Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 16:59
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Ik zit met een dilemma.. kan ik het maken om iets te beginnen met het broertje van m'n ex? Wat zou je zelf doen? en kan ik het maken tegenover m'n ex?
Ik weet het niet, ik loop echt zooo te twijfelen
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 17:02
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan etc, maar als jij echt verliefd bent op dat broertje, waarom niet?
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:02
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
T kan wel, maar dnek wel dat je altijd wat spanningen houd als je ex dan ook in huis is...
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:15
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
ja, het kan wel!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:15
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ik ken iemand die eerst probeerde een relatie te krijgen met een meisje.. dat werd niets ook al waren ze erg geinteresseerd in elkaar.

Toen is ie wat met haar zusje wat begonnen.

Is helemaal zonder problemen gegaan omdat het duidelijk niet werkte tussen met eerste combinatie.

Ik zou er met je ex over praten. Als die er geen problemen mee heeft en broertje en jij zijn verliefd op elkaar dan moet je het gewoon doen denk ik.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:15
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
maar zou jij je dan niet heel erg gekwetst voelen als je broertje opeens met je ex heeft?!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:22
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Die 2 gaan ruzie krijgen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:29
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
charly not schreef op 29-04-2003 @ 18:15:
maar zou jij je dan niet heel erg gekwetst voelen als je broertje opeens met je ex heeft?!
Mijn broertje zou nooit wat met mijn ex vriendjes beginnen..

en ook mijn huidige en ex vriendinnen zijn denk ik niet echt compatible met hem.

Ik zou het me niet voor kunnen stellen.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:41
Studentje
Studentje is offline
't Is wel een beetje lullig, vind ik. Ik zou het er met je ex even over hebben, en dan verder zien.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:46
The0
The0 is offline
Zou het inderdaad alleen met toestemming van de ex doen hoe raar dit misschien ook klinkt

Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:48
???
??? is offline
ik heb dit zelf meegemaakt.
mijn ex maakte het uit en zijn broer kwam achter MIJ aan, eerst had ik geen zin in gezeur en ben er niet echt op in gegaan terwijl ik hem wel heel erg leuk vond en ik begon hem steeds leuker te vinden.
mijn ex zat in het buitenland voor stage (3 maand) toen hij het uitmaakte. Ik was vaak daar thuis en zag zijn broer ook steeds meer.
het klikte goed tussen ons, op internet kam ik hem tegen en ik zat onder een nicknamen (die hij niet kende) ik begon een praatje en op een gegeven moment had hij het over de vriendin van zijn broertje (ik dus) en dat was een mooie kans om hem uit te horen over mij, toen kwam ik erachter dat hij al 6 maand gek op me was.
dat weekend daarna zag ik hem en wist niet hoe ik me moest gedragen
we spraken die week af om naar de bios te gaan, hoe dichterbij het kwam hoe meer ik twijfelde ik wist dat er wat zou gebeuren, ik wou het maar ook weer niet, ik had geen zin in gezeur met zijn ouders en vooral zijn broertje.
toch zijn we naar de bios gegaan en het is die avond ook wat geworden tussen ons, dit is nu 9 maand geleden en het gaat steeds beter.
zijn broertje is boos, in het begin trok ik me dat erg aan en wou het uitpraten maar hij begon steeds ruzie te maken, totdat zijn moeder er wat van zij, ik spreek hem ook bijna nooit meer aan omdat ik weet dat hij dan ruzie zoekt. zijn ouders staan er voor 200% dat ik nu met hun andere zoon heb en hebben er ook nooit moeilijk over gedaan gelukkig!!!
mijn ex zegt mij niks meer, toch kreeg ik zondag een kaartje van hem voor mijn verjaardag.
hij heeft het zelf uitgemaakt en heeft er (achteraf gezien) heel erg spijt van vooral omdat hij mij nu vaak de weekenden nog gewoon ziet omdat ik dan bij zijn broer ben.
hij lulde veel over me met zijn vrienden, het zijn goede vrienden van mij en ik dacht dat ik ze kwijt was maar ze hebben hem juist laten vallen.
in het begin had ik wel eens spijt van mijn beslissing maar nu ben ik dol gelukkig en weet ik dat ik mijn hele leven met hem verder wil!!!

