Oud 07-11-2004, 22:10
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Even een korte vraag, hoeveel SE's krijg jij/heb jij gekregen voor je CE Grieks?

Wij hebben er 1 in de 4e gehad, 1 in de 5e en krijgen er nu 3 in de 6e, dat is dus 5.
Maar een meisje dat ik ken heeft er al 7 in de 4e en 5e gehad...

Dus hoeveel SE's Grieks krijg jij?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 22:13
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
6, als je een PO meetelt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 22:43
Verwijderd
4e klas: 3
5e klas: 4
6e klas: 4

plus nog ergens een praktische opdracht.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 10:08
Nyawa
Vijf, vergeleken met andere vakken heel erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:22
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Hoeveel A-toetsen heb jij gemiddeld dan? Vijf ligt iets lager dan mijn gemiddelde, maar ik vind het niet weinig.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 01:02
Verwijderd
WAT is een SE? en een PO?

wow...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 01:11
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-11-2004 @ 01:02 :
WAT is een SE? en een PO?

wow...
SE: schoolexamen, gewoon een tentamen.
PO: praktische opdracht, een werkstuk dat meetelt voor je eindcijfer.

Maar hoeveel je er krijgt is op elke school verschillend.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:19
Verwijderd
En wat zijn A-toetsen?

WIj kregen 3 examens per jaar in het 1e, 2e en 3e. Kerst, Pasen en Juni. De leerstof die daar was ondervraagd werd niet meer specifiek gevraagd op het volgende examen (grammatica werd je natuurlijk geacht te kennen evenals woordjes). Soms moest je een aantal vertalingen of wat historiek wel nog kennen voor het eindexamen.

In het 3e krijg je een verkorte examenreeks: alleen de hoofdvakken nog met Pasen: Latijn-Grieks-Frans-Nederlands-Wiskunde. In het 4e vallen alle Paasexamens weg. In het 5e en 6e ook (maar dat heb ik niet meegemaakt) en de eindexamens in het 6e zijn allemaal mondeling.

Door het jaar kregen we verschillende testen, schriftelijke ondervragingen, dat konden er 2 per week zijn, maar soms ook gewoon 1 in 2 of 3 weken. Examens dus 3, testen zal wel stuk of 25 zijn. Verder hadden we huistaken, ook makkelijk 1 of 2 per week en die tellen ook gewoon mee, maar in totaal voor minder als de testen en die in totaal ook weer minder als de examens.

België dus .
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 13:07
Verwijderd
Wij hadden er iedere periode één voor Grieks van de 4de t/m de 6de, en dan ook nog een groot PO in de 6de. We hadden ook nog tussendoor vertaal-SE's, waarbij je alleen een tekst kreeg. Die hadden we 2 keer per jaar als ik het goed heb. In totaal gok ik dat we 12 + 6 = 18 SE's gehad hebben, en dan nog 1 PO. Best veel eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 22:41
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik heb er 1 gehad in de 4e, 2 in de 5e en ik krijg er nu in de 6e nog 2. Daarnaast heb ik in de 5e een PO gehad, die ik gelukkig met mijn mede-Griek mocht doen omdat we maar met zn tweeën waren en hetzelfde onderwerp wilden doen

Maar wij kregen alleen SE's over literatuurpensa, dus over examenbundels van vorige jaren. Tussendoor kregen we proefvertalingen en grammaticaproefwerken die voor het rapport meetelden. Het eerste SE ging over Sappho en de fabels van Aesopus, het tweede over een deel van de Odyssee, het derde over een ander deel van de Odyssee. Het eerstvolgende gaat over de Elektra (wat erg klote wordt omdat we geen antwoordmodellen hebben, maar stukjes 'mooie' vertaling van Koolschijn ) en het laatste gaat over de examenstof van dit jaar, Herodotus dus. Die PO was een aardig literatuuronderzoekje over toneel van de Oudheid tot en met nu, waar we tot 4 uur in de nacht mee bezig zijn geweest Gelukkig is het met een 9,2 beloond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 10:22
Eindexamens 2007 Hoe sta je ervoor?
Verwijderd
235 16-05-2007 23:30
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.