Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 18:06
Verwijderd
stel je voor... je gaat wat drinken in een bar of een café om een chick te scoren... Maar het lukt niet en je raakt vreselijk gefrustreerd en je hebt inmiddels ook al wat op... En dan raak je aan de praat met een gayjongen. Het is best een aardige jongen en het is gezellig. Maar dan op eens stelt die jongen voor om met je mee naar huis te gaan om je te pijpen en zich door jou te laten neuken... Wat doe je? Ik denk niet dat jullie het vreselijk vinden om gepijpt te worden... en er zijn ook veel jongens die graag hun vriendin anaal willen neuken, maar die dat niet toestaan... nu heb je de kans om dat wel een keer te doen, maar dan helaas bij een jongen... wat zou je doen? Zou je die jongen mee naar huis nemen? Waarom wel of waarom niet?

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:11
qghp
qghp is offline
Als je deze vraag aan hetero jongens stelt dan komen er hier toch allemaal dezelfde antwoorden of ben ik nou gek?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 14-04-2003 @ 19:11:
Als je deze vraag aan hetero jongens stelt dan komen er hier toch allemaal dezelfde antwoorden of ben ik nou gek?
Is er maar een heterojongen hier?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:16
qghp
qghp is offline
Citaat:
Para! schreef op 14-04-2003 @ 19:14:
Is er maar een heterojongen hier?

Wat ik dus bedoel is dat je als hetero-zijnde nooit sex met een jongen zou willen hebben omdat dat je dan automatisch bi zou maken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 14-04-2003 @ 19:16:
Wat ik dus bedoel is dat je als hetero-zijnde nooit sex met een jongen zou willen hebben omdat dat je dan automatisch bi zou maken
Nee, je bent pas bi als je verliefd bent (kan worden) op jongens en meisjes...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:19
qghp
qghp is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-04-2003 @ 19:18:
Nee, je bent pas bi als je verliefd bent (kan worden) op jongens en meisjes...

Dus jij vind een jongen niet bi als hij zich zo tot een man voelt aangetrokken dat hij sex met hem wilt?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:21
Drizzt
Drizzt is offline
Ik zou het niet doen, omdat ik niet seksueel opgewonden raak van een mannenlichaam. Het gevoel zal vast goed zijn, maar er mist aantrekkingskracht.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 14-04-2003 @ 19:19:
Dus jij vind een jongen niet bi als hij zich zo tot een man voelt aangetrokken dat hij sex met hem wilt?
Homo mannen kunnen ook best een keer het met een vrouw gedaan hebben, je hoeft je niet aangetrokken te voelen om het met iemand te doen... Een homo wordt niet meteen bi als hij het een keer in een dronken bui met een vrouw doet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:23
Verwijderd
Nee. Simpelweg omdat ik niet genoeg op jongens val om er sex mee te hebben. Anaal neuken lijkt me grappig maar dat hoef ik ook niet per se te doen. Ik vind het inderdaad verre van vreselijk om gepijpt te worden maar dat gebeurt bij voorkeur door iemand waar ik op val. En ik val echt maar heel sporadisch op jongens.

Beetje rare stelling trouwens, dan zou je als hetero-jongen wel erg gefrustreerd zijn als het je ineens niet meer uitmaakt waar je je lul insteekt (alhoewel er heel wat jongens zijn waar het wel van toepassing is). Bovendien is homosexualtiteit nog steeds een beetje een taboe, stel je voor dat je vrienden je zien weglopen met een jongen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:34
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Nee.

sorry bertbart

edit: ook nog waarom..........nou omdat ik hetero ben en niet zo snel gefrustreerd ben enzo en zowat nooit dronken.
aar vooral omdat ik me niet aangetrokken voel tot hetzelfde geslacht.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:41
Verwijderd
Sommigen hier begrijpen niet dat je ook sex kunt hebben uit nieuwsgierigheid of onverschilligheid, zonder dat je je tot iemand aangetrokken voelt...
sorry, ik kan niet ontopic reageren
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:41
Verwijderd
nee echt niet, nooit!

tering hee, als ik ooit zo wanhopig word om te scoren ga ik wel ff naar de hoeren ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:50
Verwijderd
Heb je zoiets meegemaakt?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm nee. Ik heb geen liefde nodig bij de sex, maar wel aantrekkingskracht en die voel ik alleen bij meisjes.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:09
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Mjah, ik ga er nooit op uit om te 'scoren'

