel in de relatie erkent. Je wekt de indruk dat je het hun schuld vindt, omdat je nergens benoemt dat jij ook een aandeel hebt in dat het niet zo gezellig is. Want ja, zij zijn nu eenmaal niet zo aardig tegen je.
Maar ik heb nu al een paar keer aangegeven dat ik mijn problemen heb en die graag wil veranderen. En ik heb ook al een paar keer gezegd dat ik aan mezelf ga werken.
Ik heb een afspraak bij de huisstarts staan om mij te laten doorverwijzen naar een psycholoog.
Hoezo erken ik mij aandeel in dit probleem dan niet? Hoezo laat ik dat niet blijken? Alleen maar omdat ik een paar negatieve dingen over mijn baas hebt gezegd?

Citaat:
Nee. Er is altijd sprake van een wisselwerking tussen mensen. Dat zij niet aardig doen, komt omdat ze reageren op jouw gedrag, en andersom.
Daar ben ik mij van bewust.

Citaat:
Je wekt niet de indruk te weten dat jij er iets aan kunt doen, zij niet. Je kunt hen niet veranderen, alleen de manier waarop jij je voelt kun je veranderen.
Er is gewoon een ruzie geweest tussen mij en mijn baas. Daarin ben ik ook verantwoordelijk voor geweest. Daar ben ik mij wel degelijk van bewust.
Dat ik even zo negatief over hem praat is gewoon om wat stoom af te blazen. Gewoon omdat ik er de pest in heb. Dat is een vrij menselijke reactie vind ik. Ik ben ook maar een mens.
Morgen ga ik weer naar mijn werk toe en dan praat ik het met hem uit. Bied ik mijn excuses aan. En dan is het voor nu gewoon even opgelost. En ga ik weer verder met het werk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Super goed dat je naar de huisarts gaat, hopelijk kan de huisarts je doorverwijzen naar een fijne psycholoog!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:14
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Super goed dat je naar de huisarts gaat, hopelijk kan de huisarts je doorverwijzen naar een fijne psycholoog!
Dankjewel. Ik hoop ook inderdaad dat ik een aardige psycholoog krijg. Iemand die zich in kan leven in mijn problemen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:39
Verwijderd
Hou in je hoofd dat een psycholoog er niet zit om het jou naar de zin te maken. Mijn psycholoog vond ik een verschrikkelijke kerel en ik vond het heel moeilijk om naar hem toe te gaan, maar ik heb er enorm veel van geleerd en ben nog altijd blij dat ik door heb gezet. Je zit daar niet voor de gezelligheid en gedragspatronen aanpassen is altijd moeilijk, met of zonder een aardig iemand. Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 21:53
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hou in je hoofd dat een psycholoog er niet zit om het jou naar de zin te maken. Mijn psycholoog vond ik een verschrikkelijke kerel en ik vond het heel moeilijk om naar hem toe te gaan, maar ik heb er enorm veel van geleerd en ben nog altijd blij dat ik door heb gezet. Je zit daar niet voor de gezelligheid en gedragspatronen aanpassen is altijd moeilijk, met of zonder een aardig iemand. Succes!
Jammer. Ik zou graag een aardige psycholoog krijgen. Geen verschrikkelijke kerel.
Ik ben namelijk geneigd om beter te luisteren naar iemand die aardig doet tegen mij.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 22:03
Verwijderd
Een goede psych is professioneel en dat is lang niet altijd aardig. Ze worden daar ook niet voor betaald, om aardig te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 22:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jammer. Ik zou graag een aardige psycholoog krijgen. Geen verschrikkelijke kerel.
Ik ben namelijk geneigd om beter te luisteren naar iemand die aardig doet tegen mij.
Of je nu een geweldige klik met je psycholoog hebt of niet, de psycholoog gaat dingen zeggen die niet leuk zijn om te horen. Je moet namelijk bepaalde hele vertrouwde gewoontes afleren omdat die simpelweg meer kwaad doen dan goed. En horen dat je iets niet goed doet, is nooit leuk. Maar je gaat vooral naar een psycholoog om te leren, en wat je daar leert, als je er voor kiest om je echt 100% in te zetten, is ongelooflijk waardevol voor de rest van je leven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 14-11-2018 om 08:02.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 22:58
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Of je nu een geweldige klik met je psycholoog hebt of niet, de psycholoog gaat dingen zeggen die niet leuk zijn om te horen. Je moet namelijk bepaalde hele vertrouwde gewoontes afleren omdat je simpelweg meer kwaad doen dan goed. En horen dat je iets niet goed doet, is nooit leuk. Maar je gaat vooral naar een psycholoog om te leren, en wat je daar leert, als je er voor kiest om je echt 100% in te zetten, is ongelooflijk waardevol voor de rest van je leven.
Dat klinkt opzich wel interessant. Dit zou mijn leven kunnen veranderen zeg maar?
Toch denk ik dat ik er wel klaar voor ben om te veranderen. Ik weet zelf ook wel dat ik in mijn leven hele slechte gewoontes heb aangeleerd. En ik vind het heel moeilijk om die af te leren. Simpelweg omdat ik niet beter gewent ben om te doen. Maar tegelijkertijd wil ik wel graag veranderen en een ander mens worden. Een beter mens zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie Moeilijk
Collin50
5 30-01-2013 13:44
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 20:54
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 10:28
Liefde & Relatie Wat doe je als je helemaal gek bent op een collega?
elanor
9 07-03-2004 16:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwangerschapstest op het Syndroom van Down "ja of nee?"
Niccie
96 16-10-2002 10:28
Liefde & Relatie stel ik me aan of....?
browneyes
23 15-05-2002 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.