dus ik zou zeggen volg je hart!!!
succes
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:29
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
The0 schreef op 29-04-2003 @ 18:46:
Zou het inderdaad alleen met toestemming van de ex doen hoe raar dit misschien ook klinkt
nee, dat is echt geen optie.. aangezien ik m'n ex eigenlijk nooit meer spreek en hij zich eigenlijk heel achterlijk gedraagd tegen mij. Het is meer het principe dat ik het moeilijk vind om deze belissing te maken... Omdat ik bang ben voor reacties van die ouders en van vrienden van m'n ex die mij op zich niet heel erg mogen... Ik heb geen idee wat de consequenties zullen zijn, en daar ben ik heel bang voor.. omdat ik er wel bepaalde gedachtes over heb.
Dus, als ik er voor ga dan moet ik er ook 100% achter staan. en ik weet niet zeker of ik dat nu wel doe.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:53
Verwijderd
Ik zou m'n broertje keihard schoppen en ik denk dat de meeste jongens dat wel zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:22
Verwijderd
lijkt me geen slim plan eigenlijk, je zit naast je ex ook met ouders die je waarschijnlijk nogal raar aankijken dan (en jaja, ik weet dat wat ouders ervan vinden niet belangrijk is, maar ik weet uit ervaring dat als de ouders van je vriend(in) je niet mogen het toch heel vervelend is en spanning meebrengt)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 21:25
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik vind dat je dat niet kan maken. En ik vind dat dat broertje dat al helemaal niet kan maken tegenover zijn broer!
Tenminste ik zou zoiets nooit doen bij mijn zus, hoe verliefd ik ook was..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 21:30
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
misschien
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 22:06
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 22:20
Verwijderd
Hmz, je ex wordt toch jaloers denk ik. Op het moment dat je iets met z'n broertje neemt verstoor je die familieband tussen die broers, en zoiets komt niet snel goed. Misschien wijst het broertje je wel gewoon af omdat je de ex van z'n grote broer bent, dat zou ik tenminste doen in zo'n geval.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-05-2003, 16:50
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
dat iig niet.. aangezien hij (het broertje) het wel wil proberen, en dat hij nu van mijn kant zou moeten komen.
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:01
feline
feline is offline
Het lijkt me niet erg gezellig om daar straks weer met het hele gezin aan tafel te zitten.
Ik zou het niet doen.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:07
wissie
wissie is offline
Nee, ik vind dat dat niet kan. Het zal ook een vreemde situatie opleveren lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 29-04-2003 @ 18:15:
maar zou jij je dan niet heel erg gekwetst voelen als je broertje opeens met je ex heeft?!
Neuh, niet echt. Vooropgesteld dat mijn broertje én ex allebei opeens biseksuele neigingen hebben...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:41
Zwavelstokje
Avatar van Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
ik vind dat dit kan! als het uit is, is het uit en als je verliefd bent, dan ben je verliefd!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:07
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Als ik jouw was zou ik er voor gaan, niets levert meer liefdes-trueheid punten op dan familie uit elkaar drijven, ok vrienden uit elkaar drijven is true als vrouw zijnde maar hier scoor je echt mee .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:03
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
charly not schreef op 29-04-2003 @ 17:59:
Ik zit met een dilemma.. kan ik het maken om iets te beginnen met het broertje van m'n ex? Wat zou je zelf doen? en kan ik het maken tegenover m'n ex?
Ik weet het niet, ik loop echt zooo te twijfelen
same dilemma here... kzou er ook net een berichtje over plaatse

suc6

love, Buffy
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 19:05
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Buffy schreef op 01-05-2003 @ 20:03:
kzou er ook net een berichtje over plaatse
Doe maar niet.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:48
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Tuurlijk kan je dat maken, wat is er verkeerd aan, je bent verliefd... tenminste dat neem ik dan maar aan. Daar ken die gozer niets aan veranderen...

ik snap wel dat hier schuldgevoelens enzo in de weg kunnen zitten enzo, maar die zijn gewoonweg niet- relevant...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:14
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Nee
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:44
pure_evil
pure_evil is offline
slecht idee meid!
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:46
Thomas
Thomas is offline
Kan wel, maar ik zou het niet doen. Gaat vanzelfsprekend fout.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:19
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
sletje
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 00:38
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Ik had relatie met de zus van mijn ex, waarna zij weer een relatie begon met mijn broertje toen het met mij bëëindigd was.
Dus t kan wel. Ik heb er echter wel bonje met mijn broertje om gehad omdat ik het steilloos vond.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 08:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
hajo schreef op 02-05-2003 @ 01:38:
Ik had relatie met de zus van mijn ex, waarna zij weer een relatie begon met mijn broertje toen het met mij bëëindigd was.
Dus t kan wel. Ik heb er echter wel bonje met mijn broertje om gehad omdat ik het steilloos vond.
Jíj vond het steilloos? Je zegt één zin eerder dat je zelf precies hetzelfde hebt gedaan!
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:33
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
GRRR schreef op 02-05-2003 @ 01:19:
sletje
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:25
Verwijderd
Het zou idd steilloos zijn van het broertje van je ex als hij iets met je zou beginnen. En je wil natuurlijk geen verkering met een steilloze jongen, of wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht vast werk vs. vakantiewerk....kan ik dit maken?
bokky
16 24-05-2005 11:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen?
Morphia
16 19-05-2003 13:30
Psychologie Kan ik haar 'laten vallen'?
Verwijderd
7 05-11-2002 11:38
Liefde & Relatie kan ik iets met hem beginnen?
browneyes
7 15-04-2002 14:50
Psychologie Kan ik het maken?
Internationalist
10 28-12-2001 19:20
Software & Hardware Mijn Thunderbird 1 Ghz maakt heel veel herrie. Hoe kan ik dit verhelpen??
Gebruiker256bit
17 15-03-2001 20:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.