Maar ik zou het aanbod niet afwijzen denk ik. Als het een mooie en aardige jongen is, lijkt het me best grappig voor een keer. Voel me totaal niet aangetrokken tot jongens, maar voor de ervaring, waarom ook niet...
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:35
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2003 @ 19:41:
Sommigen hier begrijpen niet dat je ook sex kunt hebben uit nieuwsgierigheid of onverschilligheid, zonder dat je je tot iemand aangetrokken voelt...
sorry, ik kan niet ontopic reageren
Sommigen hier begrijpen niet dat alle mensen anders zijn. Er zijn dus ook mensen die geen seks kunnen hebben met mensen waar ze zich niet toe aangetrokken voelen!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:37
SuperS
SuperS is offline
ik zou zeggen dat ik hetero ben en dattie op kan rotten
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:40
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
SuperS schreef op 14-04-2003 @ 21:37:
ik zou zeggen dat ik hetero ben en dattie op kan rotten
niet echt aardig
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:43
The Charmed One
Avatar van The Charmed One
The Charmed One is offline
ik kan niet helemaal ontopic zijn, maar ik denk dat het als ut 2 meisjes waren heel anders was geweest..
niet?

daar bedoel ik mee, dat een meisje eerder "iets" met een meisje zou doen dan 2 jongens, minder raar ofzo
__________________
happiness wouldend be happiness without a violin playing goat! (*)this is Wiccanistic(*)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:45
The Charmed One
Avatar van The Charmed One
The Charmed One is offline
ow ik zie nu dat dat in een andere topic ook tersprake komt.

maar alleen effe, vinden jullie dat een ander verhaal?
__________________
happiness wouldend be happiness without a violin playing goat! (*)this is Wiccanistic(*)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:47
DaWeZ
DaWeZ is offline
no thanx, khou me bij 't vrouwelijk geslacht. (ook niet 1 keertje voor een pijpbeurt, ik zou gwoon nieteens n stijve kunnen krijgen ieuw!!)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:23
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
nee, jij denkt dat jongens voor sexueel genot hun principes opgeven (ok, meestal is dat wel zo, maar nou ff niet )

Ik zou het iig niet doen, je neukt gewoon met een gast, lijkt me echt ranzig......, no offense hoor
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:34
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 14-04-2003 @ 19:21:
Ik zou het niet doen, omdat ik niet seksueel opgewonden raak van een mannenlichaam. Het gevoel zal vast goed zijn, maar er mist aantrekkingskracht.
Jij vat mijn gevoel betreffende dit onderwerp perfect samen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:55
the_man32
Avatar van the_man32
the_man32 is offline
GADVERREDAMME!

Hetero remember?
Anaal lijkt me zoizo al niks, evemin jouw persoonlijke ervaringen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:09
Verwijderd
Ik weet het niet. Als het een aardige kerel is, die er zoals jij nu doet objectief over kan praten en bereid is om het een keertje discreet 'uit te leggen' () dan zou ik het misschien wel doen, mits ik in een beetje baldadige bui zou zijn (en wat gedronken zou hebben)...gewoon uit pure nieuwsgierigheid inderdaad. Voor mij is het criterium van geaardheid altijd nog of je op iemand verliefd kunt worden. Ik zou door zo'n actie niet ineens gaan twijfelen over m'n geaardheid.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:13
zzzzzzzzzzzz
Avatar van zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
NEEJ NEEJ EN NOG EEN NEE!

aan dit soort dingen denk ik liever niet. Ik word al een soort van misselijk van de gedachte alleen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als ik een jongen was zal ik het wel doen, hoewel ik dan waarschijnlijk geen heterojongen ben. Aan de andere kant, mijn voorkeur gaat nu ook naar meisjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:38
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 14-04-2003 @ 19:19:
Dus jij vind een jongen niet bi als hij zich zo tot een man voelt aangetrokken dat hij sex met hem wilt?
ok hier gaan we weer
het is niet dat je je aangetrokken voelt tot sex met hetzelfde geslacht dat je bi bent
je bent pas bi dat je heel veel van die persoon houdt of er op verlieft ben t zoals je op het andere geslacht verliefd kan zijn
dus je bent niet bi als je sex hebt met hetzelfde geslacht alleen als je daar gevoelens voor hebt
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:44
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Nee, als ik sex heb wil ik elkaar gewoon recht in de ogen kunnen kijken en daar ook een lekker gevoel van krijgen. Dat heb ik bij een gozer niet. Nee, zou ik niet doen dus.

Snow (die heel niet preuts is, maar dit niet zou doen)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:14
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
alleen bij de gedachte eraan moet ik al over mn nek!!

een gozer in ze kont neuken ARGHHHHHHHHHH
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:20
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2003 @ 19:06:
stel je voor... je gaat wat drinken in een bar of een café om een chick te scoren... Maar het lukt niet en je raakt vreselijk gefrustreerd en je hebt inmiddels ook al wat op... En dan raak je aan de praat met een gayjongen. Het is best een aardige jongen en het is gezellig. Maar dan op eens stelt die jongen voor om met je mee naar huis te gaan om je te pijpen en zich door jou te laten neuken... Wat doe je? Ik denk niet dat jullie het vreselijk vinden om gepijpt te worden... en er zijn ook veel jongens die graag hun vriendin anaal willen neuken, maar die dat niet toestaan... nu heb je de kans om dat wel een keer te doen, maar dan helaas bij een jongen... wat zou je doen? Zou je die jongen mee naar huis nemen? Waarom wel of waarom niet?
1. Drinken in een bar doe ik nooit
2. Chicks scoren vind ik moreel verwerpelijk
3. Drinken doe ik uberhaupt niet
4. Ja, als ik me zou inleven in de situatie dat ik A. op genot uit zou zijn en B. dronken zou zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:16
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-04-2003 @ 14:20:
1. Drinken in een bar doe ik nooit
2. Chicks scoren vind ik moreel verwerpelijk
3. Drinken doe ik uberhaupt niet
4. Ja, als ik me zou inleven in de situatie dat ik A. op genot uit zou zijn en B. dronken zou zijn
dus?


jij bent echt een raar figuur
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SuperS schreef op 15-04-2003 @ 18:16:
dus?


jij bent echt een raar figuur
Je leest het niet goed. Hij zegt ja, als. En noemt dan twee vereisten, waarvan hij nu al zeker weet dat hij daar niet (nooit) aan zal voldoen.

Andere jongens hier zeggen nee, want, en geven dan de reden.

Precies hetzelfde, maar dan taalkundig omgekeerd. En dan is hij raar?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:13
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
liesemies schreef op 15-04-2003 @ 13:38:
Blaat
Hmm.. misschien moeten we het beestje eens bij zijn naampje noemen. Bi staat voor biseksueel.


bi- (voorv.)

1 twee

sek·su·´eel (bn.)

1 het natuurlijk geslacht en het geslachtsleven betreffend


Conclusie mag je zelf bedenken!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:29
Verwijderd
neen, ik zou het zeker weten niet doen, ik moet er zelfs niet aan denken.


dan maar geen sex
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:40
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
van mij mag hij lekker mij pijpen maar meer ook niet. hij moet niks in mijn reet duwen en ik niks in zijn reet en als hij zijn lul tevoorschijn haalt ben ik weg.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:43
jos-fan
Avatar van jos-fan
jos-fan is offline
Kwil best nog een eitje voor 'm bakken en hij zal nog wel een pint krijgen, maar daar houdt het dan ook helemaal mee op...
__________________
Overtaking is an Art - Jos Verstappen -
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:11
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Nee!
Het is gewoon, het idee alleen al! Seks is niet puur lichamelijke lust, er zit ook een emotioneel gedeelte aan vast!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 15-04-2003 @ 19:13:
Hmm.. misschien moeten we het beestje eens bij zijn naampje noemen. Bi staat voor biseksueel.


bi- (voorv.)

1 twee

sek·su·´eel (bn.)

1 het natuurlijk geslacht en het geslachtsleven betreffend


Conclusie mag je zelf bedenken!
In dit geval wordt met 'seksueel' op dat natuurlijk geslacht geduid, niet op het geslachtsleven. Bisexueel is dus: op twee geslachten vallend. Niet: met twee geslachten sex hebbend.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef op 14-04-2003 @ 21:35:
Sommigen hier begrijpen niet dat alle mensen anders zijn. Er zijn dus ook mensen die geen seks kunnen hebben met mensen waar ze zich niet toe aangetrokken voelen!
Nee, iedereen kan sex hebben met mensen waar ze zich niet toe aangetrokken voelen. Sluit je ogen en doe alsof 't iemand anders is. Dat kan iedereen
De meeste mensen wíllen het niet, of hebben er geen behoefte aan, of vinden het raar, maar dat is een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:19
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 23:09:
Ik weet het niet. Als het een aardige kerel is, die er zoals jij nu doet objectief over kan praten en bereid is om het een keertje discreet 'uit te leggen' () dan zou ik het misschien wel doen, mits ik in een beetje baldadige bui zou zijn (en wat gedronken zou hebben)...gewoon uit pure nieuwsgierigheid inderdaad. Voor mij is het criterium van geaardheid altijd nog of je op iemand verliefd kunt worden. Ik zou door zo'n actie niet ineens gaan twijfelen over m'n geaardheid.
Beaamt.

En och van een beetje homosexualiteit is nog nooit iemand dood gegaan. De uitzondering van onveilige sex daargelaten
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-04-2003 @ 20:13:
In dit geval wordt met 'seksueel' op dat natuurlijk geslacht geduid, niet op het geslachtsleven. Bisexueel is dus: op twee geslachten vallend. Niet: met twee geslachten sex hebbend.

Neeneenee, een homofiel houdt van mannen, een homosexueel doet het met mannen. Een pedofiel houdt van kinderen, een pedosexueel doet het met kinderen.

Een bifiel houdt van beide geslachten, een bisexueel doet het met beide geslachten.

Het verwarrende zit hem daarin dat houden van en het ermee doen vaak naadloos in elkaar overlopen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:30
Verwijderd
ja, en dat bifiel door niemand gezegd wordt...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:03
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 14-04-2003 @ 20:07:
hmm nee. Ik heb geen liefde nodig bij de sex, maar wel aantrekkingskracht en die voel ik alleen bij meisjes.
idem

Citaat:
Bovendien is homosexualtiteit nog steeds een beetje een taboe, stel je voor dat je vrienden je zien weglopen met een jongen
inderdaad
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2003 @ 19:06:
stel je voor... je gaat wat drinken in een bar of een café om een chick te scoren... Maar het lukt niet en je raakt vreselijk gefrustreerd en je hebt inmiddels ook al wat op... En dan raak je aan de praat met een gayjongen. Het is best een aardige jongen en het is gezellig. Maar dan op eens stelt die jongen voor om met je mee naar huis te gaan om je te pijpen en zich door jou te laten neuken... Wat doe je? Ik denk niet dat jullie het vreselijk vinden om gepijpt te worden... en er zijn ook veel jongens die graag hun vriendin anaal willen neuken, maar die dat niet toestaan... nu heb je de kans om dat wel een keer te doen, maar dan helaas bij een jongen... wat zou je doen? Zou je die jongen mee naar huis nemen? Waarom wel of waarom niet?
Not my kind of thing.

Maar ik zou die jongen niet mee naar huis nemen nee.
Why should I, om je nou tot de herenliefde te bekeren omdat het een avondje niet gelukt is, getuigt wel van erg weinig zelfbeheersing.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:46
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
nee, sex met een kerel moet ik simpelweg niet aan denken.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:49
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef op 15-04-2003 @ 22:46:
nee, sex met een kerel moet ik simpelweg niet aan denken.
Je naam doet anders vermoeden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-04-2003 @ 20:30:
ja, en dat bifiel door niemand gezegd wordt...
Fiel was de oude aanduiding, die is later omgedoopt tot sexueel, omdat die vlag de lading beter dekte en fiel daarbij een scheldwoord was geworden. Sexueel was politiek correcter.

Homofielen en pedofielen had je toen ook al, maar een bi, da's een relatief nieuw fenomeen. Die kreeg dus meteen de uitgang sexueel.

Dus als je bisexueel bent, wordt je opgewonden van iemand van welk geslacht dan ook. Er verliefd op worden hangt daar niet noodzakelijkerwijs mee samen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:08
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Wawl schreef op 15-04-2003 @ 22:49:
Je naam doet anders vermoeden.
hehe heel scherp
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 15-04-2003 @ 23:03:
Fiel was de oude aanduiding, die is later omgedoopt tot sexueel, omdat die vlag de lading beter dekte en fiel daarbij een scheldwoord was geworden. Sexueel was politiek correcter.

Homofielen en pedofielen had je toen ook al, maar een bi, da's een relatief nieuw fenomeen. Die kreeg dus meteen de uitgang sexueel.

Dus als je bisexueel bent, wordt je opgewonden van iemand van welk geslacht dan ook. Er verliefd op worden hangt daar niet noodzakelijkerwijs mee samen.
Maar ik word niet opgewonden van meisjes op zich, maar kan wel opgewonden worden van het idee wat ze (kunnen) doen. Hoe noem je dat dan?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hetero jongens??
diodeals
51 28-05-2019 23:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.